andoo 9 Report post Posted March 18, 2013 Oferty LM w sklepie mają ceny brutto, które nie uwzględniają kosztu przedłużenia. http://zrzut.pl/Wam34Gl Share this post Link to post Share on other sites
Guest artel Report post Posted March 19, 2013 Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted March 19, 2013 Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl Po prostu wchodzisz na domenę która nie jest wystawiona na sprzedaż Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted March 19, 2013 Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl Gdzie widzisz przerwy w dostępie serwisu Premium.pl ??? Korzystam codziennie co kilka godzin i nie zauważam żadnych zmian... a jak coś się dzieje to piszę na forum, ale obecnie wszystko jest ok. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 19, 2013 My żadnych padów nie zauważamy. Zerkaj też na adres który wpisałeś, bo mnóstwo literówek "premium" jest u nas zaparkowanych. Share this post Link to post Share on other sites
Guest artel Report post Posted March 19, 2013 Nie żartujcie sobie, Rozumiem, ze wszyscy uważają że jest cacy i mam się tego trzymać. Niech będzie. Zazwyczaj jest tak, ze klient raz, drugi zgłasza problem a za trzecim razem zmienia rejestratora dla 1000 czy więcej domen. Bo mamy wybór. Jak ktoś posiada portfolio idące w setki czy tysiące domen to potrafi wynegocjować u innego rejestratora satysfakcjonujące go warunki. Nie będzie traktowany jak dzieciak który nie wie co robi i wpisuje literówki. Nie będzie blokowane jego IP bo jego pracownica dokonuje zmian w delegacjach domen. W ciągu 6 miesięcy zdążyło mi się to dwa razy. Tłumacz się i wyjaśniaj, ze to nie są żadne skrypty czy wirusy, które atakują serwer premium.pl tylko normalnie pracująca kobieta. Gdyby to nie było żałosne, to można by było powiedzieć, że jest to śmieszne. To że żadnych padów nie zauważacie to albo macie marny system monitoringu albo przyjęliście wersje, że żadnych padów nie zauważacie, tego się trzymacie i idziecie w zaparte. Dla uściślenia - serwer pracował nie było dostępu do serwisu i usług w nim. To co miałem załatwić w premium załatwiłem u konkurencji w tej samej cenie. Na całe szczęście to już nie moja strata. Muszę jeszcze bardziej zdywersyfikować rejestratorów aby ustrzec się przed różnymi niespodziankami. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted March 19, 2013 Nie żartujcie sobie, Rozumiem, ze wszyscy uważają że jest cacy i mam się tego trzymać. Niech będzie. Zazwyczaj jest tak, ze klient raz, drugi zgłasza problem a za trzecim razem zmienia rejestratora dla 1000 czy więcej domen. Bo mamy wybór. Jak ktoś posiada portfolio idące w setki czy tysiące domen to potrafi wynegocjować u innego rejestratora satysfakcjonujące go warunki. Nie będzie traktowany jak dzieciak który nie wie co robi i wpisuje literówki. Nie będzie blokowane jego IP bo jego pracownica dokonuje zmian w delegacjach domen. W ciągu 6 miesięcy zdążyło mi się to dwa razy. Tłumacz się i wyjaśniaj, ze to nie są żadne skrypty czy wirusy, które atakują serwer premium.pl tylko normalnie pracująca kobieta. Gdyby to nie było żałosne, to można by było powiedzieć, że jest to śmieszne. To że żadnych padów nie zauważacie to albo macie marny system monitoringu albo przyjęliście wersje, że żadnych padów nie zauważacie, tego się trzymacie i idziecie w zaparte. Dla uściślenia - serwer pracował nie było dostępu do serwisu i usług w nim. To co miałem załatwić w premium załatwiłem u konkurencji w tej samej cenie. Na całe szczęście to już nie moja strata. Muszę jeszcze bardziej zdywersyfikować