Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

No nie wiem, ja chciałem sprawdzić czy to prawda i oferta złożyła się bez problemu. Jeśli chodzi o konto domainsbroker.pl lub invi (bo one mają zerowy rating) to potrzebna jest kaucja do licytacji powyżej 90 zł, może o to chodzi, że oferta nie wchodzi wyższa.

 

algebra.pl - http://www.aftermarket.pl/bid.php?id=1228800

 

Inna sprawa, że miałem nie licytować w tych aukcjach, a po postach Anubisa i Noname to teraz to sam nie wiem.

licytuj. Nie mogę mieć pretensji do licytujących. A reszte spraw z tym związanych będę wyjaśniał z serwisem.

A żebyśmy się dobrze zrozumieli. Nie mam ani pretensji ani żalu że serwis wystawił te domeny bo zasady są znane. Chodzi mi o dwie rzeczy: kwota startowa i system powiadamiania. Ale to sobie wyjaśnimy.

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bazyli, @Marusa:

 

Po sprawdzeniu logów serwera pocztowego, otrzymałem informację że maile powiadamiające o przekroczeniu salda debetowego na Waszym koncie były wysyłane w następujących dniach i godzinach:

 

May 8 00:01:59 batch2 sendmail[5064]: q47M1xf9005062: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123262, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 9 00:01:27 batch2 sendmail[3804]: q48M1Rx2003796: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123512, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 10 00:01:32 batch2 sendmail[31968]: q49M1WlV031966: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123514, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 11 00:02:10 batch2 sendmail[17654]: q4AM29xg017639: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:01, xdelay=00:00:01, mailer=esmtp, pri=123514, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 12 00:01:42 batch2 sendmail[24659]: q4BM1glu024657: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123516, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 13 00:01:13 batch2 sendmail[31484]: q4CM1DJf031481: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123516, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

 

Jak widać, emaile zostały odrzucone przez Wasz serwer pocztowy, ponieważ konto pocztowe na które założono konto w naszym serwisie zostało skasowane (5.5.1 User unknown). Przy czym domena, w której było to konto zdefiniowane, znajdowała się na tymże koncie w AfterMarket, a więc nie ma tutaj mowy o tym iż ktoś założył gdzieś jakiś darmowy adres email i mu bez jego wiedzy skasowali. Innymi słowy, właściciel konta usunął adres email ze swojej własnej domeny, który to adres email był jednocześnie loginem jego konta.

 

Jeśli ktoś usuwa adres email, na który założył swoje konto w AfterMarket, tym samym dobrowolnie pozbawia się możliwości otrzymywania wiadomości od serwisu i jest oczywiste, że tychże wiadomości nie otrzymuje. Przyjmuje się tutaj analogiczną sytuację jak w przypadku kierowania korespondencji pod adresy fizyczne - jeśli ktoś podaje do doręczeń nieprawidłowy adres (nieistniejący, fałszywy, itp.) to korespondencję po niepomyślnej próbie doręczenia pod taki adres uznaje się za skutecznie doręczoną.

 

Pomijając już ten fakt, regulamin serwisu jasno stwierdza, że domeny zostaną wystawione na sprzedaż po tym jak przez 10 dni utrzymywać się będzie stan przekroczenia salda debetowego o 125%, a nie kiedy użytkownik otrzyma email o tymże przekroczeniu. Staramy się zawsze wobec każdego użytkownika zachować się w porządku, i informujemy o fakcie przekroczenia salda wielokrotnie; zawsze tak robiliśmy i zawsze tak będziemy robić. Jednak sytuacja, w której użytkownik nie otrzymał takowego emaila ze swojej własnej winy, nie ma wpływu na zastosowanie niniejszego zapisu regulaminowego.

 

Pomijając już ten fakt, zarówno w przypadku tego konta, jak i innych kont z których domeny są obecnie licytowane, zamiast regulaninowych 10 dni daliśmy użytkownikom przynajmniej 20 dni na spłacenie debetu i uregulowanie należności.

