andrasz 271 Report post Posted May 20, 2014 A ja trochę z innej beczki. Czy zauważyliście lifting graficzno-kolorystyczny na stronie AM? Chociaż podejrzewam, że może wzbudzić kontrowersje, to mnie się podoba, bo jest wyrazisty. Share this post Link to post Share on other sites
Luke 84 Report post Posted May 20, 2014 A ja trochę z innej beczki. Czy zauważyliście lifting graficzno-kolorystyczny na stronie AM? Chociaż podejrzewam, że może wzbudzić kontrowersje, to mnie się podoba, bo jest wyrazisty. "Byłoby prościej, jakbym nie był daltonistą! " Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 22, 2014 I znów to, o czym wspominałem nie raz i moi koledzy. Po transakcji nastąpiła zmiana we whois bezpośrednio z mojej osoby na kupującego z pominięciem aftermarket.pl. A przecież jedną z zalet escrow jest anonimowość, która jak się domyślam obok korzystania z infrastruktury jest ujęta w prowizji od transakcji. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 22, 2014 @apze: proszę o zgłoszenie tego przypadku poprzez ticket, sprawdzimy; standardowo taka sytuacja nie powinna wystąpić. Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted May 22, 2014 Niestety tak jest od dawna, było to zgłaszane i wymaga naprawy w pierwszej kolejności. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 23, 2014 Nie ma to jak 350 emaili do usunięcia z rana, o tym że domeny zewnętrzne wycofano z giełdy. Wszystkie wysłane w przeciągu 5 minut - jakby nie można było puścić jednego. Marnuje się tylko moc obliczeniowa AM, energia i czas użytkownika. Kilka miesięcy temu otrzymałem ich 2000, to dopiero było klikania. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 23, 2014 Mnie tam martwi, dlaczego Google (gmail) nie udostępnia takiego magicznego przycisku jak w przypadku katalogu "SPAM" ("Usuń teraz cały spam"). Rzeczywiście, czasami z różnych źródeł potrafią przyjść ogromne ilości wiadomości i nie sposób zając się tym hurtowo. Nie wspominając o tym, co się dzieje, gdy jesteśmy na urlopie i mamy tylko dostęp do telefonu ;-). Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted May 23, 2014 Nie ma to jak 350 emaili do usunięcia z rana, o tym że domeny zewnętrzne wycofano z giełdy. Wszystkie wysłane w przeciągu 5 minut - jakby nie można było puścić jednego. Marnuje się tylko moc obliczeniowa AM, energia i czas użytkownika. Kilka miesięcy temu otrzymałem ich 2000, to dopiero było klikania. Zgadzam się. Do tego dołożę swoje. Dziennie kasuję granice 500 - 3000 maili z informacją: "Witaj! Domena zmieńcie-to-proszę.pl nie została opłacona w terminie, dlatego nie zarejestrowaliśmy jej dla ciebie. Z pozdrowieniami, zespół AfterMarket.pl" Gdy ma się dużo domen w rezerwacji to jest to naprawdę masakra. Jeden mail zbiorczy z listą wszystkich domen byłby łaską od Boga. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted May 28, 2014 Dlaczego w AM nie ma opcji ustawienia dns am podczas przenosin. Wiem, że w przypadku zagospodarowanych domen to nie ma sensu ale w przypadku wystawionych na sprzedaż ma. Przeniosłem kilkadziesiąt domen i po około miesiącu zobaczyłem, że mają stare dns Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 28, 2014 @Mr.Tea: taka opcja jest w formularzu transferu, nawet bardziej rozbudowana; w formularzu transferu należy zaznaczyć "Zmień serwery DNS po transferze" i wybrać serwery DNS z listy predefiniowanych lub podać dowolne inne. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted May 28, 2014 Tak właśnie coś mi się wydawało. Tak czy siak pewnie zaznaczyłem część albo część się nie zmieniła. Mimo wszystko dzięki za szybką odp. Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted May 29, 2014 U mnie zasadniczy problem polega na tym, że w związku z zarejestrowaniem działalności zmieniłem sobie konto z nie-płatnika VAT na płatnika. Niemniej jednak domeny wciąż rejestrują się na os. fizyczną. Nie ma też możliwości zmiany danych w Domeny -> Ustawienia domen.Nie jest to dla mnie większy problem, ale mam nadzieję, że nie będzie miał on wpływu na poprawność wystawionej pod koniec miesiąca faktury. Share this post Link to post Share on other sites
morderrca 356 Report post Posted May 29, 2014 (edited) Jest problem z logowaniem do Mobilny.am Gdy próbuję się zalogować "wypluwa" mi komunikat: "Class does not exist" Czy ktoś jeszcze ma ten sam problem, czy to mój telefon szwankuje? Edited May 29, 2014 by morderrca Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 30, 2014 Znowu cesja nastąpiła bezpośrednio na kupującego. A miało być anonimowo. Błąd trwa minimum rok. Ponadto za sprzedaż wystawiam fakturę na AfterMarket.pl, a okazuje się że cesji dokonano nie na zagraniczny podmiot widniejący na fakturze sprzedaży, a polską firmę. Ciekaw jestem czy z tego tytułu także mogą być nieprzyjemności ze strony US. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 30, 2014 @apze: błąd występuje tylko w specyficznej sytuacji, po Twoim ostatnim zgłoszeniu przygotowaliśmy poprawkę która wyeliminuje ten błąd, niedługo będzie dostępna. Share this post Link to post Share on other sites
