ryskadow 143 Report post Posted February 4, 2011 Jeżeli już było, to przepraszam Co się dzieje, gdy po roku od rejestracji domeny klient postanowi ją przedłużyć ? Rozumiem, że "bonus" trafia na konto resellera ? ale jesli ustawisz przedluzenie na 60zl netto , to roznica miedzy cena hurtowa a detaliczna idzie na Twoje konto resellera, chyba dobrze mysle ? Share this post Link to post Share on other sites
TomNice 45 Report post Posted February 4, 2011 ale jesli ustawisz przedluzenie na 60zl netto , to roznica miedzy cena hurtowa a detaliczna idzie na Twoje konto resellera, chyba dobrze mysle ? Tak, a także ilość zarejestrowanych w Twoim resellerze domen, wpływa na ceny przedłużeń. czyli jeżeli ustawisz przedłużenia na 60pln netto i masz ponad 750 domen, wtedy twój zysk wynosi 18 pln, na Twoje konto wpływa także kwota Vat od 60 pln Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted February 4, 2011 Michal napisal: "W tej chwili w serwisach resellerskich dostępne są tylko domeny .pl, .eu i globalne, i tylko te są widoczne w wynikach wyszukiwania." a mi sie wydaje ze domen .eu nie widac w wyszukiwarce, i na gieldzie Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted February 4, 2011 Poproszę o możliwość edycji stopki, albo inne sposób, które pozwala dodać Google Analytics albo inne statystyki do strony. Share this post Link to post Share on other sites
Darki 0 Report post Posted February 5, 2011 Poproszę o możliwość edycji stopki, albo inne sposób, które pozwala dodać Google Analytics albo inne statystyki do strony. Popieram, i poproszę o mozliwość dodania META, żeby google mógł zweryfikować domenę. Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted February 5, 2011 Popieram, i poproszę o mozliwość dodania META, żeby google mógł zweryfikować domenę. domeny mozna zweryfikowac w goole przez wpis TX w rekodzie DNS, robilem to wczoraj....dziala tylko trzeba poczekac kilka godzin Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted February 5, 2011 Nie wiem czy wszyscy zauwazyli ale jak macie swojego klienta i chcecie mu podac linka bezposrednio do Waszego adresu resellera to mozna skorzystac z linka np. http://www.alfaprojekt.pl/kup/autoogrzewanie.pl kieruje odrazu do strony z oferta, klient nie musi szukac domeny przez wyszukiwarke. Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 5, 2011 (edited) Poproszę o możliwość edycji stopki, albo inne sposób, które pozwala dodać Google Analytics albo inne statystyki do strony. Jest nowy kod, który należy teraz umieszczać przed zamknięciem </head> (łapie więcej ruchu), poprzednio było przed </html>. Ale dołączam się do apelu - było by jakieś porównanie czy klienci wracają i jak długo spędzają na domenie. Edited February 5, 2011 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
domenaweb 0 Report post Posted February 5, 2011 Mam ten sam problem... Reseller powinien być płatnikiem VAT zamieszkałym na terenie Unii Europejskiej. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 5, 2011 Poproszę o możliwość edycji stopki, albo inne sposób, które pozwala dodać Google Analytics albo inne statystyki do strony. To jest jedno z priorytetowych zadań na początek następnego tygodnia. Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted February 6, 2011 (edited) Brakuje mi możliwości wybierać, co ma się pojawić na stronie kontakt. Teraz niezgodne z Polskim prawem brakuje tam NIP (i nr KRS dla osób prawnych). Przydatne był: inny adres korespondencyjny, wybór czy nr telefonu ma być podane (czy nie), jeśli tak, w jakich godz. itd... Poza tym: Dlaczego centrum pomocy zawiera "Jak zamówić hosting", jeśli reseller nie oferuje hosting (podobne z "Co to jest ubezpieczenie stron WWW") ? Przy okazję chce zapytać, czy regulamin został sprawdzone, czy jest zgodne z prawem konsumenckim, np: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=75 http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=31 itd. Edited February 6, 2011 by seomi Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 6, 2011 (edited) Brakuje mi możliwości wybierać, co ma się pojawić na stronie kontakt. Teraz niezgodne z Polskim prawem brakuje tam NIP (i nr KRS dla osób prawnych). Przydatne był: inny adres korespondencyjny, wybór czy nr telefonu ma być podane (czy nie), jeśli tak, w jakich godz. itd... Poza tym: Dlaczego centrum pomocy zawiera "Jak zamówić hosting", jeśli reseller nie oferuje hosting (podobne z "Co to jest ubezpieczenie stron WWW") ? Przy okazję chce zapytać, czy regulamin został sprawdzone, czy jest zgodne z prawem konsumenckim, np: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=75 http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=31 itd. W panelu jest możliwość dodania stron z treścią. Próbowałeś tego? Tworzysz i edytujesz stronę i ta pojawia się w lewym menu. Można dodać pełną wizytówkę, dodatkowe usługi, regulaminy... Edited February 6, 2011 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