 

Pomijając już ten fakt, jeśli użytkownik aktywnie korzysta ze swojego konta od kilku lat, przynajmniej co kilka dni rejestrując domeny, opcje, odnawiając domeny itp. (a tak było w przypadku przywołanego konta), a od dnia w którym przekroczy dopuszczalny poziom salda debetowego natychmiast przestaje (bo w wyniku przekroczenia salda już nie może wykonać żadnej operacji), to z całym szacunkiem, ale każdy może sam sobie odpowiedzieć na ile wierzy w późniejsze tłumaczenie "ojej, ale przecież ja nie wiedziałem że przekroczyłem saldo...". Bądźmy dorośli.

 

Gdybyście nie skasowali adresu email, otrzymalibyście jasny i klarowny komunikat i to nie raz, a wiele razy:

 

Subject: Przekroczenie dopuszczalnego salda debetowego o xxx PLN

 

Drogi użytkowniku,

 

Ujemne saldo na twoim koncie przekroczyło 125% wysokości dopuszczalnego salda debetowego przez yy kolejnych dni. Prosimy o dokonanie wpłaty przynajmniej xxx aby uregulować należność.

 

Prosimy pamiętać, że jeśli ujemne saldo będzie utrzymywać się poniżej tego progu przez 10 dni, celem zabezpieczenia wystarczającej wysokości środków na twoim koncie możemy rozpocząć wyprzedaż domen stanowiących zabezpieczenie salda debetowego.

 

Z pozdrowieniami,

zespół Dropped.pl

 

Ponieważ pozbawiliście się tej możliwości, jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ale możecie mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie.

 

Dodam od siebie tylko tak prywatnie, nie kierując tego broń Boże do Was osobiście, ale występowanie na tym samym forum, tuż obok siebie, wątków "muszę długo czekać na wypłatę w AM" i "zarejestrowałem domeny w AM na kredyt, postanowiłem nie zapłacić za nie w terminie, ale to do AM mam teraz pretensje że upomina się o swoje pieniądze" chyba powinno dać niektórym do myślenia, nieprawdaż?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne chcialbym stawac po czyjejkolwiek stronie, aczkolwiek regulamin jest regulaminem. Jednakze mam inne watpliwosci. W PL operator telko kazda zmiane w regulaminie i cenniku musi obwieszczac minimum 30 dni przed jego wprowadzeniem. Nie wiem, czy dropped i premium sa w "Marcie", jednakze powinny tam sie znajdowac. Nawet jesli nie, to dobrym zwyczajem bloby, gdyby przyjeli ta praktyke. Rozwialoby to wiele watpliwosci i pretensji. Bo jak na razie, tu i tu zaczynaja panowac zasady jak w domeny*pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Bazyli, @Marusa:

 

Po sprawdzeniu logów serwera pocztowego, otrzymałem informację że maile powiadamiające o przekroczeniu salda debetowego na Waszym koncie były wysyłane w następujących dniach i godzinach:

 

May 8 00:01:59 batch2 sendmail[5064]: q47M1xf9005062: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123262, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 9 00:01:27 batch2 sendmail[3804]: q48M1Rx2003796: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123512, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 10 00:01:32 batch2 sendmail[31968]: q49M1WlV031966: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123514, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 11 00:02:10 batch2 sendmail[17654]: q4AM29xg017639: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:01, xdelay=00:00:01, mailer=esmtp, pri=123514, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 12 00:01:42 batch2 sendmail[24659]: q4BM1glu024657: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123516, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

May 13 00:01:13 batch2 sendmail[31484]: q4CM1DJf031481: to=<domain@d********k.pl>, ctladdr=<root@batch2.dropped.net.pl> (0/0), delay=00:00:00, xdelay=00:00:00, mailer=esmtp, pri=123516, relay=mail.d********k.pl. [*.*.*.51], dsn=5.1.1, stat=User unknown

 

Jak widać, emaile zostały odrzucone przez Wasz serwer pocztowy, ponieważ konto pocztowe na które założono konto w naszym serwisie zostało skasowane (5.5.1 User unknown). Przy czym domena, w której było to konto zdefiniowane, znajdowała się na tymże koncie w AfterMarket, a więc nie ma tutaj mowy o tym iż ktoś założył gdzieś jakiś darmowy adres email i mu bez jego wiedzy skasowali. Innymi słowy, właściciel konta usunął adres email ze swojej własnej domeny, który to adres email był jednocześnie loginem jego konta.

