Jump to content
Paweł Krzyworączka

30 tipów domenowych, które musisz znać

Recommended Posts

Oj Panowie Panowie!

 

Tak czytam i sam nie wierzę, że tak łatwo daliście się wciągnąć w tą rozmowę.

Działania Pana Paweła Krzyworączka na forum, to nic innego jak buzz/viral marketing dla niego, jego produktów i jego firmy.

 

"Nie ważne jak o Tobie mówią, ważne żeby mówili" - i właśnie dzięki temu po wpisaniu "Wolne-Domeny-Internetowe.pl" - ten temat jest na 2gim miejscu w G ;)

 

Pan Paweł powinien Wam teraz ładnie podziękować, bo jego produkt jest bardziej wiarygodny, ponieważ rozmawia się o nim na największym polskim forum domenowym.

 

Panie Pawle, ładnie przeprowadzona akcja marketingowa + kilku/kilkunastu klientów, którzy mogą być zainteresowani kupnem kursu "jak zostać milionerem w sieci", który na pewno ma Pan w swoim repertuarze.

 

Pozdrawiam,

Bartek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Nie ważne jak o Tobie mówią, ważne żeby mówili" - i właśnie dzięki temu po wpisaniu "Wolne-Domeny-Internetowe.pl" - ten temat jest na 2gim miejscu w G ;)

A powiedz mi, kto normalnie wpisuje w google "Wolne-Domeny-Internetowe.pl"???

I nie wiem czy per saldo koledze Pawłowi taka promocja się opłaci... oj, nie wiem... ;)

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...i właśnie dzięki temu po wpisaniu "Wolne-Domeny-Internetowe.pl" - ten temat jest na 2gim miejscu w G ;)

 

Na hasło "wolne domeny" też jest wysoko (nie tyle ten temat z forum, co strona doktora) ;)

 

S.F.

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba nie za bardzo się opłaca, jak koszt przedłużeń jest problemem.

No, żeby domena piętnastu groszy nie zarobiła dziennie to już jest dziwne...

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeglądając ten temat, zastanowiło mnie, że napisałeś poradnik o radzeniu ze stresem i w ogóle "propagujesz" pozytywne podejście, a to zdecydowanie kłóci się ze sposobem w jaki prowadzisz dyskusję, bo skutek jest odwrotny od założonego. Teoria w tym zakresie mija się z praktyką.

 

Poradniki, które proponujesz zawierają sensowne stwierdzenia, ale dość pobieżnie traktują temat i nie są przesadnie odkrywcze, na dodatek można śmiało je skrócić do kilku punktów, gdyż kolejne to jest to samo tylko z przedstawione z innej strony. Ale nie byłby to zarzut. Jednak szukając pozytywów w tym co ogólnie proponujesz i chcąc dalej wejść w temat, zastanawia "słabość" tych poradników w stosunku do tego co ogólnie obiecujesz. Czy więc chodzi tylko o kolejnych klientów na szkolenia.

 

Firma krzywy.pl oferuje wiele, ale co jest rezultatem jej działania w ebiznesie, co jest prawdziwym konkretem, tym do czego zachęcasz innych. Bo naprawdę w tej ilości słów trudno to dostrzec, poza obietnicami. Jakie strony zarabiają na tyle dużo, by mogły być wzorem dla kursantów. Wypadałoby je tutaj przedstawić z konkretami, wtedy dyskusja o domenach także inaczej wyglądałaby.

 

I najistotniejsze, działania w zakresie tzw. ebiznesu są znane z sięgania po manipulację, są obarczone wprost naciąganiem innych. Polski "ebiznes" to przedszkole w stosunku do tego ze strefy com. W jaki sposób twoje działania są wolne od tego, gdyż sam przecież korzystałeś z doświadczenia, czy chodzi o kolejnych "wtajemniczonych", rodzaj piramidy. Sam podkreślasz na swojej stronie, jak dobry jesteś w manipulacji. Jak to wyjaśnisz, poza stwierdzeniem, że każdy ma prawo uwierzyć, skorzystać, kupić co oferujesz, albo ma prawo nie korzystać z tego. Czy tak samo odpowiadasz swoim kursantom.

 

Ponieważ sam oferujesz wiele rad, to ja także udzielę jednej, nawet nie rady, a jest to po prostu stwierdzenie. Takie postawienie sprawy "akceptujesz albo do widzenia" to jawne przyznanie się do manipulacji. I lepiej tego argumentu nie nadużywać, szczególnie na forum.

