Jump to content
Sign in to follow this  
cypisek999

mail od prawnika google

Recommended Posts

Witam, dostałem dzisiaj e-mail od prawnika firmy google, który domaga się zwrotu domeny zawierającej wyraz "google" i dwie cyfry.

 

 

Szanowny Panie xxxxx yyyy

 

Nazywam się xxx yyyyyy i jestem jednym z prawników zatrudnionych przez Google Poland sp. z.o.o. Piszę do Pana w sprawie domeny googlexx.pl, której jest Pan właścicielem.

Niestety, nie wiem, czy zdaje Pan sobie z tego sprawę, ale Pańskie postępowanie nosi znamiona cybersquattingu. Google jest znakiem zastrzeżonym w Polsce od 2002 roku i jego wykorzystywanie przez inne podmioty jest nielegalne.

W związku z powyższym proszę Pana o przekazanie kodu authinfo do ww. domeny. W przypadku braku odpowiedzi lub odpowiedzi negatywnej, będę zmuszony wnieść sprawę do Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji w Warszawie.

 

Pozdrawiam, xxx yyyyy

biuro@yyyyy.pl

 

Dziwne sprawy:

  • dostałem tego e-maila nie przez Namedrive czy Aftermarket, tylko bezpośrednio (!)
  • koleś zna moje imię i nazwisko (nie wiem skąd)
  • pod stroną yyyyy.pl znajduje się logo kancelarii prawnej i informacja, że jest ona w budowie

 

Jeśli chodzi o samą domenę, to została ona zarejestrowana z palca jakiś czas temu i jest ona nic nie warta i prawdopodobnie bym jej nie przedłużał. Chodzi mi tylko o zasady :lol: W takim razie – podać mu ten kod i zapomnieć o całej sprawie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

tak - unikniesz klopotow z powodu - jak sam to okresliles - nic nie wartej domeny

Share this post


Link to post
Share on other sites
[*]koleś zna moje imię i nazwisko (nie wiem skąd)

Jedyną zarejestrowaną domeną googleXX.pl, gdzie X to cyfry, jest domena google24.pl. Dane jej abonenta są widoczne we WHOIS, także nie mieli problemu z ich zdobyciem.

 

a.

Share this post


Link to post
Share on other sites