 

Jeśli ktoś usuwa adres email, na który założył swoje konto w AfterMarket, tym samym dobrowolnie pozbawia się możliwości otrzymywania wiadomości od serwisu i jest oczywiste, że tychże wiadomości nie otrzymuje. Przyjmuje się tutaj analogiczną sytuację jak w przypadku kierowania korespondencji pod adresy fizyczne - jeśli ktoś podaje do doręczeń nieprawidłowy adres (nieistniejący, fałszywy, itp.) to korespondencję po niepomyślnej próbie doręczenia pod taki adres uznaje się za skutecznie doręczoną.

 

Pomijając już ten fakt, regulamin serwisu jasno stwierdza, że domeny zostaną wystawione na sprzedaż po tym jak przez 10 dni utrzymywać się będzie stan przekroczenia salda debetowego o 125%, a nie kiedy użytkownik otrzyma email o tymże przekroczeniu. Staramy się zawsze wobec każdego użytkownika zachować się w porządku, i informujemy o fakcie przekroczenia salda wielokrotnie; zawsze tak robiliśmy i zawsze tak będziemy robić. Jednak sytuacja, w której użytkownik nie otrzymał takowego emaila ze swojej własnej winy, nie ma wpływu na zastosowanie niniejszego zapisu regulaminowego.

 

Pomijając już ten fakt, zarówno w przypadku tego konta, jak i innych kont z których domeny są obecnie licytowane, zamiast regulaninowych 10 dni daliśmy użytkownikom przynajmniej 20 dni na spłacenie debetu i uregulowanie należności.

 

Pomijając już ten fakt, jeśli użytkownik aktywnie korzysta ze swojego konta od kilku lat, przynajmniej co kilka dni rejestrując domeny, opcje, odnawiając domeny itp. (a tak było w przypadku przywołanego konta), a od dnia w którym przekroczy dopuszczalny poziom salda debetowego natychmiast przestaje (bo w wyniku przekroczenia salda już nie może wykonać żadnej operacji), to z całym szacunkiem, ale każdy może sam sobie odpowiedzieć na ile wierzy w późniejsze tłumaczenie "ojej, ale przecież ja nie wiedziałem że przekroczyłem saldo...". Bądźmy dorośli.

 

Gdybyście nie skasowali adresu email, otrzymalibyście jasny i klarowny komunikat i to nie raz, a wiele razy:

 

 

 

Ponieważ pozbawiliście się tej możliwości, jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji, ale możecie mieć pretensje tylko i wyłącznie do siebie.

 

Dodam od siebie tylko tak prywatnie, nie kierując tego broń Boże do Was osobiście, ale występowanie na tym samym forum, tuż obok siebie, wątków "muszę długo czekać na wypłatę w AM" i "zarejestrowałem domeny w AM na kredyt, postanowiłem nie zapłacić za nie w terminie, ale to do AM mam teraz pretensje że upomina się o swoje pieniądze" chyba powinno dać niektórym do myślenia, nieprawdaż?

Rozumiem że kasuje konto pocztowe i zglaszam że nie chodzi hosting i poczta?

Nie bądź smieszny.

Do opiekuna konta zwracałem się 3 razy że nie chodzi poczta na Waszym hostingu, i na forum tez problem hostingu został zgloszony.

