Jump to content
Dropped.pl

Program resellerski - zapraszamy!

Recommended Posts

A! No to rozumiem! Czyli wszystko jasne :) Dzięki za info!

 

Edit: www.cateringpoland.pl - przekierowuje dobrze :P, a cateringpoland.pl (bez www) i tak robi swoje :P (przynajmniej u mnie)

 

I jedno i drugie dobrze kieruje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcę zwrócić uwagę Dropped i użytkownikom (jednocześnie) na personalizację szablonów.

Otóż nie wszystkie ikony czy grafiki odpowiadają tym zaznaczonym w <input type="radio"....

Dla przykładu:

reseller > ustawienia wyglądu > ustawienia szablonu > panel logowania > tło

- u mnie ustawione jest "ostatnie" radio,

- grafika (ikonka) pochodzi z przedostatniego radio,

- a podkreślenie dotyczy pierwszego radio

a jest 4 możliwości.

Takich błędnych opcji jest kilka w całym panelu "szablonowym".

Support będzie wiedział o co chodzi.

 

Teraz uwaga!!!

 

Chciałbym (to prośba do Dropped) aby moja kompozycja, którą sobie spersonalizowałem (pomimo błędów) nie uległa "zburzeniu" podczas nanoszenia poprawek.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy istnieje możliwość podłącznia pod serwis resellerski cetryfikatu SSL ? lub czy można skorzystać z certyfikatu Dropped ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzmy, że do celów programu resellerskiego założyłem drugie firmowe konto na którym obecnie mam tylko jedną domeną i wiadomo jaki cennik. Czy możliwe jest ustawienie poziomu cen równego temu z pierwszego konta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Powiedzmy, że do celów programu resellerskiego założyłem drugie firmowe konto na którym obecnie mam tylko jedną domeną i wiadomo jaki cennik. Czy możliwe jest ustawienie poziomu cen równego temu z pierwszego konta?

 

Tak, cennik możesz zmieniać w dowolnej chwili.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak, cennik możesz zmieniać w dowolnej chwili.

 

Miałem na myśli cennik zakupu usług, ale dla poniekąd dla mnie w Droppoed, do dalszej odsprzedaży :huh:

 

Na przykładzie:

- na koncie A z racji liczby utrzymywanych domen mam cenę odnowienia np. 43 zł

- zakładam nowe konto B w Dropped (specjalnie do programu resellerskiego), ale mam tam tylko jedną domenę i cenę odnowienia 50 zł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie: Zakładamy, że mam w Dropped.pl 740 domen i odnowienie domeny .pl za 43 pln

Dodatkowo w ramach resellera mam 11 domen. Czy liczba domen zssumuje się i będę miał odnowienia po 42 pln ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorki, ze pod soba, prosze skasowac ten post wyzej.

 

Zapisalem sie do programu resellerskiego, teraz przedstawie swoje uwagi co ja bym chcial w tym systemie tak na poczatek:

- pelna mozliwosc zmiany adresow wewnatrz serwisow, http://www.domena.pl/zamowienie_hostingu.htm <-- chcialbym miec pelna mozliwosc zmiany wygladu tego linku, kazdy powinien sobie indywidualnie ustalac cos ala jak w wordpress czy prestashop

 

- pakiety: http://www.domena.pl/new2.php?package=p0 <-- rowniez, pelna mozliwosc edycji np. domena.pl/hosting/pakiet/medium/

 

- pelna mozliwosc kontroli templatki, na tym mi najbardziej zalezy... bym mogl sobie wstawic w miare profesjonalny szablon, nie bylbym widoczny ze dzialam jako reseller.

 

- jak z adresami DNS dla serwerow. Czy sa one postaci ns1.domena.pl, ns2.domena.pl <-- to tez wazne

 

- poza tym czy jest mozliwosc stworzenia kilka meili w mojej domenie resellerskiej?

 

to na poczatek, jeszcze dokladnie tego nie przejrzalem ale mysle ze mi cos wpadnie do glowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie:

Chcę przetransferować domenę zarejestrowaną w Aftermarket do klienta zarejestrowanego u resellera.

Czy to będzie transfer wewnętrzny?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam takie pytanie:

Chcę przetransferować domenę zarejestrowaną w Aftermarket do klienta zarejestrowanego u resellera.

Czy to będzie transfer wewnętrzny?

 

Jeżeli chodzi o domenę .pl to z poziomu resellera zlecasz transfer: podajesz nazwę domeny i authinfo. Abonent dostaje maila z prośbą o zatwierdzenie i od razu domena jest u klienta resellera.

 

Moje pytanie jak wygląda taki transfer z domenami .eu

Pytam gdyż nie można pobrać kodu authinfo dla eu a innej możliwości bynajmniej z poziomu resellera nie widzę (wiem, że eu można transferować bez authinfo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Proszę o pilna pomoc forumowiczów - niestety pani Zuzanna z supportu dropped "przesłała informację do działu technicznego" i cisza.

