Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Co się dzieje z tel. kontaktowym - tel. komórkowy do Aftermarket.pl ????????????

 

Nie zmienili mi jeszcze danych kontaktowych na mnie jako abonenta/właściciela domeny, nie mogę pobrać kodu AuthInfo, a potrzebuje pilny kontakt.

 

Fatalne to przedszymywanie domen po przechwyceniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@przemek30

To nie jest "przetrzymywanie"...

Przechodziłem to kilka dni temu w AM - zgodnie z regulaminem (jak mi wytknęli) przechwycenie domen może realizować ich główny podmiot lub jeden z podmiotów współpracujacych (rejestrator będący ich partnerem).

Jeśli przechwyci ich partner - to zgodnie z ograniczeniami NASK nie może od razu zrobić transferu do AM i tym samym dać Ci możliwości zmiany danych kontaktowych.

Trzeba na to uważać, bo tak można sobie domenę przechwytywaną zablokować na 12 dni - jeśli chcesz ją wytransferować poza AM (6 dni od partnera AM do AM i potem 6 dni z AM do innego rejestratora).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba na to uważać, bo tak można sobie domenę przechwytywaną zablokować na 12 dni - jeśli chcesz ją wytransferować poza AM (6 dni od partnera AM do AM i potem 6 dni z AM do innego rejestratora).

 

Naskowa blokada domeny po rejestracji/transferze trwa pięć dni, nie sześć. Sześć to jest przed wygaśnięciem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy była już o tym mowa (nie chce mi się czytać całego wątku), ale fajnie by było aby na listach domen (aukcje czy oferty sprzedaży) była widoczna ilość dni do wygasania czy data wygasania itp itd - ułatwiło by to przeglądanie i można by było szybciej podejmować decyzję o ewentualnym zakupie lub o rezygnacji z zakupu domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

decyzję ... o rezygnacji z zakupu domeny.

 

zdecydowanie nie, bo tym się kończą takie zmiany, od tego jest whois, giełda powinna być nastawiona na maksymalizację sprzedaży, a nie na obsługę poszukiwaczy skarbów,

 

można za to udostępnić narzędzie: formularz, do którego hurtowo wpisujemy domeny i podawane są podstawowe dane, takie jak data rejestracji, data wygasania, czy jest opcja,

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie nie, bo tym się kończą takie zmiany, od tego jest whois, giełda powinna być nastawiona na maksymalizację sprzedaży, a nie na obsługę poszukiwaczy skarbów,

 

można za to udostępnić narzędzie: formularz, do którego hurtowo wpisujemy domeny i podawane są podstawowe dane, takie jak data rejestracji, data wygasania, czy jest opcja,

 

masowe whois byłoby super ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dawna jest ta dodatkowa opcja podczas licytacji: "Zaplanuj oferty" ?

 

Ktoś testował działanie?

 

Zastanawiam się po co jest kilka pól. Nie wystarczy po prostu jedna najwyższa oferta? Co dałoby wprowadzenie np. 100, 1000 i 2000 PLN? Czy efekt nie będzie taki sam jak wstawiłbym tylko 2000 PLN?

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dawna jest ta dodatkowa opcja podczas licytacji: "Zaplanuj oferty" ?

 

Ktoś testował działanie?

Wczoraj to zauważyłem, więc pewnie u każdego jest od wczoraj ;).

Jeszcze nie testowałem, bo się pokazała opłata 1 zł, a AM jeszcze nie napisało, czy opłata jest zwracana w przypadku niewygrania licytacji. Jeżeli opłata nie jest zwracana w przypadku przegranej, to rzadko będzie mi się opłacać ta usługa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, jedno pole to zawsze maksymalne przebicie, za pomocą kilku pól możesz ustawić progi.

 

I jak niby działają te progi? Bo rozumiem, że jeśli ustawię 2000 PLN, to przecież i tak w przypadku wygranej nie kupię domeny za 2000 PLN, ale za najniższe możliwe przebicie ponad poprzednią ofertę, czyli np. za 100 PLN, jeśli niższa oferta wyniosła 90 PLN?

 

Mam nadzieję, że wypowie się tu ktoś z AM. Jeśli nie trzeba będzie napisać do supportu.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygasła mi jedna domena .de. Dostałem email że została usunięta z konta już. Widzę, że jest w stanie redemptionPeriod. Da radę ją jeszcze odnowić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygasła mi jedna domena .de. Dostałem email że została usunięta z konta już. Widzę, że jest w stanie redemptionPeriod. Da radę ją jeszcze odnowić?

 

Tak, wystarczy zasilenie salda (reaktywacja .de to 60 PLN) i zgłoszenie do supportu.

