andoo 9 Report post Posted October 15, 2013 Ostatnio spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja z Az.pl. Jedna z moich opcji się zrealizowała, jednak wynikającej z niej rezerwacji na próżno było szukać w panelu. Przez to w prosty sposób domena mi umknęła, a często zaglądam do panelu i gdyby tam była to na pewno bym domenę zarejestrował. Nie dostałem także oczywiście żadnych maili przypominających o wygasającej rezerwacji. Rezerwacja wygasła, a domena została przechwycona w innym serwisie, umieszczona na aukcji i zarejestrowana dla kogoś innego. Co ciekawe, opcję nadal mam w panelu jako aktywną, mimo, że żadnej opcji ta domena obecnie nie posiada... Tak dla innych użytkowników, polecam uważne śledzenie czy obsługa realizacji opcji działa prawidłowo, bo może się okazać, że opcja się nam zrealizuje, otrzymamy jednego maila z dns.pl, który sprawnie ukryje się z setką innych maili i to wszystko. Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted October 15, 2013 Nie dostałem także oczywiście żadnych maili przypominających o wygasającej rezerwacji. E-mail potwierdzający realizację opcji też nie przyszedł ? Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted October 15, 2013 Potwierdzam powyższe, że w panelu brak informacji ( w stosownej rubryczce ) że mamy coś w rezerwacji. Dopiero po "przeszukaniu" można tę rezerwację odnaleźć. Maile z informacją o realizacji opcji przychodzą. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted October 15, 2013 Nieprzyjemna sprawa i jezeli fakty sie zgadzaja , to AZ zawinil utracie domeny. Warto poczekac na reakcje, to solidna firma. Mam nadzieje, ze to sie nie zmieni. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted October 15, 2013 Też spotkało mnie to dwa tygodnie temu z dominator.pl. Na szczęście miałem w pamięci domenę i upomniałem się, by domenę przypisano do panelu. Zgodnie z regulaminami większości rejestratorów, włącznie z NASK (jeżeli dobrze pamiętam), abonent sam winien jest monitorować tę sytuację. W praktyce jednak wiemy, że przyjęło się polegać na rejestratorach w tej kwestii. EDIT: odnośnie zrealizowanych opcji w panelu to domyślnie pojawia się zakładka "Wszystkie". Tam widać zrealizowane opcje z ujemnymi datami. IMO bardziej intuicyjnie byłoby umieścić tam zakładkę Aktywne, a Wszystkie (czyli też archiwalne) jako dodatek. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted October 15, 2013 Informacje zawsze przychodziły. Ciekawe co jest powodem tej sytuacji. Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 16, 2013 Witam Brak realizacji opcji użytkownika "andoo" miał miejsce w efekcie wyjątkowej sytuacji, która wystąpiła na skutek zmian w rejestrze głównym NASK. Mianowicie, nastąpił chwilowy brak obsługi polli dla opcji, jednak konieczne zmiany zostały naniesione w bardzo szybkim czasie.W chwili obecnej opcje są realizowane prawidłowo. W razie dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites
lukas22333 10 Report post Posted October 16, 2013 Czyli co teraz? jakaś rekompensata ? Share this post Link to post Share on other sites
ksitek 13 Report post Posted October 16, 2013 Witam Kwestia rekompensaty została ustalona pomiędzy AZ.pl a użytkownikiem, którego opcja nie została zrealizowana. Pozdrawiam Kamila Sitek AZ.pl Share this post Link to post Share on other sites