To raz. Zapis regulaminowy w kwestii debetu jest niejasny. Skoro sami piszecie że pod młot ida domeny po przekroczeniu o 125% salda debetowego to się tego trzymajcie. Bo saldo debetowe zostało przekroczone o niecałe 30%

Egzekucja zabezpieczeń

 

Właściciel serwisu ma prawo do zajęcia domen stanowiących zabezpieczenie salda debetowego i rozpoczęcia egzekucji należności w każdym z poniższych przypadków:

 

Na koncie użytkownika przez 10 kolejnych dni utrzymywać się będzie ujemne saldo poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego.

W wyniku wygaśnięcia domeny lub domen stanowiących zabezpieczenie salda lub usunięcia ich z konta użytkownika z innego powodu, ujemne saldo na koncie użytkownika spadnie poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego.

 

Tak wyglada to regulaminowo a na chlopski rozum. skoro mam debet 1000 zł to dopiero jak zwieksze debet do kwoty 2250 utrzumując go powyżej 10 dnimacie prawo zgodnie z Waszym zapisem zabrać domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@empireus: Oczywiście gdyby miała miejsce zmiana w regulaminie albo cenniku, to należałoby ją ogłosić. Ale w tym przypadku ani regulamin, ani cennik, nie był w ogóle zmieniany. Więc chyba nie o to chodzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

@Bazyli

Masz przyznane 1000 złotych salda debetowego - to jest 100%. Poniżej 125% przyznanego salda to 1250, a nie 2250 złotych.

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozumiem że kasuje konto pocztowe i zglaszam że nie chodzi hosting i poczta?

Nie bądź smieszny.

Do opiekuna konta zwracałem się 3 razy że nie chodzi poczta na Waszym hostingu, i na forum tez problem hostingu został zgloszony.

 

Ja nie wiem, co Ty zrobiłeś z tym kontem. Po prostu to konto istniało (skoro założyłeś na nie konto - a wymaga to potwierdzenia email), a teraz go nie ma. I co więcej, Twoja powyższa wypowiedź potwierdza właśnie że byłeś świadomy że to konto pocztowe nie istnieje (ja jakoś zresztą też mam strony na naszym hostingu i poczta "chodzi" nie wiedzieć czemu...). Więc wybacz, ale teraz nie dość że masz pretensje do nas, że wysyłamy Ci wiadomości na (podany przez ciebie) nieistniejący email, to jeszcze teraz potwierdzasz że wiedziałeś jak najbardziej iż ten email nie istnieje, a nadal to do nas masz pretensje że na niego nie otrzymałeś wiadomości? Zaczynamy się już poruszać na poziomie absurdu dorównującym filmom Barei...

 

To raz. Zapis regulaminowy w kwestii debetu jest niejasny. Skoro sami piszecie że pod młot ida domeny po przekroczeniu o 125% salda debetowego to się tego trzymajcie. Bo saldo debetowe zostało przekroczone o niecałe 30%

 

Zapis jest bardzo jasny i klarowny, tylko po prostu usiłujesz teraz wykręcić kota ogonem, skoro wykazałem Ci, że nie masz racji.

 

Zapis nie mówi że "po przekroczeniu salda o 125%" jak sugerujesz powyżej. Nic takiego nie jest napisane. Zapis mówi że "stan konta utrzymuje się poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego". Jest to jasne i precyzyjne stwierdzenie, które sam specjalnie układałem aby nie budziło żadnych wątpliwości. Masz pzyznany debet -1000 zł, 125% z tego to jest -1250 zł. Więc jeśli stan konta jest poniżej -1250 zł, to jest to poziom ostrzegawczy. Nic tu na "chłopski rozum" nie trzeba kombinować, wystarczy przeczytać, chyba że chce się robić burzę w szklance wody.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja nie wiem, co Ty zrobiłeś z tym kontem. Po prostu to konto istniało (skoro założyłeś na nie konto - a wymaga to potwierdzenia email), a teraz go nie ma. I co więcej, Twoja powyższa wypowiedź potwierdza właśnie że byłeś świadomy że to konto pocztowe nie istnieje (ja jakoś zresztą też mam strony na naszym hostingu i poczta "chodzi" nie wiedzieć czemu...). Więc wybacz, ale teraz nie dość że masz pretensje do nas, że wysyłamy Ci wiadomości na (podany przez ciebie) nieistniejący email, to jeszcze teraz potwierdzasz że wiedziałeś jak najbardziej iż ten email nie istnieje, a nadal to do nas masz pretensje że na niego nie otrzymałeś wiadomości? Zaczynamy się już poruszać na poziomie absurdu dorównującym filmom Barei...

