mabien 1 Report post Posted April 3, 2010 znowu błedy w dropped. tym razem z .eu Błąd EURid: Błąd połączenia z systemem EURid couldn't connect to host (7) [9999] prosze o szybkie rozwiazanie problemu...za duzo tych błedów u was! Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted April 3, 2010 Było poprawiane wczoraj - napisz co nadal nie działa? To o czym mówiłem Ci przez telefon nadal nie działa, a wręcz nie ma na żadnej domenie "Archive" z tego co widzę. Share this post Link to post Share on other sites
epca 0 Report post Posted April 4, 2010 Spróbuję jeszcze raz: Pisałem już na forum, pisałem już na Dropped.pl, pisałem już wszędzie i nikt nie odpisał, a wcale nie chce źle. Zarejestrowałem w Dropped.pl domenę .com i nie pobrało mi za nią opłaty z salda, pomimo tego domena została zarejestrowana i działa już około 2 tygodnie. Mógłby ktoś związany z Dropped.pl mi to "naprawić" bądź wyjaśnić? Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted April 6, 2010 Błąd EPP: Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid [12001] Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted April 6, 2010 Błąd EPP: Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid [12001] To dlatego że nie przeniosłeś domeny do głównego rejestratora Michau Enterprises. Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted April 6, 2010 W sobotę 3 kwietnia nie dostałem powiadomień o kończących się aukcjach dwóch domen ... ani na maila, ani smsem ... pal sześć tą jedna, ale na drugą miałem ochotę i co? i dupa ... nie jestem specjalnie zachwycony tym faktem ... Share this post Link to post Share on other sites
yogomir 0 Report post Posted April 6, 2010 30 marca zgłosiłem przez ticketa błąd podczas sprzedaży domeny który zaowocował przekazaniem domeny kupującemu oraz odnotowanie tego faktu w spisie domen sprzedanych - z kwotą sprzedaży 0.00 - tyle samo wpłynęło na moje konto , domena była na LM - kwota nie była zabójcza ale zasada dropped jest taka że zarabia jeszcze sprzedający, a nie tylko serwis dlatego prosiłem o wyjaśnienie całej sytuacji, a przy okazji o uregulowanie sprawy finansowej - niestety od 30 marca cisza... dlatego 1 kwietnia wysłałem kolejną wiadomość w tym samym wątku - nadal brak odpowiedzi, stan konta nadal nieuregulowany... Wysłałem 2 kwietnia nowy ticket z prośbą o zajęcie się sprawą - niestety nic się nie zmieniło. Nie bardzo wiem co zrobić - ponieważ chciałbym się rozliczyć z dropped (zamknąć miesiąc w księgowości) i nie jest to możliwe ponieważ nie wiem jaka jest (będzie?) ostateczna suma sprzedaży domen w marcu... Kłopot spory - druga strona nie odpowiada... generalnie jako klient dropped czuję się olany, próbowałem załatwić sprawę bezpośrednio z obsługą ale się nie udało - dlatego liczę że teraz zrobi im się trochę wstyd i dostanę przynajmniej informację czy i jak sprawa będzie rozwiązana. Pozdrawiam! Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted April 6, 2010 Podaj proszę numery ticketów - sprawdzę dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi. Share this post Link to post Share on other sites
yogomir 0 Report post Posted April 6, 2010 (edited) Pierwszy: 383425560 i drugi: 394411590 --------- Aby nie tworzyć nowego postu, dodam tylko iż sprawa została rozwiązana. I wszystko jest już jak należy! Pozdrawiam, Edited April 6, 2010 by yogomir Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted April 6, 2010 Witam serdecznie, Dziękuje Panie Danielu za przedstawienie mnie na forum. To jest mój pierwszy post, dlatego bardzo mi miło przywitać wszystkich tu obecnych. Zajmuję się między innymi poważniejszymi problemami technicznymi w support Dropped.pl Interweniuje w sprawie @yogomira. Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie. Od niedawna zajmuje się obsługą ticket'ów (przesłanych do mnie, gdy problem jest nierozwiązywalny). Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket: a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket. b. Problemy powinny być opisywane zwięźle. c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu. d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-) To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-) z pozdrowieniami, Paweł Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted April 6, 2010 (edited) Witam serdecznie, Dziękuje Panie Danielu za przedstawienie mnie na forum. To jest mój pierwszy post, dlatego bardzo mi miło przywitać wszystkich tu obecnych. Zajmuję się między innymi poważniejszymi problemami technicznymi w support Dropped.pl Interweniuje w sprawie @yogomira. Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie. Od niedawna zajmuje się obsługą ticket'ów (przesłanych do mnie, gdy problem jest nierozwiązywalny). Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket: a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket. b. Problemy powinny być opisywane zwięźle. c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu. d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-) To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-) z pozdrowieniami, Paweł Witam serdecznie. Dobrze, że wreszcie ktoś Nam/Mnie to klarownie wyjaśnił. Może należałoby to wcześniej zrobić - nie byłoby tyle nerwów i "spychoterapii". Może dodam swój ticket, na który nie uzyskałem odpowiedzi, jego numer to 393037065 z dnia 31 Marca. Edited April 6, 2010 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted April 6, 2010 Panie Mariuszu, Małe zawirowanie w Ticket service. Pana zgłoszenie nie zostało przypisane do nikogo w pierwszym sprawdzaniu. Przeanalizujemy sprawę osobno (może jakieś dziwne nagłówki w email). Wracając do zarezerwowanych domen - info już na email. Pozdrawiam, Paweł Share this post Link to post Share on other sites
yogomir 0 Report post Posted April 6, 2010 Interweniuje w sprawie @yogomira. Mam nadzieję, że odpowiednie wyjaśnienia (na email) są zrozumiałe i sprawa jest zakończona pozytywnie. Tak potwierdzam! Wszystko wyjaśnione i naprostowane aż miło! Rzeczowe i dokładne wyjaśnienie całej sytuacji przez Pana Pawła sprawiło, że tak jeszcze przez support obsłużony nie byłem oby tak dalej! Aby podobne sytuacje się nie zdarzały to mam pewne sugestie do zgłoszeń problemów poprzez Ticket: a. Nie jest dobrze, jeśli nowe zgłoszenie jest dodawane jako odpowiedź do poprzednich ticket. b. Problemy powinny być opisywane zwięźle. c. W miarę możliwości jeden ticket powinien dotyczyć jednego problemu. d. Zdarza się, że osoby opisując swój problem nie podają konta jakiego to dotyczy. Aby dodatkowo sprytnie się zamaskować zgłoszenie jest pisane z adresu email nie istniejącego w systemie ;-) To są moje spostrzeżenia przy przyjmowaniu Waszych zgłoszeń :-) Może przydałby się taki mały poradnik dla osób które używają ticketów - zainteresowani pilnym rozwiązaniem sprawy na pewno starali by się stosować do wskazówek aby ułatwić supportowi interwencję, a tym samym szybciej rozwiązać problem. Pozdrawiam! Share this post Link to post Share on other sites
p0zer 1 Report post Posted April 6, 2010 Pod koniec marca dodałem pewną domenę do przechwycenia z wyższym priorytetem. Zgodnie z nowościami i "ulepszeniami" Dropped musiałem czekać aż 5 dni na rozpoczęcie aukcji. Aukcje udało mi się wygrać, a kilkanaście minut po tym fakcie dostaje maila: Witaj! Domena ********.pl właśnie została przechwycona przez system Dropped.pl. Ponieważ jesteś jedyną osobą, która dodała tę domeną do przechwycenia, zarejestrowaliśmy ją dla ciebie. Możesz zarządzać domeną pod adresem: http://www.dropped.pl/managed.php Z pozdrowieniami, zespół Dropped.pl First of all, domena została przechwycona 31 marca :-/ WTF? Jakbym był jedyną osobą, która dodała zlecenie przechwycenia to domena powinna trafić do mnie od razu, czyż nie? Skoro były też inne osoby, to polecam zmienić treść domyślnego maila, bo wprowadza niepotrzebne zamieszanie. No chyba, że Dropped coś ściemnia... No więc jak to jest? Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted April 6, 2010 (edited) Witam Panie Michale, Jeśli chodzi o domenę f******.pl to przeanalizowałem całość. Domena trafiła na aukcję prywatną (kilka osób chciało ją przechwycić). Wygrał Pan aukcję, jednak nie posiadał odpowiednich środków na koncie, aby opłacić domenę. Domena przechodzi wówczas w naszym systemie w inny status niż zwykle i po zarejestrowaniu domeny, otrzymał Pan nieprawidłowy email. Istotnie jest to błąd powiadomień, który został poprawiony - hotfix. Moja prywatna opinia jest taka, że Dropped jest otwartym narzędziem dla ludzi i każdy ma równą szansę na złapanie domen. Szkoda czasu na snucie teorii :-) Co do opóźnień 5 dniowych to nie wiem czy było to wyjaśniane. Każda przechwycona domena musi być przetransferowana na główne konto Dropped. Nowo zarejestrowane domeny mają "okres ochronny", który nie pozwala na zbyt wczesny transfer. Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta). Pozdrawiam serdecznie, Paweł Edited April 6, 2010 by Pine Share this post Link to post Share on other sites
bradiaga 29 Report post Posted April 7, 2010 Od dłuższego czasu nie widzę aukcji domen nieopłaconych. Dziś np jest ich 26 (ta liczba się zmienia) ale po kliknięciu w link - pokazuje same zera i pustą stronę. Z kolei domeny z listy NXdomain liczy w euro - czyli na dziś za przechwycenie jest 79pln. To nie jest jakaś superważna sprawa, ale ticket poszedł już miesiąc temu. Share this post Link to post Share on other sites
Jarek17 58 Report post Posted April 7, 2010 Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta). o to to! Przy okazji: Czy administracja forum mogłaby przydzielić takich użytkowników jak: Dropped.pl, Noname i Pine do grupy "Support Dropped.pl", potem kolejno pb i Interson do grupy "Support PPD.pl" itd.? Myślę, że wszystkim wyszłoby to na dobre Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted April 7, 2010 Postulowałem do @Michau, aby poprawić zdolność przechwyconych domen do utrzymania PageRank (zaparkowana domena bez redirecta). Zrobione. Share this post Link to post Share on other sites
rangiz9 0 Report post Posted April 7, 2010 czy istnieje możliwość subskrypcji rss usuniętych domen, ale tylko polskich? Share this post Link to post Share on other sites
Jarek17 58 Report post Posted April 7, 2010 Zrobione. Sortowanie listy spadów według Archive wciąż nie działa. Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted April 7, 2010 (edited) Weźcie zróbcie coś z tymi komunikatami, bo już mnie to wkurza. Przy rezerwacji dużej ilości domen praktycznie non stop: albo Błąd EPP: Brak dostępu [9800] albo Błąd EPP: Obiekt istnieje [2302] albo Błąd EPP: Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid [12001] albo Błąd EPP: Błąd połączenia z systemem NASK Operation timed out after 25 seconds with 0 bytes received (28) [9999] albo 504 Gateway Time-out A tymczasem pomimo takich komunikatów domeny są rezerwowane. Po co to? Edited April 7, 2010 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted April 7, 2010 O co chodzi z tymi automatycznymi przedłużeniami domen? Domeny, które wygrałem na aukcjach mają opcję automatycznego przedłużenia, którą muszę ręcznie wyłączać DD Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted April 7, 2010 O co chodzi z tymi automatycznymi przedłużeniami domen? Domeny, które wygrałem na aukcjach mają opcję automatycznego przedłużenia, którą muszę ręcznie wyłączać DD Zgadza się. Dodam, że dzieje się tak pomimo nadrzędnego ustawienia opcji na "nie" dla całego konta. Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted April 8, 2010 Rating domen nie jest uaktualniany? Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted April 10, 2010 Mam pytanie jak rozliczyć fakturę cypryjską VAT-7 (11) ? W pomocy dropped.pl jest ciągle import usług, a wew. UE to już importem usług chyba się nie nazywa.. ale nie jestem pewien i pytam. I jaki jest sens otrzymywania faktur cypryjskich i amerykańskich? Share this post Link to post Share on other sites