Radek1980 14 Report post Posted August 28, 2008 (edited) www.jurajskagaleria.com.pl Taką oto ninją będzie się mogła pochwalić "Galeria Jurajska" największa galeria handlowa w regionie częstochowskim, która zostanie oddana do użytku w 2009r. Czy to nie żenujące - końcówka "com.pl" - odwrócony szyk, zamiast "Galeria Jurajska" zarejestrowali "Jurajska Galeria", bo właściwe nazwy zostały im zwinięte sprzed nosa (ale tak to jest jak się ogłasza nazwę galerii w prasie, a później dopiero myśli o internecie i czymś takim jak domena) Koszt robót budowlanych 80 mln Euro Ja rozumiem, że mogli się obrazić na osobę, która im podwędziła domenę, ale właśnie sprawdziłem całkiem inną: www.gj.pl i ta sobie leży na parkingu, więc spokojnie za 20-50 tys. zł mogliby internautom oszczędzić tej żenady. Ale z drugiej strony co się spodziewać po firmie, która dla swoich galerii w Polsce (Mokotów, Kazimierz, ...) i chyba nie tylko używa logo rodem hmmm... mnie to się kojarzy z jakimiś klockami jakimi bawią się dzieci w przedszkolu. Edited August 28, 2008 by Radek (Brewka) Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted August 28, 2008 Niestety nie pomyśleli wcześniej i widać że nie zależy im na dobrym adresie internetowym. Jedno mnie zastanawia dlaczego jurajskagaleria.com jest ciagle wolna? PS. jakby nie patrzeć to bardzo szybko się uwijają z budową Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 28, 2008 Tragedia, szczególnie ten odwrócony szyk bije po oczach. Z pozostałych jeszcze wolnych najlepsza byłaby galeriajurajska.info – i z głowy. Ciekawe jak długo jeszcze pozostanie wolna. ;-) [edit] Pozostała wolna przez 9 minut. Nie ma za co. :-> Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted August 28, 2008 (edited) Tragedia, szczególnie ten odwrócony szyk bije po oczach. Z pozostałych jeszcze wolnych najlepsza byłaby galeriajurajska.info – i z głowy.Ciekawe jak długo jeszcze pozostanie wolna. ;-) Dla galerii handlowej może być, nie sądze, aby strony internetowe galerii handlowych miały dużo wejśc (mogę się mylić). Sam jedynie kilka razy w zyciu sprawdzalem rozklad sklepow w dwoch nowych galeriach zanim sie do nich pierwszy raz udalem. Ot wszystko. Miejsce B2B to to nie jest, mega uaktualnianych informacji tez nie ma - to tylko taka wizytowka, no co prawda nie jest to super wizytowka, ale moze byc A 20-50 tys PLN piechota nie chodzi i w sam raz na ratę kredytu za Hummera dla prezesa galerii Edited August 29, 2008 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted August 29, 2008 galeriajura.pl ew. galerianajurze.pl tez mogly by byc i tez wolne... przypomina mi to ludziarnia.pl a my tak na biedne dziewczyny, ktore wkraczaly dopiero w wir biznesu siadalismy, a tu taka korporacja popelnia taaaakie fo pa Share this post Link to post Share on other sites
soprano 0 Report post Posted August 29, 2008 Moim zdaniem oni to mają w d... Inwestycja za taką kasę może mieć domenę jaka się jej będzie podobała, ale po co? Można teraz zobaczyć/usłyszeć coraz więcej reklam, gdzie adresem strony są ninje. Gdyby chcieli, to kupiliby wszystkie te domeny. Share this post Link to post Share on other sites
