Jump to content

apze

Administrator
  • Content Count

    4,383
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

apze last won the day on March 12

apze had the most liked content!

Community Reputation

932 Excellent

2 Followers

About apze

  • Rank
    Uzależniony

Kontakt

  • Strona WWW
    http://stroboskop.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem

Recent Profile Visitors

29,979 profile views
  1. Próbowaliście edycje kontaktu (pomimo tego ostrzeżenia w panelu)? Może się uda. Kiedyś wystarczyło zmienić wszystkie dane poza imieniem i nazwiskiem, by reszta przeszła. Nie wiem jak jest teraz.
  2. W kwestii weryfikacji po DNS to się nie rozumiemy. Nie mam na myśl przekierowania czy udostępniania jakiejkolwiek usługi, która obciąża Twój serwer. Po co ktoś miałby przekierować domenę do Ciebie jeżeli nie otrzyma możliwości konfiguracji strefy DNS? Mówimy jedynie o weryfikacji własności. Myśląc po sobie to jestem skłonny domenę, która zarabia coś na parkingu lub skierowana jest na inną giełdę skierować na okres negocjacji na apze.aftermarket.pl i poświęcić te kwoty by udowodnić Ci w momencie prowadzenia negocjacji, że jestem abonentem domeny. Domena nie musi kierować nawet na ofertę. Nie potrzebuję wówczas żadnej usługi DNS i edycji rekordów. Jedynym efektem tej operacji ma być zapewnienie Ciebie, że posiadam domenę po przez skierowanie domeny na konkretne DNS (nie mylić ze skierowaniem na ofertę) ParkingCrew i dziesiątki podobnych serwisów marzą o tym, by ktoś przekierował domeny na ich serwery więc są one otwarte i czekają na kolejne powierzchnie reklamowe. A jeżeli ktoś nie doda domeny do panelu to tylko na plus dla PC. Chcesz z nimi w tej kwestii konkurować? Podkreślę: nie mam na myśli żadnej dodatkowej korzyści dla właściciela domeny w związku z przekierowaniem a jedynie osiągnięcie celu: upewnienie się, że każdorazowo odpowiadając czy akceptując ofertę mam możliwość zarządzania domeną, przez co najprawdopodobniej jestem jej abonentem Jeżeli pod domeną mam już serwis lub domena jest na moim hostingu to TXT też jest dobrym rozwiązaniem. Nadto 1 grosz nie chroni przed oszustami. Jeżeli ma on spełniać wyłącznie formę zabezpieczenia to pobierz go w dniu rozpoczęcia negocjacji a nie proforma każdego dnia. Wszystkie te rozwiązania jak opłata, DNS nie uchronią przed oszustem. Jeżeli domena nie jest w AM i ktoś nie chce jej wydać to nie wyda. A więc jeżeli celem nie są dodatkowe wpływy i godzisz się na to, że i tak można negocjować/akceptować oferty bez transferu domeny to wybierz rozwiązanie najmniej inwazyjne dla użytkownika. Ciekawi mnie też czy problemem jest to, że ktoś akceptuje ofertę i nie dostaje domeny, czy akceptuje i opłaca i nie dostaje domeny. Może przecież zdarzyć się też odwrotnie (doświadczyłem tego), że po akceptacji oferty ktoś nie opłaca domeny. Czy tutaj też wprowadzone będą radykalne metody jak np przedpłata przed wysłaniem oferty? Nazwa.pl tak miała i giełdy już nie ma. Podsumowując - jeżeli szukasz dodatkowych przychodów to jestem za opłatą 1grosz - sam pewnie bym chciał w ten sposób zwiększyć przychody mając podobny serwis. Jeżeli jednak chcesz w 100% wyeliminować przypadki nieotrzymania domeny to jedynie transfer w momencie negocjacji. Tutaj jednak wypada pomyśleć też o gwarancji dla drugiej strony. Bo chyba większe przychody generują osoby utrzymujące dużą ilość domen i płacące prowizję od sprzedaży niż kupujący żartownisie przez których ucierpi większość. Ja wybrałbym udogodnienia dla tych, którzy zapewniają mi większe przychody. Chętnie się zaskoczę jeżeli to ci kupujący domeny (nie przechwycone) na giełdzie sumarycznie przynoszą Ci większe przychody niż ci którzy je na niej sprzedają.
