Jump to content
DD

Czy planujesz swój udział w MeetDomainers 2010?

Czy wybierasz się na MeetDomainers 2010?  

108 members have voted

  1. 1. Czy wybierasz się na MeetDomainers 2010?

    • TAK
      27
    • NIE
      20
    • Jeszcze nie wiem, ale raczej NIE
      25
    • Jeszcze nie wiem, ale raczej TAK
      36


Recommended Posts

@Sir_Elwood W dużej mierze się zgadzam, ALE telewizja to dla mnie jednak coraz gorsze źródło przekazu i informacji. Poziom dziennikarzy też jest zastraszająco niski. Oni najczęściej naprawdę nie wiedzą o czym mówią. Widzieliście na pewno wywiady chociażby Andrzeja Bartosiewicza z NASK - dla mnie to jest jednak żenada. Ja widzę przyszłość w Internecie i to jest mój target. Można się pochwalić "była u nas TV", ale nie przeceniałbym też zbawiennego wpływu telewizji na chociażby poprawę wizerunku branży.

 

Generalnie dla mnie sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Miałem trochę kontaktu z mediami i nie jestem nimi zachwycony, chociaż doceniam wagę mediów jako takich. Ale nie za wszelką cenę "byle mówili, byle gdzie i byle jak".

 

Porozmawiajcie zresztą ze znajomymi, którzy oglądają / oglądali TVN24 - poziom tej stacji też spadł drastycznie. Obecnie już ciężko znaleźć coś w telewizji, co nie wiąże się z jakąś sensacją.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Porozmawiajcie zresztą ze znajomymi, którzy oglądają / oglądali TVN24 - poziom tej stacji też spadł drastycznie.

ja bym nawet powiedział, że ta stacja nigdy nie trzymała żadnego poziomu

 

na szczęście są jeszcze gazety

 

businessman.pl

forbes

portfel.pl

itd.

 

poziom może nie jest dobry, ale chociaż zadowalający

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może by dodatkowo zrobić ankietę w jakim mieście forumowicze widzieli by najchętniej tegoroczne meetdomainers? Nie wiedząc, że to jeszcze nic pewnego zacząłem nastawiać się na Warszawę ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może by dodatkowo zrobić ankietę w jakim mieście forumowicze widzieli by najchętniej tegoroczne meetdomainers?

Ja proponuje zrobić spotkanie w Malé ;)

 

Przestańcie proszę proponować wszystkie możliwe miasta.

Daniel nauczony doświadczeniem i tak zrobi tam gdzie zechce.

I dobrze - będzie ok. stu postów niepotrzebnej dyskusji mniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Sir_Elwood W dużej mierze się zgadzam, ALE ...

Cieszę się, że się w dużej mierze zgadzasz. Jest jakiś wspólny mianownik od którego można przejść dalej ;)

 

Ja widzę przyszłość w Internecie i to jest mój target.

Rozumiem Twój punkt widzenia bo nie organizujesz MD jako "branża" ale jako DD, który ma swoje konkretne cele - nazwę to "prywatne". W kontekście samej imprezy na którą i tak przyjadą domainerzy (niezależnie od obecności mediów) takie stwierdzenie ma sens i racjonalne uzasadnienie.

 

Można się pochwalić "była u nas TV", ale nie przeceniałbym też zbawiennego wpływu telewizji na chociażby poprawę wizerunku branży.

Generalnie dla mnie sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Miałem trochę kontaktu z mediami i nie jestem nimi zachwycony, chociaż doceniam wagę mediów jako takich. Ale nie za wszelką cenę "byle mówili, byle gdzie i byle jak".

Porozmawiajcie zresztą ze znajomymi, którzy oglądają / oglądali TVN24 - poziom tej stacji też spadł drastycznie.

Ja tą sprawę postrzegam inaczej. Nie pisałem w moim poście o TVN24 tylko o TVN CNBC Biznes. To OGROMNA różnica. To telewizja dla przedsiębiorców, z najświeższymi notowaniami, analizami, przeglądami rynków walutowych, giełdowych itd., które dla przedsiębiorców są bardzo istotne w codziennym prowadzeniu biznesu. Moim zdaniem stacja ta w tej konkretnej grupie docelowej ma wielką siłę oddziaływania i dzięki pokazaniu tam MD wielu przedsiębiorców dowie się, że dobre domeny kosztują od XX XXX do XXX XXX. Czy to nie wpłynie na lepsze postrzeganie naszych propozycji cenowych, które będziemy przedstawiać już wtedy bardziej wyedukowanym klientom?