 

Sprawa wygląda tak:

 

Przeniosłem klienta na serwer dropped. Wykupił serwer. Przeniosłem domenę. Przekierowałem domenę na dns ns1.47.pl ns2.47.pl

i prze próbie dodania jej w panelu od serwera wywala mi informacje że juz jest dodana. Tymczasem dostępna jest jedynie subdomena

w domenie 47.pl.

 

---- klient czeka na swojego maila w domenie kilka dni, support oddało do pomocy technicznej ja jestem w d....w temacie.

 

Panel to zwykła DA. Jest tu jakis fachowiec żeby wspomoc dropped?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mucho: Jeśli domena jest już zawieszona na dns dropped i odpowiednio skontigurowana w DA to bez problemu mail powinien działać ewentualnie serwery smtp i pop3 mogą pozostawać jak na subdomenie. Ogólnie wydaje mi się że klient nagmerał w DA, albo nie wiem jak poprawnie ustawić wszystko co jest oczywiście mało skomplikowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie do konca. da tworzy kat domain z katalogami dla domen- gdzie wrzucana jest strona. tego katalogu tez nie ma.

z mailem to samo. tylko dostepna subdomena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najszyciej zgłosić ticket bezpośrednio w panelu DA - tam siedzą hostingowcy i zaraz coś na to poradzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit. wyrazny przekaz dla pana prezesa

 

michal, bo chyba ty piszesz pod tym nickiem - stary, nie poznalismy sie nigdy, ale juz chyba powiniens zatrudnic kogos do zarzadzania swoja firma. kup se jakas wyspe i sobie odpocznij.

 

skoro ty mi kur... piszesz ze mam isc od jedego z twoich techniczńych i pisac kolejne tickety do innych twoich technicznych...

..i pisze tickety od poczatku tygodnia i desperacko wreszcie szukam pomocy na forum bo zuzia czy ktokolwiek dopiero po zestawie screenow rozumie problem i oddaje go dalej i nic sie nie dzieje

...i ty - wlasciciel firmy mi piszesz ze mam dalej pisad tickety od innych twoich ludzi zeby mi laskaiwe roziwazali problem...

... i piszesz to do klienta ktory wydaje przez dropped 100 000 rocznie

 

to chyba masz za wysoko na tym tronie stary

Edited by mucho

Share this post


Link to post
Share on other sites
...i ty - wlasciciel firmy mi piszesz ze mam dalej pisad tickety od innych twoich ludzi zeby mi laskaiwe roziwazali problem...

... i piszesz to do klienta ktory wydaje przez dropped 100 000 rocznie

 

to chyba masz za wysoko na tym tronie stary

 

pewnie tez wydaje tyle co Ty w dropped i pisze glownie do supportu......

pytanie,...czy Ty bys byl w stanie odpowiadac na wszystskie emaile kazdego usera? mysle ze nie....po to jest support

 

poza tym masz pewnie status VIPa tak jak ja i przyporzadkowany numer telefonu i konkretna osobe do rozwiazywania problemow.

Edited by ryskadow

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie ma znaczenia ile się wydaje, ja się bujam z tym od początku tygodnia

a to drobna rzecz, ktoś może ręcznie podpiąć w panel.

ja też pisze do supportu ale jak po opisie problemu -chyba prostego, potem screenach, czytma że temat idzie dopiero do działu technicznego i cisza...

i czytam że dział techniczny to inni ludzie królika i sam królik mi pisze żebym sobie ich znalazł?

 

...

stary

 

a na karku mam klienta który mi wierci dziurę bo go namówiłem na przejście na "mój" serwer

co od telefonu, masz racje, rano sobie pozowlę zadzwonić

Share this post


Link to post
Share on other sites
a na karku mam klienta który mi wierci dziurę bo go namówiłem na przejście na "mój" serwer

co od telefonu, masz racje, rano sobie pozowlę zadzwonić

 

 

jesli problem moze poczekac 24 h to pisze na support

jesli bylby problem utraty domeny , czy czegos tak waznego ....to korzysta sie odrazu z telefonu dla VIPów

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mucho: Wybacz, jeśli moja odpowiedź odebrałeś jako odsyłanie od Annasza do Kajfasza. Hostingowcy siedzą na swoich ticketach Direct Admin i są w stanie każdą sprawę hostingową załatwić od ręki, dlatego skierowałem Cię do miejsca, gdzie najszybciej otrzymasz pomoc. Ja jej nie udzielę, ponieważ nie znam dokładnie sprawy i nie znam się na panelu DA - od ego są hostingowcy właśnie.

 

Rzeczywiście, jest konieczne spięcie teamu hostingowego z ogólnym systemem ticketów i będziemy nad tym pracować w najbliższym czasie, aby takie sytuacje nie miały miejsca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden z klientów serwisu resellerskiego prosi o uruchomienie poczty gmail ( google apps )

Chodzi więc o zwykłe uzupełnienie wpisów MX, TXT na domenie .

 

W odpowiedzi, na powyższe otrzymuję odpowiedź:

 

W tej chwili nie można samodzielnie definiować wpisów DNS takich jak np. TXT czy CNAME.

 

Jak dla mnie szok !!

Oczywiście sprawa została przekazana dalej...

 

edit: czekam już 5 dzień na info...

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×