Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Ok, dodamy informację przy potwierdzaniu danych fakturowych w czasie rejestracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Ok, dodamy informację przy potwierdzaniu danych fakturowych w czasie rejestracji.

 

Dziękuję :)

 

A tak przy okazji to kiedy uproszczone strony z ofertą domeny? :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli klient nie zapłacił w terminie, to ma zablokowane konto. Zwykle jest 5 dni na opłacenie.

 

tak to jasne, mi chodzi kiedy przedawnia się fakt zakupu domeny w perspektywie sporu, o zapłatę przez niego za tę domenę bo zamierzam wystapić na droge prawną, ponieważ jedno wezwanie do zapłaty dostał ale uchyla się z zapłatą za domenę twierdząc, między innymi, że w regulaminie premium.pl jeżeli minie 5 dni to umowa zakupu jest automatycznie rozwiązana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg k.c. (na którym opierają się umowy sprzedaży domeny - gdyż zgodnie z zapisami regulaminu premium.pl, "W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego i innych ustaw.") roszczenia majątkowe przedawniają się po 10 latach. Kupujący oczywiście nie ma racji co do braku obowiązku zapłaty za transakcję - taki obowiązek na nim spoczywa nawet jeśli minął systemowy termin na opłacenie. Jednak nie jest to sprawa, w której premium.pl może podjąć jakąkolwiek interwencję poza przypomnieniem/upomnieniem (choć oczywiście zawsze dążymy do polubownego załatwienia sprawy i zazwyczaj się to udaje), tu możliwa jest jedynie droga prawna, zaś premium.pl może jedynie dostarczyć stosownych potwierdzeń dokonania transakcji (datę, IP, podane przy rejestracji dane itp. itd.), oczywiście wyłącznie na podstawie odpowiedniego wezwania. Dane kupującego w przypadku nieopłaconej transakcji są sprzedającemu automatycznie udostępniane na podstawie regulaminu, natomiast inne dane mogę być jedynie udostępnione na podstawie wniosku uprawnionego organu, wszystkie takie wnioski trafiają no naszego działu prawnego i tylko tą drogą są procesowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy księgowa może podać podstawę, na której twierdzi że trzeba będzie wyksięgować fakturę opisaną jako "opłacona"?

 

Moje pytanie:

 

Dzień dobry,

 

czy mógłbym od Państwa uzyskać informację czy faktura oznaczona przez sprzedawcę jako "opłacona" lub "opłacona w całości" również ulegnie wyksięgowaniu przez Państwa bez załączonego potwierdzenia jej zapłacenia? Jaka jest podstawa takiego wyksięgowania / wyrzucenia z kosztów takiej faktury?

 

Odpowiedź:

 

Witam Panie Tomaszu,

 

wyksięgowanie takiej faktury przez nasze biuro nastąpi zgodnie z trzecią ustawą deregulacyjną (Ustawa z dnia 16 listopada 2012 r o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych w gospodarce, Dz. U. z 2012 poz. 1342), która nas w tym przypadku zobowiązuje do wyksięgowania nieopłaconych w terminie faktur.

 

Art. 24d.

1. W przypadku zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kwoty wynikającej z faktury (rachunku), a jeżeli nie istniał obowiązek wystawienia faktury (rachunku) – kwoty wynikającej z umowy albo innego dokumentu, i nieuregulowania tej kwoty w terminie 30 dni od daty upływu terminu płatności, podatnik jest obowiązany do zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów o kwotę wynikającą z tych dokumentów.

2. Jeżeli termin płatności jest dłuższy niż 60 dni, zmniejszenia kosztów uzyskania przychodów o kwotę wynikającą z dokumentów, o których mowa w ust. 1, dokonuje się z upływem 90 dni od daty zaliczenia tej kwoty do kosztów uzyskania przychodów, o ile nie została ona uregulowana w tym terminie.

3. Zmniejszenia, o którym mowa w ust. 1 lub 2, dokonuje się w miesiącu, w którym upływa termin określony w tych przepisach.

