TomNice 45 Report post Posted September 17, 2011 Od tygodnia cały dział techniczny pracuje ostro nad wydajnością serwisu, Zostały już wyeliminowane "wąskie gardła". Tymczasem proszę o wyrozumiałość a przy okazji ćwiczenie cierpliwości, jeśli napotkacie przejściowe spowolnienia otwierania się stron. Pracujemy jeszcze nad jednym i wydaje się, że jeśli uda się to polepszyć, to od przyszłego tygodnia AfterMarket będzie chodził jak złoto ;-) Share this post Link to post Share on other sites
7915_1497865989 0 Report post Posted September 17, 2011 Zawiesiły się statystyki odwiedzin strony i liczby wyświetleń ofert. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted September 17, 2011 Zawiesiły się statystyki odwiedzin strony i liczby wyświetleń ofert. niektóre strony na parkingu aftermarket też leżą Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, root@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. Apache/2.2.3 (CentOS) Server at suits.pl Port 80 Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted September 17, 2011 niektóre strony na parkingu aftermarket też leżą To samo po wejściu na niektóre oferty. Ale jest postęp, bo wczoraj nie byłem w stanie dostać się do AM, a dziś chodzi i to wyraźnie szybciej niż wcześniej. Przynajmniej widać, że AM wciąż walczy i nie rzuca słów na wiatr ani nie olewa użytkowników, bo powiem szczerze, że korzystanie z AM w kilku ostatnich dniach to wymagało naprawdę anielskiej cierpliwości. Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted September 17, 2011 (edited) Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request ..... Właśnie zacząłem badać dlaczego nie działają przekierowania ustawione na domenach w dropped, a tu widzę, że to nie tylko mój problem i że to trwa już kilka dobrych godzin. Zróbcie coś z tym jak najszybciej proszę. Odwiedziny uciekają. Edited September 17, 2011 by dlp Share this post Link to post Share on other sites
kubolo 3 Report post Posted September 17, 2011 [...] Odwiedziny uciekają. I potencjalni klienci... Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted September 18, 2011 (edited) Zabawa z serii typu znajdź różnicę: Dane WHOIS dla domeny ****Obecne dane WHOIS: DOMAIN NAME: ****.plregistrant type: individual nameservers: ns1.webserwer.pl. [46.29.22.132] ns2.webserwer.pl. [46.29.22.183] created: 2000.10.02 13:00:00 last modified: 2011.09.14 12:12:41 option created: 2008.09.23 14:12:03 option expiration date: 2011.09.23 14:12:03 REGISTRAR: NASK ul. Wawozowa 18 02-796 Warszawa Polska/Poland +48.22 3808300 info@dns.pl Poprzednie dane WHOIS: DOMAIN NAME: ****.plregistrant type: individual nameservers: ns1.webserwer.pl. [46.29.22.132] ns2.webserwer.pl. [46.29.22.183] created: 2000.10.02 13:00:00 last modified: 2011.09.14 12:12:41 option created: 2008.09.23 14:12:03 option expiration date: 2011.09.23 14:12:03 REGISTRAR: NASK ul. Wawozowa 18 02-796 Warszawa Polska/Poland +48.22 3808300 info@dns.pl Czy ja czegoś nie widzę, czy te dane się nie zmieniły? Niezbyt fajnie jest codziennie odbierać kilkadziesiąt maili informujących o zmianie w monitorowanej domenie, mimo, że żadna zmiana nie miała miejsca. Najśmieszniejsze jest to, że wystarczy sprawdzić Whois monitorowanej domeny by otrzymać maila informującego o zmianie danych WHOIS Edited September 18, 2011 by przemowild Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted September 18, 2011 Pomimo wczorajszych zapewnień ze strony AM dwie z moich aukcji nadal nie jest widocznych w wybranych kategoriach... Jeżeli aukcje nie są widoczne jak ma ktoś chętny wziąć udział w licytacji... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 18, 2011 Czy ja czegoś nie widzę, czy te dane się nie zmieniły? Zmieniły się, w nowych jest na końcu info@dns.pl.pl ;-) Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted September 18, 2011 (edited) Zmieniły się, w nowych jest na końcu info@dns.pl.pl ;-) Adres email jest taki sam, to ja źle wkleiłem gdy dodawałem "quote": Tak to wygląda w rzeczywistości:http://img714.imageshack.us/img714/6945/gm...danychwhois.png Teraz wystarczy sprawdzić domenę we whois by po sekundzie otrzymać maila: http://img190.imageshack.us/img190/593/gmailg.png Edited September 18, 2011 by przemowild Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted September 18, 2011 Na moje niewprawne oko źle napisana funkcja monitors.php ma znaczący wpływ na wydajność całego serwisu - zapycha mail() i po co to komu... AM, nie prowadzicie portalu informacyjnego by testować nowe funkcje na szczurach (użytkownikach), szarpnijcie się na testerów aplikacji (QA) i maszyny produkcyjne, wdrożeniowe, testowe - im więcej tym lepiej. Te 35 000 klientów nie generuje wystarczającego przychodu? Share this post Link to post Share on other sites
aleksander 2 Report post Posted September 18, 2011 Mam wrażenie, że system informatyczny dropped/aftermarket ledwo się trzyma. Problemy miałem już chyba ze wszystkim. Gdyby nie niska cena już dawno by mnie tam nie było. Przykład ostatniego fuckupu: 22.08.2011 zleciłem transfer do dropped.pl - po problemach z brakiem maila potwierdzającego wreszcie udało się zainicjować transfer. Do 18.09.2011 domeny nie ma na liście, strona nie działa od 22.08. Odpowiedź z dropped.pl: "Przepraszamy za zamieszanie." Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted September 18, 2011 (edited) Temat "AfterMarket.pl - uwagi i sugestie" powinien mieć obecnie tytuł: "AfterMarket.pl - Kiedy nie działają serwery". Tak jakby ktoś narzekał na chipsy, że są mało solone i strasznie połamane. Nie pasuje to kupcie sobie Pringles w tubie - Cena może i wyższa ale jaka jakość prawda? Rejestratorów tylu że można by przebierać i przebierać. Dlaczego jednak tego nie zrobicie? Bo doskonale wiecie że Dropped to jednak swego rodzaju monopolista na rynku domen. O tym doskonale też wie administracja Dropped ale mimo tego, wg mnie, nie wykorzystują tego, starają się jak mogą, wychodzą z lepszą ofertą i promocjami. Pisać tickety (bez tego nic się samo nie zrobi bo techniczni nie przeglądają zapewne co chwilę forum) i nie płakać bo wchodząc do tego tematu chciałoby się przeczytać jakieś sugestie na temat serwisu. A pisanie po zyliard razy "nie działają wam serwery, zróbcie coś z tym" nie przyśpieszy optymalizacji. Edited September 18, 2011 by Anubis Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted September 18, 2011 Temat "AfterMarket.pl - uwagi i sugestie" powinien mieć obecnie tytuł: "AfterMarket.pl - Kiedy nie działają serwery". Tak jakby ktoś narzekał na chipsy, że są mało solone i strasznie połamane. Nie pasuje to kupcie sobie Pringles w tubie - Cena może i wyższa ale jaka jakość prawda? Rejestratorów tylu że można by przebierać i przebierać. Dlaczego jednak tego nie zrobicie? Bo doskonale wiecie że Dropped to jednak swego rodzaju monopolista na rynku domen. O tym doskonale też wie administracja Dropped ale mimo tego, wg mnie, nie wykorzystują tego, starają się jak mogą, wychodzą z lepszą ofertą i promocjami. Pisać tickety (bez tego nic się samo nie zrobi bo techniczni nie przeglądają zapewne co chwilę forum) i nie płakać bo wchodząc do tego tematu chciałoby się przeczytać jakieś sugestie na temat serwisu. A pisanie po zyliard razy "nie działają wam serwery, zróbcie coś z tym" nie przyśpieszy optymalizacji. Ten temat akurat rzeczywiście nie nadaje się do pisania, że serwery nie działają, ale swoje rady, co kto ma zrobić i jaką firmę wybrać zostaw sam dla siebie. To, że ktoś narzeka na firmę, której jest klientem to jest sprawa pomiędzy nim, serwisem, a administracją forum i Tobie nic do tego, więc nie zgrywaj Wujka Dobra Rada i nie wpychaj się między wódkę, a zakąskę. