Jump to content
heden.pl

Moja domena wystawiona na aukcję bez mojej zgody - normy.pl

Recommended Posts

Jeśli nie przeczytamy tu oficjalnego wyjaśnienia Michaua co się dzieje (niech nie udaje, że nie wie o poruszanych tu tematach) to chyba będzie jasne, że szykuje się wielki upadek. Ciągłe problemy z płatnościami, puste konta prepaid u rejestrów, przeniesienie domen do premium, tajemnicza zmiana właściciela, obrażanie się na di.pl, własne forum na fb z usuwanymi postami...

 

Pytanie do pb: Czy na konto trafiły same dobre domeny (jak normy.pl) czy też wiele różnych i dobre to tylko kilka? O ile możesz podać taką informację.

Edited by icered

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli nie przeczytamy tu oficjalnego wyjaśnienia Michaua (niech nie udaje, że nie wie co tu się dzieje) co się dzieje to chyba będzie jasne, że szykuje się wielki upadek. Ciągłe problemy z płatnościami, puste konta prepaid u rejestrów, przeniesienie domen do premium, tajemnicza zmiana właściciela, obrażanie się na di.pl, własne forum na fb z usuwanymi postami...

 

Pytanie do pb: Czy na konto trafiły same dobre domeny (jak normy.pl) czy też wiele różnych i dobre to tylko kilka? O ile możesz podać taką informację.

 

 

Wolę już nic nie podawać. :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawie jak ''nocna zmiana'' onegdaj w polityce polskiej... a tak na serio to chyba precedens, czy takie akcje już kiedyś miały miejsce? tak czy inaczej sprawa dużej wagi i chyba wszyscy tu obecni oczekujemy na konkrety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa z domeną normy.pl wygląda następująco: skoro PB tak pięknie wszystkich zapraszał wczoraj do przetransferowania domen do Premium.pl, zebraliśmy wszystkie domeny, które zostały przechwycone a nieopłacone przez użytkowników i skorzystaliśmy z zaproszenia (oczywiście aby po 5 dniach wrócić z nimi z powrotem :blush: ). Niestety, w wyniku błędu znalazła się wśród nich także owa nieszczęsna domena normy.pl. Oczywiście jest to błąd który natychmiast zostanie skorygowany, a raczej zostałby, gdyby serwis Premium.pl nie zablokował tej domeny u siebie i nie wisiała ona teraz "w próżni". Gdy tylko zostanie ona przywrócona przez Premium.pl na konto, na które została przeniesiona, natychmiast przeniesiemy ją z powrotem na prawowitego abonenta. Sprawdziłem pozostałe domeny, które zostały w ten sposób przeniesione, i był to jedyny taki wypadek, za który oczywiście bardzo przepraszam, i gdy tylko serwis Premium.pl na to pozwoli, zostanie on naprawiony.

 

Korzystając z mojej obecności w tym miejscu, chciałbym także przeprosić wszystkich użytkowników, którzy w ostatnim czasie doświaczyli problemów z wypłatami oraz operacjami na kontach w NASK. Sytuacja ta zostałą spowodowana zablokowaniem przez PayPal naszego konta z dość znaczną sumą pieniędzy. Jak się okazało, informacje na stronie PayPalSucks.com nie są bynajmniej wyssane z palca, i przyjmowanie płatności oraz trzymanie środków w systemie PayPal wcale nie jest bezpieczne. Sytuacja na kontach prepaid w NASK została już unormowana, a dziś wieczorem rozpoczniemy już wysyłanie opóźnionych wypłat. Oczywiście, wszystkie osoby dotknięte tym problemem otrzymają od nas rekompensatę.

 

Dziękuję też w tym miejscu niezawodnemu PB, który zawsze pojawia się w tematach dotyczących naszej firmy, i ma wiele do powiedzenia na temat naszego serwisu, jego pracowników, współpracowników i klientów. Jak powiedziałby Mark Twain, pogłoski o końcu nszego serwisu są zdecydowanie przesadzone, a jeśli w najbliższym czasie w Polsce zostanie zamknięta jakaś giełda domen, to bynajmniej nie będzie to AfterMarket :P Specjalne pozdrowienia przekazuję od mojej żony, która osobno skontaktuje się z PB w sprawie ujawniania publicznie swoich danych osobowych.

Edited by Dropped.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis
dane o posiadaczu konta faktycznie podałem pochopnie, ale usunąłem tę informację i przepraszam za to.