4. Jeżeli po dokonaniu zmniejszenia, o którym mowa w ust. 1 lub 2, zobowiązanie zostanie uregulowane, podatnik w miesiącu, w którym uregulował zobowiązanie, zwiększa koszty uzyskania przychodów o kwotę dokonanego zmniejszenia.

 

Ustawodawca nie wspomina, by oznaczenie na fakturze "opłacona" miało tu jakiekolwiek znaczenie dla samego faktu opłacenia faktury, a tylko faktyczne uregulowanie kwoty płatności. W takim wypadku by mieć stuprocentową pewność, że faktura została opłacona i nie zostanie w przyszłości wyłączona z kosztów podczas kontroli skarbowej - jako fakturę opłaconą traktujemy tylko fakturę z załączonym potwierdzeniem płatności i tylko taką fakturę księgujemy w kosztach.

 

W razie dodatkowych pytań służę pomocą.

 

Czyli Anubis dobrze pisał - głównie chodzi o to, by urzędnik miał łatwiej podczas kontroli (bo faktycznie bez tych potwierdzeń nie sposób mu przekopać się przez x lat przelewów bankowych i analizować faktura po fakturze, która opłacona która nie), a biuro rachunkowe (które ponosi częściową odpowiedzialność za to co księguje) było bardziej kryte i było mu łatwiej.

 

Nie wydaje mi się, abym to teraz w ogóle obszedł jakoś jak najeżone tak paragrafami, biuro tak wymaga. Czyli jakiś kolejny bubel jest jak każdy interpretuje inaczej (bo ustawodawca "nie wspomina" i zawarł tyle ważnych zagadnień w czterech lakonicznych punktach) i nikt do końca nie wie co z tym zrobić.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc tak jak podejrzewałem - widzimisię/nagdorliwość księgowej. Problem podobny jak "niechże pan mi prześle fakturę jeszcze raz i z podpisem, bo mi księgowa nie chce bez podpisu zaksięgować" - mimo że od ładnych paru lat podpis na fakturze jest niewymagany... W ten sposób, z nieszkodliwego przepisu, obliczonego na ułatwienie dochodzenia należności z nieopłaconych faktur, tworzy się kolejną upierdliwość, bo księgowa "umywa ręce", urzędnik "nie chce się przekopywać przez historię przelewów" (a niby dlaczego musiałby? skoro taka opłacona faktura w ogóle pod przytoczone przepisy nie podlega), a podatnik jak zwykle zostawiony sam sobie. Ja niedługo się wybieram do księgowej z dokumentami za styczeń i jeśli mi wyskoczy z czymś podobnym, to się chyba ponownie zaprzyjaźnię z ifirma.pl, tam można samodzielnie oznaczyć fakturę jako opłaconą i nie negocjować z księgową stojącą na stanowisku "nie bo nie". :-/

http://www.ifirma.pl/dla-uzytkownikow/aktualnosci/2768-przeterminowane-platnosci-zmiany.html

http://blog.ifirma.pl/2012/12/wazne-zmiany-podatkowe-dotyczace-przeterminowanych-platnosci/

 

"Nie wydaje mi się, abym to w ogóle obszedł jakoś." - to sugestia, ale może "przejdzie" - na każdej fakturze możesz własnoręcznie dopisać "oświadczam że faktura jest w całości opłacona", ew. załączyć historię salda z danego miesiąca - w ten sposób księgowa zrzuci z siebie odpowiedzialność, z której tak bardzo chce się wywinąć - pytanie tylko po co wtedy jest potrzebna księgowa. ;-) Sugestia stąd, że ja sam generuję ewidencję sprzedaży vat (ze swojej DG) i przynoszę księgowej z dopiskiem "poświadczam zgodność ze stanem faktycznym" i wtedy księgowa na moją odpowiedzialność wrzuca taką ewidencję w całości do przychodu, bez kontrolowania każdej pozycji. Oczywiście mam nadzieję, że wkrótce księgowi premium.pl zaproponują jakieś bardziej kompleksowe rozwiązanie dla takich sytuacji.

