mlm 15 Report post Posted November 17, 2012 Kiedy trzeba skrytykować w słusznej sprawie to trzeba to zrobić, kiedy trzeba pochwalić też trzeba to zrobić. Zauważyłem od dłuższego już czasu, że gdy piszę do supportu aftermarket, to w porównaniu do wcześniejszego okresu ( np: kilku miesięcy wstecz )- znacznie poprawiła się obsługa klienta. Błyskawicznie odpisują na emaile i to nawet w weekendy ! Czego nie robią w innych serwisach. Np: Premium nie działa w weekendy i też w tygodniu znacznie dłużej trzeba czekać aż odpiszą. Jestem ciekawy waszych opinii na temat supportu aftermarket , polepszył się czy pogorszył ? Pozdrawiam mlm 2 Share this post Link to post Share on other sites
master17 34 Report post Posted November 17, 2012 Jeśli odpisują, to wspaniała sprawa. Ja jestem zachwycony supportem telefonicznym AZ: zawsze mogę zadzwonić i sobie pogadać. 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted November 17, 2012 Potwierdzam słowa mlm. Również otrzymuję bardzo szybko odpowiedź z supportu a co bardziej cieszy - wypłaty są równie szybkie - zlecona wypłata xxx była po dwóch dniach na koncie ! 1 Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted November 17, 2012 Jeśli odpisują, to wspaniała sprawa. Ja jestem zachwycony supportem telefonicznym AZ: zawsze mogę zadzwonić i sobie pogadać. Serio? Kiedyś dzwonienie do az było stratą czasu. Coś się zmieniło? 1 Share this post Link to post Share on other sites
master17 34 Report post Posted November 17, 2012 Serio? Kiedyś dzwonienie do az było stratą czasu. Coś się zmieniło? W ciągu ostatniego tygodnia dzwoniłem kilka razy. Bardzo miła rozmowa, poświęcają dużo czasu, bez żadnego pośpiechu, żeby rozmowę zakończyć. Mało tego: hosting kupiony za 25 (zamiast 99 - na Gruper), za kupon rabatowy 50 domena regionalna kupiona na 3 lata, wzięty za darmo webski kreator stron na 3 m-ce (potem 4 zł/m-c). Jako bonus gratis 3 domeny (fajne, gratisowe: PoznajBoga.pl, Webmasterek.pl i inne). Żeby otrzeć łzy, te 25 za hosting: gratis antywirus na rok (GData). 20 % ulgi za wcześniejszy wykup usług, rabat 25 % na kolejne zakupy (kupon w Panelu). Moje koszty = 25, za to kilka miłych rozmów telefonicznych (a te kilka domen gratis, dla mnie warte więcej od tych 25, bo ja bym na Premium po 11 je brał). Share this post Link to post Share on other sites
master17 34 Report post Posted November 17, 2012 Potwierdzam słowa mlm. Również otrzymuję bardzo szybko odpowiedź z supportu a co bardziej cieszy - wypłaty są równie szybkie - zlecona wypłata xxx była po dwóch dniach na koncie ! Ja rok czasu na AM i nie było sytuacji - to na plus, abym się musiał zwrócić do supportu (utrzymuję około 30 domen i nigdy jeszcze żadnych kłopotów technicznych ). Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted November 17, 2012 Master do czego dostałeś 3 domeny .pl gratis w AZ.pl ? Share this post Link to post Share on other sites
master17 34 Report post Posted November 17, 2012 (edited) Master do czego dostałeś 3 domeny .pl gratis w AZ.pl ? Najpierw dla siebie, po prostu przyznali. A teraz wykonywałem Aquarius Klub Sportowy pływacki, dla firmy mojego kuzyna, ze Słupska. Edited November 17, 2012 by master17 Share this post Link to post Share on other sites
domanpw 61 Report post Posted November 17, 2012 Nawiązując do tematu,również potwierdzam słowa mlm. Bardzo duża poprawa.Oby tak dalej. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted November 17, 2012 ja na szczęście pozostałem wierny nie słuchałem innego hejtowania i jak najbardziej jestem zadowolony z mojej decyzji. Czekam też na inne wcześniej obiecane nowości i promocje dla stałych klientów. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Sodeko 314 Report post Posted November 18, 2012 wierzcie lub nie ostatnio dostałem odpowiedz z Supportu po 45 sekundach , gały mi wyszły na wierzch (Aftermarket oczywiscie) Nic tylko pielęgnować taką opinie klientów Daniel 1 Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted November 18, 2012 (edited) wierzcie lub nie ostatnio dostałem odpowiedz z Supportu po 45 sekundach , gały mi wyszły na wierzch (Aftermarket oczywiscie) Nic tylko pielęgnować taką opinie klientów Daniel Też byłem w szoku jak po 20 mintach otrzymałem odpowiedź ale widzę, że nie tylko ja mam podobne doświadczenia. To dobrze, że zarząd kieruje się zasadami Kaizen... Dzięki temu konkurencja nie będzia spała... Edit: Po 20 minutach w weekend... Edited November 18, 2012 by mlm Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted November 18, 2012 Support pracuje on poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 - 24:00 oraz w weekendy od 10:00 do 22:00, więc w tych godzinach padają odpowiedzi w wiekszosci przypadkow do kilkunastu minut, chyba ze problem jest glebszy ale to indywidualne sprawy :-) 2 Share this post Link to post Share on other sites