 

 

U mnie co chwilę wyrzuca "Bezpieczne połączenie: błąd krytyczny (40)" :/

 

Poproszę o zgłoszenie lub PW w którym miejscu lub przy jakiej czynności występuje ten błąd.

 

 

 

 

Zastanawiam się po co jest kilka pól. Nie wystarczy po prostu jedna najwyższa oferta? Co dałoby wprowadzenie np. 100, 1000 i 2000 PLN? Czy efekt nie będzie taki sam jak wstawiłbym tylko 2000 PLN?

 

 

I jak niby działają te progi? Bo rozumiem, że jeśli ustawię 2000 PLN, to przecież i tak w przypadku wygranej nie kupię domeny za 2000 PLN, ale za najniższe możliwe przebicie ponad poprzednią ofertę, czyli np. za 100 PLN, jeśli niższa oferta wyniosła 90 PLN?

 

Różni użytkownicy mają różne sposoby licytacji a snajper umożliwia symulację tych sposobów, gdy nie możesz być dostępny w końcówce aukcji.

Jeden woli ustawić swój maksymalny pułap cenowy i wtedy w snajperze złoży jedną ofertę na maksymalną kwotę.

Inny będzie wolał przebijać aktualne oferty mniejszymi krokami i wtedy w snajperze złoży kilka ofert snajperskich odzwierciedlających maksymalne oferty na danym etapie licytacji. Pierwsze oferty są składane na około 6 minut przed zakończeniem aukcji; jeśli będzie potrzeba złożenia kolejnych ofert (czyli jeśli aktualna kwota w aukcji będzie mniejsza niż twoja druga oferta snajperska) to kolejne oferty będą składane na około minutę przed końcem aukcji, itd.

W każdym przypadku wygrywający aukcję nie zapłaci więcej niż kwota najniższego możliwego przebicia ponad ofertę innego uczestnika aukcji.

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Różni użytkownicy mają różne sposoby licytacji a snajper umożliwia symulację tych sposobów, gdy nie możesz być dostępny w końcówce aukcji.

Jeden woli ustawić swój maksymalny pułap cenowy i wtedy w snajperze złoży jedną ofertę na maksymalną kwotę.

Inny będzie wolał przebijać aktualne oferty mniejszymi krokami i wtedy w snajperze złoży kilka ofert snajperskich odzwierciedlających maksymalne oferty na danym etapie licytacji. Pierwsze oferty są składane na około 6 minut przed zakończeniem aukcji; jeśli będzie potrzeba złożenia kolejnych ofert (czyli jeśli aktualna kwota w aukcji będzie mniejsza niż twoja druga oferta snajperska) to kolejne oferty będą składane na około minutę przed końcem aukcji, itd.

W każdym przypadku wygrywający aukcję nie zapłaci więcej niż kwota najniższego możliwego przebicia ponad ofertę innego uczestnika aukcji.

 

OK, teraz rozumiem. Czyli w zasadzie ma sens wpisania dwóch ofert. Jedna, niższa, zostanie złożona na około 6 minut przed końcem. Druga, na minutę przed końcem.

 

Czy z tymi ofertami wiążą się jakieś opłaty (ktoś wspominał o 1 PLN)? Są pobierane niezależnie od wygrania aukcji? 1 PLN od każdej oferty?

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy z tymi ofertami wiążą się jakieś opłaty (ktoś wspominał o 1 PLN)? Są pobierane niezależnie od wygrania aukcji? 1 PLN od każdej oferty?

 

Koszt to 1 PLN za złożenie jednej oferty snajperskiej, opłata jest niezależna od wyniku aukcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koszt to 1 PLN za złożenie jednej oferty snajperskiej, opłata jest niezależna od wyniku aukcji.

 

Jeśli pobieracie za to opłatę to można było to bardziej rozbudować, np oprócz ofert dostępna opcja czasowa, w której sam ustalę ile przed zakończeniem aukcji ma być złożona moja oferta...

Trochę to wszystko takie naciągane.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli pobieracie za to opłatę to można było to bardziej rozbudować, np oprócz ofert dostępna opcja czasowa, w której sam ustalę ile przed zakończeniem aukcji ma być złożona moja oferta...

Trochę to wszystko takie naciągane.

 

Jestem za. Możliwość ustalenia, kiedy dana oferta ma być złożona. Bez tej opcji obecne 4 oferty są nielogiczne.

 

Fajnie, że snajper się pojawił, przydatne narzędzie. Trzeba tylko trochę dopracować.

 

DD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zabaco: Korzystanie ze snajpera jest dobrowolne. Aktualna wersja snajpera jest taka jaka jest co nie oznacza, że w przyszłości nie może się zmienić. Przyjmujemy wszystkie uwagi i sugestie, dużą część z nich wdrażamy.

