Jump to content
pb

premium.pl - nowa jakość domainingu

Recommended Posts

Witaj ..............

 

Aukcja domeny .................pl została zakończona z końcową cena w wysokości 40,00 PLN.

 

Ekstra.. Fajnie, że nie przyszło do mnie ŻADNE powiadomienie o kończącej się aukcji, mimo iż w ustawieniach mam:

 

Informacja o kończącej się aukcji (e-mail):

1 dzień:

Tak

12 godzin:

Tak

6 godzin:

Tak

2 godziny:

Tak

1 godzinę:

Tak

30 minut:

Tak

10 minut:

Tak

 

Nowa jakość... przepraszam, co?

Edited by domenator

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekstra.. Fajnie, że nie przyszło do mnie ŻADNE powiadomienie o kończącej się aukcji, mimo iż w ustawieniach mam:

 

Dziś brałem udział w jednej aukcji. Mam ustawione powiadomienie 12h przed, 30 minut przed i 10 minut przed. Dostałem wszystkie trzy. Więc może sprawdź czy problem nie leży w twojej poczcie - skrzynce spam, filtrach, może po prostu przeoczyłeś te maile. Tak czy siak sprawdzimy, szkoda tylko że nie napisałeś ticketu, bo tak to się może zapodziać...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ekstra.. Fajnie, że nie przyszło do mnie ŻADNE powiadomienie o kończącej się aukcji, mimo iż w ustawieniach mam:

 

 

 

Nowa jakość... przepraszam, co?

 

Czyżby kinoteatr?? :)

 

Też się zdziwiłem, że nie dostałem żadnego przypomnienia, dopiero powiadomienie o wygranej aukcji, ale ja nie mogę narzekać ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziś brałem udział w jednej aukcji. Mam ustawione powiadomienie 12h przed, 30 minut przed i 10 minut przed. Dostałem wszystkie trzy. Więc może sprawdź czy problem nie leży w twojej poczcie - skrzynce spam, filtrach, może po prostu przeoczyłeś te maile. Tak czy siak sprawdzimy, szkoda tylko że nie napisałeś ticketu, bo tak to się może zapodziać...

 

 

Nie mam nic od Was w spamie, nie mam żadnych filtrów. Tak, przeoczyłem maile, mhm... Wszystkie siedem.. dobre sobie. Najlepiej napisać "u mnie działa"....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziś brałem udział w jednej aukcji. Mam ustawione powiadomienie 12h przed, 30 minut przed i 10 minut przed. Dostałem wszystkie trzy. Więc może sprawdź czy problem nie leży w twojej poczcie - skrzynce spam, filtrach, może po prostu przeoczyłeś te maile. Tak czy siak sprawdzimy, szkoda tylko że nie napisałeś ticketu, bo tak to się może zapodziać...

Twoja pierwsza wypowiedź (przed edycją) byłą nieco inna...

 

Masz specyficzne podejście do klienta, trochę nieładnie to wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Twoja pierwsza wypowiedź (przed edycją) byłą nieco inna...

 

Masz specyficzne podejście do klienta, trochę nieładnie to wygląda.

 

Rzeczywiście. Teraz końcówka jest zdecydowanie "milsza" :)

 

Swoją drogą dlaczego cytowany tekst zmienił się również u domenator'a ?

Normalnie edycja tekstu nie ma wpływu na cytowany fragment... NORMALNIE

 

edit: widzę, iż nawet nie ma wzmianki, iż post uległ edycji...

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Twoja pierwsza wypowiedź (przed edycją) byłą nieco inna...

 

To prawda, ale po namyśle ją zmieniłem (jedno zdanie). To było jeszcze zanim były napisane kolejne posty (oczywiście edycja nie wpływa na cytat).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rzeczywiście. Teraz końcówka jest zdecydowanie "milsza" ;)

 

To chyba dobrze? :)

 

Swoją drogą dlaczego cytowany tekst zmienił się również u domenator'a ?

