Jump to content
polo333

Home.pl Wileki KIT?

Recommended Posts

Zarejestrowałem kilka domen w home.pl czy muszę u nich wykupić serwer aby moja strona działała?

Podczas rejestracji wybrałem opcję: Zaparkuj domenę na serwerach home.pl, z możliwością skorzystania z bezpłatnego kreatora strony WWW - ustawienie standardowe.Nie mogę przekierować DNS wiem że o to tu chodzi.

 

Chcę kupić tańszy hosting np. przez Allegro czy możliwe jest że mi się uda podpiąć pod inny serwer moją domenę z home.pl

 

Wykupiłem serwer na home.pl i do moje adresu www.moja nazwa.home.pl Dlaczego tak jest nie da się tego usunąć to psuje mi całą nazwę np.www.katolickiglos.home.pl To niemożliwe,ale realne ;)

 

Proszę o pomoc w tej sytuacji co mam zrobić Jestem laikiem w tej dziedzinie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Home.pl kupujesz domenę i nie musisz od razu brac hostingu u nich. Jasne, ze takie masz opcje dodatkowe w trakcie rejestracji domeny. Możesz spokojnie kupić tanszy hosting gdzieś indziej i podpiąc pod niego domenę z Home.pl

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze jest jeszcze coś takiego jak http://home.pl/pomoc - całodobowa pomoc techniczna, tam ci powiedzą, co i jak i gdzie ustawić, zależy, co chcesz osiągnąć, bo jest pełna dowolność, niezależnie, gdzie będzie domena i serwer będzie to ze sobą współgrać, tyle, że u każdego rejestratora czy na każdym hostingu ustawia się inaczej domenę lub serwer i bez większej liczby szczegółów ciężko jest pomóc. ;)

 

Mogę tylko powiedzieć odnośnie drugiego pytania, że subdomena w home.pl np. katolickiglos.home.pl jest darmowa i możesz z niej skorzystać lub zamiast niej użyć innej domeny (pl, com.pl, com, eu), wystarczy, że dla tej domeny ustawisz dns-y home.pl, o szczegóły dopytaj w BOK-u home.pl, ale nie ma z tym problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites