Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

mam takie głupie pytanie...

czym się różni w premium ciemnozielona kropeczka od jasnozielonej na liscie domen własnych? nie widzę legendy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam takie głupie pytanie...

czym się różni w premium ciemnozielona kropeczka od jasnozielonej na liscie domen własnych? nie widzę legendy :)

 

Legenda jest na samym dole, po lewej stronie, pod listą (jak klikniesz to się rozwija):

 

7544a77ff468094e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się, że nie da się przeglądać domen wg. kategorii. Po kliknięciu na "giełda domen-> nazwa kategorii" zawsze widzę "brak danych" niezależnie od wybranej kategorii np. Dom, Sport etc.

 

edit: żadna opcja nie działa w tej zakładce:

Edited by przemowild

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Chciałbym żeby na stronie oferty mojej domeny nie było odnośnika do pozostałych domen, ani do portfolio.

 

Jak to zrobić? Próbowałem wyłączać okienka w Publiczny profil -> Przyciski i obszary ale nic to nie dało.

 

Proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarówno giełda jak i newslettery naprawione (trwa rozładowywanie kolejki). Dziękujemy za zgłoszenia i przepraszamy za problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że jestem upierdliwy, ale w kwestii procentów mam fioła. W nowej funkcjonalności "Zwiększ zainteresowanie" jest 9 różnych funkcjonalności, po których zrealizowaniu można zmniejszyć prowizję, cyt:

 

Realizacja wszystkich powyższych punktów pozwoli na obniżenie prowizji o 2%

 

Czy chodzi o obniżenie prowizji o 2% (marna to pociecha), czy o 2 pp (punkty procentowe)?

 

Sugeruję napisanie z ilu procent do ilu zmieni się prowizja, (np. z 5% do 3%) bo nie wszyscy umieją czytać punkty procentowe...

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak myślałem. Nie ma za co. ;-)

 

Pytanie co będzie bardziej zrozumiałe dla przeciętnego użytkownika. Wg mnie większość rozumie obniżkę prowizji o 2% jako obniżkę o 2 pp., a jeśli napiszemy o obniżce o 2 pp., to nie będą w ogóle wiedzieli o co chodzi. Podanie przykładu może pomóc, ale czy w skutecznej komunikacji nie dąży się do skracania przekazu zamiast jego rozbudowywania? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie co będzie bardziej zrozumiałe dla przeciętnego użytkownika. Wg mnie większość rozumie obniżkę prowizji o 2% jako obniżkę o 2 pp., a jeśli napiszemy o obniżce o 2 pp., to nie będą w ogóle wiedzieli o co chodzi. Podanie przykładu może pomóc, ale czy w skutecznej komunikacji nie dąży się do skracania przekazu zamiast jego rozbudowywania? ;-)

 

To może lepiej napisać ile wyniesie prowizja procent (w domyśle od kwoty transakcji) po zrealizowaniu wszystkich 9 "zwiększaczy" zainteresowania. Rozbudowanie komunikatu, będzie wyglądało tak:

 

Realizacja wszystkich powyższych punktów pozwoli na obniżenie prowizji o 2%

Obecna wersja

Realizacja wszystkich powyższych punktów pozwoli na obniżenie prowizji do 3%

Rozbudowana wersja

 

Bo rozumiem, że warto "obniżenie" zachować - ma swoje walory. Chyba, że już sobie to wcześniej przemyśleliście i tak wstawiliście z premedytacją. Ten, kto czai, to wie, że jest to raczej 2 pp, a ten, kto nie kuma - i tak mu obojętnie... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W którym momencie/miejscu dzierżawiący domenę powinien mieć możliwość wyboru sposobu rozliczenia (faktura VAT od Premium.pl lub bezpośrednie rozliczenie ze sprzedawcą), gdy wydzierżawiającym domenę jest sprzedający podmiotowo zwolniony z VAT?

 

Czy ma to miejsce przy zatwierdzaniu zainicjowanej dzierżawy, czy dopiero przy dokonywaniu pierwszej płatności?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Dziś,logując sie od premium zauwazyłem,ze nie mam dostępu m.in. do swoich ukrytych domen oraz brak czarnej belki na samej górze. Widoczne są tylko aukcje na Premium

 

20130112112930.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie zmieniłeś sobie (być może przypadkowo) wersję konta na prostą ;-). W ustawieniach znajdziesz odpowiednią opcję.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ostatnio pojawiła się zmiana w fakturowaniu? Po sprzedaży zawsze był komunikat o tym że środki są zamrożone, natomiast po ostatniej sprzedaży kwota pojawiła się na koncie a niczego nie zdążyłem jeszcze wgrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie zostałeś oznaczony jako "zaufany sprzedający", który fakturę wgrywa na koniec miesiąca, a środki są dostępne bez zwłoki.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu rejestracja domen .CO w Premium.pl (89 PLN) kosztuje dwa razy więcej niż w Aftermarket.pl (45 PLN)?

 

109,47 PLN brutto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×