kruszek Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 (edited) Witajcie, niestety moja pierwsze zdanie będzie podobne do innych "nowych" Forum di.pl zaglądam regularnie od paru miesięcy, jednak pamiętnego dnia 3 sierpnia 2009r. postanowiłem się przywitać i brać udział w dyskusji. O mnie Z wykształcenie jestem prawnikiem, a na codzień zajmuję się serwisem robotów (Tak to w życiu bywa) Jeśli kogoś interesuje temat serwisu to zapraszam /serwisowo.pl/ Jeśli chodzi o domeny, to setke mam Co prawda do tej pory zajmowałem się nazwami (domenami) tylko hobbistycznie, ale ich ilość i koszt zmusiły mnie do komercyjnego wyjścia na świat (reklamy - namedrive/sedo) Myślę czym mógłbym się pochwalić, ale wiadomo dla każdego co innego jest "cool". Moje ulubione: firmowe.pl , wpadnijcie.pl , wka.pl , vok.pl , ralph-lauren.pl (prawidłowa pisownia) , nieznajome.pl , przyjebani.pl , handlujesz.pl , ghs.pl i ghsstrings.pl (struny gitarowe) , cofnij.pl , aresztowani.pl i wiele innych w moim odczuciu ciekawych. W przyszłości, tzn. w momencie gdy serwis nie będzie mi spędzał snu z powiek planuje utworzyć porfolio na domens.pl Pozdrawiam Was. Piotrek Edited August 3, 2009 by kruszek
SELES Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 Witam na forum. firmowe.pl , wpadnijcie.pl , wka.pl , vok.pl , ralph-lauren.pl (prawidłowa pisownia) , nieznajome.pl , przyjebani.pl , handlujesz.pl , gh.pl i ghsstrings.pl (struny gitarowe) , cofnij.pl , aresztowani.pl i wiele innych w moim odczuciu ciekawych. [...] Na pewno gh.pl ?
kruszek Posted August 3, 2009 Author Report Posted August 3, 2009 -seles dzięki. oczywiście ghs. już edytowałem -monty. kruszek.pl też mam
a-ng Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 -seles dzięki. oczywiście ghs. już edytowałem-monty. kruszek.pl też mam No to wio! do tematów domenowych. Powitał........