Normalnie edycja tekstu nie ma wpływu na cytowany fragment... NORMALNIE

 

Nie zmienił się, bo cytował już edytowany post.

 

edit: widzę, iż nawet nie ma wzmianki, iż post uległ edycji...

 

Może dlatego że był edytowany zanim powstały odpowiedzi, tak jest w phpbb, nie wiem jak w ipb

Share this post


Link to post
Share on other sites
To chyba dobrze? :)

 

No jasne, nawet bardzo dobrze ;)

 

Nie zmienił się, bo cytował już edytowany post.

 

Może to ta pora, wydawało mi się, iż w cytacie u domenator'a również była poprzednia wersja.

Widocznie czas spać.

 

Może dlatego że był edytowany zanim powstały odpowiedzi, tak jest w phpbb, nie wiem jak w ipb

 

U mnie jakoś po każdej edycji zostaje ślad, chociażby w postaci: Ten post został edytowany przez polmajk: Dzisiaj...

Mimo, iż nie było odpowiedzi wcześniej ;)

 

edit: nikt nie odpisał i edytuję

Poniżej "dowód" :P

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie widac pewnie tego tekstu przez to, ze pb jest moderatorem :)

 

Możliwe, więc żeby była jasność: edytowałem tylko swój post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium.pl - nowa jakość domaningu - stara jakość relacji z klientem.

Tak słowem uzupełnienia.

Wielokrotnie negatywnie jestem "zaskoczony" odpowiedziami udzielanymi przez premium.pl i dropped.pl.

Po uruchomieniu premium.pl na samym początku było jeszcze ok ale zaczyna już się wdzierać typowa buta w odpowiedziach. To pewnie zmęczenie materiału wynikające z ogromu prac na początku.

 

Edit:

Uzupełnię jeszcze:

chodzi mi o pytania innych osób i udzielane im odpowiedzi. Generalnie nic nie mam co do odpowiedzi udzielanych mi przez ppd-premium. Gorzej tu wypada dropped.pl

 

Ale jeśli dostrzegam to ja to dostrzegają też inni.

Weźcie to pod rozwagę.

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rzeczywiście. Teraz końcówka jest zdecydowanie "milsza" :)

 

Swoją drogą dlaczego cytowany tekst zmienił się również u domenator'a ?

 

Chętnie dowiem się jaka była wcześniejsza wersja odpowiedzi pb, ja "zastałem" taką, jaką zacytowałem.

 

Aha, powiadomienia SMS też mam włączone, a nie doszły. Co radzisz zatem pb? Może mam filtry w komórce ustawione? W spamie sms'owym sprawdzałem - nie ma. Czyżbym przegapił..?

Edited by domenator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale o co w ogóle ta dyskusja?

Dziwicie się, że PB odpowiada jak forumowicz, a nie jak BOK?

 

Gwarantuję, że nasz BOK odpowiada klientowi miło bez względu na jego zachowanie, problem, rasę i wyznanie. Piszesz na forum, dostajesz odpowiedź od forumowicza. Napisz na BOK i dostaniesz odpowiedź od BOK. Myślisz, że napiszesz: to mi nie działa i tyle z tematu? Nie my jesteśmy szkoleni do kontaktu z klientami tylko właśnie BOK. To BOK robi wywiad problemu z klientem i to BOK przekazuje nam dane do analizy.

 

Po prostu część osób pisze sobie o problemach na forum, później jeszcze się awanturuje że problem nadal nie jest załatwiony, a nie napisał do BOK. Jeśli komuś ciężko napisać jedną wiadomość do BOK, gdzie każdy problem jest załatwiany według procedur, to nie powinien mieć pretensji o to, że odpowiedź jest jaka jest i problem nadal istnieje.

 

Oczekujecie jakości, więc zostało zatrudnionych kilkunastu ludzi do obsługi klientów, a piszecie na forum o podstawowych problemach, którego odbiorcą powinien być BOK. Może zanim zaczniesz bić pianę o jakość obsługi, zauważ że nie skorzystałeś ze wskazanej formy kontaktu.