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwe, bo nigdzie nie zauważyłem takiej opcji aby wyeksportować wszystkie możliwe do przechwycenia domeny (w tym po przefiltrowniu) w danym momencie? Często jest to od kilku do kilkudziesięciu tysięcy domen i taka opcja byłaby przydatna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy chcę dopisać coś do szukanej domeny / popełnię literówkę w polu "szukaj domeny" po wyszukaniu znika cały wyraz i trzeba wpisać go od początku.

Taki mały szczegół, ale rozprasza mnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy chcę dopisać coś do szukanej domeny / popełnię literówkę w polu "szukaj domeny" po wyszukaniu znika cały wyraz i trzeba wpisać go od początku.

Taki mały szczegół, ale rozprasza mnie :)

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thomaso - osoba z księgowości premium.pl przyjrzała się bliżej problemowi oraz dzwoniła do Krajowej Informacji Podatkowej, gdzie potwierdzili, że nowe przepisy wymuszające wyksięgowanie faktur z przeterminowanym terminem płatności nie dotyczą faktur, które są opłacone. Może warto żeby i Twoja księgowa zadzwoniła do KIP. Przekazuję też sugestię, że możesz pod fakturę podpiąć wydruk styczniowych operacji na saldzie i to powinno wystarczyć. Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić pewne drobne zmiany w fakturach, które już na pewno załatwią sprawę. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thomaso - osoba z księgowości premium.pl przyjrzała się bliżej problemowi oraz dzwoniła do Krajowej Informacji Podatkowej, gdzie potwierdzili, że nowe przepisy wymuszające wyksięgowanie faktur z przeterminowanym terminem płatności nie dotyczą faktur, które są opłacone. Może warto żeby i Twoja księgowa zadzwoniła do KIP. Przekazuję też sugestię, że możesz pod fakturę podpiąć wydruk styczniowych operacji na saldzie i to powinno wystarczyć. Niezależnie od tego, planujemy wprowadzić pewne drobne zmiany w fakturach, które już na pewno załatwią sprawę. ;-)

 

Tak, ale zauważ, że taka informacja z KIP może nie do końca rozsądzać sprawę.

 

Jest (moim zdaniem) delikatna różnica między zwrotami:

- faktury, które są opłacone,

- faktury, które są oznaczone jako opłacone.

 

W pierwszym przypadku faktura będzie opłacona dopiero kiedy będzie stuprocentowa pewność jej opłacenia (i wtedy moje biuro ma rację i potwierdzenie przelewu do każdej faktury nawet z dopiskiem "opłacona" lub z informacją o zapłacie pełnej kwoty powinno być).

W drugim przypadku faktura będzie opłacona już nawet kiedy znajdzie się na niej informacja "opłacona" lub informacja o zapłacie pełnej kwoty i wtedy przy takiej fakturze zakładałoby się, że ona jest na pewno opłacona, gdy jest oznaczenie lub informacja o zapłacie pełnej kwoty i to nie wymaga dodatkowego potwierdzenia płatności.

 

Jeśli taka była odpowiedź KIP "nie dotyczy faktur, które są opłacone" i takiej udzielają to jest strasznie mało precyzyjne ujęcie tematu (identyczne jak w tej "ustawie deregulacyjnej" - swoją drogą jedyne co ona dereguluje to prawa logiki, bo jak faktura jest oznaczona jako opłacona to ona już nigdy się nie zrobi nieopłacona, a nikt rozsądny nie wystawi faktury z oznaczeniem "opłacona" bez wcześniejszego otrzymania przelewu ;-)) i mogą tym jeszcze bardziej utwierdzać biura w tym (moim zdaniem) błędnym myśleniu - nawet jeśli mają na myśli samą informację zawartą na fakturze. Bardzo trudno było faktycznie dodać jeden punkt w ustawie o tym oznaczeniu. ;)

 

Tak, oczywiście przekażę, aby księgowa też zadzwoniła do KIP - możliwe, że dzwoniła i właśnie taką samą informację dostała, ale inaczej ją zinterpretowała albo nie dopytała już o tę różnicę. Ja będę się widział ze swoją księgową w poniedziałek (bo ona dziś i jutro jest na urlopie) i wtedy napiszę jak sprawa wygląda.