Edited by Andro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie (bo Panie się chyba nie udzielały w tym wątku),

Jak widać, dyskusja poszła w złym kierunku. Zaproponowałem kurs, a skończyło się tak, ja widać. Tzn. mam nadzieję, że nie skończyło.

Dajmy spokój z osobistymi wędrówkami. Jeśli kogoś uraziłem (a tak wynika z niektórych wypowiedzi), to przepraszam. Nie takie są moje intencje.

Postawcie się w mojej sytuacji: przychodzę na nowe forum, witam się, polecam mój poradnik i proszę o ewentualne rady (jeśli ktoś miałby ochotę i znalazł chwilę), a spotyka mnie... nieustanny atak. Moja reakcja? Obrona. Czy ktoś z Was na moim miejscu postąpiłby inaczej?

A ja po prostu staram się pomagać ludziom. To wszystko. Łatwo oceniać: że manipuluję, spamuję itp. A ja po prostu chciałbym, żeby choć kilka osób dotrwało do końca poradnika i wyraziło swoją opinię. Ale nie słowami "jest do dupy i tyle". Ale słowami: "jest taki a taki, a z tym się nie zgadzam, bo..." itd. Wtedy - w czasie dyskusji - być może każdy z nas będzie miał szansę coś się nauczyć. Kto nie chce czytać, niech nie czyta. Kto uważa, że moje spojrzenie na tematykę domen może być inne, od domeniarza - może z ciekawości choćby przeczytać. I tyle.

 

Mam nadzieję, że pomagając czasem (jeśli zdołam) również na Waszym forum, zyskam z czasem Waszą przychylność.

 

Pozdrawiam Was serdecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nareszcie ebook, z którego dowiem się jakie domeny rejestrować! A myślałem, że domenowy święty graal wśród poradników nie istnieje. Ale mylić się jest rzeczą ludzką ;)

 

Jestem po wstępnej lekcji i z niecierpliwością czekam na kolejne. Ale dobrze, że kurs ma taką formę - przyjemność i skomplikowaną wiedzę lepiej sobie dozować. Nie mogę się doczekać Tip #3: Domena bez polskich znaków (obawiam się, że moja miłość do IDNów przepadnie po przeczytaniu tej części poradnika..), Tip #28: Czy warto odkupić od kogoś domenę? (oj, coś czuję, że odpowiedź będzie nie), zresztą podobnie będzie pewnie z Tip #29: Czy warto rejestrować domeny w celach sprzedażowych?. Intrygująco zapowiada się też Tip #12: Aliteracja i rym w domenach :P

 

Po tym wstępie najbardziej w pamięci utkwił mi cel poradnika "pokazanie Ci, że doskonałe domeny będą zawsze wolne". Hmm.. to bardzo głębokie - muszę to sobie przemyśleć. Gorzej, bo burzy to całą moją dotychczasową wiedzę o domenach.. Ale może wreszcie wyjdę z jaskini Platona i mnie oświeci. Lepiej późno niż wcale.

 

Swoją drogą to Twój poradnik stałby się bardzo popularny w Niemczech - zarejestrowali już kilkanaście milionów domen .de i ciągle rejestrują nowe. To potwierdzałoby Twoją teorię, że doskonałe domeny zawsze będą wolne. Serio - moim zdaniem powinieneś użyć tego przykładu w swoim poradniku.

 

Inny cytat, który utkwił mi w pamięci po lekcji powitalnej: "Nie myśl jednak, że w każdym przypadku tego typu domena (3 - członowa, z myślnikami i słowami kluczowymi) będzie optymalna." Nie ma obaw - nawet przez chwilę nie pomyślałem, że taka domena może być optymalna.. Czyli nie jest ze mną jeszcze tak zupełnie źle - coś tam wiem! :P

 

Mam jedną uwagę. W rodzajach domen piszesz: "> .edu (edukacja; od pewnego czasu każdy może zarejestrować domenę edu!)". Wydawało mi się, że domena ta wcale nie jest tak dla każdego. Poszperałem trochę w Internecie i znalazłem informację, że domeny .edu mogą rejestrować tylko niektóre organizacje z USA, dodatkowo akredytowane przez specjalne instytucje. Może coś się zmieniło, może źle doczytałem, a może chodziło Ci o domeny .edu.pl, ale chyba powinieneś zweryfikować tę kwestię. Nie chciałbyś przecież, żeby już w pierwszym odcinku Twojego kursu, ktoś posądził Cię o brak znajomości tematu i to, że nie zweryfikowałeś zawartej w nim wiedzy. Poza tym potem rzesze czytelników powtarzałoby nieprawdziwe informacje, a to już naprawdę byłoby niefajne ;) Ale tak jak napisałem - może coś się zmieniło w temacie i sam wyjdę na niedouczonego (nic w tym złego, bo człowiek uczy się całe życie).