rejestratorów aby ustrzec się przed różnymi niespodziankami. Nie rozumiem takiej postawy... zarejestrowałeś się dwa dni temu na roku, aby tylko napisać coś o Premium.pl ??? W Premium.pl utrzymuję ponad 600 domen internetowych i jak dotąd jestem bardzo zadowolony (gdybym nie był to nikt mnie na siłę nie trzyma, mamy wolny rynek)... zawsze jak mam jakiś problem to piszę np. na forum albo na kontakt i reakcja jest błyskawiczna... Tutaj na forum Di.pl jest wielu bardzo doświadczonych inwestorów na rynku domen internetowych, osób bardziej doświadczonych niż ja, z wieloletnim stażem i większym kapitałem i jak dotąd nie zauważyłem, aby "marudzili" ... wylewali żale w dziwnym tonie... PS. Pozwoliłem sobie tak napisać, ponieważ dziwi mnie to, że ktoś pisze o przestojach i "padaniu" serwisu Premium.pl jak u innych osób konfiguracja działa sprawnie... przez ostatnie kilka dni logowałem się do Premium.pl średnio co godzinę i wszystko było OK, więc nie wiem czemu ktoś "ma przestoje" w działaniu. Trzeba być obiektywnym... jak jest "cacy" to piszę się, że jest dobrze, a jak coś nie działa albo jest problem to również się o tym głośno mówi - w tym przypadku pisze na forum. Dla mnie jakość PREMIUM.pl to 5 w indeksie Share this post Link to post Share on other sites
thurisaz 22 Report post Posted March 20, 2013 (edited) Przemek, bo ten 'świeżo zarejestrowany' użytkownik, to najwyraźniej clever (http://di.pl/user/5518-clever/), który dał się już poznać na tym forum z potrzeby krzyczenia na wszystko i wszystkich tu jego przykładowy wątek o pracownicy, która klika szybciej niż skrypt: http://di.pl/topic/86540-brak-prefesionalizmu-w-premiumpl/?do=findComment&comment=511868BTW - nie ma jakiegoś ograniczenia na liczbę kont per użytkownik na DI? ;](a do tego, że jest cleverem, przyznał się w temacie: http://di.pl/topic/92367-hotel-bydgoszczpl/ - wspomniana domena sprzedawana z konta 'clever' w premium ) Edited March 20, 2013 by thurisaz Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted March 20, 2013 Potwierdzam, były 2 konta. 1 Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted March 20, 2013 W moim poście wyżej miało być "dwa dni temu na forum"... nie wiem dlaczego wkradł się "roku" Share this post Link to post Share on other sites
Dick 122 Report post Posted March 20, 2013 Kiedy pojawi się zapowiadana mozliwość rejestracji i utrzymania domen .de i .co.uk i jaka będzie polityka cenowa w tym zakresie? Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted March 21, 2013 Czy w premium jest możliwość wyszukiwania użytkowników ? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 21, 2013 Nie ma takiej możliwości (i jej nie planujemy). Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted March 21, 2013 Ja tylko chciałem pochwalić Was za filmik - dla mnie bomba. Share this post Link to post Share on other sites
polococta 0 Report post Posted March 24, 2013 To, że czegoś, ktoś nie rozumie to wcale nie znaczy, że tego nie ma. Ja też dziś rano nie mogłam użytkować serwisu. Zamiast panelu z usługami, miałam formularz do właściciela domeny premium.pl To są jakieś problemy z dostępem do usług w premium czy nie? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 24, 2013 To, że czegoś, ktoś nie rozumie to wcale nie znaczy, że tego nie ma. Ja też dziś rano nie mogłam użytkować serwisu. Zamiast panelu z usługami, miałam formularz do właściciela domeny premium.pl To są jakieś problemy z dostępem do usług w premium czy nie? To, że czegoś, ktoś nie zgłosi - nie oznacza, że o tym wiemy. Nie otrzymaliśmy ani jednego zgłoszenia związanego z takim problem. Na forum natomiast nastąpiło drugi raz zgłoszenie z nowego konta. Szkolimy swoją umiejętność telepatii z klientem, ale niestety ten przypadek wymaga poziomu mistrzowskiego. Proponujemy więc zgłosić problem w raz z dokładnym opisem do obsługi lub nadal dziwić się, że o nim nie wiemy. Share this post Link to post Share on other sites