 

I tu nie chodzi o tą konkretną stację tv - ale jako o skuteczne wykorzystanie MD jako fajnego pretekstu by do rynku domen przyciągnąć uwagę mediów.

 

Obecnie już ciężko znaleźć coś w telewizji, co nie wiąże się z jakąś sensacją.

Zamiast utyskiwań należy to zaakceptować i wykorzystać. "Sprzedajmy" im więc jakieś fantastyczne historie sprzedaży domen (mniej istotne jest czy w Polsce czy na świecie), za bajońskie sumy rozpalające wyobraźnię. Niech powali ich wielkość kwot, które w oczach dziennikarzy będą "sensacyjne". Nie tak dawno widziałem w tej stacji kilkunastominutowy blok poświęcony konferencji "Facebook Now". Była relacja, wywiad z wiceprezesem itp. Świetnie przygotowany materiał.

 

------------------

 

W świetle powyższego uważam, że właśnie tego typu działania powinny być polem do popisu organizacji branżowej, która wspomagając takie wydarzenia mogłaby zdziałać bardzo wiele dobrego w kontekście pokazania czym jest domaining.

 

A tak obraz branży będzie kreowany sensacyjnymi niusami o "wykupywaniu nazwisk", informacjami na Wykopie, audycjami w radiu ZET i innymi z jakimi mieliśmy doczynienia w ostatnich dniach i miesiącach. I może ten "dołek" w zapytaniach o którym piszemy w wątku, ma nieco głębsze podłoże niż zima i przygnębienie klientów....

Edited by Sir_Elwood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja proponuje zrobić spotkanie w Malé ;)

Lokalizacja godna rozważenia!! :P

 

Rozumiem Twój punkt widzenia bo nie organizujesz MD jako "branża" ale jako DD, który ma swoje konkretne cele - nazwę to "prywatne". W kontekście samej imprezy na którą i tak przyjadą domainerzy (niezależnie od obecności mediów) takie stwierdzenie ma sens i racjonalne uzasadnienie.

Tak, zgodzę się ze stwierdzeniem, że spotkanie jest w głównej mierze organizowane dla domainerów i pod domainerów.

 

Ja tą sprawę postrzegam inaczej. Nie pisałem w moim poście o TVN24 tylko o TVN CNBC Biznes. To OGROMNA różnica. To telewizja dla przedsiębiorców, z najświeższymi notowaniami, analizami, przeglądami rynków walutowych, giełdowych itd., które dla przedsiębiorców są bardzo istotne w codziennym prowadzeniu biznesu. Moim zdaniem stacja ta w tej konkretnej grupie docelowej ma wielką siłę oddziaływania i dzięki pokazaniu tam MD wielu przedsiębiorców dowie się, że dobre domeny kosztują od XX XXX do XXX XXX. Czy to nie wpłynie na lepsze postrzeganie naszych propozycji cenowych, które będziemy przedstawiać już wtedy bardziej wyedukowanym klientom?

Każdy ma dostęp do telewizji mniej więcej podobny ;) Myślę, że wystarczy się z nimi skontaktować i zainteresować tematem. Potem umówić na jakiś wywiad albo do programu o inwestycjach i zrobione. Do tego nie potrzeba czekać na MeetDomainers.

 

Zamiast utyskiwań należy to zaakceptować i wykorzystać. [...]

Tutaj się nie zgodzę. To że się ogólnie mediach (i nie tylko) dobrze gołe dupy sprzedają, nie znaczy, że takie na MD zobaczysz ;) Jakoś nie widzę się w roli osoby, która będzie "ściemniała" w TV jak to od zera do milionera i jak to domena zarejestrowana za 10 zł jutro będzie warta miliony. Bo do tego musiałoby się to sprowadzić. Domaining to mnóstwo pracy, sporo doświadczenia i trochę wiedzy. To się w TV nie sprzedaje.

 

W świetle powyższego uważam, że właśnie tego typu działania powinny być polem do popisu organizacji branżowej, która wspomagając takie wydarzenia mogłaby zdziałać bardzo wiele dobrego w kontekście pokazania czym jest domaining.