  3. Jestem domainerem, który największy odsetek domen posiada na ParkingCrew, by obniżyć koszty utrzymania. Nie widzę większego sensu nad zabezpieczeniem w postaci przekierowania na AM (chyba, że ma to na celu promocję AM przez darmowy i przypadkowy traffic lub pozyskanie dodatkowego źródła dochodu). Skoro transfer nie jest wymagany na czas negocjacji, to nadal jest szansa na niedotrzymania warunków przez sprzedającego. Jeżeli AM godzi się na takie ryzyko pod rygorem kary to proponuję inne sposoby: a) W takiej sytuacji lepszą weryfikacją byłoby podanie authinfo i jego sprawdzanie każdorazowo przy kontrofercie. By transferować domenę, i tak trzeba mieć dostęp do maila. Z kolei bardziej ostrożni domainerzy jak ja po negocjacjach nie zakończonych sprzedażą kod by sobie zmienili mimo, iż takiej konieczności nie ma. b) Innym rozwiązaniem mogą być dedykowane DNS jak to było kiedyś w ND - można negocjować domeny tylko takie, które w chwili składania kontroferty skierowane są na takie, dedykowane DNS np apze.dns.aftermarket.pl. Od razu załatwia się problem z przenoszeniem pomiędzy kontami, bo przecież można domeny nie odnowić, nowy abonent skieruje ją na AM, a oferta na giełdzie będzie poprzedniego użytkownika. Oba rozwiązania wymienione wyżej są z pewnością mniej dokuczliwe dla abonentów niż 1 grosz dziennie.
  4. Panowie, proszę trzymać się tematu.
  5. Jestem pełen podziwu dla osób, które publicznie są w stanie osądzić portfolio Korneliusza wnosząc po jednej aukcji jednej domeny. Uświadomiłem sobie, że ja jestem zdecydowanie poniżej Twojej krytyki ponieważ nie odnowiłem lub sprzedałem na LastMinute przeszło 30 000 domen w życiu - mówiąc krótko zrezygnowałem z utrzymywania z różnych powodów. Rozumiem, że jestem 30 000 razy gorszy niż Korneliusz. Czy pan Piechocki wycofując część kolekcji Reserved lub robiąc posezonową wyprzedaż też zasługuje na taką pogardliwą ocenę? To i ja osądzę Ciebie i Twoje doświadczenie, którym popierasz swoją ocenę zadając jak sądzę retoryczne pytanie. Czy suma wszystkich Twoich sprzedaży domen stanowi chociaż 10% wartości sprzedaży jednej domeny, którą Korneliusz zbył w ubiegłym roku?
  6. Też byłem zaskoczony koniecznością transferu dla istniejących już negocjacji. Odnośnie opłaty w wysokości 1gr za domeny zewnętrzne, to w przypadku posiadania 1000 domen zewnętrznych i salda w wysokości 0zł codziennie będzie ono uszczuplane o 10zł w efekcie po logowaniu, po okresie roku będzie można posiadać saldo w kwocie -3650zł czy będzie limit, który automatycznie domeny usunie z giełdy za niewnoszenie wspomnianej opłaty?
  7. Ciekaw jestem z czego wynika wycofanie domen zewnętrznych? Czy jest konkretny powód/powody?
  8. Sądzę, że każdy powinien weryfikować te informacje we własnym zakresie. Podejmowanie kroków biznesowych pochopnie lub będąc pod wpływem krótkiego filmiku na YT jest delikatnie mówiąc nierozsądne.
  9. Panowie, nie ma tutaj limitów.
  10. money.pl i o2.pl to ta sama seria spadów.
  11. Jako abonent ę.pl mogę powiedzieć, że otrzymałem przez cały okres jej utrzymywania jedną ofertę od naszego forumowicza i była to oferta na 100zł - do transakcji nie doszło. Tak wygląda ten rynek. Swoją domenę wyceniam na kwotę kilku tysięcy złotych. W archiwum email znalazłem korespondencję z 2005 roku. Wynika z niej, że byłem właścicielem ł.pl - jednak nie pamiętam kwoty, na pewno została wtedy sprzedana.
  12. apze

    torrenty.pl

    50% rabatu - sprzedam za 4000zł.
  13. apze

    torrenty.pl

    torrenty.pl Witam, sprzedam adres torrenty.pl - 8000zł AM.
  14. Brakuje mi możliwości dodania do przechwycenia opcji, które nie wygasają, lub ich monitorowania. Ta możliwość jest dopiero na kilka tygodni przed możliwym wygaśnięciem. Chętnie dziś dodałbym do obserwowanych jedną opcję, która wygasa za 2 lata. Po tym czasie mogę ją przeoczyć. Byłoby fajnie, gdyby AM zapytało mnie o to czy chcę ją przechwycić na tydzień przed możliwym spadem. Taki problem pojawia się często.
×