Jump to content
Domain

Pewien User DI...

Recommended Posts

witam, jestem nowym uzytkownikiem forum di.pl wystawilem posty z domenami cascada dtś kantor24 i waluty24. mam takie pytanie poniewaz jestem zielony w tych tematach tzn sprzedalem jedna domene auto-motogielda.pl za 100zl ale to nic... chcial bym kupic taka domene zeby miec na auto bo akurat brakuje mi 3tys do hondy civic czy moze Pan mi pomuc wymyslec jakas domene co sie sprzeda mniej wicej za te 2 - 3 tys ? /pozdrawiam

 

Taką wiadomość dostałem przed chwilą na GG. No to poleciłem mu sex.pl, randki.pl, podroze.pl, domena.pl, serwer.pl :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, zdziwisbys sie jakie jeszcze forumowicze dostają PW i maile.

 

' pomuc '

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anglik

Ja bym Temu człowiekowi powiedział że za 20zł miesięcznie bede Mu doradzał przy zakupie domen. + koszty dodatkowe które Sam opłaci np.dropped.pl. Na początek dał bym Mu w prezencie domene 20uq dziennie do zoptymalizowania. Pierwsze Trzy domeny pokrywam w całosci z własnej kieszeni.

 

To nie jest jakiś spam poprostu to mi przyszło do głowy czytając ten temat.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt kto ma jakieś pojęcie o domenach nie podpowie drugiej osobie domeny, którą sam mógłby zarejestrować.

To chyba oczywiste.

A tak na marginesie to nie jest dobrym zwyczajem publikowanie prywatnych wiadomości nawet jeśli niezbyt nam się podobają.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tak na marginesie to nie jest dobrym zwyczajem publikowanie prywatnych wiadomości nawet jeśli niezbyt nam się podobają.

Zgadzam się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grzegorz - a ja Ci udowodnie że nie jest to takie oczywiste.....

 

Założymy się?

 

recydywista

jak "wchodzisz' w to, to odpowiem jak mnie odbanują, czyli jutro

 

I wait for you

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anglik