 

Zaznaczam jeszcze raz: od czasu PPD.pl się wiele zmieniło, to nie Przemek obsługuje klientów ani ja, są do tego odpowiednio wyszkoleni ludzie dlatego nie wymagajcie od nas prowadzenia BOKu na forum, bo nie tym się zajmujemy. Zapewniamy odpowiednią jakość obsługi via e-mail oraz tel, ale nie na forum.

 

Ten temat jest do sugestii i uwag oraz dyskusji na ich temat między forumowiczami, to nie jest centrum zgłaszania błędów. Część osób to szybko zrozumiała i sumiennie prowadzą korespondencję na temat dostrzeżonych problemów przez e-mail, a część z uporem maniaka jak na złość wylewa swoje problemy jak krzycząc przez okno i liczy na pomoc odpowiedniej jakości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten temat jest do sugestii i uwag oraz dyskusji na ich temat między forumowiczami, to nie jest centrum zgłaszania błędów.

 

Ten temat nie jest ani od zgłaszania błędów, ani od sugestii i dyskusji, ten temat to ogłoszenie sprzed dwóch miesięcy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ten temat nie jest ani od zgłaszania błędów, ani od sugestii i dyskusji, ten temat to ogłoszenie sprzed dwóch miesięcy. :)

 

Z 32 stronami postów ;)

 

Edit: Ticket w sprawie powiadomień napisany ;)

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po prostu część osób pisze sobie o problemach na forum, później jeszcze się awanturuje że problem nadal nie jest załatwiony, a nie napisał do BOK. Jeśli komuś ciężko napisać jedną wiadomość do BOK, gdzie każdy problem jest załatwiany według procedur, to nie powinien mieć pretensji o to, że odpowiedź jest jaka jest i problem nadal istnieje.

 

Ja się nie awanturuję. Napisałem, że ta nowa jakość nie jest jakością na najwyższym poziomie. Zero awantury z mojej strony, bez przesady.

Na forum pisze się o wielu rejestratorach domen, dlaczego nie pisać o problemach w premium?

 

Zaznaczam jeszcze raz: od czasu PPD.pl się wiele zmieniło, to nie Przemek obsługuje klientów ani ja, są do tego odpowiednio wyszkoleni ludzie dlatego nie wymagajcie od nas prowadzenia BOKu na forum, bo nie tym się zajmujemy. Zapewniamy odpowiednią jakość obsługi via e-mail oraz tel, ale nie na forum.

 

Skoro nie udzielacie supportu przez forum to po prostu w ogóle nie odpisujcie na posty i z czasem zrobi się cisza (albo i nie, kto to wie?). A odpowiadając dajecie do zrozumienia, że pisać można.

Przemek trochę potraktował mnie jak idiotę (sprawdź spam, filtry, przeoczenie..), a mógł nic nie pisać. Widać chyba jednak problem był po Waszej stronie, bo przez chwilą dostałem przypomnienie o innej kończącej się dzisiaj aukcji...

 

Oczekujecie jakości, więc zostało zatrudnionych kilkunastu ludzi do obsługi klientów, a piszecie na forum o podstawowych problemach, którego odbiorcą powinien być BOK. Może zanim zaczniesz bić pianę o jakość obsługi, zauważ że nie skorzystałeś ze wskazanej formy kontaktu.

 

Ja niczego nie oczekuję, premium.pl samo się reklamuje jako "nowa jakość", nie odwracajcie kota ogonem ;-)

 

Ja Wam nie wróg, życzę wszystkiego najlepszego, ale chyba mam prawo wyrazić opinię o serwisie? Oczywiście mógłbym napisać do BOK o problemie, ale już było po aukcji, więc otrzymałbym tylko odpowiedź w rodzaju "dziękujemy za zgłoszenie problemu, przekażemy.. zanalizujemy.. odpowiemy... przepraszamy...", ale domeny i tak już nie miałbym szans kupić...

