vul 983 Report post Posted November 12, 2015 Od wielu dni nie laduje mi sie cennik; zauwazylem tez, ze nie tylko u mnie Pozwolę sobie tutaj poprawić i zamienić "dni" na tygodnie -.- 1 Share this post Link to post Share on other sites
exallwave 123 Report post Posted November 12, 2015 Od wielu dni nie laduje mi sie cennik; zauwazylem tez, ze nie tylko u mnie Pozwolę sobie tutaj poprawić i zamienić "dni" na tygodnie -.- Mi się załadował wczoraj po kilku minutach "mielenia" i przeraziłem się cenami rejestracji i odnowień domen .com Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted November 12, 2015 Rejestracja domeny .com w Premium.pl: 49,90 PLN netto (61,38 PLN brutto) Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 12, 2015 Od wielu dni nie laduje mi sie cennik; zauwazylem tez, ze nie tylko u mnie Powinno już być ok: https://premium.pl/prices/retail.html https://premium.pl/prices/bulk.html Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 17, 2015 Wskoczył jakiś błąd polegający na tym, że jak wystawiam hurtowo domeny na aukcje to mimo wybrania grafiki nie pokazuje jej po wystawieniu przy ofercie. Kiedyś było ok a teraz coś pękło. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 17, 2015 Musisz konkretniej, bo u mnie działa, np. https://premium.pl/nyn.pl Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 17, 2015 A wystawiałeś hurtowo? Czy pojedynczo? Ja wystawiłem kilkadziesiąt aukcji, wybrałem grafikę ale nie ma na żadnej. np: https://premium.pl/certyfikatyciepla.pl Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 17, 2015 Wystawiałem przez formularz hurtowy, chociaż nie kilkadziesiąt. Pytanie, czy w potwierdzeniu wystawienia miałeś przy każdej domenie grafikę? Bo jeśli była w potwierdzeniu, a teraz nie ma, to możliwe że jest jakiś błąd. A jeśli w potwierdzeniu nie było to może jednak nie wybrałeś? Na pewno pamiętasz, rzuciołoby Ci się w oczy kilkadziesiąt takich samych grafik na jednej stronie. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted November 17, 2015 Wystawiałem przez formularz hurtowy, chociaż nie kilkadziesiąt. Pytanie, czy w potwierdzeniu wystawienia miałeś przy każdej domenie grafikę? Bo jeśli była w potwierdzeniu, a teraz nie ma, to możliwe że jest jakiś błąd. A jeśli w potwierdzeniu nie było to może jednak nie wybrałeś? Na pewno pamiętasz, rzuciołoby Ci się w oczy kilkadziesiąt takich samych grafik na jednej stronie. ;-) Teraz sprawdziłem raz jeszcze na ilości 3 domen i poprawnie. Przedtem robiłem tak samo, większa ilość (>50) za jednym razem, grafika była widoczna, na 100% wybrałem poprawną. Wydaje mi się, że problem jest wtedy gdy wystawiamy większą ilość domen. Wieczorem będę wystawiał paczkę >50 na aukcje więc zwrócę na to jeszcze raz szczególną uwagę i napiszę czy grafika się pokazała. Share this post Link to post Share on other sites
mwyczolkowski 297 Report post Posted November 19, 2015 Akceptuję Regulamin promocji „Hosting Business promo listopad”. - link wyświetla stronę 404 , brak regulaminu promocji Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 19, 2015 powinno być https://epremium.pl/view1447083590/docs/rules/2015/Regulamin-Hosting-Business-promo-listopad-151119.pdf (wkradła się spacja zamiast myślnika), zaraz poprawimy Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted December 3, 2015 Czy byłaby możliwość, aby na domenach, które nie są wystawione na sprzedaż, na których widnieje formularz kontaktowy Premium, był podgląd (w panelu serwisu) ile osób je obserwuje? Może jest taka opcja, jeśli nie to jak wyżej. 2 Share this post Link to post Share on other sites