Bies 15 Report post Posted May 30, 2014 A ja trochę z innej beczki. Czy zauważyliście lifting graficzno-kolorystyczny na stronie AM? Chociaż podejrzewam, że może wzbudzić kontrowersje, to mnie się podoba, bo jest wyrazisty. Zauważyłem, paskudny niby czerwony ! Gustu nie mają ! Użytkownik Aftermarket.pl musi sobie teraz avatara zmienić !!! Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 30, 2014 Aukcja domeny XXXXXX.pl w serwisie AfterMarket.pl zakończyła się twoją wygraną. Jesteś osobą, która wygrała aukcję, jednak stan twojego konta jest niewystarczający, aby zarejestrować domenę. Uzupełnij stan swojego konta w ciagu 5 dni, aby domena została dla ciebie zarejestrowana. Wybierz najwygodniejszy dla ciebie sposób: * Przelew bankowy na następujące konto: Taki mail otrzymałem mimo, iż posiadam znacznie więcej niż kwota aukcji. Pierwszy raz spotykam taki błąd. Była to aukcja domeny zewnętrznej i mam nadzieję, że błąd zostanie naprawiony nim kupujący się rozmyśli. Jak się domyślam nie odstał on informacji, że musi podać kod do domeny, która to informacja jest wysyłana w takiej sytuacji z automatu. Przez ten błąd od tego momentu tracimy czas oboje. Ponadto, gdybym go nie zgłosił tutaj a w ogóle pominął lub zgłosił na Ticketa to pewnie do tego momentu transakcję by anulowano z tytułu mojego nieopłacenia Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 30, 2014 (edited) @apze: zerknij na https://www.aftermarket.pl/escrows.php?type=1 - tam jest info o aktualnym statusie transakcji: "Oczekiwanie na potwierdzenie transferu przez sprzedającego. Sprzedający musi podjąć działania przed: xxxx-xx-xx", więc żaden z podanych przez Ciebie scenariuszy by się nie wydarzył; jedynym błędem było wysłanie niewłaściwego powiadomienia do Ciebie, jednak transakcja przebiega poprawnie a sprzedawca otrzymał powiadomienie o konieczności podania kodu AuthInfo. Wkrótce poprawimy to powiadomienie. Edited May 30, 2014 by AfterMarket.pl 1 Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted June 9, 2014 Znowu maile z potwierdzeniem transferu trafiają do intransfer@dropped.pl zamiast do mnie - gdzie mogę na stałe ustawić aby to był mój adres e-mail? Bez sensu jest pisać za każdym transferem ticketa o zmianę. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted June 10, 2014 (edited) Nie podoba mi się to, że AM informuję o letniej wyprzedaży swoich domen na aukcjach po czym wycofuje aukcję (z ofertami) domeny pokoj.pl podając powód: Uprzejmie informuję że zgodnie z dostępnymi możliwościami technicznymi taka aukcja została anulowana i domena nie będzie wystawiona na aukcji. Idąc tym tokiem myślenia to AM może wycofać każdą aukcję przed samym końcem jeśli cena nie będzie atrakcyjna, bo przecież jest taka "możliwość techniczna". Edited June 10, 2014 by zabaco 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 10, 2014 (edited) Nie podoba mi się to, że AM informuję o letniej wyprzedaży swoich domen na aukcjach po czym wycofuje aukcję (z ofertami) domeny pokoj.pl podając powód: Idąc tym tokiem myślenia to AM może wycofać każdą aukcję przed samym końcem jeśli cena nie będzie atrakcyjna. Mnie natomiast zastanawia, dlaczego abonentem tej domeny jest Domain Aftermarket LLC, skoro domena została wgrudniu sprzedana na aukcji jako przechwycona. Edited June 10, 2014 by pb Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted June 10, 2014 Mnie natomiast zastanawia, dlaczego abonentem tej domeny jest Domain Aftermarket LLC, skoro domena została wgrudniu sprzedana na aukcji jako przechwycona. Możliwe, że nie została opłacona. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 10, 2014 (edited) Możliwe, że nie została opłacona. Możliwe, w takim razie dlaczego została zdjęta z aukcji domen nieopłaconych a.k.a. Letnia Wyprzedaż? Zauważ też, że przed aukcją abonentem była firma Michau Enterprises Limited a po aukcji i obecnie: Domain Aftermarket, LLC. Edited June 10, 2014 by pb 1 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted June 10, 2014 Możliwe, w takim razie dlaczego została zdjęta z aukcji domen nieopłaconych a.k.a. Letnia Wyprzedaż? Bo jest taka możliwość techniczna Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 10, 2014 Bo jest taka możliwość techniczna Okazja czyni odwoływacza? ;-) Share this post Link to post Share on other sites