 

Ten temat jest do sugestii i uwag oraz dyskusji na ich temat między forumowiczami, to nie jest centrum zgłaszania błędów.

 

Wobec tego zamknijcie ten temat, skoro to tylko nieaktualne ogłoszenie (jak napisał pb).

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Przemek trochę potraktował mnie jak idiotę"

 

Tak to już jest, że pytając o takie rzeczy doświadczonego użytkownika można go łatwo urazić, nie zapytać to jak nie sprawdzić podstawowych przyczyn problemu. Co by nie było - był błąd, został naprawiony.

 

O zamknięcie tematu dawno apelowałem do administratorów.

 

Czyli podsumowując - serdecznie proszę o pisanie z problemami i błędami do BOK, a temat na forum traktujmy bardziej jako pole do dyskusji.

Nam ułatwicie pracę, a zgłaszany problem będzie załatwiany według odpowiednich procedur, a nie z doskoku po pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale o co w ogóle ta dyskusja?

Dziwicie się, że PB odpowiada jak forumowicz, a nie jak BOK?

 

Gwarantuję, że nasz BOK odpowiada klientowi miło bez względu na jego zachowanie, problem, rasę i wyznanie.

To może wydelegujecie kogoś z BOK, żeby odpowiadał na forum? :) I po problemie.

 

Tu już taki zwyczaj, że na di.pl dzielimy się swoimi problemami związanymi choćby z serwisami przechwytującymi. Zamiast próbować to zmienić, może lepiej spróbować spełnić nasze oczekiwania - w końcu bądź co bądź jesteśmy klientami ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na di.pl nie oszczędza się żadnego serwisu, który na to sobie zasłużył. Oczywiście, żadnemu nie podoba się "bicie piany na forum" ale takie jest ryzyko jak chce się grać w I lidze. To forum o domenach i nie da się uciszyć domainerów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tego co ja zauważyłem to na di.pl wypowiadają się sami prezesi/dyrektorzy firm: patrze vide dropped.pl - Michał az.pl - Sz. Nieradka a premium.pl - pb :)

 

Swoją drogą to uważam że domeniarze są lekko rozpieszczeni przez te firmy....no ale skoro tak sie kreuje rynek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
z tego co ja zauważyłem to na di.pl wypowiadają się sami prezesi/dyrektorzy firm: patrze vide dropped.pl - Michał az.pl - Sz. Nieradka a premium.pl - pb :)

 

To właśnie od samego początku podobało mi się na tym forum, że nawet takie tuzy integrują się ze społecznością domainerów i można ich tu spotkać.

Nie ukrywam, że wpływa to na mój sposób patrzenia na tych rejestratorów, co innego pozostali gracze na temat, których mówi się tu dużo (nie zawsze dobrze ;)), jednak najwidoczniej nie interesuje ich jaką mają opinię wśród domainerów i wolą siedzieć cicho w zaciszach swoich gabinetów.

 

Dlatego też obiema rękoma podpisuje się pod sugestią Daniela, abyście nie urywali kontaktu z nami na tym forum ;)

 

To może wydelegujecie kogoś z BOK, żeby odpowiadał na forum? :P I po problemie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
z tego co ja zauważyłem to na di.pl wypowiadają się sami prezesi/dyrektorzy firm: patrze vide dropped.pl - Michał az.pl - Sz. Nieradka a premium.pl - pb :)

 

Swoją drogą to uważam że domeniarze są lekko rozpieszczeni przez te firmy....no ale skoro tak sie kreuje rynek ;)

To nie rozpieszczanie, taka jest przyszłość biznesu w internecie i biznesu w ogóle - internet zbliża i umożliwia kontakt "prezesa" z klientami. Kto z tego nie skorzysta przegra.