bdudzik 95 Report post Posted December 11, 2015 Na stronie oferty sklepu: różne, nie powiązane ceny (tzn netto pewnie zawiera przedłużenie, brutto nie). Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 17, 2015 Proszę naprawcie błąd polegający na tym, że domeny wygasające w przedziale >14 do 30 (czyli te na czerwono w liście domen) nie można wystawić jako oferta LM w operacji hurtowej a trzeba robić to pojedynczo... przy większej paczce domen to po prostu horror. Jakiś czas temu już pisałem o tym. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 17, 2015 Proszę naprawcie błąd polegający na tym, że domeny wygasające w przedziale >14 do 30 (czyli te na czerwono w liście domen) nie można wystawić jako oferta LM w operacji hurtowej a trzeba robić to pojedynczo... przy większej paczce domen to po prostu horror. Jakiś czas temu już pisałem o tym.Pierwszy raz o tym czytam, możesz podać numer ticketa ze zgłoszeniem? Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 18, 2015 (edited) Pierwszy raz o tym czytam, możesz podać numer ticketa ze zgłoszeniem? Na forum kiedyś pisałem o tym ale nie umiem teraz znaleźć, poszukam znalazłem. Ale problem faktycznie występuje. Wydaje mi się, że system giełdy wystawia na oferty LM tylko te domeny, które wygasają "starym trybem" czyli 14 dni. Jak domeny mają np (18) to nie można ich wystawić hurtowo na oferty LM a tylko aukcje. Edited December 18, 2015 by vul Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 18, 2015 No jak "zgłaszałeś" na forum, to nic dziwnego że nikt nic o tym nie wie. Podobnie jak wtedy, uprzejmie proszę o zgłoszenie błędu mailem, z podaniem konkretnych domen. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted December 18, 2015 No jak "zgłaszałeś" na forum, to nic dziwnego że nikt nic o tym nie wie. Podobnie jak wtedy, uprzejmie proszę o zgłoszenie błędu mailem, z podaniem konkretnych domen. Chciałem teraz wysłać na pomoc@premium.pl ale nie idzie. Błąd: Hi. This is the qmail-send program at poczta.home-whs.pl. I am afraid I was not able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I have given up. Sorry it did not work out. <pomoc@premium.pl>: 89.161.253.41 does not like recipient. Remote host said: 552 5.2.2 User mailstore exceeded quota limit (-1 free, 3146358784 used, 3145728000 quota) Giving up on 89.161.253.41. Cóż mogę zrobić w tej sytuacji? Jest jakiś inny kanał kontaktu? Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted December 18, 2015 Może przez formularz kontaktowy https://premium.pl/kontakt.html Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 18, 2015 (edited) Hm, wygląda na to że skrzynka supportu jest pełna - przez formularz raczej też nie pójdzie. Już się tym zajmuję. [edit] powinno już być ok Edited December 18, 2015 by pb Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 19, 2015 Kiedy w końcu aukcje przestaną kończyć się w weekendy i Święta? Na której pozycji jest ta sugestia? Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 17, 2016 1. Dodałem domeny do przechwycenia w wersji light, czy w momencie jak mi spadnie jedna domeny i w panelu będę miał 24 domeny to cena tych dodanych domen się zmieni ? 2. Dlaczego domeny oczekujące na transfer nie są wliczane do tych 25, skoro już je opłaciłem ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 17, 2016 1. w takim wypadku zamówienie light będzie zawieszone, z możliwością zmiany na tryb normalny (w innym przypadku nie będzie zrealizowane / nie będziesz mógł wziąć udziału w aukcji) 2. ponieważ nie masz ich w panelu Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted January 17, 2016 1. w takim wypadku zamówienie light będzie zawieszone, z możliwością zmiany na tryb normalny (w innym przypadku nie będzie zrealizowane / nie będziesz mógł wziąć udziału w aukcji) 2. ponieważ nie masz ich w panelu 1. ale przychodzi jakaś informacja na @ czy nie ? 2. to słabo Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted January 17, 2016 (edited) 1. ale przychodzi jakaś informacja na @ czy nie ? Możliwe że przyjdzie mail, ale na 100% Ci nie powiem. Lepiej zarejestruj albo przenieś jakąś zapasową domenę. Edited January 17, 2016 by pb Share this post Link to post Share on other sites