 

 

 

Zapis jest bardzo jasny i klarowny, tylko po prostu usiłujesz teraz wykręcić kota ogonem, skoro wykazałem Ci, że nie masz racji.

 

Zapis nie mówi że "po przekroczeniu salda o 125%" jak sugerujesz powyżej. Nic takiego nie jest napisane. Zapis mówi że "stan konta utrzymuje się poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego". Jest to jasne i precyzyjne stwierdzenie, które sam specjalnie układałem aby nie budziło żadnych wątpliwości. Masz pzyznany debet -1000 zł, 125% z tego to jest -1250 zł. Więc jeśli stan konta jest poniżej -1250 zł, to jest to poziom ostrzegawczy. Nic tu na "chłopski rozum" nie trzeba kombinować, wystarczy przeczytać, chyba że chce się robić burzę w szklance wody.

 

Ten zapis regulaminu czytało pare osob niezwiązanych z tematem. I właśnie zwróciły uwagę że brak okreslenia co to saldo debetowe. wedle nich i mnie to saldo konta na ktory udzielono debet. Zapis mówi że "stan konta utrzymuje się poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego" To co to jest dopuszczalne przyznane konto debtowe?0 zl? Dla każdego będzie to kwota na która mogę zdebetować konto tylko nie dla Was...Bo z tego co piszesz tak wychodzi. :)

Kombinujecie po prostu jak konie pod górę.Reszte sobie dopowiedz. Bo nie chce mi sie pisac po raz enty o tym samym.

Zapytaj opiekuna konta ile razy sprawa poczty była poruszana. Rozumiem że kasuje pocztę po czym ona wraca sama jak Wańka Wstańka?

I zgłaszam opiekunowi konta ze mi poczta nie chodzi a sam skasowałem pocztę? Madry Ty chlopie jesteś?

 

@Bazyli

Masz przyznane 1000 złotych salda debetowego - to jest 100%. Poniżej 125% przyznanego salda to 1250, a nie 2250 złotych.

 

Jak liczysz od zera to tak ale policz to zgodnie z tym co napisali w regulaminie.

poniżej 125% przyznanego dopuszczalnego salda debetowego.

Dopuszczalne saldo debetowe to jaka kwota?

Wyjaśnij mi to bo nie wiem. Ale 0 to napewno nie jest. Bo wtedy nie ma debetu. Skoro debet przyznany jest na kwotę - 1000 zl ( kwota przyznanego salda ) i ta kwota stanowi dopuszczalną kwotę debetu to liczysz 125 % od zera czy od kwoty dopuszczalnej tak jak brzmi zapis regulaminu?

Gdyby nie było o tym dopuszczalnym saldzie debetowym i poniżej dopuszcalnego nie byłoby tematu.

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bazyli - proszę nie obrażaj.

Przepraszam.

Ale nie chodziło mi o obrażanie kogokolwiek.

Ostatnimi czasy zgłaszałem wiele błedów w działalnosci serwisu opiekunowi konta. Jak sam zauważył faktycznie te rzeczy się działy ktore zgłaszały ale co zauważył dzieje się to tylko nam bo nikt nie zgłasza tych nieprawidłowości, których występowanie na naszych kontach sie potwierdza. To co? pecha mam czy poczte specjalnie kasuje? a niby po co miałbym to robić?

Pomyslał ktoś zamaist mi bzdury zarzucać.