Martinez 0 Report post Posted August 29, 2008 Miałem niedawno podobną sytuację. Wielo milinowa inwestycja w kompleks biurowy i konferencyjny (40k m2). Posiadam jedyną dla nich słuszną domenę .pl która nie jest znakiem zastrzeżonym. Sami się do mnie zgłosili a zaproponowana przeze mnie cena była korzystna. Niestety ale coś im się przestawiło i napisali że mają zarezerwaną .com.pl później wymieniliśmy się jeszcze kilkoma mailami. Zdębiałem jak zaczęli mi pisać że im się ta domena należy za darmo i mi ją będą odbierać a na pytania na jakiej podstawie odpowiedzieć nie potrafili. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 29, 2008 Miałem niedawno podobną sytuację. Wielo milinowa inwestycja w kompleks biurowy i konferencyjny (40k m2). Posiadam jedyną dla nich słuszną domenę .pl która nie jest znakiem zastrzeżonym. Sami się do mnie zgłosili a zaproponowana przeze mnie cena była korzystna. Niestety ale coś im się przestawiło i napisali że mają zarezerwaną .com.pl później wymieniliśmy się jeszcze kilkoma mailami. Zdębiałem jak zaczęli mi pisać że im się ta domena należy za darmo i mi ją będą odbierać a na pytania na jakiej podstawie odpowiedzieć nie potrafili. Wydaje mi się że to dość typowy scenariusz, najpierw ktoś jest zdecydowany i chce odkupić, potem ktoś kto ma bladziutkie pojęcie o domenach, ale naoglądał się lub naczytał wywiadów w których ktoś mówi że Microsoft „sobie wziął” – doradzi mu że po co płacić za domenę, skoro można zapłacić 2x więcej prawnikowi i mieć ją za darmo – no i najczęściej kończy się tym że domeny nigdy nie dostają tylko leży w czyimś portfolio. Tak że raczej możesz zapomnieć o sprawie (zarówno o sprzedaży, jak i o jakimkolwiek odbieraniu). Share this post Link to post Share on other sites
Alex 83 Report post Posted August 29, 2008 Nie wiem co to za idiotyczna mania rejestrowania tego typu domen. Dobrej kancelarii (o ile wogóle galeria będzie zainteresowana) zajmie pare dni-tygodni aby taką domenę odzyskać lub ją zablokować. Jakby taki jeden czy drugi cwaniaczek poczytał zapisy w PIIT to zobaczyłby że przed arbitrażem musi udowodnić przesłanki do rejestracji tej domeny. Niezależnie czy jest to WIPO czy PIIT czy inna instytucja, to ze względu na charakter domeny i daty rejestracji będzie łatwo udowodnić rejestrację w złej wierze. Ale nawet zakładajac scenariusz że domena nie zostaje odebrana.... kto i po co na nią będzie wchodził? Każdy sklep w takim mall'u (czy galerii - jak zwał tak zwał) ma swój własny adres (adidas.pl / apart.pl etc etc). Adres dotyczacy galerii Jurajskiej może być jakikolwiek dlatego że jest skierowany do zaplecza technicznego, inwestorów, potencjalnych pracowników etc. przeciętny internauta tam nie trafi bo nic tam dla niego nie ma. Przerażajacy jest brak logiki w rejestrowaniu polskich domen. Wizja milionowych transakcji przysłania niektórym podstawy konstruktywnego myślenia. No i powtórzę po raz setny... rejestratorzy domen w Polsce mają żniwa jak nigdy Dla galerii handlowej może być, nie sądze, aby strony internetowe galerii handlowych miały dużo wejśc (mogę się mylić). Sam jedynie kilka razy w zyciu sprawdzalem rozklad sklepow w dwoch nowych galeriach zanim sie do nich pierwszy raz udalem. Ot wszystko. Miejsce B2B to to nie jest, mega uaktualnianych informacji tez nie ma - to tylko taka wizytowka, no co prawda nie jest to super wizytowka, ale moze byc A 20-50 tys PLN piechota nie chodzi i w sam raz na ratę kredytu za Hummera dla prezesa galerii .....dokładnie. Pozatym wykonana strona jeszcze gorsza niż domena Share this post Link to post Share on other sites