uti.pl 0 Report post Posted March 19, 2009 Witam, rozpoczynamy publiczne testy naszego najnowszego produktu – uti.pl, panelu administracyjnego, umożliwiającego samodzielną rejestrację domen, wykup hostingu oraz oferującego darmowy kreator stron WWW. Do tej pory z możliwościami uti.pl mogli zapoznać się jedynie nasi pracownicy. Teraz chcielibyśmy do testów zaprosić Internautów. Dzięki testom użytkownicy uti.pl dostaną produkt maksymalnie dostosowany do swoich potrzeb i oczekiwań. Internauci uczestniczący w projekcie będą mogli jako pierwsi wypróbować najnowszy produkt wirtuale.pl, podzielić się swoimi opiniami i pomysłami oraz zaproponować sposoby usprawnienia wersji testowej na specjalnie przygotowanym do tego celu forum. Najaktywniejsi i najbardziej zaangażowani testerzy mogą liczyć na upominki. Testerom oferujemy bezpłatne korzystanie z możliwości panelu, udział w losowaniu nagród rzeczowych, oraz specjalne ulgi na korzystanie z usług serwisu w przyszłości. Regulamin, warunki udziału oraz rejestracja dostępne są pod adresem: www.uti.pl. Zespół uti.pl -- uti.pl KRS nr 0000208661 Regon 29121191 NIP 959 14 36 448 25-564 Kielce ul. Tatrzańska 3c e-mail: bok@uti.pl Share this post Link to post Share on other sites
ams 14 Report post Posted March 19, 2009 Zespół uti.pl Niezły pomysł, Infolinia 0703 - 1.22zł/minutę a. Share this post Link to post Share on other sites
Roooocky 9 Report post Posted March 19, 2009 Domena główna:.pl niedostępna* niedostępna* Radze się zastanowić na czym chcecie się skupić. Czy na hostingiem, czy domenami, czy tym i tym. Radzę dodać też większe info odnośnie hostingu - oferta przedstawiona jest ubogo, bardzo słaba i droga. Share this post Link to post Share on other sites
uti.pl 0 Report post Posted March 19, 2009 Niezły pomysł, Infolinia 0703 - 1.22zł/minutę Zdecydowaliśmy się na dodatkową opłatę za pomoc techniczną, ponieważ zależy nam, aby cena podstawowa usługi była możliwie najniższa. Minimalna opłata, jaką pobieramy za połączenie z naszą infolinią, związana jest z utrzymaniem stanowiska pracy osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem. Share this post Link to post Share on other sites
uti.pl 0 Report post Posted March 19, 2009 Domena główna:.pl niedostępna* niedostępna* Jeżeli chodzi o domenę .pl jesteśmy na etapie certyfikacji wtyczki, stąd komunikat że rejestracja jest na razie niedostępna. Radze się zastanowić na czym chcecie się skupić. Czy na hostingiem, czy domenami, czy tym i tym.Radzę dodać też większe info odnośnie hostingu - oferta przedstawiona jest ubogo, bardzo słaba i droga. Dziękuję za uwagi, od tego właśnie są testy, aby wyłapać wszystkie błędy i zapoznać się z uwagami Internautów. Share this post Link to post Share on other sites
kalion 0 Report post Posted March 19, 2009 Hmm rozumiem , że utrzymanie osoby od pomocy/informacji kosztuje, ale jakoś nie przekonuje mnie ten numer z początkiem 0-7.. . Przy większym problemie, można sobie nabić niezły rachunek i do tego jeszcze blokada połączeń 0-7... przez operatorów komórkowych, oraz tak na prawdę jakiś krótk iten czas pracy infolinii. Share this post Link to post Share on other sites
BartX 165 Report post Posted March 19, 2009 coś niebardzo chodzi to uti Share this post Link to post Share on other sites
guardiola 0 Report post Posted March 19, 2009 Pewnie wszyscy rzucili sie na stronie i poszedl transfer Pozdro Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted March 19, 2009 (edited) Pewnie wszyscy rzucili sie na stronie i poszedl transfer Pozdro w takiej sytuacji chyba trzeba do nich zadzwonic i poinformowac o tym fakcie 0-700 ... ... w koncu to 'testerzy' powinni o to zadbać Edited March 19, 2009 by epson Share this post Link to post Share on other sites
roberto_one 27 Report post Posted March 19, 2009 Jak na samym wstępie takie problemu to co będzie jak użytkowników będzie wiecej. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted March 19, 2009 (edited) Zdecydowaliśmy się na dodatkową opłatę za pomoc techniczną, ponieważ zależy nam, aby cena podstawowa usługi była możliwie najniższa. Minimalna opłata, jaką pobieramy za połączenie z naszą infolinią, związana jest z utrzymaniem stanowiska pracy osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem. Raczej nikt nie dzwoni do BOKu, żeby pogadać o tym czy w uti pracują fajne "dupy", czy nie, albo jaka jest pogoda. Telefony zwykle wynikają z waszych błędów tak jak ma to miejsce teraz. Płacić 1,22 PLN/min. za to, że nie potraficie się ogarnąć to trochę za dużo. Edited March 20, 2009 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted March 20, 2009 Dobrze by było utworzyć również opcje czata aby porozmawiać z konsultantem . Nie musi byc jakiś złożony skrypt . Wystarczy nawet konto na skypie jak ma active24 Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted March 20, 2009 nie no bez jaj, opłata za rozmowę z konsultantem to gruba przesada. Większość firm dwoi się i troi żeby ułatwić kontakt klientowi a wy na dzień dobry stawiacie barykady? Słyszeliście kiedyś o marketingu?? Share this post Link to post Share on other sites
BartX 165 Report post Posted March 20, 2009 Finalnie udało mi się odpalić uti, więc kilka moich uwag. 1. Layout - tragedia! (Bardzo mi się nie podoba, przeładowany grafiką, wygląda jak z lat 90tych - a do tego jeszcze taki żabi zielony.) 2. Usługi - bieda! (Tylko dwie usługi hostingowe, w zajebiście wysokich cenach.) 3. Domeny - strzał w kolano! (Active24, Dropped i PPD Was wykończą!) 4. Płatna infolinia - żart? (To chyba Wy powinniście płacić za to, że ktoś do Was dzwoni i informuje, że coś nie działa.) 5. Stabilność - kiepsko. (Tak jak zostało tu już powiedziane, jeżeli Macie takie problemy na samym początku, to większy ruch Was pogrąży.) Podsumowanie. Rynek sprzedaży domen oraz usług hostingowych jest już na tyle nasycony, że bez bardzo dobrego pomysłu, szerokiej palety usług oraz bardzo konkurencyjnych cen szanse na sukces są raczej małe. Dodatkowo do tego co napisałem wyżej potrzeba jeszcze walizki pieniędzy (zwłaszcza na początek) oraz pomysłowego PR. PS. W związku z tym, że jestem najlepszym testerem, dane do przelewu 500zł podeślę na PW. Mimo tego życzę powodzenia. Pozdrawiam, Bartek. Share this post Link to post Share on other sites
MasterofPoland 2 Report post Posted March 20, 2009 Jestem zainteresowany testowaniem, już widzę kilka poważnych błędów w skrypcie. Share this post Link to post Share on other sites
sz3kla 0 Report post Posted March 20, 2009 Ja również. Odpowiednie zgłoszenie już wysłałem. Share this post Link to post Share on other sites