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted September 18, 2011 (edited) Ten temat akurat rzeczywiście nie nadaje się do pisania, że serwery nie działają, ale swoje rady, co kto ma zrobić i jaką firmę wybrać zostaw sam dla siebie. To, że ktoś narzeka na firmę, której jest klientem to jest sprawa pomiędzy nim, serwisem, a administracją forum i Tobie nic do tego, więc nie zgrywaj Wujka Dobra Rada i nie wpychaj się między wódkę, a zakąskę. Miło by było jednak poczytać w tym temacie posty w stylu "ciekawą opcją, wg mnie, było by..." lub "przydałoby się takie coś jak...". Ja też narzekam na Dropped ale robię to (dosyć często) przez support, który działa na pełnych obrotach (na forum sporadycznie). I masz rację, guzik mi do tego kto, gdzie domeny trzyma. Jednak uważam (a mam do tego prawo) że niektórzy powinni nie krzyczeć ile wlezie w tym temacie bo, obecnie, jeśli ktoś się pokusi o napisanie nowej sugestii czy pomysłu na funkcjonalność to zginie ona wręcz natychmiastowo w gąszczu narzekań i lamentów. Edited September 18, 2011 by Anubis Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted September 18, 2011 Miło by było jednak poczytać w tym temacie posty w stylu "ciekawą opcją, wg mnie, było by..." lub "przydałoby się takie coś jak...". Ja też narzekam na Dropped ale robię to (dosyć często) przez support, który działa na pełnych obrotach (na forum sporadycznie). I masz rację, guzik mi do tego kto, gdzie domeny trzyma. Jednak uważam (a mam do tego prawo) że niektórzy powinni nie krzyczeć ile wlezie w tym temacie bo, obecnie, jeśli ktoś się pokusi o napisanie nowej sugestii czy pomysłu na funkcjonalność to zginie ona wręcz natychmiastowo w gąszczu narzekań i lamentów. W takim razie mamy niestety inne doświadczenia, ponieważ moje kontakty przez support często nie dawały większego efektu, za to po opisaniu sprawy na forum działania nabierały tempa i sądząc po postach chyba nie jestem jedyną osoba, która może to samo powiedzieć. Z resztę po to właśnie jest cały dział o nazwie Aftermarket.pl, żeby każdy mógł napisać co tylko sobie chce o tej firmie, ale oczywiście ten temat służy do czegokolwiek innego i tu przyznaję Tobie rację. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted September 18, 2011 @Pan_Grzegorz No różnie to bywa. Zależy to pewnie tez od powagi sprawy czy problemu. Mniejsza już OT się trochę zrobił. Moja sugestia: Gdy przeglądam domeny i mam ustawiony typ widoku na "Pełny" lub "Parking", przy każdej domenie widnieje link "Statystyki". Gdy w niego kliknę to wyświetlane są staty z ND lub Sedo. Gdy jednak chce sprawdzić statystyki AfterMarket.pl to muszę wejść kolejno w: 1. Zarządzanie domeną 2. Parking i statystyki 3. Statystyki parkingu AfterMarket.pl Wygodnie by było gdyby od razu po kliknięciu w link "Statystyki" w panelu, Dropped wyświetlał staty dla aktualnego "położenia" domeny. Czyli jeśli byłaby parkowana na ND lub Sedo to zarobki, a jeśli nie to zwykłe statystyki Dropped/AfterMarket. Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted September 18, 2011 Anubis, omawianie kwestii technicznych Dropped.pl stało się już tradycją na tym forum. Interakcja z użytkownikami Di.pl to moim zdaniem jeden z filarów sukcesu Dropped. Wiele pomysłów i rozwiązań zasugerowanych na Di.pl zostało wdrożonych, a świadomość tego, że ma się jakiś tam wpływ na rozwój serwisu zacieśniło relacje firma-klient. Moim zdaniem umieszczanie postów "działa, nie działa" nie wnosi niczego do tego wątku ale dyskusja nad problemami dotyczącymi wszystkich użytkowników ma właśnie za zadanie usprawnienie serwisu. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted September 18, 2011 @przemowild Ja to rozumiem i nie mam nic przeciwko dyskusji na takie tematy. Chodzi mi tylko o posty w stylu "ale muli!" czy "nie mogę się od 10 minut zalogować". Share this post Link to post Share on other sites
aleksander 2 Report post Posted September 20, 2011 @przemowild Ja to rozumiem i nie mam nic przeciwko dyskusji na takie tematy. Chodzi mi tylko o posty w stylu "ale muli!" czy "nie mogę się od 10 minut zalogować". Jeśli od 2008 roku regularnie pojawiają się posty w stylu "ale muli!" lub że ciągle coś nie działa to znaczy że od tego czasu firma nie potrafi doprowadzić do porządku swojego systemu informatycznego. Aktualnie nie potrafię zmienić serwerów dns "Obsługiwanie żądania...". Czy dropped.pl nie stać na dobrych programistów? Jak można być liderem branży i mieć w środku taką kaszanę? Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted September 20, 2011 Ciekawa sprawa właśnie dostałem maila o następującej treści : Witaj! W aukcji twojej domeny xxx.pl złożono właśnie ofertę na 110 PLN! Aukcja znajduje się pod poniższym adresem: http://www.aftermarket.pl/XXX Z pozdrowieniami, zespół AfterMarket.pl Natomiast wchodząc w moje aukcje nic takiego nie widać i najwyższa oferta nadal wynosi 100 PLN Trochę się już gubię w tym wszystkim Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted September 23, 2011 (edited) Czy " Biznes " jest literówką od " Bisnes " ? Pytam bo według AM tak link a wy co myślicie na ten temat ? Edited September 23, 2011 by waniawp Share this post Link to post Share on other sites
Bedjing 0 Report post Posted September 24, 2011 Tymczasem proszę o wyrozumiałość a przy okazji ćwiczenie cierpliwości, jeśli napotkacie przejściowe spowolnienia otwierania się stron. Tak jakby ktoś narzekał na chipsy, że są mało solone i strasznie połamane. Nie pasuje to kupcie sobie Pringles w tubie - Cena może i wyższa ale jaka jakość prawda? Oj Szanowni Panowie. I co tu się zrobiło, pyskówka jak Polak z Polakiem? I wykład o wyższości czipsów nad chrupkami Jak ktoś chce sobie ponarzekać - jego wola. Poza tym mam, niestety, wrażenie, że przedstawiciele AM już coraz rzadziej zaglądają do tego wątku. Kiedy słyszę o "całym dziale technicznym" co pracuje pełną parą, to już nie wiem co myśleć. Ja np. tak naprawdę nie wiem ile osób prowadzi AM. I nawet nie oczekuję "extra działów technicznych", choć wypadałoby może mieć, ale w takim razie fair byłoby mierzyć zamiary według sił, w końcu jeszcze kryzys i trzeba oszczędzać Jeśli komuś rzeczywiście zależy na odpowiedzi na pytania, to chyba pozostaje PW. Tymczasem podziwiam poczucie humoru AM : "proszę o ćwiczenie cierpliwości". A AM, cóż, jeszcze nie "śmiga". Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted September 24, 2011 Chyba znów wszystko padło na pysk Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted September 24, 2011 Cały czas to samo . Padaka na maksa . Share this post Link to post Share on other sites