Do dzieła więc! :P

 

Proponuję nie robić dalszego OT na temat TV, bo nie o to w tym wątku chodzi. Temat można pociągnąć w oddzielnym wątku o mediach, TV, domainingu itp. Taka moja sugestia. Bo inaczej znów nam się tu koncert życzeń zrobi, a to do niczego dobrego nas nie zaprowadzi ;)

 

Co nie zmienia faktu, że dajesz mnóstwo fajnych przykładów co można robić dla branży - proponuję więc powoli się brać za realizację, a ja się spróbuję skupić na organizacji MD w tym czasie :P

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Był już pogrzeb, wesele, więc może w tym roku się uda.

 

Kraków, Warszawa... No jak nic wypada Trójmiasto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrócę do tego tematu mimo, że jak na użytkownika z moim stażem taki powrót może okazać się tzw. samobójstwem...

 

Otóż tak, od pięciu lat biorę udział w organizacji festynu sportowego w swojej miejscowości, który przyciąga dzieci i młodzież z terenu gminy oraz nieliczne osoby spoza regionu związane z ruchem "cała polska biega z nami". Działamy sobie jako stowarzyszenie non-profit, które jako cel statusowy wyznaczyło sobie promocję kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży w gminie. W tym roku nasza impreza będzie miała już 5 ROCZNICĘ. Z tej okazji odbędzie się kolejny bieg dookoła mojej miejscowości! I co?

Nie zmieniamy lokalizacji imprezy z roku na rok! Impreza jako taka zdobyła sobie w miarę stałą pozycję w kalendarzu "biegów?" na Dolnym Śląsku.

 

Nawiązując do tego tak sobie myślę: spotkanie meetdomainers nie ma dużej konkurencji w PL (konferencja NASK z inną grupą docelową). Imprezy cykliczne, które chcą na stałe wpisać się w kalendarz w danej branży powinny odbywać się w tym samym miejscu oraz mniej więcej w tej samej porze roku! Przeniesienie meetdomainers z warszawy w 2009 w inne miejsce w 2010 roku według mnie może być posunięciem, nie sprzyjającym "zapisaniu" się tej imprezy na stałe w kalendarz imprez "domainerskich" w PL.

 

Mam takie wrażenie, że najwięcej potencjalnych inwestorów czy to krajowych czy też z zagranicy da się jednak szybciej zwabić do stolicy niż do innego miasta! Oczywiście zdaję sobie sobie sprawę, że być może intencją pomysłodawcy jest "oprowadzenie" gości po kilku głównych miastach Polski - ale z punktu widzenia pewnej "cykliczności" wszystkie większe imprezy, festiwale i kongresy organizowane są co roku zawsze w tym samym miejscu.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie przyjadę, ważne by móc zaplanować i podać termin z 2 - 3 tygodniowym wyprzedzeniem :)

 

Jeżeli chodzi o sens spotkania moim zdaniem każda inicjatywa zmierzająca do powiększenia wiedzy na temat rynku, poznania uczestników rynku i fajnego spędzenia czasu ma sens i jest potrzebna :-)

 

PS. Jak będzie we Wrocku to pomogę w organizacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się nie kwalifikuje z moimi :P

Ale jak będzie we Wrocławiu to chętnie wpadnę :P

 

Edit:

Jako jeden z lokali obstawiam Starbucks... :)

Edited by Gaudzinski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiesz - jak zaprosimy Dodę jako prelegenta, to może przyjadą :) TV to już powoli przeżytek i mam wrażenie, że target dla rynku domen nie ogląda już TV (właściciele firm raczej nie mają na to czasu). Ale masz rację, że trzeba tematem mediów się odpowiednio zająć.

 

To powinieneś obejrzeć statystyki sprzedaży na AfterMarket po czwartkowym króciutkim programie o domenach :P Uważam że obecność telewizji takiej jak np. TVN Biznes to absolutna konieczność na takiej konferencji, i fantastyczna promocja rynku domen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To powinieneś obejrzeć statystyki sprzedaży na AfterMarket po czwartkowym króciutkim programie o domenach :)

No to może się nimi pochwalisz wszystkim ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W piątek po emisji programu sprzedaliśmy na giełdzie domeny za około 10000 PLN więcej niż stały ruch. Było też o wiele więcej składanych ofert.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To powinieneś obejrzeć statystyki sprzedaży na AfterMarket po czwartkowym króciutkim programie o domenach :) Uważam że obecność telewizji takiej jak np. TVN Biznes to absolutna konieczność na takiej konferencji, i fantastyczna promocja rynku domen.

Nie ma za co Michał ;) Bo to ja ich do Ciebie skierowałem i zrobiłem to umyślnie ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×