 

Widzę w każdym razie już jakąś drogę (precyzyjna informacja z Krajowej Informacji Podatkowej o tym, że jeśli faktura jest oznaczona jako opłacona lub jest na niej informacja, że zapłacono pełną kwotę to nie ulegnie nigdy wyksięgowaniu skoro jest na pewno opłacona - byłaby taką drogą) do próby nawrócenia swojego biura na jedyne logiczne myślenie czyli do tego, by potwierdzać przelewem tylko faktury do opłacenia (z informacją opłacono 0,00 zł) lub opłacone częściowo. ;-) Tylko, że niestety takich biur (jak wskazywały te linki, co wklejałem wcześniej) jest więcej i nie wszystkie mogą być reformowalne i nie wszystkie wpadną na to, by zadzwonić do KIP i drążyć sprawę tylko kierowały się będą informacjami w mediach i "nadmierną ostrożnością".

 

A pomysł z załączaniem historii salda ze stycznia do faktury jest dobry - można z tego faktycznie wyliczyć kwotę z faktury, która została opłacona z salda i myślę, że jeśli (póki co, bo czasu jest mało na jakiekolwiek zmiany, a faktury ze stycznia muszą wkrótce rozliczyć) biuro rachunkowe będzie się trzymać wersji, że tu ma też być potwierdzenie przelewu to u mnie może załatwić sprawę, że jak dołączę druk salda i informacje z zasileń PayU (na których jest info, że to dla premium.pl) to faktycznie pewnie się zaksięgować tę moją nieszczęsną fakturę styczniową.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jaka była dokładna odpowiedź, bo nie ja dzwoniłem (z rozmowy zrozumiałem, że chodziło o faktury oznaczone jako opłacone - na konkretnym przykładzie faktury od premium.pl), ale wg mnie z punktu widzenia zapisów ustawy nie ma żadnej różnicy między fakturą opłaconą a opisaną jako opłacona, bo skoro ktoś opisuje fakturę jako opłacona, to raczej nie oczekuje zapłaty, a te zapisy są wprowadzone po to, aby ludzie płacili za faktury. ;-) Tak czy inaczej, będzie najlepiej jak księgowa zadzwoni i dokładnie (rzeczowo i obiektywnie) przedstawi sprawę, wtedy uzyska konkretną odpowiedź.

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jak w sumie najlepiej sprzedać ten temat księgowej? Lada dzień czeka mnie wizyta i już się cały trzęse :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

czyli jak w sumie najlepiej sprzedać ten temat księgowej? Lada dzień czeka mnie wizyta i już się cały trzęse :D

 

Masz 50% szans, że nie będziesz musiał w ogóle tego robić. Bo albo księgowa będzie chciała takie potwierdzenia przelewu dla faktur oznaczonych jako opłacone albo nie będzie chciała. :)

 

skoro ktoś opisuje fakturę jako opłacona, to raczej nie oczekuje zapłaty, a te zapisy są wprowadzone po to, aby ludzie płacili za faktury. ;-)

 

Oczywiście masz rację, a ten przypadek tylko potwierdza, że jeśli czegoś się nie doprecyzuje dobrze (mówię o ustawodawcy) i nie uwzględni tego, że o swoje interesy (ułatwienia) poprzez ustawę mogą zawalczyć poza podatnikiem jeszcze Urzędy Skarbowe i biura rachunkowe to otwiera się w ten sposób wielką puszkę Pandory.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pewno będzie chciała, już przygotowała nawet stosowny aneks do umowy omawiający tą tematykę

eh, no nic trzeba sie mocniej zagłębić w ten wątek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem do KIP: http://www.mf.gov.pl/administracja-podatkowa/kontakt/krajowa-informacja-podatkowa

i rozmowa wyglądała mniej więcej tak (pomijam wstęp / opis sytuacji):

ja: czy jeśli mam fakturę, na której jest napisane "opłacona" to muszę do niej też mieć potwierdzenie przelewu?

