administrator 16 Report post Posted April 6, 2012 Dzisiaj (w 15 dzień roboczy) pieniądze pojawiły się na koncie. xxx pln / xxxx pln ? jesli nie tajemnica, mysle ze to ma znaczenie. Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted April 6, 2012 xxx pln / xxxx pln ? jesli nie tajemnica, mysle ze to ma znaczenie. Jakie? Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted April 6, 2012 (edited) xxx pln / xxxx pln ? jesli nie tajemnica, mysle ze to ma znaczenie. prawie x.xxx. Pieniądze dotarły dziś 15 - dzień roboczy... Zobaczymy co teraz z zapewnień o rekompensacie. Szczerze mówiąc to walałbym żeby wypłaty były do 10 dni roboczych bez rekompensat... Edited April 6, 2012 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
Ores 0 Report post Posted April 6, 2012 Dobrze, że pieniądze wreszcie dotarły. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted April 6, 2012 Żenująca jest dla mnie ta sytuacja jako dla klienta AM. Niepoważne zachowanie szefostwa firmy i ogólnie jeden wielki syf się zrobił czego można było uniknąć krótkim komunikatem...Z powodów od nas niezależnych, wynikających z winy PayPala zmuszeni jesteśmy wydłużyć okres wypłat...podać przyczynę, przeprosić ludzi a nie okłamywać klientów i kombinować jak koń pod górę. Każdy by zrozumiał i nie byłoby tego całego cyrku... PB nie wykorzystałby sytuacji i nie pisał słów które świadczyć mogą iż serwis Premium.pl zamienił w jeden dzień na Hiena.pl. Długo żyję ale zachowanie i słowa pana PB upadły poniżej poziomu rynsztoka. W ten sposób nie walczy się o klienta. To sposób którym posługują się padlinożercy panie PB. Żadne rekompensaty nie zrekompensują tego co zaszło Dobre imię stracić można w sekundę, odzyskać je natomiast jest niezwykle trudno. Mam nadzieję iż zgodnie z zamieszczonymi w innym poście słowami Michała, sytuacja ulegnie zdecydowanej poprawie. Czego wszystkim z okazji Świąt szczerze życzę choć wiem iż bezproblemowe działanie serwisu nie powinno być Waszym i moim życzeniem, ale zakichanym obowiązkiem świadczącego usługi... Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted April 6, 2012 Jestem naprawdę pod wrażeniem... Czy ktoś mógłby zrobić skrót dnia z podsumowaniem grzechów poszczególnych rejestratorów? Czy NASK nie powinien zostać poinformowany o całej tej sytuacji? Share this post Link to post Share on other sites
horacy11 47 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Z tymi spokojnymi odczuwam lekką ironię przynajmniej życzenia przyszły na czas:P Edited April 6, 2012 by horacy11 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted April 6, 2012 Czy NASK nie powinien zostać poinformowany o całej tej sytuacji? bez przesady. Każdy powinien wyciągnąć wnioski z tych wszystkich wątków, głownie rejestratorzy, bo klient jest po to by mu dogadzać a nie dokuczać. Jeśli popełniamy błąd to się trzeba umieć przyznać. Dużo osób zastanawia się co zrobić ze swoimi domenami po tych wszystkich sytuacjach i to powinno być pole do popisu dla rejestratorów. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted April 6, 2012 Żenująca jest dla mnie ta sytuacja jako dla klienta AM. Niepoważne zachowanie szefostwa firmy i ogólnie jeden wielki syf się zrobił czego można było uniknąć krótkim komunikatem... Zgadzam się i też nie rozumie czemu nie pojawiła się żadna informacja. Szkoda że sprawy nabrały takiego obrotu bo można było to załatwić delikatniej. Tak czy inaczej będziemy się bacznie przyglądać poczynaniom AM, oby taka sytuacja się już nie powtórzyła. Share this post Link to post Share on other sites
alpine5 178 Report post Posted April 6, 2012 przynajmniej życzenia przyszły na czas:P Brak mi słów do określenia trafności tego komentarza Sebastian alpine5 Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Widać, że emocje już opadły, winny zastępczy znaleziony, zatem można śmiało powiedzieć: do następnego razu... Edited April 6, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Widać, że emocje już opadły, winny zastępczy znaleziony, zatem można śmiało powiedzieć: do następnego razu... Znaczy się PayPal czy pb? Oby następny raz w ogóle się nie wydarzył, a obecne problemy szybko zostały naprostowane. Edited April 6, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