 

A premium.pl chyba przejmuje "dobre wzorce" od home.pl (czy nazwa.pl), które nigdy nie "zniżyły się" do tego, żeby porozmawiać ze swoimi klientami na di.pl.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam nie przesadzajmy, nikt nie chce rezygnować z kontaktu na forum. Chodzi jedynie o zgłaszanie błędów przez dedykowany kanał, ze względu na sprawdzoną i wydajną formę prowadzenia BOKu w ten sposób. Tylko bezpośredni kontakt z danym użytkownikiem umożliwia rozwinięcie tematu i zebranie potrzebnych danych, na forum można odpowiadać w sprawach ogólnych, realizacja poszczególnych problemów i naprawa błędów jest już problemowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
z tego co ja zauważyłem to na di.pl wypowiadają się sami prezesi/dyrektorzy firm: patrze vide dropped.pl - Michał az.pl - Sz. Nieradka a premium.pl - pb :)

 

Swoją drogą to uważam że domeniarze są lekko rozpieszczeni przez te firmy....no ale skoro tak sie kreuje rynek ;)

 

 

Rozpieszczeni?

 

To my nakręcamy rynek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Najnowsze posty na forum

    • smarowidla.pl   aukcja BCM
    • Gdansk.tv   Sprzedam domene gdansk.tv cena: 2000zł netto
    • Dzięki za Waszą opinie  Już wiem, że nie ma sensu puszczać jej za 5k.
    • Dobra wycena Przemka. Moim zdaniem bliżej nawet tej dolnej granicy niż górnej. Porównywanie rynku i trendów pomiędzy .com a .pl nie ma sensu, to tak jakby porównywać polską gospodarkę do amerykańskiej lub chińskiej.
    • archiwizacja.pl   Dobra domena w dobrej cenie.   https://www.aftermarket.pl/aukcja/2606689/?utm_source=market_redirect&_track=249a42ce335537159e067eec5d1c68a9
    • Każda z niżej wymienionych domen .com.pl po 90 zł netto w opcji "kup teraz" na AM. Oferta ważna do jutra do godziny 19:00. Promocją objąłem te domeny, które uważam, że mają dużą szansę na znalezienie KK. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany zakupem większej ilości domen (od 3 sztuk wzwyż) to proszę o wiadomość na priv (lista domen + login). Robię wtedy escrow i daję  rabat 20 zł netto/domenę.   Dla osób, które przestały wierzyć w moc domen .com.pl informacja; sprzedaje dużo domen tego typu (całkiem niedawno: kret*com*pl za niskie XXXX netto i nie było to 1000 zł). Zapraszam do zakupów. --- Alfabetyczna lista 50 domen.   alternatory.com.pl autolak.com.pl carrental.com.pl culture.com.pl cynamon.com.pl dexterity.com.pl dladzieci.com.pl dobrykredyt.com.pl dobrywegiel.com.pl drukarkifiskalne.com.pl fuga.com.pl gabinetylekarskie.com.pl granitex.com.pl habitat.com.pl harcowka.com.pl instalacjegazowe.com.pl instalgaz.com.pl invitro.com.pl knowledge.com.pl koks.com.pl kolektorysloneczne.com.pl kotlyweglowe.com.pl lighters.com.pl maszynypakujace.com.pl meblenierdzewne.com.pl ocieplenie.com.pl oryginalneprezenty.com.pl orzeszki.com.pl paragon.com.pl pcv.com.pl phone.com.pl piwokraftowe.com.pl posrednictwopracy.com.pl radek.com.pl raki.com.pl rarytas.com.pl rozruszniki.com.pl serwisklimatyzacji.com.pl silikony.com.pl systemykominowe.com.pl szkoleniastrzeleckie.com.pl t-shirts.com.pl + tshirts.com.pl taniekredyty.com.pl tanieogrzewanie.com.pl testing.com.pl tukan.com.pl wrozbyonline.com.pl wycinki.com.pl wyrobyskorzane.com.pl wystrojwnetrz.com.pl
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,182
    • Most Online
      902

    Newest Member
    garfieldfilm
    Joined
×