kip: potwierdzenia przelewu nie są w świetle ustawy wymagane do żadnej faktury, to jest jedynie sposób pana księgowej na zachowanie porządku, natomiast faktury opisane jako "opłacona" nie podlegają w ogóle pod te przepisy

ja: czyli w razie kontroli z US faktura, nawet z formą płatności "przelew", opisana jako "opłacona" czy "do zapłaty: 0 zł" nie będzie w ogóle sprawdzana?

kip: zgadza się

 

Jak ktoś ma jeszcze wątpliwości, to polecam telefon, poszło szybko i sprawnie. Prócz tego planuję wystąpić o interpretację indywidualną do izby skarbowej, która potwierdzi to na piśmie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie wątpliwości co do fakturowania premium, gdyż zauważyłem w nim pewne nieścisłości. Jak zdążyłem zaobserwować w zależności od tego czy kupujący wybiera czy tez nie otrzymanie faktury od premium transakcja jest rozliczna jako indywidualna lub przez pośrednika. W tym drugim przypadku sprawa jest jasna, wystawiam fakturę/rachunek na premium, na koniec miesiąca dsotaję fakturę kosztową z tytułu prowizji (dopiero od tego roku to się pojawiło chyba).

 

Jednak zauważyłem równiez drugą sytuacją, gdy kwota za transakcję odrazu wpływa na konto a ja mam się jak to określił support premium rozliczać indywidualnie. I tu jest wątpliwość - wystawiałem wszystkie dokumenty sprzedażowe na premium, bo zwyczajnie nie mam danych kupującego widocznych. I tutaj kwestie:

 

1. Co w sytuacji gdy za jakiś czas kupujący przypomni sobie o tej fakturze, bo nieświadomie kliknął przy zakupie że jej nie potrzebuje?

2. Dlaczego dla tych transakcji nie ma faktur kosztowych na koniec miesiąca z tytułu prowizji, bo przecież takowa jest pobierana przez serwis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zerknij w historię sprzedaży. Domeny oznaczone ikonką 'FV' to domeny, za sprzedaż których wystawiasz rachunek dla Premium (Premium.pl jest nabywcą).

 

Za pozostałe domeny, oznaczone ikonką '?' wystawiasz rachunek bezpośrednio kupującemu. Dane kupującego są widoczne po kliknięciu w link 'Szczegóły' (kolumna Opcje).

 

Jeżeli nie masz widocznych danych kupującego przy transakcjach oznaczonych '?' lub masz błędnie oznaczone transakcje np. masz 'FV', a powinno być '?' to skontaktuj się z Premium. U mnie szybko taką pomyłkę poprawiono.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki za odpowiedź. Radze w takim razie innym uzytkownikom premium sprawdzić to również u siebie. Bo nie jest to moje niedopatrzenie, tylko błąd premium o który pytałem już dawno ich support. W transakcjach gdzie nie mam znaczka fv, po kliknięciu szczegóły nie ma również danych kupującego. Zresztą ja nie mam możliwości edytowania zaksięgowanych przez biuro dokumentów. Jak klient będzie miał pretensje, to odeślę go do supportu premium. A sądzę, że jeśli nie jest to obecnie ustawione to dla noworejestrujących użytkowników powinna być z góry ustawiona opcja otrzymania faktury od premium, a jej zmiana tylko gdzieś głęboko zaszyta w panelu.

Edited by mindryl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie nie ma innej możliwości sprzedaży w premium.pl, niż właśnie z fakturowaniem premium.pl. Jedynymi podmiotami z możliwością samodzielnego fakturowania są nie-VATowcy i część zagranicznych podmiotów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie wątpliwości co do fakturowania premium, gdyż zauważyłem w nim pewne nieścisłości. Jak zdążyłem zaobserwować w zależności od tego czy kupujący wybiera czy tez nie otrzymanie faktury od premium transakcja jest rozliczna jako indywidualna lub przez pośrednika. W tym drugim przypadku sprawa jest jasna, wystawiam fakturę/rachunek na premium, na koniec miesiąca dsotaję fakturę kosztową z tytułu prowizji (dopiero od tego roku to się pojawiło chyba).