 

Tutaj już naprawdę się czepiam, ale ".uk (Wielka Brytania)" - chyba bezpieczniej byłoby napisać .co.uk, szczególnie, że nowe osoby w biznesie domenowym mogą pomyśleć, że można zarejestrować domenę np. mojadomena.uk, a to przecież nie jest prawda.

 

.com.pl (komercyjne firmy polskie) - dodałbym też zagraniczne, no bo dużo zagranicznych firm też przecież można znaleźć w domenie .com.pl. Chyba, że chodziło Ci o coś innego.

 

No i zakończenie lekcji powitalnej:

 

"Przykłady świetnych domen? Proszę bardzo: onet.pl, nazwa.pl, home.pl, reloj.pl, celeber.pl, google.com, yahoo.com, godaddy.com, a także: Darmowy-Kurs-Pozycjonowania.pl lub TajemnicePozycjonera.pl." Niezły miszmasz. Oj, widzę, że dużo nauki przede mną, bo bardziej się poczułem jak w quizie "Które domeny tutaj nie pasują".. :P

 

"Do jutra, Danielu. Poznasz tip#1: Tylko końcówka .pl"

 

Już nie mogę się doczekać :P Po każdej lekcji będę starał się zamieszczać konstruktywne uwagi. Także stay tuned ;)

 

Mam nadzieję, że pomagając czasem (jeśli zdołam) również na Waszym forum, zyskam z czasem Waszą przychylność.

Oj, na pewno. Forumowicze di.pl na początku zawsze podchodzą nieufnie do "nowych", ale z czasem myślę, że możesz stać się naszym forumowym pupilem :)

 

P.S I proszę bez zgryźliwych uwag od Użytkowników Forum w kierunku Krzysztofa ;) Chętnie posłucham za to ewentualne uwagi od Pana dr Krzysztofa Krzyworączki.

 

P.S2 Aha, nasunęła mi się jeszcze jedna uwaga. Krzywy.pl to naprawdę fajna domena. Tylko zastanawiam się czy nie lepsza byłaby pawel-krzywy-krzyworaczka.pl - na pewno bardziej zgodne z tym co do tej pory przeczytałem. No ale rozumiem, że wyjątek "krzywy.pl" tylko potwierdza regułę :) Ale jakby co domena pawel-krzywy-krzyworaczka.pl jest wciąż wolna, więc możesz zarejestrować do kompletu. IDNa nie sugeruję, bo chyba ich nie lubisz. Inne odstępstwo od reguły to pawel@krzyworaczka.pl - ale może nie odstępstwo, bo o tym pewnie będę się uczył z Tip #20: Domena dla adresu e-mailowego.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po tym co napisał Daniel, mam tylko jedno podsumowanie.

 

Niech moc będzie z Tobą Panie "krzywy" :blink:

 

Bartek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem po pierwszej lekcji: Tip#1: Tylko końcówka .pl i zupełnie szczerze mogę stwierdzić, że jest nieźle. W zasadzie zgadzam się w dużym stopniu ze wszystkimi zawartymi tu tezami. Ciężko będzie się dowiedzieć czegoś nowego, ale jeśli ktoś w tematyce domen nie jest biegły, to ta część kursu powinna mu pomóc w wyborze .pl i powstrzymać przed rejestrację .biz czy .net (chociaż .biz ostatnio modne :blink:

 

Czekam na kolejne lekcje.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniel,

Dzięki serdeczne za przeczytanie maila i Twoje uwagi!

