Ja już zrezygnowałem z kilku newsletterów. Koniec z psuciem oczu i rozwijaniem maila
Przykład z dziś: Tytuł maila: Domeny na giełdzie: Aukcje Last Minute [2019-05-15]
I 100 razy w mailu przy każdej domenie abym miał pewność pojawia się "aukcja Last Minute" - jakby tytuł nie miał znaczenia.
To:
apen.pl - aukcja Last Minute
Bieżąca cena: 10.00 PLN
Zakończenie aukcji: 2019-05-20 21:10:00
Licytuj w aukcji · Obserwuj aukcję
Można zmienić w:
apen.pl - 10.00 PLN Koniec: 2019-05-20 21:10:00
Licytuj w aukcji · Obserwuj aukcję
Lub:
Można zmienić w:
apen.pl - 10.00 PLN Koniec: 2019-05-20 21:10:00 Licytuj Obserwuj
...choć i tak godzina zakończenia w mailu to informacja bezużyteczna.
Mail byłby 2x krótszy, a oczy zdrowsze.
Proponuję, by ktoś z AM subskrybował wszystkie newslettery z AM, Premium, Allegro i przeglądał dziennie przez tydzień 20 maili z takimi niepraktycznymi listami domen.