Skocz do zawartości
SentalPL

"Brak wymaganego rekordu CNAME premium" - problem

Promowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Posiadam kilka domen na Aftermarket.pl, postanowiłem dodać je również na Premium. Poza wpisaniem domeny w tym drugim trzeba dodać w AM wpis DNS typu CNAME z unikalnym kodem swojego konta. Zrobiłem to, jednak w Premium ciągle widnieje status "Brak wymaganego rekordu CNAME premiumMTM****x dla domeny"Dla pewności próbowałem różnych kombinacji, jednak obecnie jest na 99% poprawnie. W chwili pisania tego posta od dodania wpisu DNS minęło jakieś 12 godzin, jeśli rekord się zaktualizuje i będzie ok zamknę temat. Czy ktoś wie z doświadczenia w czym jest problem?

Z góry dziękuję.

 

Dla zasady zamazałem, co niepotrzebne :P

Ustawienia na AM:

AM.PNG.297c20aa008caaa550b28caaa0231f01.PNG

 

Komunikat na Premium:

premium.thumb.PNG.e351626569cc9922d90785da3453cef5.PNG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, pb napisał:

Zacznij od sprawdzenia, czy domeny faktycznie kierują na te dnsy, na których ustawiłeś rekord.

Domeny kierują na parking... To się wyklucza? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kierują na dnsy parkingu, to oczywiście ustawianie cname na dnsaAM nie będzie miało żadnego efektu.

Musiałbyś ewentualnie zmienić sposób parkowania. Na przykładzie sedo: https://sedo-us1.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3527/~/does-sedo-offer-an-alternative-method-to-name-server-parking

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2018 o 16:49, pb napisał:

Jeśli kierują na dnsy parkingu, to oczywiście ustawianie cname na dnsaAM nie będzie miało żadnego efektu.

 

 

A jeśli domena nie kieruje na parking, na DNS w AM jest ustawiony rekord CNAME z Premium, a komunikat jest taki sam - to co może to oznaczać?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.09.2018 o 17:15, grześko napisał:

 

A jeśli domena nie kieruje na parking, na DNS w AM jest ustawiony rekord CNAME z Premium, a komunikat jest taki sam - to co może to oznaczać?

 

Teoretycznie - nie odczekałeś wystarczająco długo przez dodaniem rekordu i zgłoszeniem domeny lub domena nie jest na dnsach AM. Praktycznie - nie wiem, bo nie podałeś nazwy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie. Bo praktycznie Premium odpytuje serwery DNS przypisane do domeny, a nie globalne. Zatem odczekiwanie 12 godzin zupełnie mija się z celem :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×