Niech wejda w temat, Dropped padl i poczytaja jak dobrze działa ten serwis a potem wypisują bzdury...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

@Bazyli

Wierzę że jesteś człowiekiem rozumnym, inteligentnym i że będziesz potrafił przyznać się do błędu zamiast ciągnąć temat, przeinaczając regulamin "pod siebie" i pogrążając się na poziomie podstawowej matematyki. Pomyłki zdarzają się każdemu i to żaden dyshonor się do nich przyznać - uwierz mi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Bazyli

Wierzę że jesteś człowiekiem rozumnym, inteligentnym i że będziesz potrafił przyznać się do błędu zamiast ciągnąć temat, przeinaczając regulamin "pod siebie" i pogrążając się na poziomie podstawowej matematyki. Pomyłki zdarzają się każdemu i to żaden dyshonor się do nich przyznać - uwierz mi.

Dla mnie też jest jasne że jak mam przyznane 1000zl debetu,to nie mogę przekroczyć 1250zl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Bazyli

Wierzę że jesteś człowiekiem rozumnym, inteligentnym i że będziesz potrafił przyznać się do błędu zamiast ciągnąć temat, przeinaczając regulamin "pod siebie" i pogrążając się na poziomie podstawowej matematyki. Pomyłki zdarzają się każdemu i to żaden dyshonor się do nich przyznać - uwierz mi.

Zadałem Tobie konretne pytanie. Zatem odpowiedz zgodnie z tym co zawiera regulaamin.

owe 125% liczysz od zera czy od kwoty dopuszczalnego debtu?

Powiem Tobie że tak jak i tu zdania są podzielone. Z osobami z ktorymi w tej kwesti się kontaktowałem częśc wskazuje jak i Ty że liczy się od zera druga częśc że od kwoty przyznanego dopuszczalnego salda debetowego czyli owego przykladowego 1000 zł. Ale wszyscy jak jeden mąż przyznają że tak naprawdę zapis ten jest niejasny i nieczytelny i nie są pewni że mają rację.

Czyli coś w tym jest.

Rozumiem, że ja jako osoba zainteresowana widze to inaczej. Osoby zblizone do Dropped też inaczej A ci co im Dropped bimba też inaczej.

A jak mam być szczery to mi tez to już zaczyna. Tyle że w ten sposob zostalo "zalatwionych" pare osob. Tak że problem jest nie tylko mój.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

@Bazyli

Ja Ci konkretnie przedstawiłem że -1000 złotych salda debetowego to 100%, przekroczenie 125% to nie PRZEKROCZENIE O STO DWADZIEŚCIA PIĘĆ PROCENT tylko PRZEKROCZENIE STU DWUDZIESTU PIĘCIU PROCENT, a Ty nadal brniesz w ten swój matriks którego nikt, poza Tobą, nie potrafi zrozumieć.

 

Dlatego, już nie pierwszy raz, nie chcę z Tobą dyskutować. Ty się będziesz przekomarzał że 2 + 2 = 11 jeśli Ci to będzie na rękę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Bazyli

Ja Ci konkretnie przedstawiłem że -1000 złotych salda debetowego to 100%, przekroczenie 125% to nie PRZEKROCZENIE O STO DWADZIEŚCIA PIĘĆ PROCENT tylko PRZEKROCZENIE STU DWUDZIESTU PIĘCIU PROCENT, a Ty nadal brniesz w ten swój matriks którego nikt, poza Tobą, nie potrafi zrozumieć.

 

Dlatego, już nie pierwszy raz, nie chcę z Tobą dyskutować. Ty się będziesz przekomarzał że 2 + 2 = 11 jeśli Ci to będzie na rękę.

Rozbije Ci to na wyrazy... PONIŻEJ 125 % DOPUSZCZALNEGO

Ja wiem o co Tobie chodzi i masz racje jeśli patrzysz w ten sposób. Salda debetowego tak ale w regulaminie jest zapis że DOPUSZCZALNE SALDO DEBETOWE. I w takim zapisie naddebet liczony powinien być od kwoty DOPUSZCZALNEJ.

