domenator 27 Report post Posted October 12, 2011 Otrzymałem ofertę na domenę przez premium.pl, w opcjach negocjacji oprócz standardowych "sprzedaj..", "zaproponuj inną kwotę" oraz "odrzuć.." jest coś takiego jak "odrzuć i zablokuj negocjacje na [X tygodni]". Chciałbym zapytać czemu ma służyć taka opcja, bo nie bardzo rozumiem jej sensu.. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted October 12, 2011 Jeśli ktoś Cię nęka zbyt niskimi kwotami, możesz ostudzić zapał i dać do zrozumienia, że taka kwota nie wchodzi w grę. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 12, 2011 Otrzymałem ofertę na domenę przez premium.pl, w opcjach negocjacji oprócz standardowych "sprzedaj..", "zaproponuj inną kwotę" oraz "odrzuć.." jest coś takiego jak "odrzuć i zablokuj negocjacje na [X tygodni]". Chciałbym zapytać czemu ma służyć taka opcja, bo nie bardzo rozumiem jej sensu.. Jak ci natręt 5 razy pod rząd złoży ofertę 1 zł to zrozumiesz. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
SELES 102 Report post Posted October 12, 2011 (edited) Bardzo dobre rozwiązanie. Zazwyczaj w uwagąch do kontroferty na AM dopisuję: "proszę nie składać ofert poniżej...." a to i tak nie działa. Chociaż może rozwiązaniem jest ustalenie ceny minimalnej. Edited October 12, 2011 by SELES Share this post Link to post Share on other sites
domenator 27 Report post Posted October 12, 2011 A nie wystarczyłoby ustawić cenę minimalną, tak jak jest w AM? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted October 12, 2011 A nie wystarczyłoby ustawić cenę minimalną, tak jak jest w AM? Pewnie by wystarczyło ale nie było by to wtedy "innowacyjne" rozwiązanie i zaraz pojawiłby się głosy ludzi że Premium "zwala" od AfterMarket. Share this post Link to post Share on other sites
monty 167 Report post Posted October 12, 2011 Czy oferent dostaje info, że za kare został "zbanowany" na x tygodni? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 12, 2011 Pewnie by wystarczyło ale nie było by to wtedy "innowacyjne" rozwiązanie i zaraz pojawiłby się głosy ludzi że Premium "zwala" od AfterMarket. Nie mam nic przeciwko, w końcu AM skopiował od nas znacznie więcej. ;-) Zresztą cena minimalna jest też w sedo, więc masa krytyczna przekroczona. Jednak nie uważam żeby ustawianie minimalnej było *lepszym* rozwiązaniem, bo wtedy nawet nie wiesz że ktoś się "dobija", a to ważne. Np. już nieraz sprzedałem domenę za wysokie xxxx gdzie pierwsza oferta wynosiła 10 czy 100 zł - takich ofert dostaję kilka dziennie i nigdy nie wiadomo za którą kryje się potencjalny klient. ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted October 12, 2011 Tak, a następnie informacja o dokładnej liczbie dni do końca blokady, przy każdej próbie negocjacji (tylko dla danego użytkownika, tylko dla konkretnej domeny). Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 12, 2011 Poza tym, cenę minimalną trzeba by ustawiać, zastanawiać się przy każdej domenie jaka będzie dobra - po co tracić czas, gdy można to zrobić prosto i tylko w razie potrzeby, jak w premium.pl? ;-) Moja metoda, nie mówię że najlepsza, ale u mnie się sprawdza: jak ktoś składa "śmieszną" ofertę typu 10 czy 100 zł, po prostu odrzucam. Jeśli ktoś nadal składa taką samą lub podobną, odrzucam i ew. blokuję. Jeśli ktoś jest na serio zainteresowany, zwykle po pierwszym odrzuceniu dołącza w komentarzu pytanie o cenę, wtedy dopiero podejmuję negocjacje / składam kontrofertę. Share this post Link to post Share on other sites
domenator 27 Report post Posted October 12, 2011 Np. już nieraz sprzedałem domenę za wysokie xxxx gdzie pierwsza oferta wynosiła 10 czy 100 zł - takich ofert dostaję kilka dziennie i nigdy nie wiadomo za którą kryje się potencjalny klient. ;-) I były to sytuacje, gdzie po takiej ofercie na 10/100 blokowałeś negocjacje na X tygodni i po tym czasie klient złożył większą ofertę, tak? Bo nadal nie widzę sensu takiego rozwiązania. Nawet jak ktoś złoży "śmieszną" ofertę to lepiej po prostu od razu złożyć kontrę na xxxx niż blokować w ogóle możliwość negocjacji. Bo po X tygodniach taki klient w ogóle może zapomnieć o domenie, ew. i tak będzie się próbował kontaktować w inny sposób. Np. teraz - nie odpowiedziałem na tą ofertę przez 2 dni, a klient wysłał mi pytanie przez formularz kontaktowy z premium.pl.. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted October 12, 2011 I były to sytuacje, gdzie po takiej ofercie na 10/100 blokowałeś negocjacje na X tygodni i po tym czasie klient złożył większą ofertę, tak?Bo nadal nie widzę sensu takiego rozwiązania. Nawet jak ktoś złoży "śmieszną" ofertę to lepiej po prostu od razu złożyć kontrę na xxxx niż blokować w ogóle możliwość negocjacji. Bo po X tygodniach taki klient w ogóle może zapomnieć o domenie, ew. i tak będzie się próbował kontaktować w inny sposób. Np. teraz - nie odpowiedziałem na tą ofertę przez 2 dni, a klient wysłał mi pytanie przez formularz kontaktowy z premium.pl.. Damian, jak zwykle szukasz czegoś żeby się przyczepić, tyle że naprawdę nie ma czego. Nie potrzebujesz tej funkcji, to nie używaj. ;-) Jak po swojej "kontrze xxxx" dostaniesz 5x "kontrę xx" to może zaczniesz. ;-) Tak, były dwie sytuacje, gdzie po paru tygodniach blokady klient wrócił z wyższą ofertą. Większość nie wracała. Share this post Link to post Share on other sites
domenator 27 Report post Posted October 12, 2011 Damian, jak zwykle szukasz czegoś żeby się przyczepić, tyle że naprawdę nie ma czego. "Jak zwykle"? "Przyczepić"? :-) Po prostu pytam, proszę o wyjaśnienie sensu istnienia takiej opcji. OK, jeżeli to komuś faktycznie działa to być może jest w tym jakiś sens. Chociaż nadal uważam, że cena minimalna to lepsze rozwiązanie. Nie trzeba się nad każdą domeną zastanawiać tylko po pierwszej czy drugiej "śmiesznej" ofercie ustawić cenmin i po kłopocie. Skoro ktoś ostatecznie kupi domenę za xxxx to niech próbuje strzelać ofertami aż w końcu trafi na cenmin i już :-) Chociaż Wasze rozwiązanie jest faktycznie innowacyjne ;-) Share this post Link to post Share on other sites