Ores 0 Report post Posted April 6, 2012 Witam Myślę, że temat można już zamknąć. Wiele spraw się wyjaśniło. Dropped.pl po prostu przechodzi intensywną, inwazyjną i czasochłonną "wiosenną rewitalizację" Miejmy nadzieję, że w ogólnym rozrachunku wszystkie wprowadzone zmiany będą korzystne dla użytkowników AM, szerze w to wierzę! AM-wszystkiego dobrego. Pozdrawiam ORES Ps. WESOŁEGO ALLELUJA! Share this post Link to post Share on other sites
kaz 1 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Witam Myślę, że temat można już zamknąć. Wiele spraw się wyjaśniło. Dropped.pl po prostu przechodzi intensywną, inwazyjną i czasochłonną "wiosenną rewitalizację" Miejmy nadzieję, że w ogólnym rozrachunku wszystkie wprowadzone zmiany będą korzystne dla użytkowników AM, szerze w to wierzę! AM-wszystkiego dobrego. Pozdrawiam ORES Ps. WESOŁEGO ALLELUJA! Temat powinien być otwarty i to przez długi czas. Co się wyjaśniło ? Edited April 6, 2012 by kaz Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Widać, że emocje już opadły, winny zastępczy znaleziony, zatem można śmiało powiedzieć: do następnego razu... Dokładnie... Znaczy się PayPal czy pb? ... tylko bez danych osobowych!!! Okej? A ty sie Ores.. to ten, no.. ten teges... sygnaturkę lepiej popraw, bo masz nieregulaminową Wesołych Świąt. Edited April 6, 2012 by epson Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted April 6, 2012 (edited) Znaczy się Paypal czy pb? Różne są wersje, a to PayPal, a to klienci nakręcający "nagonkę". To wszystko oczywiście nie ma znaczenia, kiedy w niejasny sposób operuje się cudzymi pieniędzmi nakręcając spiralę długu. Pieniądze, które można było wziąć już teraz zostały wzięte np. w formie sprzedaży pakietów rejestracji lub odroczonych przedłużeń , a koszty przesunięto na późniejszy termin. Możliwe wersje są takie: albo AM utrzyma płynność w dłuższej perspektywie czasu, albo nie utrzyma i przyjdzie "druga fala". Sytuacja kiedy na tak małym rynku jak pośrednictwo we wtórnej sprzedaży polskich domen istnieją 3 dynamiczne serwisy prowadzące ze sobą wojnę cenową jest nienaturalna i nie może trwać wiecznie. Edited April 6, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
administrator 16 Report post Posted April 6, 2012 Temat powinien być otwarty i to przez długi czas. Co się wyjaśniło ? Dokładnie. Chłopak dostał kase i sprawa zamknięta Ja narazie czekam. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted April 6, 2012 Nie widzę powodu do zamykania tematu. Bo jakby kupa spuszczona ale śmierdzi dalej... Share this post Link to post Share on other sites
Ores 0 Report post Posted April 6, 2012 Dopóty, dopóki wypłaty są realizowane regulaminowo (do 10 dni roboczych) Moim zdaniem wszystko jest ok. Jeżeli ktoś nie akceptuje regulaminu nie korzysta z AM, proste. Pozdrawiam, Ores Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted April 6, 2012 Nie widzę powodu do zamykania tematu. To że tak głośno krzyczeliśmy i w końcu przesłali nam nasze pieniądze nie oznacza że kolejne wypłaty pójdą już "przynajmniej" regulaminowo (jak już ktoś tutaj wspomniał, kilka miesięcy temu wypłaty były zlecane dwa razy w tygodniu). Pożyjemy zobaczymy, osobiście liczę że AM wyjdzie na prostą. Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted April 6, 2012 (edited) To wszystko oczywiście nie ma znaczenia, kiedy w niejasny sposób operuje się cudzymi pieniędzmi nakręcając spiralę długu. Pieniądze, które można było wziąć już teraz zostały wzięte np. w formie sprzedaży pakietów rejestracji lub odroczonych przedłużeń , a koszty przesunięto na późniejszy termin. Możliwe wersje są takie: albo AM utrzyma płynność w dłuższej perspektywie czasu, albo nie utrzyma i przyjdzie "druga fala". No może, ale to wszystko spekulacje nie znając sytuacji finansowej AM, szczególnie, że już kilka tłumaczeń było w tej kwestii i nie wiadomo, któremu z nich zaufać. Pozostaje wtedy tylko czekać na rozwój wypadków i jakiś dla odmiany bardzo pozytywny komunikat od AM, że wszystko działa jak wcześniej (kilka m-cy temu), o ile tak się stanie. Ja osobiście trzymam kciuki za AM, bo to jednak od zawsze było dobre miejsce do kupowania / sprzedaży / przechwytywania domen i dobrze by było, żeby dalej tak było (terminowe wypłaty były w tym zawsze kluczowym elementem). Edited April 6, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
dozlecen 0 Report post Posted April 6, 2012 Ja ciągle czekam na wypłate kilkudziesięciu tysiecy złotych. Ciągle jestem zbywany bajeczkami że przekazali sprawe do księgowości, że wysłali i nie wiedzą dlaczego ich nie mam, a teraz paypay "niby" im zablokowali. A co ma do tego paypal? Większośc wpłat (założe się że do 95 procent) pochodzi przez wpłaty bezpośrednie za pośrednictwem płatnosci.pl lub wpłat bezpośrednich na konto. Płatnosci.pl wypłacaja pieniądze do 2 dni roboczych. To samo, ciągle pisze do nich aby przedłużyli domeny w bazie nask, za które wzieli pieniądze mimo że wiele tygodni temu podobno przywrocili mi stary system przedłuzania domen. Jak na dłoni widąc ze dropped czy też aftermarket bankrutuje. Po prostu nie ma pieniądzy na wypłate srodków, na przedłużania domen itd. Share this post Link to post Share on other sites
horacy11 47 Report post Posted April 7, 2012 Ja ciągle czekam na wypłate kilkudziesięciu tysiecy złotych. Ciągle jestem zbywany bajeczkami że przekazali sprawe do księgowości, że wysłali i nie wiedzą dlaczego ich nie mam, a teraz paypay "niby" im zablokowali. A co ma do tego paypal? Większośc wpłat (założe się że do 95 procent) pochodzi przez wpłaty bezpośrednie za pośrednictwem płatnosci.pl lub wpłat bezpośrednich na konto. Płatnosci.pl wypłacaja pieniądze do 2 dni roboczych. To samo, ciągle pisze do nich aby przedłużyli domeny w bazie nask, za które wzieli pieniądze mimo że wiele tygodni temu podobno przywrocili mi stary system przedłuzania domen. Jak na dłoni widąc ze dropped czy też aftermarket bankrutuje. Po prostu nie ma pieniądzy na wypłate srodków, na przedłużania domen itd. Może używali Paypal'a do przelewów między swoimi kontami. A jak długo czekasz na pieniądze? Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted April 7, 2012 Ja ciągle czekam na wypłate kilkudziesięciu tysiecy złotych. Ciągle jestem zbywany bajeczkami że przekazali sprawe do księgowości, że wysłali i nie wiedzą dlaczego ich nie mam, a teraz paypay "niby" im zablokowali. A co ma do tego paypal? Większośc wpłat (założe się że do 95 procent) pochodzi przez wpłaty bezpośrednie za pośrednictwem płatnosci.pl lub wpłat bezpośrednich na konto. Płatnosci.pl wypłacaja pieniądze do 2 dni roboczych. To samo, ciągle pisze do nich aby przedłużyli domeny w bazie nask, za które wzieli pieniądze mimo że wiele tygodni temu podobno przywrocili mi stary system przedłuzania domen. Jak na dłoni widąc ze dropped czy też aftermarket bankrutuje. Po prostu nie ma pieniądzy na wypłate srodków, na przedłużania domen itd. Jak to co ma do tego paypal? W momencie złożenia reklamacji może zablokować środki na koncie. I to nie część ale konto, do wyjaśnienia. A to trwa. Proszę o jakieś dowody o bankrutowaniu. Proszę też o dowody o braku środkow. Jestem tym zainteresowany jako klient AM Oczywiście uwazam że druga strona umowy czyli AM powinna dołożyć wszelkich starań aby wszysko działało. Ale wypisywanie takich głupot to już jakiś umysłowy armagedon. Czasem lepiej milczeć inteligentniej.... Share this post Link to post Share on other sites
Ores 0 Report post Posted April 7, 2012 Wprowadzanie nowych funkcjonalności i udogodnień raczej nie świadczą o bankrutowaniu, a wręcz przeciwnie. @dozlecen ile czasu czekasz na wypłatę? Wklej proszę screenshot'y ze swojego panelu. Pozdrawiam Ores Share this post Link to post Share on other sites