Edited by Marusa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozbije Ci to na wyrazy... PONIŻEJ 125 % DOPUSZCZALNEGO

Ja wiem o co Tobie chodzi i masz racje jeśli patrzysz w ten sposób.

 

Może nie byłem orłem z matematyki ale:

dopuszczalne saldo - 1.000 - tj 100%

125% - 1.250

Edited by zabaco

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może nie byłem orłem z matematyki ale:

dopuszczalne saldo - 1.000 - tj 100%

125% - 1.250

Masz racje.

Z tym że zapis ten powinien wygladać całkiem inaczej żeby sytuacja byla jasna i klarowna.

Bo teraz można to dwojako interpretować jako saldo debetowe i dopuszczalne saldo debetowe.

Taki zapis powinien wyglądac mniej wiecej tak:

Na koncie użytkownika przez 10 kolejnych dni utrzymywać się będzie saldo ujermne powyżej 125% przyznanego debetu.

 

Mam nadzieje ze teraz wam rozjasniłem to o czym piszę wyżej.

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Pan Dropped.pl pojawił sie na forum - !!!

Może Pan wyjaśni przy okazji sprawę braku terminowych wypłat na konta klientów ?

Bo przecież" majówka " już mineła , po której termin 10 dni roboczych na wypłatę

miał stać się standardem .Bo bonusy za nieterminowe wypłaty na wszystkich nie działają,

a biuro obslugi klienta chyba śpi od 2 dni - czy to tym razem nowa taktyka= olewanie na upominających się o swoje pieniądze ?

 

Ciekawe jest co Pan Dropped.pl piszesz dziś w innym wątku cyt:

 

" ....Po pierwsze, na koncie, o którym wspominasz, wypłata została zlecona 7 dni roboczych temu, i nie została jeszcze wypłacona zgodnie z regulaminem który przewiduje na to 10 dni roboczych. Więc serwis ci nic nie "wisi". Pomijając to, podczas wypłat staram się zawsze pamiętać w pierwszej kolejności o kontach stałych klientów i tak też było z wieloma uprzednimi wypłatami na......"

 

w którym powolujesz sie na regulamin wypłat którego nie przestrzegasz .

A i to najciekawsze cyt :

" .....Pomijając to, podczas wypłat staram się zawsze pamiętać w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI o kontach stałych klientów "

 

Aha !! ,czyli zwykłych użytkowników masz Pan Panie Dropped.pl centralnie w du...e bo przede wszystkim liczą się

starzy klienci często -koledzy , znajomki i inne klakiery , którzy swoją kasę dostają w terminie i dlatego nie upominają się o swoje pieniądze TU na forum . Druga część ludzi którym nie wypłacasz ich pieniędzy nie narzeka i nie upomina sie na forum di.pl z obawy przed jeszcze dłuższym oczekiwaniem lub też innymi " udogodnieniami" których mogą sie spodziewać- bo przecież nie trudno wyśledzić- znaleźć takiego delikwenta i utrudnić mu życie .

Istnieje garstka odważnych , którzy otwarcie upominają się o swoje pieniądze lecz ty Panie Dropped.pl masz ich centralnie w czterech literach , bo wiesz ,że ( na razie dopóki komuś nie puszczą nerwy ) nikt nie będzie się szarpał z Cyprem o kwoty rzędu 700 zł czy 2500zł

i w tym tkwi twój " Sukces" .

 

Wiem ,że to na ciebie Panie Dropped.pl nie działa , ale kiedyś to się skończy i pójdziesz z torbami- czego ci szczerze życzę.