polococta 0 Report post Posted March 24, 2013 Trudno coś wiedzieć jak się nie czyta otrzymanych ticketów. Do tego nie potrzeba telepatii, wystarcz tylko zwykła umiejętność czytania. Jak chcesz numer ticketa to napisz na pw. Nie wszyscy są być może tym zainteresowani i nie zamierzam zaśmiecać forum dalszym ciągiem tej żałosnej dyskusji. Share this post Link to post Share on other sites
adir 70 Report post Posted March 24, 2013 Chciałbym zaproponować dwie zmiany: 1. Na stronie sklep.premium.pl/DOMENA.XX Jak jest tylko włączona opcja negocjacji to te boksy niedostępne trochę odstraszają (ciężko się na pierwszy rzut oka zorientować, że coś jest dostępne). Może warto by wyświetlać wyśrodkowane tylko dostępne opcje? Czyli np. KUP TERAZ + NEGOCJACJE. Ewentualnie dać możliwość ustawienia w panelu (mam nadzieję, że nie ma takiej opcji teraz i się nie wygłupiam włączenie nie atywnych boksów lub tylko aktywnych (dostępnych) typów transakcji. 2. Na https://premium.pl/gielda/sprzedane/ Fajnie by było jakby (chociaż w przypadku KUP teraz) pojawiała się cena sprzedaży. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted March 26, 2013 Przy sprawdzaniu domen przydałaby się możliwość wybrania końcówek samemu lub w narzędziach mogłaby być taka możliwość, że samemu się decyduje jakie końcówki standardowo będą sprawdzane.. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 26, 2013 (edited) Jest możliwość wybrania zestawu do sprawdzania: http://s1.zrzut.pl/9G5Dxs0.png Zestawy zapewniają pełne pokrycie, jednocześnie pozwalając na zmieszczenie się w limitach operacji narzuconych przez nask. System zapamięta wybór dla przyszłych sprawdzań. Jeśli masz jakieś specyficzne potrzeby, najprościej będzie skorzystać z formularza hurtowego: https://premium.pl/check.html?ext=1 Edited March 26, 2013 by pb Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted March 26, 2013 ale grupa końcówek narzucona jest z góry, a jak bym chciał np wybrać tylko .pl, .com.pl, .com i .eu to nie ma takiej możliwości? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 26, 2013 ale grupa końcówek narzucona jest z góry, a jak bym chciał np wybrać tylko .pl, .com.pl, .com i .eu to nie ma takiej możliwości? .pl, com.pl, .com i .eu wszystkie masz w pierwszej grupie, po prostu nie patrz na pozostałe. ;-) A jeśli bardzo, bardzo nie chcesz widzieć dostępności .org przy sprawdzaniu, to tak jak napisałem - formularz hurtowy i wpisujesz tylko to co chcesz. Share this post Link to post Share on other sites
tmi 728 Report post Posted March 26, 2013 Mam wyłączony sklep ale jak wejdę z wyszukiwarki domen w home.pl na premium mam mimo wszystko sklep. Tak ma to działać? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted March 26, 2013 Co prawda moglibyśmy uwzględnić również tutaj preferencje sprzedającego, ale za kilka dni i tak zmieni się tu lekko funkcjonalność, więc dylemat zniknie. Share this post Link to post Share on other sites
Draft 49 Report post Posted March 26, 2013 Co do uwzględnienia ustawień sprzedającego, to kliknięcie domeny z przygotowanej kreatorem oferty prowadzi do serwisu Premium, pomimo ustawienia sprzedaży na sklep Premium. Stosowny ticket został wysłany. Share this post Link to post Share on other sites