Jump to content
Dropped.pl

Program resellerski - zapraszamy!

Recommended Posts

Ok, dzięki za podpowiedzi. Mam nadzieję, że moja księgowa przełknie dwie serie numeracji :)

 

PS. W koszyku zamówienia mamy jakiś tekst po angielsku:

"If you have a bonus code, you can enter it here: [.............................] Enter code"

 

PS2. Podczas rejestracji:

"Wybierz swój login FTP dla konta hostingowego. Login FTP będzie używany do transferu plików, dlatego możesz wybrać takilogi który łatwiej zapamiętasz. "

Edited by Konrad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poprawiałem ten błąd już jakiś czas temu - czy nadal występuje? Przyślij proszę nazwę domeny.

Nazwa domeny wysłana na na priv.

 

Słusznie, pomyślimy nad takim licznikiem. Generalnie, jeśli klikniesz w ustawienia cen domen, to przy każdej operacji widzisz pod spodem cenę bazową którą płacisz. Czyli patrząc tam jaką masz cenę odnowienia domeny, wiesz w którym przedziale się zmieściłeś.

Dzięki! Faktycznie da się w taki sposób sprawdzić przedziały cenowe. Jednak biorąc pod uwagę iż liczba domen jest zmienna w pewnym zakresie (raz więcej raz mniej). To przedłużając moje domeny (a będąc na granicy między dwoma cenami odnowień - a do takiej się zbliżam) chciałbym wiedzieć ile będę płacił w danym momencie bez przeprowadzania tego typu analiz:) Bo obecnie aby poznać całkowitą liczbę domen na moim koncie muszę dodawać liczby z konta resellera i mojego konta w dropped.

 

W ciągu max. 1 dnia powinno się zaktualizować.

Jeśli chodzi o liczbę domen na koncie resellera, klient który wytransferował swoją domenę, a posiadał on tylko 1 domenę którą 2011.02.28 wytransferował do Home pl, nadal ma przy swoich danych cyfrę 1.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taka możliwość jak najbardziej powinna być - kliknij w Reseller -> Pobierz faktury.

 

Niestety mam brak faktur w tej pozycji. A wczoraj sprzedałem domenę kientowi przez swój serwis resellerski.

 

 

Gdy chce przedłużyć klientowi domenę pojawia się komunikat: "Domena nie znajduje się na liście domen. " Chce oczywiście przedłużyć domenę z poziomu panelu resellera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki czas upływa od momentu zapłacenia poprzez mTransfer, do chwili wygenerowania faktury na koncie klienta i przelania prowizji na konto resellera? W większości serwisów dzieje się to automatycznie tzn. kilka sekund po wykonaniu przelewu elektronicznego, znika faktura proforma i pojawia się faktura VAT (albo chociaż komunikat "przelew poprawnie zrealizowany" aby klient wiedział, że wszystko działa jak trzeba).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domeny na kontach resellerskich rejestrują się już natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty, a nie co godzinę. Natomiast faktura VAT generuje się w ciągu max. dwóch dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przydałoby się jednak w jakiś sposób poprawić proces zapłaty za hosting. Wczoraj opłaciłem zawartość koszyka (mTransfer) i do dzisiaj nie ma żadnego potwierdzenia, że wpłata dotarła (ani w formie FV, ani też zwykłego komunikatu). Wygląda to tak jakby wpłata nie doszła. W tej sytuacji klient może próbować wpłacać jeszcze raz i robi się bałagan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy hosting się zarejestrował? Czy znikł z listy usług do opłacenia?

Edited by Dropped.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
a czy mozna wykorzystac swoj design?

 

Przy okazji:

 

W jaki sposób można dodać pola podobne do tych w www.BrokerDomen.pl

Chodzi mi przykładowo o: Strefę "Dowiedz się więcej"

 

Trzeba zgłosić wcześniej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy hosting się zarejestrował? Czy znikł z listy usług do opłacenia?

 

Niestety nie, hosting nadal jest na liście usług do opłacenia. Tymczasem w historii przelewów bankowych widnieje poprawnie zrealizowany przelew. Szczegóły przesyłam na PRIV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W panelu resellera wchodzę sobie do listy użytkowników, następnie wybieram cyferkę 1 przy jednym z nich aby skonfigurować domenę i dalej idąc wchodzę do podstrony Wpisy DNS dla danej domeny i tu jest jakiś kłopot, kilka dni temu dodałem wpisy MX i niestety nie mogę ich teraz usunąć. Pojawia się okienko z komunikatem czy jestem pewien, klikam i nic - wpisy dalej istnieją. Bardzo proszę o poprawienie tego.

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Generalnie max po 48h się pojawiają. Do tej pory wszystkie się w tym czasie zmieściły :D

 

U mnie ich nie ma :) Sprzedałem domeny, mam klienta z nową rejestracją i nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie ich nie ma :) Sprzedałem domeny, mam klienta z nową rejestracją i nic...

 

Warto zadbać o to aby te faktury się pojawiły bo prawdopodobnie klient również nie ma w swoim panelu faktury, a to nie jest dobre.

 

Chyba najlepiej się upomnieć w tickecie.

 

Lepiej nie czekać za długo z powiadomieniem dropped, bo problemy same się przecież nie rozwiążą. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosilbym o kontakt mailowy - kontakt@dropped.pl - tam problem zostanie przekazany (jezeli rzeczywiscie wystapil/wystepuje) do programistow ktorzy to poprawia ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosilbym o kontakt mailowy - kontakt@dropped.pl - tam problem zostanie przekazany (jezeli rzeczywiscie wystapil/wystepuje) do programistow ktorzy to poprawia ;-)

 

Zgłoszenie poszło wczoraj. Numer: 694950376

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie ich nie ma :) Sprzedałem domeny, mam klienta z nową rejestracją i nic...

Ale czy minęło 48 godzin od opłacenia tych usług?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×