Weakness Is Weakness.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bwm. Nie warto się produkować. Oni działają z tzw.partyzanta i mają w d. swoje długi. Poza tym najpierw wymagają od innych a dopiero na końcu od siebie. Za 1k naddebetu bez wezwania do jego zapłaty popłyneło około 15k. Tak działa rzetelna firma. To są teraz najnowsze standardy...:)

I jak widzisz nikt z nich nie podejmie z Tobą polemiki bo masz racje

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co, że Cypr, państwo jak państwo. Jest w UE, więc wszystkie przepisy unijne mają zastosowanie również tam, jak macie wątpliwości jakie prawo się stosuje, poczytajcie sobie prawo międzynarodowe prywatne i poszczególne Rzymy. Zapis dropped odnośnie debetów jest OWU, a czy to sobie nazwą regulaminem czy nie, nie ma znaczenia. Nie dam Wam gotowych odpowiedzi, ale poczytajcie trochę o OWU, złóżcie to z PPM i macie rozwiązanie, czy to co zrobili było zgodnie z prawem. Jak kupujecie/sprzedajecie jako przedsiębiorcy pamiętajcie, że Republika Cypryjska jest według Polski krajem prowadzącym szkodliwą konkurencję podatkową, przez co kontakty z podmiotami prowadzącymi tam dzialalność podlegają dodatkowemu rygorowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bwm. Nie warto się produkować. Oni działają z tzw.partyzanta i mają w d. swoje długi. Poza tym najpierw wymagają od innych a dopiero na końcu od siebie. Za 1k naddebetu bez wezwania do jego zapłaty popłyneło około 15k. Tak działa rzetelna firma. To są teraz najnowsze standardy... :)

I jak widzisz nikt z nich nie podejmie z Tobą polemiki bo masz racje

 

nie bądz smieszny, przekroczyłes debet, złamałes regulamin i jeszcze masz pretensje

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...] Republika Cypryjska jest według Polski krajem prowadzącym szkodliwą konkurencję podatkową [...]

 

... ale tylko w zakresie transakcji dotyczących usług o charakterze administracyjnym oraz innych świadczeń o charakterze niematerialnym. W takim zakresie, "szkodliwą konkurencją podatkową" są też miedzy innymi Niemcy, Francja, Holandia.

 

W zakresie transakcji dotyczących usług o charakterze finansowym szkodliwa konkurencja podatkowa jest stosowana m.in:

na Węgrzech, w Belgii, Islandii i wspomnianej Holandii ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie bądz smieszny, przekroczyłes debet, złamałes regulamin i jeszcze masz pretensje

Czegoś nie rozumiesz. Nie mam pretensji o wystawienie tych domen. Ale jakby o sposób i forme. Tak że wyluzuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czegoś nie rozumiesz. Nie mam pretensji o wystawienie tych domen. Ale jakby o sposób i forme. Tak że wyluzuj.

 

jak do tej pory to zachowujesz sie jak kolega Billy z innego tematu

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak do tej pory to zachowujesz sie jak kolega Billy z innego tematu

Przeszacowano domeny, wystawiono je na aukcje bez powiadomienía. Jak widać wyżej serwis twierdzi że wiadomości były odrzucane (podobno skasowałem poczte) to informacje o uzupełnieniu konta powinien mi przekazać opiekun konta. W ciągu ostatniego miesiąca wymieniliśmy dziesiątki maili pocztą którą podobno skasowałem i przegadaliśmy pare h na tematy związane z wadliwym działaniem serwisu hostingu i poczty również. I w żadnym z maili ani w rozmowie nie padło...wysłaliśmy do Ciebie maila że masz przekroczony debet. Wpłać pieniądze bo wystawimy domeny na aukcje. Zatem jak widzisz istniała możliwość powiadomienia mnie. Niestety nie zrobiono tego, czemu? to już Dropped jeden wie. Póżniej wkleje skan poczty na dowód że to nie moja fantazja tylko fakty. Zatem serwis nie jest w tej sytuacji bez winy. Więc trudno nie mieć do nich pretensji. Tym bardziej że prosiłem o wstrzymanie aukcji do czasu wyjaśnienia sytuacji. Opiekuna konta również w rozmowie telefonicznej.

A żeby było śmieszniej przed zabraniem domen naddebet wynosił około 1k a w chwili obecnej 3k. A wystarczyło zabrać 3 domeny i je sprzedać żeby ten naddebet początkowy spłacić a nie 25 domen i sprzedać je za grosze.

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×