gibu 83 Report post Posted November 18, 2012 W takim razie czekam aż mi się coś zepsuje w AM żeby support przetestować 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted November 21, 2012 ja nie podzielam. napisałem ticket dokładnie: 2012-11-20 09:19:25 i odpowiedz otrzymałem dopiero o 2012-11-20 17:03:48 czyli dość późno. Co prawda został problem przekazany do działu księgowego, ale dalej nic... Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted November 21, 2012 nie mogę edytować, więc dodam, że już drugi dzień support nie rozwiązuje mojego problemu. Co więcej - dwie zlecone wypłaty błyskawiczne dalej wiszą, tyle że zostały połączone w jedną. Odpowiedz supportu taka sama jak wcześniej - przekażemy do działu wypłat. Czy ktoś ma podobny problem? Share this post Link to post Share on other sites
mlm 15 Report post Posted November 21, 2012 Do Lord Voldemort W trudniejszych sprawach sami piszą, że może to potrwać dłużej ale jak widzę, to na odpowiedź czekałeś i tak 8 godzin, czyli tragedii nie ma Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted November 21, 2012 Mój problem poruszony na forum został błyskawicznie rozwiązany, o czym poinformowano mnie szczegółowo na email. Jest więc poprawa 1 Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted November 21, 2012 To macie szczęście, gdyż czekam na pieniądze z błyskawicznego przelewu. Najpierw jeden przelew się zatrzymał, potem zleciłem drugi, później połączono mi te przelewy, a teraz mam zablokowaną kasę której nie mogę wycofać, a przelew nie poszedł dalej. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted November 21, 2012 (edited) To macie szczęście, gdyż czekam na pieniądze z błyskawicznego przelewu. Najpierw jeden przelew się zatrzymał, potem zleciłem drugi, później połączono mi te przelewy, a teraz mam zablokowaną kasę której nie mogę wycofać, a przelew nie poszedł dalej. Sprawdzamy Pana zgłoszenie. Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości. Dostałem informację, że problem jest już rozwiązany. Zgadza się? Edited November 21, 2012 by AfterMarket.pl Share this post Link to post Share on other sites
Lord Voldemort 0 Report post Posted November 22, 2012 dziękuje bardzo za zaangażowanie. Problem jednak nie jest rozwiązany. Wróciły środki na konto z błyskawicznego przelewu, więc spróbowałem wysłać je na inne konto. Jednak i to nie wyszło, więc jednym słowem nie działają przelewy błyskawiczne. W odpowiedzi na ostatni ticket prosiłem w wypadku nie otrzymania przelewu błyskawicznego o wrócenie środków na konto i wysłanie pieniędzy tradycyjną metodą. Jednakże wolałbym wypłacić je metodą błyskawiczną. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted November 22, 2012 Problem był po stronie BlueCash - dziś udało się go usunąc i z tego co mi wiadomo przelew już dawno powiniene być u Pana :-) Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted November 22, 2012 Ja nie chwalę bo jak czekam na rozwiązanie problemu tak i czekam . Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted November 24, 2012 Ja nie chwalę bo jak czekam na rozwiązanie problemu tak i czekam . Również czekam na rozwiązanie problemu zgłaszanego 15 października ! Jak mnie zapewniano 17.10. sprawą mieli zająć się pracownicy wyższego szczebla. Niestety (prawdopodobnie) problem okazał sie na tyle poważny, że do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. (ponaglenia są ignorowane) Może umieszczając na Di.pl nr. ticketu, ktoś z wyższego szczebla AM pofatyguje się i ostatecznie profesjonalnie podejdzie do tematu?! (będę wdzięczny) Ticket: 1187760639 Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted November 27, 2012 Proszę o rozwiązanie problemu z ticketu nr . #1225894403 . Skoro nie odpowiadacie na maile,może tutaj się uda . Share this post Link to post Share on other sites