waniawp 114 Report post Posted January 28, 2014 (edited) W niedziele miałem podobną sytuację. Wypłaciłem środki z konta za pomocą "błyskawicznej" wypłaty po czym około 2 godziny później dostałem wiadomość od AM Witam,Uprzejmie informuję, iż wypłata którą Pan dokonał przed kilkom minutami nie została zrealizowana przez BlueCash, w związku z czym wypłacana kwota została przywrócona na Pana konto.W razie pytań pozostaję do dyspozycji. Nawet już nie odpisywałem bo nie chciałem się denerwować... Dodam że nie wysyłałem żadnego ticketa wiadomość uprzejmie wysłali mi sami Edited January 28, 2014 by waniawp Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted January 28, 2014 To jest jakaś paranoja. Niech więc zmienią partnera, skoro ten nawala. Tak nie powinno się traktować klientów, szczególnie jeśli chodzi o PIENIĄDZE. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted January 28, 2014 Niedawno również miałem przygodę z "błyskawiczną" wypłatą a mianowicie wypłaciłem środki w piątek o ile dobrze pamiętam po czym dostałem wiadomość, że wypłata zostanie zrealizowana dopiero następnego dnia roboczego a nie w ciągu 5 minut Rzecz jasna prowizję pobrano... Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted January 28, 2014 Wciąż cisza. Odpowiedzieć, że się nie wie i splawic klienta można w 10 min ale żeby naprawdę pomóc zajmuje kilkanaście godzin. Pracuje tam ktoś jeszcze? Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted January 28, 2014 Pracuje tam ktoś jeszcze? Wszyscy do Anglii na zmywak pojechali... Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 28, 2014 W niedzielę musiał być jakiś bug w doładowaniach blue cash, bo chciałem doładować sobie paypala (w ogóle nie związane z AM) i również nie szło z żadnego z dwóch sprawdzanych przeze mnie banków. Za to w poniedziałek poszło jak z płatka. Pewnie mieli usterke techniczną. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 28, 2014 @Slawko: Prosiłbym o podanie na PW danych Pana konta w AfterMarket.pl oraz numeru rachunku bankowego, na który zlecał Pan szybką wypłatę, wyjaśnię tą sprawę. Przepraszam jednocześnie za niewłaściwą w tym wypadku odpowiedź konsultanta. Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted January 30, 2014 Proszę o jakakolwiek odpowiedź co się dzieje z moimi pieniędzmi. Po podaniu danych nikt się do mnie nie odzywa juz 36 godzin, mimo iż pisałem już do Was kilkukrotnie. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted January 30, 2014 @Slawko: Prosiłbym o cierpliwość, czekamy na wiadomość od BlueCash, odpowiemy Ci, gdy tylko ta sprawa zostanie wyjaśniona. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted January 30, 2014 Kurde Panowie...rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste...Przestańcie sprzedawać domeny...nie ma kasy, nie ma wypłat... Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 30, 2014 Chciałbym tylko dodać, że wypłaty zwykłe są realizowane z dnia na dzień. Zleciłem wczoraj koło 18, a dziś o 15 miałem na koncie. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted January 31, 2014 @Bazyli: Parafrazując słowa klasyka: No money, no cry ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted May 20, 2014 Wypłaty błyskawiczne znowu nie działają :-/. Już od godziny czekam na swoją kasę, a według obsługi klienta Aftermarket „występuje problem techniczny po stronie BlueCash”. Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted May 20, 2014 Wypłaty błyskawiczne znowu nie działają :-/. Już od godziny czekam na swoją kasę, a według obsługi klienta Aftermarket „występuje problem techniczny po stronie BlueCash”. Dostałem takiego maila z Bitmarket.pl "Ze względu na awarię systemu BlueCash nie jest możliwe zlecanie wypłat z naszej giełdy tym kanałem. Zgodnie z informacją otrzymaną od firmy BlueMedia, pracownicy tej firmy pracują nad rozwiązaniem problemu, jednak w tym momencie nie znamy terminu usunięcia usterki. Z tego powodu opcja wypłat BlueCash została chwilowo wyłączona." Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted May 20, 2014 "Ze względu na awarię systemu BlueCash nie jest możliwe zlecanie wypłat z naszej giełdy tym kanałem. Zgodnie z informacją otrzymaną od firmy BlueMedia, pracownicy tej firmy pracują nad rozwiązaniem problemu, jednak w tym momencie nie znamy terminu usunięcia usterki. Z tego powodu opcja wypłat BlueCash została chwilowo wyłączona."ostałem takiego maila z Bitmarket.pl O której dostałeś? Share this post Link to post Share on other sites