Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Guest artel

Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl

 

 

Po prostu wchodzisz na domenę która nie jest wystawiona na sprzedaż :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co się dzieje z serwisem premium.pl Od dłuższego czasu obserwuje krótsze lub dłuższe pady. Objawia się to tym, iż zamiast serwisu pojawia nam się formularz kontaktu z właścicielem domeny premium.pl

 

Gdzie widzisz przerwy w dostępie serwisu Premium.pl ??? Korzystam codziennie co kilka godzin i nie zauważam żadnych zmian... a jak coś się dzieje to piszę na forum, ale obecnie wszystko jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My żadnych padów nie zauważamy. Zerkaj też na adres który wpisałeś, bo mnóstwo literówek "premium" jest u nas zaparkowanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest artel

Nie żartujcie sobie, Rozumiem, ze wszyscy uważają że jest cacy i mam się tego trzymać. Niech będzie. Zazwyczaj jest tak, ze klient raz, drugi zgłasza problem a za trzecim razem zmienia rejestratora dla 1000 czy więcej domen. Bo mamy wybór. Jak ktoś posiada portfolio idące w setki czy tysiące domen to potrafi wynegocjować u innego rejestratora satysfakcjonujące go warunki. Nie będzie traktowany jak dzieciak który nie wie co robi i wpisuje literówki. Nie będzie blokowane jego IP bo jego pracownica dokonuje zmian w delegacjach domen. W ciągu 6 miesięcy zdążyło mi się to dwa razy. Tłumacz się i wyjaśniaj, ze to nie są żadne skrypty czy wirusy, które atakują serwer premium.pl tylko normalnie pracująca kobieta. Gdyby to nie było żałosne, to można by było powiedzieć, że jest to śmieszne.

 

To że żadnych padów nie zauważacie to albo macie marny system monitoringu albo przyjęliście wersje, że żadnych padów nie zauważacie, tego się trzymacie i idziecie w zaparte. Dla uściślenia - serwer pracował nie było dostępu do serwisu i usług w nim.

 

To co miałem załatwić w premium załatwiłem u konkurencji w tej samej cenie. Na całe szczęście to już nie moja strata. Muszę jeszcze bardziej zdywersyfikować rejestratorów aby ustrzec się przed różnymi niespodziankami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie żartujcie sobie, Rozumiem, ze wszyscy uważają że jest cacy i mam się tego trzymać. Niech będzie. Zazwyczaj jest tak, ze klient raz, drugi zgłasza problem a za trzecim razem zmienia rejestratora dla 1000 czy więcej domen. Bo mamy wybór. Jak ktoś posiada portfolio idące w setki czy tysiące domen to potrafi wynegocjować u innego rejestratora satysfakcjonujące go warunki. Nie będzie traktowany jak dzieciak który nie wie co robi i wpisuje literówki. Nie będzie blokowane jego IP bo jego pracownica dokonuje zmian w delegacjach domen. W ciągu 6 miesięcy zdążyło mi się to dwa razy. Tłumacz się i wyjaśniaj, ze to nie są żadne skrypty czy wirusy, które atakują serwer premium.pl tylko normalnie pracująca kobieta. Gdyby to nie było żałosne, to można by było powiedzieć, że jest to śmieszne.

 

To że żadnych padów nie zauważacie to albo macie marny system monitoringu albo przyjęliście wersje, że żadnych padów nie zauważacie, tego się trzymacie i idziecie w zaparte. Dla uściślenia - serwer pracował nie było dostępu do serwisu i usług w nim.

 

To co miałem załatwić w premium załatwiłem u konkurencji w tej samej cenie. Na całe szczęście to już nie moja strata. Muszę jeszcze bardziej zdywersyfikować rejestratorów aby ustrzec się przed różnymi niespodziankami.

 

Nie rozumiem takiej postawy... zarejestrowałeś się dwa dni temu na roku, aby tylko napisać coś o Premium.pl ???

 

W Premium.pl utrzymuję ponad 600 domen internetowych i jak dotąd jestem bardzo zadowolony (gdybym nie był to nikt mnie na siłę nie trzyma, mamy wolny rynek)... zawsze jak mam jakiś problem to piszę np. na forum albo na kontakt i reakcja jest błyskawiczna...

Tutaj na forum Di.pl jest wielu bardzo doświadczonych inwestorów na rynku domen internetowych, osób bardziej doświadczonych niż ja, z wieloletnim stażem i większym kapitałem i jak dotąd nie zauważyłem, aby "marudzili" ... wylewali żale w dziwnym tonie...

 

PS. Pozwoliłem sobie tak napisać, ponieważ dziwi mnie to, że ktoś pisze o przestojach i "padaniu" serwisu Premium.pl jak u innych osób konfiguracja działa sprawnie... przez ostatnie kilka dni logowałem się do Premium.pl średnio co godzinę i wszystko było OK, więc nie wiem czemu ktoś "ma przestoje" w działaniu.

Trzeba być obiektywnym... jak jest "cacy" to piszę się, że jest dobrze, a jak coś nie działa albo jest problem to również się o tym głośno mówi - w tym przypadku pisze na forum.