 

Mam jedną uwagę. W rodzajach domen piszesz: "> .edu (edukacja; od pewnego czasu każdy może zarejestrować domenę edu!)". Wydawało mi się, że domena ta wcale nie jest tak dla każdego. Poszperałem trochę w Internecie i znalazłem informację, że domeny .edu mogą rejestrować tylko niektóre organizacje z USA, dodatkowo akredytowane przez specjalne instytucje. Może coś się zmieniło, może źle doczytałem, a może chodziło Ci o domeny .edu.pl, ale chyba powinieneś zweryfikować tę kwestię.

Masz oczywiście rację: myślałem o edu.pl, a napisałem edu. Już zmieniłem. Dzięki.

 

Tutaj już naprawdę się czepiam, ale ".uk (Wielka Brytania)" - chyba bezpieczniej byłoby napisać .co.uk, szczególnie, że nowe osoby w biznesie domenowym mogą pomyśleć, że można zarejestrować domenę np. mojadomena.uk, a to przecież nie jest prawda.

Kolejna słuszna uwaga. Zmieniłem na .co.uk oczywiście.

 

.com.pl (komercyjne firmy polskie) - dodałbym też zagraniczne, no bo dużo zagranicznych firm też przecież można znaleźć w domenie .com.pl.

Masz rację. Ja co prawda patrzę na to rozszerzenie jako: .com - bo komercyjna, .pl - bo polska. Ale można oczywiście w ten sposób: .com - bo komercyjna, .pl - bo działająca w Polsce. Zmieniłem za Twoją radą - dodałem zagraniczne. Dziękuję.

 

Oj, na pewno. Forumowicze di.pl na początku zawsze podchodzą nieufnie do "nowych", ale z czasem myślę, że możesz stać się naszym forumowym pupilem :)

Hehehehe, jasne ;-)

Nie wiem czy wiesz, ale sarkazm to też moja ulubiona forma wypowiedzi ;-) (choć na tym forum unikam)

 

P.S I proszę bez zgryźliwych uwag od Użytkowników Forum w kierunku Krzysztofa :o Chętnie posłucham za to ewentualne uwagi od Pana dr Krzysztofa Krzyworączki.

Mam na imię Paweł ;)

 

P.S2 Aha, nasunęła mi się jeszcze jedna uwaga. Krzywy.pl to naprawdę fajna domena. Tylko zastanawiam się czy nie lepsza byłaby pawel-krzywy-krzyworaczka.pl - na pewno bardziej zgodne z tym co do tej pory przeczytałem. No ale rozumiem, że wyjątek "krzywy.pl" tylko potwierdza regułę ;) Ale jakby co domena pawel-krzywy-krzyworaczka.pl jest wciąż wolna, więc możesz zarejestrować do kompletu. IDNa nie sugeruję, bo chyba ich nie lubisz. Inne odstępstwo od reguły to pawel@krzyworaczka.pl - ale może nie odstępstwo, bo o tym pewnie będę się uczył z Tip #20: Domena dla adresu e-mailowego.

Z tą ironią poczekajmy na zakończenie poradnika, ok? Pewnie niektóre lekcje wyjaśnią mój punkt widzenia i będzie można pogwarzyć w temacie.

 

Jeszcze raz serdeczne dzięki za Twój czas i uwagi!

 

Niech moc będzie z Tobą Panie "krzywy"

Dzięki Bartku za życzenia! Jest ze mną cały czas :P

 

Konstruktywna krytyka?

Dokładnie. Taka jak trzeba. Choć sporo sarkazmu i ironii. Ale przyzwyczajam się do di.pl ;)

 

Ciekawe, co na to "krzywy".

Krytyka zawsze jest u mnie mile widziana. Nie lubię tylko strzępienia gęby po próżnicy (nie mówię o Tobie absolutnie teraz!). No chyba że są wątki tego typu, to można dać po jajcach. A właśnie: nie uważacie, że

może skutecznie konkurować z
? :o

 

Jestem po pierwszej lekcji: Tip#1: Tylko końcówka .pl i zupełnie szczerze mogę stwierdzić, że jest nieźle. W zasadzie zgadzam się w dużym stopniu ze wszystkimi zawartymi tu tezami. Ciężko będzie się dowiedzieć czegoś nowego, ale jeśli ktoś w tematyce domen nie jest biegły, to ta część kursu powinna mu pomóc w wyborze .pl i powstrzymać przed rejestrację .biz czy .net

Dzięki Daniel. Pierwsze miłe słowa :P

Zobaczymy, jak będzie dalej, hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Masz rację. Ja co prawda patrzę na to rozszerzenie jako: .com - bo komercyjna, .pl - bo polska. Ale można oczywiście w ten sposób: .com - bo komercyjna, .pl - bo działająca w Polsce. Zmieniłem za Twoją radą - dodałem zagraniczne. Dziękuję.