 

Jednak zauważyłem równiez drugą sytuacją, gdy kwota za transakcję odrazu wpływa na konto a ja mam się jak to określił support premium rozliczać indywidualnie. I tu jest wątpliwość - wystawiałem wszystkie dokumenty sprzedażowe na premium, bo zwyczajnie nie mam danych kupującego widocznych. I tutaj kwestie:

 

1. Co w sytuacji gdy za jakiś czas kupujący przypomni sobie o tej fakturze, bo nieświadomie kliknął przy zakupie że jej nie potrzebuje?

2. Dlaczego dla tych transakcji nie ma faktur kosztowych na koniec miesiąca z tytułu prowizji, bo przecież takowa jest pobierana przez serwis?

 

Jeśli jesteś firmą vatową, to wszystkie transakcje rozliczasz wyłącznie z premium.pl - to że pieniądze wpływają od razu na Twoje saldo, nie oznacza że masz się rozliczyć bezpośrednio z kupującym, tylko że Twój profil jest już oznaczony jako zaufany i za wszystkie operacje z danego miesiąca możesz wystawić fakturę zbiorczą na koniec miesiąca, zaś pieniądze z transakcji nie są zamrażane. Jeśli jesteś osobą fizyczną lub firmą nievatową, to jest tak jak napisałeś - transakcje bez fakturowania rozliczasz bezpośrednio - i wtedy dane kupującego masz dostępne w szczegółach, w historii sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że Premium.pl w pewnym momencie zrezygnowało z umieszczania na liście historii danych kupującego/kontrahenta (wcześniej były umieszczane np. pod nazwą operacji sprzedaży domeny), zdaje sie ze "zniknelo" to wraz z wprowadzeniem zmian dotyczacych fakturowania Premium.pl.

Wtedy od razu było wiadomo z kim została zawarta transakcja oraz bez problemu można było sprawdzić dane do wystawienia dokumentu sprzedaży. Tymczasem obecnie z poziomu panelu nie ma możliwości sprawdzenia danych kupującego na dzień zawarcia transakcji (a przecież na te dane powinno wystawiać się np. rachunek) w przypadku np. dzierzawy domeny - dane, owszem, po interwencji Intersona sa dostepne, ale sa to dane aktualne w chwili klikniecia w "Szczegoly". Wystarczy, ze klient w miedzyczasie zmieni dane w swoim panelu i nie ma mozliwosci uzyskania wczesniejszych danych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Najnowsze posty na forum

    • foldery.pl profes.pl crx.pl szkatulka.pl   Zapraszam na aukcje domen od 69 PLN bez ceny minimalnej:   foldery.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10347/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:00:25) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   profes.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10348/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:00:25) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 89 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   crx.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10349/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 14:05:33) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:00   szkatulka.pl   https://ddregistrar.pl/aukcje/10350/   Domena została świeżo przechwycona w serwisie ddregistrar.pl.   Każdy kto złoży ofertę w aukcji w ciągu pierwszych 24 godzin trwania licytacji (do 2024-05-12 18:15:44) otrzyma 25% rabat na cenę końcową, jeśli wygra licytację. Kwota, po rabacie, nie może być niższa od ceny początkowej,  która dla tej domeny wynosi 69 PLN netto. Klienci, którzy zlecili przechwycenie domeny, mają zagwarantowany rabat 50%.   Data zakończenia aukcji: 2024-05-21 godz. 19:05   DD
    • motogotowka.pl   Sprzedam domene
    • podgrzewane.pl odrestaurowany.pl   jak oceniacie domeny? Będzie coś z tego?
    • Estibot.com wycenił vplay.pl na 3000$, a Wy jak wyceniacie vplay.pl ?
    • Stajnia.eu   https://www.aftermarket.pl/domena/stajnia.eu/?utm_source=market_redirect&_track=12a366f67063e7f9c52492542ac5b2cd
    • Dziś koniec aukcji na domenę.
    • Defloracja.pl   Aukcja BCM
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,182
    • Most Online
      902

    Newest Member
    garfieldfilm
    Joined
×