 

:blush:

 

Takie ujawnianie informacji przez właściciela serwisu to bardzo infantylne zachowanie PB i pewnie nawet zabronione. A zamiatanie teraz pod dywan miałeś pewnie zaplanowane od początku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprawa z domeną normy.pl wygląda następująco: skoro PB tak pięknie wszystkich zapraszał wczoraj do przetransferowania domen do Premium.pl, zebraliśmy wszystkie domeny, które zostały przechwycone a nieopłacone przez użytkowników i skorzystaliśmy z zaproszenia. Niestety, w wyniku błędu znalazła się wśród nich także owa nieszczęsna domena normy.pl. Oczywiście jest to błąd który natychmiast zostanie skorygowany, a raczej zostałby, gdyby serwis Premium.pl nie zablokował tej domeny u siebie i nie wisiała ona teraz "w próżni". Gdy tylko zostanie ona przywrócona przez Premium.pl na konto, na które została przeniesiona, natychmiast przeniesiemy ją z powrotem na prawowitego abonenta. Sprawdziłem pozostałe domeny, które zostały w ten sposób przeniesione, i był to jedyny taki wypadek, za który oczywiście bardzo przepraszam, i gdy tylko serwis Premium.pl na to pozwoli, zostanie on naprawiony.

 

To ja proszę Przemka o jej odblokowanie i proszę dropped.pl o jej "zwrot".

Temat można zamknąć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PB tak pięknie wszystkich zapraszał wczoraj do przetransferowania domen do Premium.pl, zebraliśmy wszystkie domeny, które zostały przechwycone a nieopłacone przez użytkowników i skorzystaliśmy z zaproszenia (oczywiście aby po 5 dniach wrócić z nimi z powrotem :blush: ).

 

Statystyki promocji transferów będą znów korzystne ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

My tu gadu gadu a domena nadal wisi na aukcji. :blush:

To może do czasu zakończenia aukcji jej nie odblokowywać.

Edited by heden.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprawa z domeną normy.pl wygląda następująco: skoro PB tak pięknie wszystkich zapraszał wczoraj do przetransferowania domen do Premium.pl, zebraliśmy wszystkie domeny, które zostały przechwycone a nieopłacone przez użytkowników i skorzystaliśmy z zaproszenia (oczywiście aby po 5 dniach wrócić z nimi z powrotem :blush: ). Niestety, w wyniku błędu znalazła się wśród nich także owa nieszczęsna domena normy.pl. Oczywiście jest to błąd który natychmiast zostanie skorygowany, a raczej zostałby, gdyby serwis Premium.pl nie zablokował tej domeny u siebie i nie wisiała ona teraz "w próżni". Gdy tylko zostanie ona przywrócona przez Premium.pl na konto, na które została przeniesiona, natychmiast przeniesiemy ją z powrotem na prawowitego abonenta. Sprawdziłem pozostałe domeny, które zostały w ten sposób przeniesione, i był to jedyny taki wypadek, za który oczywiście bardzo przepraszam, i gdy tylko serwis Premium.pl na to pozwoli, zostanie on naprawiony.

 

Korzystając z mojej obecności w tym miejscu, chciałbym także przeprosić wszystkich użytkowników, którzy w ostatnim czasie doświaczyli problemów z wypłatami oraz operacjami na kontach w NASK. Sytuacja ta zostałą spowodowana zablokowaniem przez PayPal naszego konta z dość znaczną sumą pieniędzy. Jak się okazało, informacje na stronie PayPalSucks.com nie są bynajmniej wyssane z palca, i przyjmowanie płatności oraz trzymanie środków w systemie PayPal wcale nie jest bezpieczne. Sytuacja na kontach prepaid w NASK została już unormowana, a dziś wieczorem rozpoczniemy już wysyłanie opóźnionych wypłat. Oczywiście, wszystkie osoby dotknięte tym problemem otrzymają od nas rekompensatę.

 

Dziękuję też w tym miejscu niezawodnemu PB, który zawsze pojawia się w tematach dotyczących naszej firmy, i ma wiele do powiedzenia na temat naszego serwisu, jego pracowników, współpracowników i klientów. Jak powiedziałby Mark Twain, pogłoski o końcu nszego serwisu są zdecydowanie przesadzone, a jeśli w najbliższym czasie w Polsce zostanie zamknięta jakaś giełda domen, to bynajmniej nie będzie to AfterMarket :P Specjalne pozdrowienia przekazuję od mojej żony, która osobno skontaktuje się z PB w sprawie ujawniania publicznie swoich danych osobowych.

 

czy aby na pewno? ja pomimo wykupienia pakietu hurtowego na domeny, nadal, od naprawdę wczesnego poranka nie mogę nic zarejestrować, zarezerwować właśnie przez ten nieszczęsny prepaid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena została bezwłocznie wycofana z aukcji - nie można było licytować. Chwilę później aukcja automatycznie została ostatecznie usunięta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
My tu gadu gadu a domena nadal wisi na aukcji. :blush:

To może do czasu zakończenia aukcji jej nie odblokowywać.

