Jump to content
pb

premium.pl - nowa jakość domainingu

Recommended Posts

Rozpieszczeni?

 

To my nakręcamy rynek.

Marcin jest z home.pl, a tam chyba cały czas domainerzy i rynek wtórny domen są traktowani jak zło konieczne :) Czy nie mam racji? ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marcin jest z home.pl, a tam chyba cały czas domainerzy i rynek wtórny domen są traktowani jak zło konieczne Czy nie mam racji?

 

DD

 

Daniel ja ogólnie to jestem ze Szczecina, a na forum ZAWSZE piszę za siebie :)

 

Współpraca home.pl z premium.pl, powinna być wyraźnym sygnałem, że home.pl nie lekceważy rynku wtórnego ;)

 

Dalej twierdzę że rynek jest lekko rozpieszczony....relacje face to face na konferencjach z właścicielami czy bycie obecnym na forum to dobry kierunek, ale słabo widzi mi się np: by prezes Nokii czy Microsoftu, czy nawet Facebooka, siedzial na forach internetowych i odpowiadał na każde pytanie, nawet głupie - bo po prostu ma ważniejsze rzeczy na głowie i nie za to mu płacą. Wszędzie jest potrzebne odpowiedni balans i nie popadanie w skrajności ;)

 

co do bezpośredniego i oficjalnego kontaktu z home.pl to zapraszam wszystkich na nasze konto na Facebooku i na nowe forum rozwijaj.home.pl :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daniel ja ogólnie to jestem ze Szczecina, a na forum ZAWSZE piszę za siebie :)

 

Współpraca home.pl z premium.pl, powinna być wyraźnym sygnałem, że home.pl nie lekceważy rynku wtórnego ;)

No wcześnie się obudziliście :P

 

Dalej twierdzę że rynek jest lekko rozpieszczony....relacje face to face na konferencjach z właścicielami czy bycie obecnym na forum to dobry kierunek, ale słabo widzi mi się np: by prezes Nokii czy Microsoftu, czy nawet Facebooka, siedzial na forach internetowych i odpowiadał na każde pytanie, nawet głupie - bo po prostu ma ważniejsze rzeczy na głowie i nie za to mu płacą. Wszędzie jest potrzebne odpowiedni balans i nie popadanie w skrajności :P

Po pierwsze nie porównujmy home.pl czy innych polskich rejestratorów z Microsoftem czy Facebookiem ;)

 

Po drugie: na forum di.pl wypowiadają się zarówno "prezesi" jak i ludzie odpowiedzialni za support danej firmy (dropped.pl, active24.pl, az.pl - tutaj chyba jednak głównie ludzie zarządzający). Tak więc nie musi to być zawsze "prezes", chociaż jakoś nie wierzę, że nikt z czołowych zarządzających lub właścicieli home.pl nie ma czasu 15 minut w tygodniu na wejście na di.pl. Zresztą jedni mogą a inni nie. Przykład to choćby az.pl - powoli dogania home.pl, widać, że kontakt z klientem im się opłaca.

 

Nie ma co ciągnąć tego tematu, sam nie wiem, po co się tu wypowiadam. To co mnie czasem dziwi w postępowaniu premium.pl / ppd.pl, to próba nagięcia rzeczywistości do potrzeb tej firmy. A powinno być chyba odwrotnie. Skoro klient chce kontaktu na di.pl, to tak powinno być.

 

* Tak wiem - klienci dostosowują się do Apple, a nie na odwrót, ale to chyba nie jest najlepsze porównanie ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] Skoro klient chce kontaktu na di.pl, to tak powinno być.

 

[...]

 

 

Dokładnie, zgadzam się z tym.

To nie jest tak, że łaska Rejestratora przechadza się po di.pl.

 

Klient zawsze znajdzie kontakt z Rejestratorem, wie gdzie go szukać.

Rejestrator niekoniecznie zawsze odnajdzie utraconych Klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po pierwsze nie porównujmy home.pl czy innych polskich rejestratorów z Microsoftem czy Facebookiem

 

Ok, niech będzie więc tematycznie vide: GoDaddy.com, 1und1.de, tucows.com, enom.com, EuroDNS.com itp itd - myślę że zasady są takie same. :)

 

No wcześnie się obudziliście

 

za późno też nie ;)

Edited by isildur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś z klientem nie było problemu, co ładnie Laskowik ze Smoleniem przedstawili:

No coo tyy... Wiesz kim ty jesteś? Klientem! Rozumiesz? Próbuj. No gdzie, prz... Jesteś klientem, patrz. Patrz jak klient wygląda! Masz, ja cię – oj, co za... Masz, patrz, uważaj! Tu, wchodzę do sklepu, jestem na ulicy, już na ulicy jestem już myślę co będę robił, rozumiesz? Miękko w kolanach, ręce po sobie, niziutko, skromniutko... Wchodzisz, lekko, rozglądasz się, bracie. Jesteś – nie ma cię, taki jesteś (pokazuje mu wielkość na palcach) Taki, rozumiesz? Taa, taki szczurek jesteś. Jesteś, wiesz? Tak nie ma cię taki, taa, no dawaj!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O bucie i braku taktu ze strony ppd osobiscie sie juz przekonalem i to w korespondencji bezposredniej z pb. Jednakze gdzes trzeba bylo rejestrowac domeny, a ich serwis na tamte czasy przypadl mi i cenowo i funkcjonalnie, to zostalem.

Z przemium.pl jestem zadowolony na rowni jak z ppd.pl, jednakze zauwazylem, ze obsluga nadal jest "obrazona" za jakakolwiek uwage dot. problemow.

Nie wiem, czy to sukces sprawil taka wynioslosc u chlopakow z premium, czy nadwrazliwosc (jakas trauma podczas dziecinstwa?), czy inne sprawy, jednakze co by nie poruszyc/nie napisac na di.pl to od razu jest jeden i ten sam belkot "zglos do BOK". Ale czasem nie widze takiej ochoty, chociazby dlatego, ze chcialbym wiedziec, czy tylko ja mam takie problemy, czy inni tez. Np. odnosnie wspomnianych powiadomien, u mnie wszystkie dochodzily - nawet via SMS. Byl kiedys problem z pobraniem AuthInfo, bo SMS nie doszedl, ale pobralem to w inny sposob.

 

Nie - nie bede zglaszal kazdego bledu do BOK, bo to nie moj interes zeby tracic czas. Nie zrealizuje u Was, to zrealizuje u konkurencji. Nikt mi łaski nie robi i nikt mi za to nie placi. Sa serwisy/firmy audytorsie, ktore za testowanie oprogramowania kosza gruba kase. Jesli mam ochote, to po prostu pisze to na forum, tak jak juz wspomnialem - chociazby po to, zeby skonsultowac to z innymi, ale dac tez GRATIS sygnal zespolowi premium.pl zeby przyjzeli sie danemu problemowi. Nie moja wina, ze nie wiedza gdzie i o jaka domene chodzi - niech szukaja po wszytkich logach - przy okazji moze znajda inne bledy. To juz ich piaskownica i ich zabawki. Ja tam tylko, a moze AZ jestem klientem.

 

Podoba mi sie stanowisko az.pl. Sam nie raz robilem im totalna antyreklame, piszac czasami jezykiem i tonem, za ktory pozniej sam sie wstydzilem. Jednakze ani razu nikt z tej frmy nie kontrowal, bo mial gorszy dzien. Po prostu przepraszali i prosili o wiecej szczegolow, badz cierpliwosc, albo nie pisali nic. Nie robili z siebie niewiadomo jakich gwiazd i nie kreowali swojego serwisu na bezbledny. Polecam poczytac i brac przyklad...

 

Skromnosci Panowie... Skromnosci wiecej Wam potrzeba, bo samo slowo "premium", to jeszcze nie wszystko.

"Nie kazde zloto, co sie swieci".

 

PS. Jest jeszcze masa bledow w premium, ktore dostrzeglem, ale jak juz napisalem - za to sie placi... Byla juz propozycja, by za dostrzezone bledy chociaz jakies gratisy dostac (rozszerzone funkcjonalnosci etc), ale premium widocznie jest bezbledne i liczy na jeleni, ktorzy i tak zglosza problem, bo beda musieli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam wszystkich, którzy poczuli bądź mogli poczuć się urażeni publicznymi lub prywatnymi wypowiedziami moimi lub Mateusza. Zapewniam, że to się nie powtórzy, kontakt z klientami będzie realizowany wyłącznie za pośrednictwem BOK, składającego się z odpowiednio przygotowanych i naprawdę miłych ludzi, jeszcze nie stetryczałych, nie przemęczonych, odpornych na ciągłe marudzenie i w każdej chwili gotowych nieść pomoc w zakresie w jakim tylko będzie konieczna. Zapraszam do pisania maili oraz telefonowania w godzinach pracy (8-18 w dni robocze).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Najnowsze posty na forum

    • wycenamajatku.pl   WycenaMajatku.pl 500 zł    
    • L-4.PL   Sell: https://www.aftermarket.pl/domena/l-4.pl/
    • zomo.pl   Zapraszam na aukcję domeny od 69 PLN bez ceny minimalnej:   https://ddregistrar.pl/aukcje/10052/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-29 15:37:30) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-08 godz. 19:15   DD
    • logistyczna.pl   Aukcja od 1 zł bez ceny minimalnej:  https://www.aftermarket.pl/aukcja/2605727/  
    • Zapraszam na aukcję domen od 89 PLN bez ceny minimalnej:   pokolorujto.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10012/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-27 20:53:48) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-06 godz. 19:25   ginekolog24.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10011/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-04-27 20:50:34) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-06 godz. 19:25   DD
    • receptomaty24.pl   aukcja BCM
    • dorabiaj.pl dorabianie.pl pracedomowe.pl   Sprzedam
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,181
    • Most Online
      898

    Newest Member
    BrodatyDev
    Joined
×