Jump to content
Dropped.pl

Program resellerski - zapraszamy!

Recommended Posts

Ale w przypadku awarii systemu/serwera jak sie nie przedluzy domena Klientowi to odpowiedzialnosc bedzie po Twojej stronie pewno i to Ty bedziesz musial sie uzerac z Klientem.

To jedno, a drugie to sytuacja kiedy dropped zgubi domenę, a jak wiadomo nie raz już tak było. Co wtedy? Reseller ma za to odpowiadać? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
To jedno, a drugie to sytuacja kiedy dropped zgubi domenę, a jak wiadomo nie raz już tak było. Co wtedy? Reseller ma za to odpowiadać? ;)
Jak znam dropped/am: AFAIK michau do tej porze zawsze naprawiał błędy - nawet, jeśli to sporo kosztował, więc nie byłbym się specjalne martwić.

 

PS: Ze powtarzające się błędy są wku... - to inna sprawa, i to też znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak znam dropped/am: AFAIK michau do tej porze zawsze naprawiał błędy - nawet, jeśli to sporo kosztował, więc nie byłbym się specjalne martwić.

Zgubienie domeny to nie jest zwykły błąd. Do tej pory udawało się wykupywać zgubione domeny, ale za którymś razem może to się nie udać, a koszty i ewentualne problemy prawne spadną jak rozumiem na partnera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Mam pytanie, posiadam domenę xxxx.com.pl

- domena jest wystawiona na giełdzie z podaną kwotą kup teraz

- ma ustawione przekierowanie na mój serwis resselerski w stylu http://www.xxxxxxxxxxxxx.pl/kup/{name}

- zarejestrował się klient w moim serwisie

- i rozpoczął transakcje Escrow dla tej domeny

- a domena nadal jest wystawiona na sprzedaż i dostępna w sprzedaży w moim serwisie resselerskim (czyli potencjalnie ktoś inny w momencie trwania escrow również może sobie kupić tą domenę?)

 

Trochę to źle wizerunkowo wygląda bo jak coś co klient kupił może być nadal w sprzedaży?? Przekierowanie powinno działać nadal ale oferta kupna nie powinna być chyba już aktywna?

I jak rozumieć to, że transakcja Escrow jest na kwotę netto a nie brutto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Generalnie chodzi mi o funkcjonalność która wspomagałaby pierwszy kontakt klienta z serwisem, bo skoro ja wykonuję mu stronę to i tak w jakiś sposób muszę mu przygotować domenę i serwer, a w tym momencie robiąc to w moim systemie resselera muszę to robić przez konto klienta, płacąc za usługi jakie uruchamiam ceny z moją marżą. W tym przypadku oczekiwałbym właśnie trochę wygodniejszego rozwiązania.

Rozumiem ideę tego rozwiązania. Nie mieliśmy tego w planach, ale po to właśnie jest wersja beta, aby poznać oczekiwania użytkowników :) Raczej nie powinno to być problemem, aby reseller mógł sam na własny koszt dodawać usługi do konta klienta. Postaram się dodać takie funkcje jeszcze przed wdrożeniem produkcyjnym

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trochę to źle wizerunkowo wygląda bo jak coś co klient kupił może być nadal w sprzedaży?? Przekierowanie powinno działać nadal ale oferta kupna nie powinna być chyba już aktywna?

Nie powinno tak oczywiście być, poprawimy to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozumiem ideę tego rozwiązania. Nie mieliśmy tego w planach, ale po to właśnie jest wersja beta, aby poznać oczekiwania użytkowników :rolleyes: Raczej nie powinno to być problemem, aby reseller mógł sam na własny koszt dodawać usługi do konta klienta. Postaram się dodać takie funkcje jeszcze przed wdrożeniem produkcyjnym

 

Dzięki za wzięcie mojej propozycji pod uwagę! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trafił mi się klient, który miał wątpliwości odnośnie tego czy wybrany pakiet hostingowy spełni jego oczekiwania. Odpowiedziałem, że nie musi płacić z góry. Pakiet może przetestować przez 13 dni i na tej podstawie podjąć dycyzję.