Aukcja została już dzisiaj usunięta (jeśli wejdziesz w szcegóły aukcji, zobaczysz "Data zakończenia: aukcaj odwołana").

Share this post


Link to post
Share on other sites

sytuacja niewesoła, ale fajnie że Michał wrócił na forum - mam nadzieję że na stałe bo forum na FB to słabe rozwiązanie :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy aby na pewno? ja pomimo wykupienia pakietu hurtowego na domeny, nadal, od naprawdę wczesnego poranka nie mogę nic zarejestrować, zarezerwować właśnie przez ten nieszczęsny prepaid

Tak, jeszcze tylko musieliśmy odpiąć z systemu rejestracji dodatkowe konta - to chwilkę trwało. Teraz już normalnie można rejestrować, rezerwować, odnawiać i reaktywować wszystkie domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak, jeszcze tylko musieliśmy odpiąć z systemu rejestracji dodatkowe konta - to chwilkę trwało. Teraz już normalnie można rejestrować, rezerwować, odnawiać i reaktywować wszystkie domeny.

 

Jest już OK, dzięki, pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ta "nieszczęsna domena" .. nigdy byśmy się nie dowiedzieli jaki tu cyrk się dzieje. (AM&Premium).

AM posyła "promocyjnie" domeny do premium?... (akurat na jednym koncie była ta trefna domena)

750 domen = 1500,- (kilka kont i można nieźle osłabić konkurencje finansowo)

Statystyki promocji transferów będą znów korzystne ;-)

 

 

..ale

w sumie wszystko się wyjaśniło... to nie przez lewe konta użytkowników opóźnione wypłaty ale wina paypal :blush:

 

edit:

 

Brak komentarza do wypowiedzi dropped.pl jest też komentarzem :P

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michał, tak na marginesie chciałbym zauważyć że poważny serwis informuje swoich klientów o jakichkolwiek proplemach natychmiast po ich ujawnieniu. Zachowaliście się niepoważnie i pokazaliście gdzie macie swoich klientów...nie można było powiadomić wszystkich od razu? Usuwacie negatywne komentarze na FB...obrażacie się na forum...jak dzieci. Rozumiem że każdemu zależy na pozytywnych opiniach ale każdemu zdarzają się błędy, bo jak mawiają starzy Indianie...nie myli się tylko ten co nic nie robi...tylko trzeba się umieć do tego przyznać. Twoje dane jako właściciela firmy nie do końca są tajne...tak na marginesie...

Edit:

PB powinien za swoje wypowiedzi sam się zbanować i dopisać sobie ze 120%

Bo jak widzę zapomniał jak sam był wielce obrażony na tutejszą społeczność...

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brak komentarza do wypowiedzi dropped.pl jest też komentarzem

 

a ja skomentuje, bo mogę :blush:

 

Fajnie, że jest konkurencja, monopol niekomu nie służy, poza samym monopolistą, więc wierzę, że premium musi lekko uwierać Michała. Wyraźnie widać, że na polskim rynku są 2 duże giełdy dla rynku wtórnego - i dobrze :P.

 

Michał, ale po co te transfery, tak szczerze, bo przecież nie o bonusy w premium.pl chodzi. Jaki cel przyświeca takim zagrywkom?? Walczcie z konkurencją jakością usług, wysoką wydajnością, szybkimi transferami kasy, a takie zagrywki-straszaki to jest poziom below.

 

Pozdrawiam obie giełdy :P

Edited by isildur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michał, tak na marginesie chciałbym zauważyć że poważny serwis informuje swoich klientów o jakichkolwiek proplemach natychmiast po ich ujawnieniu. Zachowaliście się niepoważnie i pokazaliście gdzie macie swoich klientów...nie można było powiadomić wszystkich od razu? Usuwacie negatywne komentarze na FB...obrażacie się na forum...jak dzieci. Rozumiem że każdemu zależy na pozytywnych opiniach ale każdemu zdarzają się błędy, bo jak mawiają starzy Indianie...nie myli się tylko ten co nic nie robi...tylko trzeba się umieć do tego przyznać.

 

Tak, to prawda. Nasza strategia PR była ostatnio po pierwsze rozproszona na przeróżne osoby i przez to niespójna, a po drugie mocno szarpana. To w ramach robienia porządków w firmie zostanie zmienione, aczkolwiek porządki zacząłem od kwestii technicznych (wymiana archaicznego panelu), które trochę nazbyt mnie pochłonęły przez ostatnie miesiące.

 

Twoje dane jako właściciela firmy nie do końca są tajne...tak na marginesie...

