Jump to content
Saint

Dropped.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

znowu błedy w dropped. tym razem z .eu

 

Błąd EURid: Błąd połączenia z systemem EURid couldn't connect to host (7) [9999]

 

prosze o szybkie rozwiazanie problemu...za duzo tych błedów u was!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Było poprawiane wczoraj - napisz co nadal nie działa?

To o czym mówiłem Ci przez telefon nadal nie działa, a wręcz nie ma na żadnej domenie "Archive" z tego co widzę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuję jeszcze raz:

 

Pisałem już na forum, pisałem już na Dropped.pl, pisałem już wszędzie i nikt nie odpisał, a wcale nie chce źle.

 

Zarejestrowałem w Dropped.pl domenę .com i nie pobrało mi za nią opłaty z salda, pomimo tego domena została zarejestrowana i działa już około 2 tygodnie. Mógłby ktoś związany z Dropped.pl mi to "naprawić" bądź wyjaśnić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Błąd EPP: Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid [12001]

To dlatego że nie przeniosłeś domeny do głównego rejestratora Michau Enterprises.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sobotę 3 kwietnia nie dostałem powiadomień o kończących się aukcjach dwóch domen ... ani na maila, ani smsem ... pal sześć tą jedna, ale na drugą miałem ochotę i co? i dupa ... nie jestem specjalnie zachwycony tym faktem ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 marca zgłosiłem przez ticketa błąd podczas sprzedaży domeny który zaowocował przekazaniem domeny kupującemu oraz odnotowanie tego faktu w spisie domen sprzedanych - z kwotą sprzedaży 0.00 - tyle samo wpłynęło na moje konto :), domena była na LM - kwota nie była zabójcza ale zasada dropped jest taka że zarabia jeszcze sprzedający, a nie tylko serwis dlatego prosiłem o wyjaśnienie całej sytuacji, a przy okazji o uregulowanie sprawy finansowej - niestety od 30 marca cisza...

 

dlatego 1 kwietnia wysłałem kolejną wiadomość w tym samym wątku - nadal brak odpowiedzi, stan konta nadal nieuregulowany...

Wysłałem 2 kwietnia nowy ticket z prośbą o zajęcie się sprawą - niestety nic się nie zmieniło. Nie bardzo wiem co zrobić - ponieważ chciałbym się rozliczyć z dropped (zamknąć miesiąc w księgowości) i nie jest to możliwe ponieważ nie wiem jaka jest (będzie?) ostateczna suma sprzedaży domen w marcu...

 

Kłopot spory - druga strona nie odpowiada... generalnie jako klient dropped czuję się olany, próbowałem załatwić sprawę bezpośrednio z obsługą ale się nie udało - dlatego liczę że teraz zrobi im się trochę wstyd i dostanę przynajmniej informację czy i jak sprawa będzie rozwiązana.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwszy: 383425560

 

i drugi: 394411590

 

---------

 

Aby nie tworzyć nowego postu, dodam tylko iż sprawa została rozwiązana.

 

I wszystko jest już jak należy!

 

Pozdrawiam,

Edited by yogomir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie,

 

Dziękuje Panie Danielu za przedstawienie mnie na forum.

To jest mój pierwszy post, dlatego bardzo mi miło przywitać wszystkich tu obecnych.

Zajmuję się między innymi poważniejszymi problemami technicznymi w support Dropped.pl

 

Interweniuje w sprawie @yogomira.

Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie.

 

Od niedawna zajmuje się obsługą ticket'ów (przesłanych do mnie, gdy problem jest nierozwiązywalny).

Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket:

 

a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket.

b. Problemy powinny być opisywane zwięźle.

c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu.

d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-)

 

To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-)

 

z pozdrowieniami,

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam serdecznie,

 

Dziękuje Panie Danielu za przedstawienie mnie na forum.

To jest mój pierwszy post, dlatego bardzo mi miło przywitać wszystkich tu obecnych.

Zajmuję się między innymi poważniejszymi problemami technicznymi w support Dropped.pl

 

Interweniuje w sprawie @yogomira.

Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie.

 

Od niedawna zajmuje się obsługą ticket'ów (przesłanych do mnie, gdy problem jest nierozwiązywalny).

Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket:

 

a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket.

b. Problemy powinny być opisywane zwięźle.

c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu.

d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-)

 

To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-)

 

z pozdrowieniami,

Paweł

Witam serdecznie.

Dobrze, że wreszcie ktoś Nam/Mnie to klarownie wyjaśnił. Może należałoby to wcześniej zrobić - nie byłoby tyle nerwów i "spychoterapii".

Może dodam swój ticket, na który nie uzyskałem odpowiedzi, jego numer to 393037065 z dnia 31 Marca.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie Mariuszu,

 

Małe zawirowanie w Ticket service. Pana zgłoszenie nie zostało przypisane do nikogo w pierwszym sprawdzaniu. Przeanalizujemy sprawę osobno (może jakieś dziwne nagłówki w email).

 

Wracając do zarezerwowanych domen - info już na email.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Share this post


Link to post
Share on other sites
Interweniuje w sprawie @yogomira.

Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie.

