Alexis 282 Report post Posted October 23, 2012 ...a nie posiada odpowiednika pod .com: http://www.thedomains.com/2012/10/22/walmart-picks-a-co-for-its-new-store-goodies-co-no-it-doesnt-own-the-matching-com/ Nastepna ofiara marketingu rejestru .co? Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted October 23, 2012 Już zazdroszczę ruchu tym spod Goodies.com Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 23, 2012 A już sobie dopowiedziałem tytuł wątku: "Walmart wybiera .co na swoj nowy sklep..." ... pewnie w Kolumbii Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 23, 2012 Nastepna ofiara marketingu rejestru .co? Z ust mi to wyjąłeś. ;-) Btw ciekawy pomysł, na pewno wiele osób skorzysta. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted October 23, 2012 To jest jeden z wielu projektów w ramach walmartlabs.com - jeżeli spotka się z komercyjnym zainteresowaniem na pewno zostaną poczynione odpowiednie kroki by wejść w .com, na ten moment mogło to być .name, .lol albo .whatever - wybrano natomiast .co Jest to na pewno wielkie zwycięstwo tego rejestru jako "gTLD" drugiej kategorii. Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted October 25, 2012 .CO to fenomen; przedmiot do długiego wywodu na temat rynków domen i strategii marketingowej Acz można go też skwitować prosto - po co się silić, jak można pójść z trendem (lub jak kto woli - "owczym pędem"). Z inwestycyjnego punktu widzenia w kontekśćie .CO można też powiedzieć, że nie ważne na jakich domenach, ważne żeby zarabiać. Bardzo ciekawi mnie przyszłość tego ccTLD na rynkach wtórnych. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 25, 2012 (edited) .CO to fenomen; przedmiot do długiego wywodu na temat rynków domen i strategii marketingowej Acz można go też skwitować prosto - po co się silić, jak można pójść z trendem (lub jak kto woli - "owczym pędem"). Z inwestycyjnego punktu widzenia w kontekśćie .CO można też powiedzieć, że nie ważne na jakich domenach, ważne żeby zarabiać. Bardzo ciekawi mnie przyszłość tego ccTLD na rynkach wtórnych. Ale z jakiego punktu widzenia ma to być fenomen? Inwestorów, end users, czy rejestru .co? Bo chyba nie end user. A inwestorzy to ci co zrobili na początku bańkę, to się nachapali już. Teraz ci spóźnieni próbują wmówić kolejnym, że jeszcze nie wszystko stracone - taka zasłona dymna. Przydałyby się jakieś staystyki: ile jest domen .co, jaki przyrost od wprowadzenia, jaka ilość transakcji na rynku wtórnym, ile % to ang. keywordy,. Myslę, że przeciętny Polak woli zainwestować w piec co niż w domenę .co w perspektywie nadchodzącej zimy. Edited October 25, 2012 by umberto 1 Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted October 25, 2012 Ale z jakiego punktu widzenia ma to być fenomen? Inwestorów, end users, czy rejestru .co? Na pewno nie fenomen jakości/wspaniałości .CO. Fenomen pod względem tego: - jak wmówić, że .CO to nowe, lepsze lub jeszcze jakieś inne .COM - jak wmówić, że .CO to domena globalna - jak domeną kraju Kolumbia zarazić globalną społeczność - jak robić marketing rejestru - jak sprawić, by za nowe egzotyczne rozszerzenie płacono niezłe kwoty na rynku wtórnym. ~AW Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted October 25, 2012 Szczerze, to marketing .me też nie ma sobie wiele do zarzucenia Share this post Link to post Share on other sites
Alex 83 Report post Posted October 26, 2012 (edited) . Przydałyby się jakieś staystyki: ile jest domen .co, jaki przyrost od wprowadzenia,... Edited October 26, 2012 by Alex Share this post Link to post Share on other sites