 

O to akurat bym się nie bał, ale publicznie nie ma co o tym dyskutować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fajnie, że jest konkurencja, monopol niekomu nie służy, poza samym monopolistą, więc wierzę, że premium musi lekko uwierać Michała. Wyraźnie widać, że na polskim rynku są 2 duże giełdy dla rynku wtórnego - i dobrze :blush:.

 

No jeszcze są, to prawda. Oczywiście, że konkurencja uwiera, ale jeśli jest to normalna konkurencja, to uwieranie jest zdrowe i motywujące. Na przykład, zmotywowało nas do napisania całego panelu od nowa, niestety w tym tygodniu w wyniku nagłych problemów nie mogłem się skupić na jego pełnym zaprezentowaniu, więc zostanie to szerzej zrobione po świętach. Zmotywowało do nakręcenia reklam telewizyjnbych, których emisja zacznie się 20 kwietnia, i tak dalej, i tak dalej. Całkiem miło sobie konkurujemy z takimi serwisami jak AZ, z Home i Nazwą przyjemnie gawędzimy na konferencjach, i ogólnie nam taka konkurencja nie przeszkadza.

 

Natomiast Premium.pl nie jest zdrową ani normalną konkurencją, tak jak nie było nią wcześniej PPD ani Złapane. Wynika to z od lat tych samych działań PB, które już dawno przekroczyły granicę dobrego smaku. Miarka przebrała się pod koniec zeszłego roku, ale na razie więcej nie zdradzę :P

Edited by Dropped.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Edit:

PB powinien za swoje wypowiedzi sam się zbanować i dopisać sobie ze 120%

Bo jak widzę zapomniał jak sam był wielce obrażony na tutejszą społeczność...

Albo przynajmniej ograniczyć się T Y L K O do merytorycznych wypowiedzi bo te są akurat cenne.

Nomen omen temat dotyczy normy.

A jeśli już przy tym jesteśmy to dziwię się że właściciele serwisu tolerują folwarczyk uprawiany przez PB.

 

Pytanie do PB - powiedz jak mam Ci zaufać jak robisz takie numery z danymi ? Zaufać jako osobie firmującej premium.pl.

 

Taki sam brak zaufania mam do AM tyle że z innych powodów.

 

O ile ich wpadki można ew tłumaczyć błedami czy niedociągnięciami to Twoje są ewidentnie intencjonalne. A to już słabe. Bo pokazuje niestabilność emocjonalną.

 

Błąd związany z normy.pl jest ewidentnie dużą wpadką. Mam nadzieję że rozwiązywalną. Jak to załatwi AM to ich sprawa.

 

Dwie kwestie na koniec:

Heden najpierw ( czy też wogóle) napisałeś do AM ticket czy z mostu wywaliłeś na forum bez pisania do AM (pytam z czystej ciekawości)

 

W "rozgrywce" AM-Premium wygrywa..... AZ.pl pomimo ułomnego panelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dwie kwestie na koniec:

Heden najpierw ( czy też wogóle) napisałeś do AM ticket czy z mostu wywaliłeś na forum bez pisania do AM (pytam z czystej ciekawości)

 

Ticket został napisany o 8:52. Post na forum umieszczony o 8:55 i nie dlatego, że przez 3 minuty nikt nie odpowiedział na ticket. Było to spowodowane wieloma wypowiedziami innych użytkowników o braku odpowiedzi na tickety oraz wg mnie "powagą sprawy". Jak zobaczysz zazwyczaj nie narzekam na AM. Może zareagowałem zbyt emocjonalnie od razu wrzucając tu temat ale domena nie dość, że zmieniła abonenta to również została wystawiona na 3 dniową aukcję, która kończyła się za 3 dni. Jeśli miałbym czekać kilka dni na odpowiedź na ticket to domena zostałaby sprzedana i przekazana nabywcy. I co wtedy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za wyjasnienie.

Wolałem zapytać dla właściwszego oglądu sytuacji.

Całkowicie rozumiem Twoją obawę a jeszcze bardziej dyskomfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ogólnie nam taka konkurencja nie przeszkadza.

 

to źle... konkurencja powinna uwierać i przeszkadzać właśnie, a nawet irytować czasami na zasadzie, czemu ja na to nie wpadłem. Nie wiem jakie konkretne ruchy premium.pl uważasz za nieetyczne i poza "dobrym smakiem", więc dopóki nie napiszesz konkretnie to się do tego odnosić nie będę.

 

Dla mnie osobiście zabawy w fake transfery to jest dopiero brak dobrego smaku jeśli chodzi o działania konkurencyjne, przez co na dodatek, ucierpiał wasz klient.

 

Tak więc tematycznie - źdźbło i belka - zerknij obiektywnie na swoje podwórko....

 

Pozdrawiam serdecznie :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×