 

@DD: 4 pola to tylko możliwość ustalenia 4 ofert snajperskich jednocześnie. Możesz skorzystać z jednego pola, kilku naraz lub składać kilka ofert pojedynczo.

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

eśli pobieracie za to opłatę to można było to bardziej rozbudować, np oprócz ofert dostępna opcja czasowa, w której sam ustalę ile przed zakończeniem aukcji ma być złożona moja oferta...

Trochę to wszystko takie naciągane.

Zwłaszcza, że

(...) jeśli będzie potrzeba złożenia kolejnych ofert (czyli jeśli aktualna kwota w aukcji będzie mniejsza niż twoja druga oferta snajperska) to kolejne oferty będą składane na około minutę przed końcem aukcji, itd.

(...)

złożenie oferty przez snajpera na minutę przed końcem aukcji spowoduje jej przedłużenie o kolejne 5 minut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Domenatorix: dlatego pierwsze oferty są składane na około 6 minut przed zakończeniem i nie spowodują wydłużenia aukcji. Możesz złożyć 1 ofertę snajperską na maksymalną wysokość, co nie spowoduje wydłużenia aukcji. Co nie oznacza, że aukcja nie zostanie przedłużona, gdy ktoś inny złoży wyższą ofertę od aktualnej kwoty na aukcji w ostatnich 5 minutach aukcji. Wszystko zależy od zachowania innych licytujących a Ty możesz dopasować oferty snajperskie w przybliżeniu do swojego sposobu licytacji. Jednak głównym zadaniem snajpera jest możliwość licytacji wtedy, gdy Ty nie możesz brać udziału w końcówce aukcji.

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważam, że dla użytkowników Premium, jako, że utrzymują u Was wiele domen (1000+) i niekiedy nie mają czasu na pilnowanie aukcji snajper powinien być bezpłatny. Ogólnie myślę, że użytkownicy Premium w Aftermarket.pl nie mają żadnych bonusów poza cennikiem hurtowym i właśnie takie dodatkowe narzędzia dają idealną możliwość, żeby ich wyróżnić i zachęcić innych, że warto rozszerzyć swoje portfolio lub przenieść domeny od konkurencji dla uzyskania preferencyjnych warunków.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dzisiejszym biuletynie „Najciekawsze domeny do przechwycenia” na samym dole jest domena zielonka.bi. Czy możemy się spodziewać również innych, równie egzotycznych końcówek ;)?

Edited by Domenatorix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystawiałem kilka aukcji na AM, miały kończyć się o godzinie 21:00, ale po wystawieniu zauważyłem w panelu, że koniec aukcji jest o godz. 20:00. Pierwsza z aukcji kończy się 27 października - czy ta różnica ma wtedy związek ze zmianą czasu na zimowy (26 października, z 3 na 2 w nocy) i po zmianie czasu aukcje zakończą się tak, jak są zaplanowane?

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystawiałem kilka aukcji na AM, miały kończyć się o godzinie 21:00, ale po wystawieniu zauważyłem w panelu, że koniec aukcji jest o godz. 20:00. Pierwsza z aukcji kończy się 27 października - czy ta różnica ma wtedy związek ze zmianą czasu na zimowy (26 października, z 3 na 2 w nocy) i po zmianie czasu aukcje zakończą się tak, jak są zaplanowane?

u mnie to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybieram domeny z listy do transferu zewnętrznego. Załóżmy 15 sztuk. Po zatwierdzeniu i oczekiwaniu na wynik wyskakuje:

 

ajax_error.pngXXXXXX.pl Domena oczekuje na transfer do naszego głównego rejestratora. Nie możesz teraz pobrać kodu AuthInfo.

 

Inne domeny są automatycznie pomijane i muszę całą operację wykonywać od początku. Czy nie prościej byłoby aby te możliwe do

transferu wyselekcjonować w spisie tak aby móc pobrać kody AuthInfo?

 

Druga sprawa to jest o czym pisał niedawno kolega z forum. Gdy mam zaznaczone domeny do pobrania kodów AI i sesja hasła

drugiego poziomu "zgaśnie" to ponowne wpisanie hasła nakazuje wybór domen od nowa. Nie zapamiętuje poprzednich zaznaczeń.

Gdyby ktoś więc miał b.dużo domen i musiał selekcjonować ręcznie wybór właściwych to ze względu na b.krótki czas trwania sesji hasła może mieć wielokrotne problemy z przeprowadzeniem transferu. To strasznie męczący problem. Kiedy można by się spodziewać ingerencji w tej sprawie?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×