przemek30 194 Report post Posted August 9, 2012 Coś od kilkunastu minut nie ładują się strony główne z ofertą domen po wejściu bezpośrednio... też tak macie ? Jeszcze godzinę temu każda strona/domena działała mi poprawnie. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted August 9, 2012 U mnie to samo Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted August 9, 2012 Chwilowy problem z restartem jednego z serwerów, za chwilę wszystko powinno wrócić do normy. Przepraszamy za utrudnienia. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted August 9, 2012 Chwilowy problem z restartem jednego z serwerów, za chwilę wszystko powinno wrócić do normy. Przepraszamy za utrudnienia. Działało 10 minut temu dobrze i znowu padło.... wyskakuje jakiś błąd... mam nadzieję, ze to tylko chwilowe... Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted August 17, 2012 Obecnie występują jakieś problemy z komunikacją z NASK - nie można rezerwować wolnych domen, pobierać kodów authinfo itd. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted August 17, 2012 (edited) Chyba nie tylko w PREMIUM bo w AM jest to samo Edited August 17, 2012 by waniawp Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 17, 2012 NASK leży od paru godzin i nic nie wiadomo o tym, kiedy wstanie (potwierdzone telefonicznie w NASK - próbują zlokalizować problem). gTLD działają jakby co. ;-) [edit] wygląda na to, że już działa Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted August 17, 2012 pb: dzięki za informację. Swoją drogą NASK w takich sytuacjach powinien pozwalać na odnawianie domen, które wygasły w trakcie niedostępności, bo nie można było ich przedłużyć - w regularnych cenach, bez 10% "opłaty karnej" doliczanej dodatkowo w przypadku przedłużania domen w stanie BLOCKED. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted August 17, 2012 Pewnie uwzględniliby reklamację, jeśli masz taką sytuację, to podeślij listę, przekażę do nich. Gorzej by mogłoby być z domenami czy rezerwacjami, które całkiem wygasły z powodu niemożności reaktywacji, ale takich sytuacji, mam nadzieję, nie było. Osobiście nie rozumiem ludzi, którzy zostawiają np. reaktywację do ostatniej chwili - ja już raz się nastresowałem jak nie mogłem odnowić paru opcji z powodu całonocnego padu nask, ostatecznie pospadały i tylko niektóre mi się udało "odzyskać". :-( Teraz staram się wszystko odnawiać tak z 24h wcześniej. Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted August 30, 2012 Nie otrzymuję kodu sms do logowania. Próbowałem parę razy i dalej cisza. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted August 30, 2012 (edited) Już badam sprawę. Edycja: Były jakieś chwilowe problemy z hostem operatora (Plus). Już wszystko powinno działać. Poza tym widzę w logach tylko jedną próbę, klikałeś "spróbuj ponownie"? Edited August 30, 2012 by Interson Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted September 6, 2012 Nie działają Szybkie płatności w Premium.pl (( Nie można kasy wpłacić. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 6, 2012 Jakieś szczegóły? Dziś w nocy były prace konserwacyjne PayU, może coś spieprzyli (ostatnim razem po "pracach konserwacyjnych" płatności przez tydzień szwankowały). :-/ Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted September 7, 2012 Już badam sprawę. Edycja: Były jakieś chwilowe problemy z hostem operatora (Plus). Już wszystko powinno działać. Poza tym widzę w logach tylko jedną próbę, klikałeś "spróbuj ponownie"? Tak , klikałem ze dwa razy oraz kilkukrotnie próbowałem się ponownie połączyć btw - znowu jest ten sam problem - nie dostaję sms-ów.. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted September 7, 2012 Tak , klikałem ze dwa razy oraz kilkukrotnie próbowałem się ponownie połączyć btw - znowu jest ten sam problem - nie dostaję sms-ów.. Ja zrezygnowałem z logowania za pośrednictwem sms po tym jak jednego razu sms do zalogowania dotarł już po zakończeniu aukcji, w której chciałem licytować ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted September 7, 2012 Był błędny link ponownej wysyłki SMS, poprawiliśmy. Co do problemów z dostarczeniem SMS to występują stosunkowo rzadko, ale będziemy zgłaszali każdy taki przypadek do operatora. Odpowiedź od API operatora jest pozytywna (SMS został wysłany), tak więc poza kontaktem nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Nie korzystamy również z pośredników, a więc drążymy problem u samego źródła. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted September 7, 2012 Jakieś szczegóły? Dziś w nocy były prace konserwacyjne PayU, może coś spieprzyli (ostatnim razem po "pracach konserwacyjnych" płatności przez tydzień szwankowały). :-/ To była taka półgodzinna przerwa... później wszystko było OK. Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted September 7, 2012 Był błędny link ponownej wysyłki SMS, poprawiliśmy. Co do problemów z dostarczeniem SMS to występują stosunkowo rzadko, ale będziemy zgłaszali każdy taki przypadek do operatora. Odpowiedź od API operatora jest pozytywna (SMS został wysłany), tak więc poza kontaktem nie jesteśmy w stanie nic zrobić. Nie korzystamy również z pośredników, a więc drążymy problem u samego źródła. Dodam jeszcze że nie widać informacji że SMS został wysłany ( ten na zielono w panelu premium.pl ) Obecnie powiadomienia smsami działaja. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 7, 2012 Dodam jeszcze że nie widać informacji że SMS został wysłany ( ten na zielono w panelu premium.pl ) Obecnie powiadomienia smsami działaja. W logach operatora bramki (plus) mamy informację że wszystkie smsy do Twojego numeru zostały doręczone. To musiał być jakiś dziwny przypadek, na przyszłoś, jeśli możesz, zrób screen jak to wygląda, z dokładnym timestampem (to dotyczy w zasadzie wszelkich zgłaszanych błędów). O ile oczywiście problem się powtórzy. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted October 12, 2012 Działa wam prawidłowo PREMIUM ?? Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted October 12, 2012 Działa wam prawidłowo PREMIUM ?? U mnie na obecną chwilę jak również dzisiaj jest OK. Share this post Link to post Share on other sites
thurisaz 22 Report post Posted October 12, 2012 u mnie jest ok (i normalna, i mobilna wersja) Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted October 12, 2012 (edited) Faktycznie coś u mnie musi być nie tak bo gdy wchodzę na PREMIUM przez mozille to wygląda jak wersja mobilna a na chrome jest ok E: Już jest ok Edited October 12, 2012 by waniawp Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted October 26, 2012 Ile można czekać na e-mail potwierdzający przy transferze do premium? Pytam, bo zazwyczaj miałem je w ciągu kilku minut, a teraz czekam juz prawie 2 godzi i nie ma. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted October 26, 2012 (edited) Podaj mi na PW domenę i login, sprawdzę czy coś po naszej stronie. Edycja: Znalazłem pod Twoim loginem dwie domeny oczekujące na kliknięcie w link od NASK. Ponowiłem wysyłkę, potwierdź czy teraz doszły. Czasami maile od NASK są chwilę zatrzymywane przez filtry antyspamowe. Edited October 26, 2012 by Interson Share this post Link to post Share on other sites