To żeby już wyprostować temat .com.pl - najprościej będzie chyba napisać, że kiedyś to rozszerzenie było dedykowane firmom, a obecnie to po prostu coraz mniej popularna domena funkcjonalna.

 

Mam na imię Paweł :)

Przepraszam ;) Było późno i chyba Krzysztof mi się od Twojego nazwiska wziął ;)

 

Z tą ironią poczekajmy na zakończenie poradnika, ok? Pewnie niektóre lekcje wyjaśnią mój punkt widzenia i będzie można pogwarzyć w temacie.

Jak sam widzisz - jestem obiektywny i z ręką na sercu stwierdziłem, że pierwszy TIP jest OK. Dla laików, ale OK. Zresztą Twoim targetem pewnie nie są starzy wyjadacze :P I zresztą dobrze.

 

Trochę po prostu zaniepokoiły mnie ewidentne błędy w tipie powitalnym. Przekazywanie błędnych danych więcej szkód niż korzyści przynosi. Inna sprawa, że nie lubię stylu "Majewskiego" i w Polsce on się mam nadzieję nie przyjmie, tak jak się przyjął np. w USA. Inna mentalność chyba jednak drzemie w naszym społeczeństwie.

 

Jeszcze raz serdeczne dzięki za Twój czas i uwagi!

 

Prześlij mi wszystkie TIPy to nie będziesz musiał czekać miesiąca :o A może przy okazji pozbędziesz się paru błędów ze swojego kursu zanim przeczytają go inni (oczywiście, jeśli taki błędy się tam znajdują - być może nie).

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem przy tipie #12 i przyznam się, że jest kilka ciekawych pomysłów i tez popartych przykładami (np. rym i aliteracja z tipu #12 właśnie). Niemniej nie jestem raczej aż takim wyjadaczem to trudno mi się do wszystkiego odnieść, no i gdybym miał się odnieść do 12 tipów o tej godzinie to bym tylko głupot powypisywał.

 

Odniosę się tylko to tipu #3 ("domena bez polskich znaków") czyli chyba tego, który został tu poddany najmocniejszej krytyce, tym bardziej, że zgadzam się nawet, nawet z postawioną tam tezą (ale samą tezą) i też staram się (o ile się da) do niej stosować - czyli unikać wyrazów czy zwrotów, od których można w ogóle utworzyć IDN (oczywiście nie zawsze się da), ale przykłady są jednak za mocno przekoloryzowane i krytyka to jednak nie była bezzasadna.

 

Brakuje przede wszystkim informacji, że póki co przedłużenie domeny IDN jest dużo tańsze (bo w granicach ok. 15 zł) niż domeny zwykłej, więc nieprawdą jest, że mocno to podraża koszt kompletu obu domen.

Brakuje informacji, że posiadanie obu domen (IDN + non-IDN) załatwia sprawę problemów przy dyktowaniu domeny (a taki całkowicie abstrakcyjny problem jest opisany), bo niezależnie czy osoba wejdzie pod domenę z polskimi znakami czy bez, dostanie się bezproblemowo na stronę.

Brakuje informacji, że Google już traktuje jednakowo domeny z polskimi znakami i bez i nie ma żadnego bonusu w wynikach za domenę bez polskich znaków, jest kilka domen IDN, które są wypozycjonowane w Google na swoją frazę w rękach osób z di.pl wystarczy wpisać np. "karnawał", "odgłosy", żeby się o tym przekonać..

I to "daj sobie spokój" z ogonkami w ostatnim akapicie, do tego jeszcze pogrubione, nie było zbyt na czasie - internet ewoluuje siłą rzeczy i polskie znaki (przynajmniej na bilbordach - podstawową formą w wyszukiwarce pozostaje przeważnie domena bez polskich znaków) pojawiają się coraz częściej i coraz częściej strony zabezpieczają formę z ogonkami też, a nawet o tę formę toczą się boje, proponuję Pawle przeczytać temat o świstak.pl tu na forum.

