umberto 1,049 Report post Posted November 1, 2009 GP Abu Dhabi. Robert Kubica z czwartej lini. Jest to pierwszy w historii wyścig o GP na tym torze. Zapowiada się bardzo ciekawie, ze względu na najdłuższą prostą, która może umożliwiać wyprzedzanie... ...oraz ze wzgledu na to, że częśc toru wiedzie przez... hotel Yas. a Tak wyglądał tor Yas Marina Circuit w lutym 2007 roku Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted November 1, 2009 (edited) a Tak wyglądał tor Yas Marina Circuit w lutym 2007 roku O_O moze trzeba ich zaprosic zeby nam stadiony na euro 2012 pobudowali? Zaraz start, zdecydowanym faworytem jest Hamilton, ktory jedzie z pole position. Kubica (p7), ma lekki bolid i wg ekspertow bedzie zjezdzal do boksu juz po 15 okrazeniu. Edited November 1, 2009 by rok1978 Share this post Link to post Share on other sites
zakręcony 0 Report post Posted November 2, 2009 fajny obiekt, wyścig taki sobie, zabrakło trochę emocji związanyc z walką o tytuł, ale ogólnie ok i było kilka ciekawych chwilek Share this post Link to post Share on other sites
Jaca869 4 Report post Posted December 23, 2009 Głosowanie TopGear na najlepszego kierowcę roku 2009, oczywiście Robcio za sprawą wykop.pl ma już 66% Poll: your driver of 2009 http://sundayafternoonclub.blogs.topgear.c...-driver-of-2009 Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted December 23, 2009 News dnia to powrót Schumachera, ciekawy sezon się zapowiada: mocny Vettel w RedBullu, dwóch mistrzów w Mclarenie, Alonso w Ferrari, Schumacher w Mercedesie.... a Kubica w niepewnym Renault Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 28, 2010 Jak nie Szwab, to Rusek. Czy zawsze jeden z tych dwóch wstrętnych zaborców musi pilnować Polaka? No normalnie katastrofizm dziejowy, choć przecież tak uwielbiany w kraju nad Wisłą. A może to jakiś międzynarodowy spisek? Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted January 28, 2010 Jak nie Szwab, to Rusek. Czy zawsze jeden z tych dwóch wstrętnych zaborców musi pilnować Polaka? No normalnie katastrofizm dziejowy, choć przecież tak uwielbiany w kraju nad Wisłą. A może to jakiś międzynarodowy spisek? Wiesz, zawsze mogło trafić na Żyda, więc uspokójmy emocje i nie narzekajmy. Również węszę tutaj spisek z niemałym udziałem masonerii. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 28, 2010 Wiesz, zawsze mogło trafić na Żyda, więc uspokójmy emocje i nie narzekajmy. No wiesz, a jak myslisz, kto kieruje tą całą formułą 1 i czerpie korzyści oferując tłumowi rozrywkę z udziałem bolidowych pacynek? Share this post Link to post Share on other sites
karcho 0 Report post Posted February 9, 2010 Pietrov bedzie pomagierem Kubicy - bedzie robil wszystko zeby pomoc Kubicy. Renault zatrudnilo go tylko dla 15mln euro. Swoja drogoa podobno Renowka szykuje nam niezla niespodzianke Share this post Link to post Share on other sites
DESiGNER 34 Report post Posted February 9, 2010 Pietrov bedzie pomagierem Kubicy - bedzie robil wszystko zeby pomoc Kubicy. Renault zatrudnilo go tylko dla 15mln euro. Swoja drogoa podobno Renowka szykuje nam niezla niespodzianke Niezły cyrk jest z tym wkupnym do renault .Ojciec jego zaciągnął kredyt w wysokości 7,5mln . Zostały tez wysłane listy z prośbami do organów wyższych w jego kraju aby dofinansowały go Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 9, 2010 A ja chciałbym Was zainteresować inną Formułą 1... Dużo ciekawszą i emocjonującą: http://www.youtube.com/watch?v=CDouU9bq9Lg...=PL&index=5 Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted February 9, 2010 A ja chciałbym Was zainteresować inną Formułą 1...Dużo ciekawszą i emocjonującą: http://www.youtube.com/watch?v=CDouU9bq9Lg...=PL&index=5 eee tam Królowa sportów motorowych jest tylko jedna! Jeśli chodzi o wodne to niech będą nawet te motorówki ale to inny świat Share this post Link to post Share on other sites
kaz 1 Report post Posted February 10, 2010 Pietrov bedzie pomagierem Kubicy - bedzie robil wszystko zeby pomoc Kubicy. Renault zatrudnilo go tylko dla 15mln euro. Swoja drogoa podobno Renowka szykuje nam niezla niespodzianke ...ponadto jest podobnego wzrostu, co jest także nie bez znaczenia dla Kubicy. Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted March 5, 2010 Już 14 marca pierwszy wyścig sezonu, który przynosi wiele zmian. Jak wiadomo KUB zmienił zespół, będzie jeździł z Rosjaninem a ciekawostką jest też zaangażowanie polskich firm w F1 w roli sponsorów. N-gine to marka napoju energetycznego, który będzie sponsorował Roberta mając emblematy na ubraniach (i Kubica będzie się przechadzał po paddocku z ich napojem;) ) a X-Trade Brokers ma sponsorować inny zespół i w tym przypadku logo będzie już widoczne na bolidzie (wyłożyli większą sumę). Ciekawostką z "domenowego" punktu widzenia jest to, że X-Trade Brokers ma stronę na domenie xtb.pl - to sygnał dla wszystkich, którzy uważają, że domeny z niepożądanymi znakami mają wartość czysto kolekcjonerską Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted March 5, 2010 Nie mogę się doczekać. Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted March 14, 2010 No to Panowie sezon czas zacząć Transmisja LIVE Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted March 14, 2010 No to Panowie sezon czas zacząć Transmisja LIVE niezle sie zaczelo, Kubica spadl na 21 miejsce po kolizji z Suttilem ;/ Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted March 14, 2010 No to Panowie sezon czas zacząć Transmisja LIVE O, nawet podtytuł wątku wyjątkowo się zgadza Szkoda, że np ipla nie ma transmisji Formuły 1 na swojej platformie. DD Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted March 14, 2010 I jeszcze gwoli ścisłości zmiany regulaminowe, które nastąpiły w stosunku do poprzedniego sezonu: Wykaz wszystkich zmian w regulaminie przed sezonem 2010. 1. Zespoły będą mogły zakupić pakiet silników na cały sezon, za kwotę nieprzekraczającą 5 milionów euro. Będą one dostarczane przez niezależnego dostawcę wyłonionego w drodze przetargu. Przetarg na dostawę standaryzowanych silników wygrała brytyjska firma Cosworth 2. Podtrzymano zamrożenie prac nad nowymi jednostkami napędowymi. Potrwa ono co najmniej do 2012 roku. Zespoły będą jeździć na tych samych silnikach co w 2009 roku. Dozwolone są jedynie drobne modyfikacje osprzętu. 3. Zostanie wykonana dokładna lista wszystkich elementów zastosowanych w nadwoziu. Następnie, co do każdego z nich zostanie podjęta osobna decyzja, czy dany element, będzie mógł decydować o różnicy w osiągach. Elementy, które nadal będą mogły różnicować osiągi bolidów, będą musiały uzyskać homologację na okres całego sezonu. Ponadto, niektóre z nich, w celu redukcji kosztów, zostaną wyprodukowane z odpowiednio tanich materiałów. Elementy, które nie będą mogły różnicować osiągów zostaną ustandaryzowane. Zespoły będą mogły je zakupić lub samodzielnie wyprodukować, ale tylko w taki sposób, aby maksymalnie zredukować koszty produkcji. 4. System komunikacji radiowej z kierowcą oraz telemetria zostaną ustandaryzowane. 5. Wprowadzono dalsze ograniczenia dotyczące badań prowadzonych za pomocą tuneli aerodynamicznych. 6. Stanowiska służące do testowania siły działającej na oponę zostaną zakazane. Wyjątek stanowią jedynie stanowiska badające siłę pionową. 7. Została zmodyfikowana forma kwalifikacji. Od tej pory w pierwszej i w drugiej części będzie odpadać po ośmiu kierowców (ma to związek ze zwiększeniem limitu zespołów do trzynastu). Ponadto, w ostatniej sesji zawodnicy będą mogli brać udział w bolidach zatankowanych dowolną ilością paliwa. 8. Wprowadzony zostanie zakaz tankowania bolidów podczas wyścigu. 9. Minimalna waga bolidów została zwiększona z 605 do 620 kg, z uwzględnieniem ciężaru systemu KERS. Technologia ta nadal będzie dozwolona, pomimo, że osiem zespołów zrzeszonych w FOTA zdecydowało się z niej nie korzystać w przyszłym sezonie. 10. Zmiana skali punktowej według klucza 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Punktować będzie dziesięciu najlepszych kierowców. Ma to związek z powiększeniem stawki do 13 zespołów. 11. Wprowadzono przymus stosowania przez dziesiątkę najlepszych kierowców w kwalifikacjach opon używanych w ostatniej ich części. 12. Przednie opony zostały zwężone, poprawi to znacznie możliwości wyważenia bolidu przez zespoły. Share this post Link to post Share on other sites
Pluton 0 Report post Posted March 14, 2010 (edited) Ale pkt 1 chyba dotyczy jedynie teamów, które nie są zależne od producenta silników. Przecież na cosworthach jeżdżą tylko 4 pomniejsze załogi, no i nie wyobrażam sobie sytuacji żeby takie tuzy inżynierii jak Ferrari czy Mercedes miały od kogokolwiek kupować napędy. http://en.wikipedia.org/wiki/2010_Formula_...ams_and_drivers Najwięcej do samej rozgrywki wprowadzi chyba zmiana nr 8, od 1993 nie było takiego przepisu. Ja w każdym razie mam bilet na GP Chin w Szanghaju za miesiąc i nie mogę się doczekać, to będzie mój pierwszy wyścig na żywo. Edited March 14, 2010 by Pluton Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted March 28, 2010 (edited) GP Australii - bardzo ciekawy wyścig. 30 okrążenie, Kubica na 2 miejscu Edited March 28, 2010 by krystekm Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted March 28, 2010 Pięknie! 1.Jenson Button 2.Robert Kubica 3.Felipe Massa Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted March 28, 2010 Opłacało się wstać wcześnie, emocjonujący, świetny wyścig i drugie miejsce KUB po bezbłędnej jezdzie!! Share this post Link to post Share on other sites
bradiaga 29 Report post Posted March 28, 2010 No ładnie pojechał Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted March 28, 2010 Dawno nie było tak emocjonującego wyścigu. Share this post Link to post Share on other sites