Konrad 1 Report post Posted February 6, 2011 Brakuje mi możliwości wybierać, co ma się pojawić na stronie kontakt. Poza tym: Dlaczego centrum pomocy zawiera "Jak zamówić hosting", jeśli reseller nie oferuje hosting (podobne z "Co to jest ubezpieczenie stron WWW") ? Racja, ja też mam niepełne dane w zakładce "kontakt" i przydałoby się to pozmieniać wg. moich potrzeb. Natomiast jeżeli chodzi o linki widoczne w lewym panelu pomocy, to musisz wyłączyć hosting (oraz ubezpieczenia) nie tylko w głównym menu resellera, ale także w zakładce Twoja oferta / dostępne usługi. Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted February 6, 2011 Natomiast jeżeli chodzi o linki widoczne w lewym panelu pomocy Dziękuję. Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted February 6, 2011 W panelu jest możliwość dodania stron z treścią.Wiem o tym, ale jako klient spodziewam się pełne dane kontaktu w zakładce "Kontakt" - i nie, że muszę ich poszukać. Share this post Link to post Share on other sites
yogomir 0 Report post Posted February 6, 2011 W jaki sposób uczestnik programu resellerskiego może dowiedzieć się iż na jego e-mail kontaktowy xxxxxxxx.pl@ticketserver.pl dotarła jakaś wiadomość? Wysłałem testową wiadomość i otrzymałem tylko potwierdzenie zgłoszenia na maila który podałem podczas wysyłania ticketa. Dołączam się do prośby o wprowadzenie możliwości dopisania dodatkowych informacji w Kontakcie. Pozdrawiam, Share this post Link to post Share on other sites
Dick 122 Report post Posted February 7, 2011 Przydałaby się opcja wyboru czy chce się w programie resellerskim mieć wszystkie oferty z giełdy domen czy tylko ze swojego portfolio. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted February 7, 2011 W jaki sposób uczestnik programu resellerskiego może dowiedzieć się iż na jego e-mail kontaktowy xxxxxxxx.pl@ticketserver.pl dotarła jakaś wiadomość? Wysłałem testową wiadomość i otrzymałem tylko potwierdzenie zgłoszenia na maila który podałem podczas wysyłania ticketa. Dołączam się do prośby o wprowadzenie możliwości dopisania dodatkowych informacji w Kontakcie. Pozdrawiam, Wszystkimi zgloszeniami i problemami zajmuje sie nasza obsługa klienta :-) Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 7, 2011 Wiem o tym, ale jako klient spodziewam się pełne dane kontaktu w zakładce "Kontakt" - i nie, że muszę ich poszukać. Słusznie, dodamy tę opcję w tym tygodniu. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 7, 2011 A czy będzie / ewentualnie kiedy program resellerski będzie dostępny dla zwykłych przedsiębiorców ( nie płatników VAT ) Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 7, 2011 A czy będzie / ewentualnie kiedy program resellerski będzie dostępny dla zwykłych przedsiębiorców ( nie płatników VAT ) Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą działalność gospodarczą, ale niebędącą płatnikiem VAT? Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 7, 2011 Rozumiem, że chodzi o osobę prowadzącą działalność gospodarczą, ale niebędącą płatnikiem VAT? Tak Share this post Link to post Share on other sites
Konrad 1 Report post Posted February 7, 2011 Domyślam się, że na tym etapie trudno podać konkretną datę, ale czy wiadomo chociaż orientacyjnie ile potrzeba jeszcze czasu na zamknięcie wersji "beta" i uruchomienie w pełni funkcjonalnego Resellera? Absolutnie nie popędzam, zdecydowanie wolę poczekać dłużej ale za to otrzymać w pełni przetestowany i sprawnie działający system. Jednak dobrze by było wiedzieć czy będzie to gotowe za tydzień, miesiąc czy może kilka miesięcy? Mam też drugie pytanie związane z tematem - czy na tym etapie można już pozyskiwać klientów bez obawy, że ich baza zostanie skasowana podczas uruchamiania finalnej wersji? Pytam, ponieważ mam kilka domen do zarejestrowania, co do których nie muszę się obawiać, że komuś będzie przeszkadzał brak kontaktu czy literówka w jakimś tam miejscu.. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 8, 2011 Tak Wprowadzimy taki mechanizm, aczkolwiek wymaga on pewnych zmian programistycznych (usunięcia kolumny "VAT" z faktur i listy zamówień), dlatego zostanie wprowadzony nieco później. Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 8, 2011 Domyślam się, że na tym etapie trudno podać konkretną datę, ale czy wiadomo chociaż orientacyjnie ile potrzeba jeszcze czasu na zamknięcie wersji "beta" i uruchomienie w pełni funkcjonalnego Resellera? Absolutnie nie popędzam, zdecydowanie wolę poczekać dłużej ale za to otrzymać w pełni przetestowany i sprawnie działający system. Jednak dobrze by było wiedzieć czy będzie to gotowe za tydzień, miesiąc czy może kilka miesięcy? Zamknięcie wersji beta i wdrożenie produkcyjne nastąpi za dwa tygodnie. Mam listę uwag od obecnych użytkowników, i zadania do zrobienia są już w większości rozpisane pomiędzy programistów. Część jest już zaprogramowana i testuję je na środowisku deweloperskim. Za ok. półtora tygodnia nastąpi uaktualnienie bety o zrobione poprawki, a potem za kilka dni wdrożenie produkcyjne. Mam też drugie pytanie związane z tematem - czy na tym etapie można już pozyskiwać klientów bez obawy, że ich baza zostanie skasowana podczas uruchamiania finalnej wersji? Pytam, ponieważ mam kilka domen do zarejestrowania, co do których nie muszę się obawiać, że komuś będzie przeszkadzał brak kontaktu czy literówka w jakimś tam miejscu.. Tak, beta jest w pełni funkcjonalna, i baza klientów itp. wszelkie ustawienia oczywiście pozostaną zachowane po wdrożeniu produkcyjnym. BTW, jeśli widzisz jeszcze literówki, to daj znać, bo testerzy twierdzą że wszystkie wyłapali Share this post Link to post Share on other sites