 

Ten tip moim zdaniem był najbardziej nietrafiony i najgorzej uzasadniony ze wszystkich 12, które przeczytałem, niestety. :)

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja powiem tak. Poradnik napisany za darmo, dużo poświęconego czasu. Wiadomo że specjaliści pewne niuanse wyłapią i skrytykują,ale dla takiego przeciętnego internauty czy początkującego domeniarza jak znalazł. Wiem że wielu mogłoby tu lepiej napisać ale czy za darmo? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip #2: Domena czy subdomena?

 

Ogólnie nie ma się do czego przyczepić. Ten tip powinien dość skutecznie wybić z głowy stawianie serwisów na subdomenach (oczywiście poza przypadkami, kiedy ma to sens, a Autor poradnika o nich również nie zapomniał).

 

Tip#3: Domena bez polskich znaków

 

Z tym tipem oczywiście się nie zgadzam :ph34r: I nie mówię tego "bo tak". Poszczególne wymienione powody, dla których domena z polskimi znakami jest zła można łatwo obalić. O ile po części mogę się zgodzić, że najlepiej gdy domena po prostu nie posiada wersji z polskimi znakami, o tyle pozostałe kłopoty opisane w poradniku występują tylko wtedy gdy nie ma się brakującego IDNa (dylemat czy wpisać z czy bez znaków diakrytycznych, problem z dyktowaniem itd.).

 

Jest tyle ciekawych nazw i domen z polskimi znakami, że szkoda byłoby je po prostu omijać szerokim łukiem. Zresztą np. Niemcy bardzo lubią IDNy - polubią i Polacy ;) Zresztą już lubią, a coraz więcej nowych projektów promuje się nawet w wersji z "ogonkami". Świat się zmienia i IDNy powoli zaczynają być czymś "normalnym".

 

Błędem jest moim zdaniem brak obiektywizmu. Bo o ile mogę zrozumieć niechęć Autora do takich nazw i domen, to jednak powinien on pokazać również drugą stronę medalu i podać przykłady, że jednak i takie domeny się stosuje. A czasami nawet z dużym powodzeniem.

 

Tip #4: Twórz domeny z sensem

 

Z jedną rzeczą nie mogę się zdecydowanie zgodzić. A mianowicie Autor twierdzi, że dla brandingu i budowania marki wybieranie domen z sensem.. nie ma sensu. Ciekawe co na to nowi właściciele Candy.com, którzy wydali 3 miliony dolarów na tę domenę (z sensem, ale przecież dla brandingu się nie nadaje..).

 

Osobiście wolałbym jednak rozwijać serwisy i brandy pod kredyty.pl lub wakacje.pl niż pod kredyteo.pl czy travelix.pl. Oczywiście budując brand typu Google czy Coca-Cola lepiej nawet wybrać nazwę, której nie ma w słowniku i która nic nie znaczy (w przypadku Google akurat coś tam znaczy). Ale zastanówmy się jak często będziemy mieli okazję budować takie brandy, a o ile częściej będziemy brać udział w przedsięwzięciach trochę jednak mniejszych, gdzie dobre, opisowe domeny naprawdę mogą nam pomóc w przebiciu się z produktem czy usługą..

 

@fandomen Może i poradnik jest za darmo, ale jak zaczniesz rejestrować domeny, których później nikt nie będzie chciał kupić, może się okazać, że ten bezpłatny poradnik był bardzo kosztowny..

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, ostatni tip to tip #14 - skróty i skrótowce.

 

A potem cisza, ja też dostałem w poniedziałek ten tip. :rolleyes:

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
u mnie tipy stanely na numerze 14. Otrzymalem go w poniedzialek. Czyzby to koniec? :rolleyes:

Też dostałem jako ostatni #14. 16 listopada...

...chyba autor zwątpił w swoją omnipotencję albo się przestraszył....

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ogóle co to było w tipie 14 - że skrótowce (do których się zaliczają też 2-lit i 3-lit) są nic nie warte. :rolleyes:

 

Musisz samodzielnie zdecydować, czy jest sens pchać się w domenę ze skrótem. Generalnie - raczej nie. Ale może znajdziesz jakiś pozytywny wyjątek, kto wie.

 

Po takim tipie wcale bym się nie zdziwił, gdyby autora dopadła mafia domenowa i już spał z rybkami. :)

 

Powyższe oczywiście jest żartem, gdyby komuś zabrakło dystansu to precyzuję. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×