 

Tak potwierdzam! Wszystko wyjaśnione i naprostowane aż miło! :)

 

Rzeczowe i dokładne wyjaśnienie całej sytuacji przez Pana Pawła sprawiło, że tak jeszcze przez support obsłużony nie byłem :D oby tak dalej!

 

Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket:

 

a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket.

b. Problemy powinny być opisywane zwięźle.

c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu.

d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-)

 

To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-)

 

Może przydałby się taki mały poradnik dla osób które używają ticketów - zainteresowani pilnym rozwiązaniem sprawy na pewno starali by się stosować do wskazówek aby ułatwić supportowi interwencję, a tym samym szybciej rozwiązać problem.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod koniec marca dodałem pewną domenę do przechwycenia z wyższym priorytetem. Zgodnie z nowościami i "ulepszeniami" Dropped musiałem czekać aż 5 dni na rozpoczęcie aukcji. Aukcje udało mi się wygrać, a kilkanaście minut po tym fakcie dostaje maila:

Witaj!

 

Domena ********.pl właśnie została przechwycona przez system Dropped.pl.

 

Ponieważ jesteś jedyną osobą, która dodała tę domeną do przechwycenia, zarejestrowaliśmy ją dla ciebie.

 

Możesz zarządzać domeną pod adresem:

http://www.dropped.pl/managed.php

 

Z pozdrowieniami,

zespół Dropped.pl

 

First of all, domena została przechwycona 31 marca :-/

 

WTF? Jakbym był jedyną osobą, która dodała zlecenie przechwycenia to domena powinna trafić do mnie od razu, czyż nie? Skoro były też inne osoby, to polecam zmienić treść domyślnego maila, bo wprowadza niepotrzebne zamieszanie.

 

 

No chyba, że Dropped coś ściemnia... No więc jak to jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panie Michale,

 

Jeśli chodzi o domenę f******.pl to przeanalizowałem całość.

 

Domena trafiła na aukcję prywatną (kilka osób chciało ją przechwycić). Wygrał Pan aukcję, jednak nie posiadał odpowiednich środków na koncie, aby opłacić domenę.

Domena przechodzi wówczas w naszym systemie w inny status niż zwykle i po zarejestrowaniu domeny, otrzymał Pan nieprawidłowy email. Istotnie jest to błąd powiadomień, który został poprawiony - hotfix.

 

Moja prywatna opinia jest taka, że Dropped jest otwartym narzędziem dla ludzi i każdy ma równą szansę na złapanie domen. Szkoda czasu na snucie teorii :-)

 

Co do opóźnień 5 dniowych to nie wiem czy było to wyjaśniane. Każda przechwycona domena musi być przetransferowana na główne konto Dropped. Nowo zarejestrowane domeny mają "okres ochronny", który nie pozwala na zbyt wczesny transfer.

 

Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta).

 

Pozdrawiam serdecznie,

Paweł

Edited by Pine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dłuższego czasu nie widzę aukcji domen nieopłaconych. Dziś np jest ich 26 (ta liczba się zmienia) ale po kliknięciu w link - pokazuje same zera i pustą stronę. Z kolei domeny z listy NXdomain liczy w euro - czyli na dziś za przechwycenie jest 79pln. To nie jest jakaś superważna sprawa, ale ticket poszedł już miesiąc temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta).

o to to!

 

Przy okazji: Czy administracja forum mogłaby przydzielić takich użytkowników jak: Dropped.pl, Noname i Pine do grupy "Support Dropped.pl", potem kolejno pb i Interson do grupy "Support PPD.pl" itd.? Myślę, że wszystkim wyszłoby to na dobre :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta).

Zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weźcie zróbcie coś z tymi komunikatami, bo już mnie to wkurza.

 

Przy rezerwacji dużej ilości domen praktycznie non stop:

 

albo

 

Błąd EPP: Brak dostępu [9800]

 

albo

 

Błąd EPP: Obiekt istnieje [2302]

 

albo

 

Błąd EPP: Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid [12001]

 

albo

 

Błąd EPP: Błąd połączenia z systemem NASK Operation timed out after 25 seconds with 0 bytes received (28) [9999]

 

albo

 

504 Gateway Time-out

 

A tymczasem pomimo takich komunikatów domeny są rezerwowane.

 

Po co to?

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

O co chodzi z tymi automatycznymi przedłużeniami domen? Domeny, które wygrałem na aukcjach mają opcję automatycznego przedłużenia, którą muszę ręcznie wyłączać ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
O co chodzi z tymi automatycznymi przedłużeniami domen? Domeny, które wygrałem na aukcjach mają opcję automatycznego przedłużenia, którą muszę ręcznie wyłączać ;)

 

DD

Zgadza się. Dodam, że dzieje się tak pomimo nadrzędnego ustawienia opcji na "nie" dla całego konta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jak rozliczyć fakturę cypryjską VAT-7 (11) ? W pomocy dropped.pl jest ciągle import usług, a wew. UE to już importem usług chyba się nie nazywa.. ale nie jestem pewien i pytam.

 

 

 

I jaki jest sens otrzymywania faktur cypryjskich i amerykańskich? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×