Dla mnie jakość PREMIUM.pl to 5 w indeksie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przemek, bo ten 'świeżo zarejestrowany' użytkownik, to najwyraźniej clever (http://di.pl/user/5518-clever/), który dał się już poznać na tym forum z potrzeby krzyczenia na wszystko i wszystkich ;)
tu jego przykładowy wątek o pracownicy, która klika szybciej niż skrypt: http://di.pl/topic/86540-brak-prefesionalizmu-w-premiumpl/?do=findComment&comment=511868

BTW - nie ma jakiegoś ograniczenia na liczbę kont per użytkownik na DI? ;]


(a do tego, że jest cleverem, przyznał się w temacie: http://di.pl/topic/92367-hotel-bydgoszczpl/ - wspomniana domena sprzedawana z konta 'clever' w premium :P)

Edited by thurisaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy pojawi się zapowiadana mozliwość rejestracji i utrzymania domen .de i .co.uk i jaka będzie polityka cenowa w tym zakresie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że czegoś, ktoś nie rozumie to wcale nie znaczy, że tego nie ma. Ja też dziś rano nie mogłam użytkować serwisu. Zamiast panelu z usługami, miałam formularz do właściciela domeny premium.pl

 

premium1.jpg

 

To są jakieś problemy z dostępem do usług w premium czy nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, że czegoś, ktoś nie rozumie to wcale nie znaczy, że tego nie ma. Ja też dziś rano nie mogłam użytkować serwisu. Zamiast panelu z usługami, miałam formularz do właściciela domeny premium.pl

 

premium1.jpg

 

To są jakieś problemy z dostępem do usług w premium czy nie?

 

To, że czegoś, ktoś nie zgłosi - nie oznacza, że o tym wiemy. Nie otrzymaliśmy ani jednego zgłoszenia związanego z takim problem. Na forum natomiast nastąpiło drugi raz zgłoszenie z nowego konta. Szkolimy swoją umiejętność telepatii z klientem, ale niestety ten przypadek wymaga poziomu mistrzowskiego. Proponujemy więc zgłosić problem w raz z dokładnym opisem do obsługi lub nadal dziwić się, że o nim nie wiemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudno coś wiedzieć jak się nie czyta otrzymanych ticketów. Do tego nie potrzeba telepatii, wystarcz tylko zwykła umiejętność czytania.

Jak chcesz numer ticketa to napisz na pw. Nie wszyscy są być może tym zainteresowani i nie zamierzam zaśmiecać forum dalszym ciągiem tej żałosnej dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym zaproponować dwie zmiany:

1. Na stronie sklep.premium.pl/DOMENA.XX

Jak jest tylko włączona opcja negocjacji to te boksy niedostępne trochę odstraszają (ciężko się na pierwszy rzut oka

zorientować, że coś jest dostępne).

Może warto by wyświetlać wyśrodkowane tylko dostępne opcje? Czyli np. KUP TERAZ + NEGOCJACJE.

 

Ewentualnie dać możliwość ustawienia w panelu (mam nadzieję, że nie ma takiej opcji teraz i się nie wygłupiam :) włączenie

nie atywnych boksów lub tylko aktywnych (dostępnych) typów transakcji.

 

2. Na https://premium.pl/gielda/sprzedane/

Fajnie by było jakby (chociaż w przypadku KUP teraz) pojawiała się cena sprzedaży.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy sprawdzaniu domen przydałaby się możliwość wybrania końcówek samemu lub w narzędziach mogłaby być taka możliwość, że samemu się decyduje jakie końcówki standardowo będą sprawdzane..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest możliwość wybrania zestawu do sprawdzania: http://s1.zrzut.pl/9G5Dxs0.png

Zestawy zapewniają pełne pokrycie, jednocześnie pozwalając na zmieszczenie się w limitach operacji narzuconych przez nask.

System zapamięta wybór dla przyszłych sprawdzań.

 

Jeśli masz jakieś specyficzne potrzeby, najprościej będzie skorzystać z formularza hurtowego: https://premium.pl/check.html?ext=1

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale grupa końcówek narzucona jest z góry, a jak bym chciał np wybrać tylko .pl, .com.pl, .com i .eu to nie ma takiej możliwości?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale grupa końcówek narzucona jest z góry, a jak bym chciał np wybrać tylko .pl, .com.pl, .com i .eu to nie ma takiej możliwości?

 

.pl, com.pl, .com i .eu wszystkie masz w pierwszej grupie, po prostu nie patrz na pozostałe. ;-)

A jeśli bardzo, bardzo nie chcesz widzieć dostępności .org przy sprawdzaniu, to tak jak napisałem - formularz hurtowy i wpisujesz tylko to co chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wyłączony sklep ale jak wejdę z wyszukiwarki domen w home.pl na premium mam mimo wszystko sklep. Tak ma to działać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda moglibyśmy uwzględnić również tutaj preferencje sprzedającego, ale za kilka dni i tak zmieni się tu lekko funkcjonalność, więc dylemat zniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do uwzględnienia ustawień sprzedającego, to kliknięcie domeny z przygotowanej kreatorem oferty prowadzi do serwisu Premium, pomimo ustawienia sprzedaży na sklep Premium. Stosowny ticket został wysłany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×