 

Po dwóch dniach przychodzi pytanie:

- Witam, mam pytanie, w jaki sposob zmienic na waszym hostingu DNSdomeny? gdzie znajde do tego opcje?

Moja odpowiedź:

- Witam serdecznie, wszelkie pytania związane z hostingiem proszę kierować na adres administratora tj. [mojhosting]@ticketserver.pl

 

Kolejnego dnia ponownie informacja od klienta:

- Witam, w podanej przez pana pomocy technicznej, powiedziano mi ze nie korzystam z ich uslug bezposrednio, I nie moga MI pomoc. Zalezy MI na czasie, by przeniesc te DNS, pozdrawiam

No to jak to w końcu jest? Dropped zapewnia obsługę techniczną czy nie, bo jeżeli to będzie wyglądało tak jak wygląda to lepiej powiedzieć od razu i nie wprowadzać resellerów w błąd, bo przez to ich robota i poszukiwanie klientów idzie na marne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy znasz numer ticketu? Wyślij mi na PM (albo chociaż adres Twojej strony), sprawdzę o co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Witam, w podanej przez pana pomocy technicznej, powiedziano mi ze nie korzystam z ich uslug bezposrednio, I nie moga MI pomoc. Zalezy MI na czasie, by przeniesc te DNS, pozdrawiam

 

 

Chodzi na pewno o opcje w Direct Adminie "Zarządzanie DNSami". Nie wiem dlaczego ale w hostingu dropped ta opcja jest wyłączona. W innych Direct Adminach jest ta opcja. Uważam, że dropped też powinno ją włączyć. Wówczas trzymałbym więcej stron na hostingu droppedowym, a tak to jest problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co widzę tickety, to klient pytał o zarządzanie DNSami w jakimś swoim istniejącym panelu (podesłał screenshot z cPanelu, którego na pewno nie udostępniamy). Zaraz Michał napisze obszerniej o co chodzi.

 

Zarządzanie własnymi DNSami w DirectAdmin powinno być dostępne, zaraz poproszę hostingowców aby sprawdzili i włączyli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapewniamy pelna obsluge klientom Resellerow - klient pytal o zmiane DNS domeny - zostalo to mu wyjasnione - lecz klient po dalszym kontakcie i przyslaniu screena okazal sie byc wprowadzonym w blad - nie oferujemy hostingu cPanel - a taki screen zostal nam dostarczony - stad informacja iz nie korzysta z naszych uslug.

 

Pozdrawiam

Michal

 

Trafił mi się klient, który miał wątpliwości odnośnie tego czy wybrany pakiet hostingowy spełni jego oczekiwania. Odpowiedziałem, że nie musi płacić z góry. Pakiet może przetestować przez 13 dni i na tej podstawie podjąć dycyzję.

 

Po dwóch dniach przychodzi pytanie:

- Witam, mam pytanie, w jaki sposob zmienic na waszym hostingu DNSdomeny? gdzie znajde do tego opcje?

Moja odpowiedź:

- Witam serdecznie, wszelkie pytania związane z hostingiem proszę kierować na adres administratora tj. [mojhosting]@ticketserver.pl

 

Kolejnego dnia ponownie informacja od klienta:

- Witam, w podanej przez pana pomocy technicznej, powiedziano mi ze nie korzystam z ich uslug bezposrednio, I nie moga MI pomoc. Zalezy MI na czasie, by przeniesc te DNS, pozdrawiam

No to jak to w końcu jest? Dropped zapewnia obsługę techniczną czy nie, bo jeżeli to będzie wyglądało tak jak wygląda to lepiej powiedzieć od razu i nie wprowadzać resellerów w błąd, bo przez to ich robota i poszukiwanie klientów idzie na marne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dokładnym wyjaśnieniu sprawy okazało się, że klient pomieszał udostępniane hostingi i zamiast zapytać o hosting resellerski Dropped, zapytał o zupełnie inną usługę. Stąd padła taka odpowiedź:

