Jump to content
Alexis

Walmart wybiera .co na swoj nowy sklep

Recommended Posts

A już sobie dopowiedziałem tytuł wątku: "Walmart wybiera .co na swoj nowy sklep..." ... pewnie w Kolumbii :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastepna ofiara marketingu rejestru .co?

 

Z ust mi to wyjąłeś. ;-)

 

Btw ciekawy pomysł, na pewno wiele osób skorzysta.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest jeden z wielu projektów w ramach walmartlabs.com - jeżeli spotka się z komercyjnym zainteresowaniem na pewno zostaną poczynione odpowiednie kroki by wejść w .com, na ten moment mogło to być .name, .lol albo .whatever - wybrano natomiast .co ;) Jest to na pewno wielkie zwycięstwo tego rejestru jako "gTLD" drugiej kategorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.CO to fenomen; przedmiot do długiego wywodu na temat rynków domen i strategii marketingowej :) Acz można go też skwitować prosto - po co się silić, jak można pójść z trendem (lub jak kto woli - "owczym pędem").

Z inwestycyjnego punktu widzenia w kontekśćie .CO można też powiedzieć, że nie ważne na jakich domenach, ważne żeby zarabiać. Bardzo ciekawi mnie przyszłość tego ccTLD na rynkach wtórnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.CO to fenomen; przedmiot do długiego wywodu na temat rynków domen i strategii marketingowej :) Acz można go też skwitować prosto - po co się silić, jak można pójść z trendem (lub jak kto woli - "owczym pędem").

Z inwestycyjnego punktu widzenia w kontekśćie .CO można też powiedzieć, że nie ważne na jakich domenach, ważne żeby zarabiać. Bardzo ciekawi mnie przyszłość tego ccTLD na rynkach wtórnych.

 

Ale z jakiego punktu widzenia ma to być fenomen? Inwestorów, end users, czy rejestru .co?

Bo chyba nie end user. A inwestorzy to ci co zrobili na początku bańkę, to się nachapali już. Teraz ci spóźnieni próbują wmówić kolejnym, że jeszcze nie wszystko stracone - taka zasłona dymna. Przydałyby się jakieś staystyki: ile jest domen .co, jaki przyrost od wprowadzenia, jaka ilość transakcji na rynku wtórnym, ile % to ang. keywordy,. Myslę, że przeciętny Polak woli zainwestować w piec co niż w domenę .co w perspektywie nadchodzącej zimy.

Edited by umberto
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale z jakiego punktu widzenia ma to być fenomen? Inwestorów, end users, czy rejestru .co?

 

Na pewno nie fenomen jakości/wspaniałości .CO. Fenomen pod względem tego:

- jak wmówić, że .CO to nowe, lepsze lub jeszcze jakieś inne .COM

- jak wmówić, że .CO to domena globalna

- jak domeną kraju Kolumbia zarazić globalną społeczność

- jak robić marketing rejestru

- jak sprawić, by za nowe egzotyczne rozszerzenie płacono niezłe kwoty na rynku wtórnym. ~AW

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Przydałyby się jakieś staystyki: ile jest domen .co, jaki przyrost od wprowadzenia,...

 

the-second-year-of-dot-co-domains.jpg

Edited by Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×