 

Klient: Witam, w podanej przez pana pomocy technicznej [Dropped], powiedziano mi ze nie korzystam z ich uslug bezposrednio, I nie moga MI pomoc

 

...która dla mnie okazała się kompletnie myląca, ponieważ sformułowanie "nie korzystam z ich usług bezpośrednio" zabrzmiało dokładnie tak jakby chodziło właśnie o resellera, skutkiem czego dalej męczyliśmy temat nie wiedząc, że klient pomieszał hostingi ;)

 

Tak więc totalne nieporozumienie. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam parę pytań:

 

1. Kiedy udostępnicie Resellera dla firm z poza polski?

2. Kiedy / czy udostępnicie resellera w innych językach lub pliki językowe np. w formie podobnie do WordPress (pliki .po do sprawniejszego tłumaczenia)?

3. Kiedy / czy udostępnicie resellera w formie bardziej hosting niż sprzedaż domen?

4. Kiedy / czy udostępnicie resellera z możliwością tworzenia własnych pakietów hostingowych?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie otrzymałem odpowiedzi mailowo więc może na forum:)

Czy/kiedy udostępnicie moduł do WHMCSa ?

Po produkcyjnym wdrożeniu resellera :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mam parę pytań:

 

1. Kiedy udostępnicie Resellera dla firm z poza polski?

2. Kiedy / czy udostępnicie resellera w innych językach lub pliki językowe np. w formie podobnie do WordPress (pliki .po do sprawniejszego tłumaczenia)?

3. Kiedy / czy udostępnicie resellera w formie bardziej hosting niż sprzedaż domen?

4. Kiedy / czy udostępnicie resellera z możliwością tworzenia własnych pakietów hostingowych?

1. Po produkcyjnym wdrożeniu pomyślimy o tym.

2. Pliki .po to dobry pomysł, postaram się to przygotować.

3. Tzn? Możesz teraz na głównej stronie w ogóle wyłączyć boksy związane z domenami i tak to skonfigurować, aby hosting był bardziej udostępniony.

4. Na razie nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Po produkcyjnym wdrożeniu pomyślimy o tym.

2. Pliki .po to dobry pomysł, postaram się to przygotować.

3. Tzn? Możesz teraz na głównej stronie w ogóle wyłączyć boksy związane z domenami i tak to skonfigurować, aby hosting był bardziej udostępniony.

4. Na razie nie.

1. Kiedy?

2. Kiedy?

3. Kiedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie to by był super program gdyby była możliwość wyboru czy działamy całkiem white label (czyli faktury, obsługa itd nas nie interesuje i zajmujemy się tylko promocją i reklamą) czy wchodzimy jeszcze bardziej we współpracę i bawimy sie również w refakturowanie itd. To by było super gdyby była opcja bo część osób, czy firm chętnie by zagospodarowała domeny, zajęła się promocją ale nie chce się bawić w fakturowanie, czasem kontakt z klientem itd.

 

Jeśli będzie white label 100% obsługiwany przez dropped to wchodzę od razu z 10 branżowymi domenami, serwisami i aktywnie to zaczynam promować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Kiedy?

2. Kiedy?

3. Kiedy?

 

Właśnie :) Dołączam się do pytań poprzednika.

Możecie podać choćby przybliżone terminy ?

 

Czekam jako nieVatowiec w kolejce !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o informację czy w panelu klienta resellera nie ma opcji przekierowania domeny, czy tylko ja tego nie widzę?

 

Poleciłem komuś rejestrację domeny w moim serwisie resellerskim i teraz mam kłopot bo nie mogę jej przekierować na inny adres.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że reseller powinien mieć możliwość opłacenia domen klientów z własnych środków zgromadzonych w Dropped.pl

Co o tym sądzi załoga Dropped ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rzeczywiście nie było tej opcji - dodałem ją teraz.

 

Podczas przedłużania domeny klienta pojawia się monit: "Domena nie znajduje się na liście domen. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×