Jump to content
yarowa

Zgłaszanie akcesu do Komitetu Właścicieli Domen Internetowych

Recommended Posts

yarowa: piszesz jak prawdziwy herszt bandy! ;)

 

Poważnie to skoro tak bardzo się angażujesz i szukasz innym roboty, może sam przywdziej szaty dowódcy? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
yarowa: piszesz jak prawdziwy herszt bandy! :P

 

Poważnie to skoro tak bardzo się angażujesz i szukasz innym roboty, może sam przywdziej szaty dowódcy? ;)

 

:)

 

 

Cały czas mam nadzieję, że to dla dobra wspólnego ;)

 

Gdzieś już też się angażuję, i nie chciałbym dublować funkcji ;) + tzw. sprawy osobiste ...

Poza tym, taka "fucha" dla mnie, to wiałoby z daleka prywatą ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

 

Chcę się wpisać, ale chciałbym też yarowa w radzie, zarządzie czy jak się to ostatecznie będzie zwało. W końcu to jego pomysł i dobrze się sprawdza przy jego realizacji, więc tym bardziej :)

 

Naprawdę dzięki za zaufanie ;) (o powodach pisałem już w różnych miejscach),

i oczywiście zapraszam Cię Tomku do przystąpienia do Komitetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój również, na wszystkich 5 niżej wymienionych Osób (tzn. na całą grupę ;) ):

 

Bazyli

Michal

Saint

Swagger

Thomaso

 

----------------

I JESZCZE JEDEN MOMENT!

 

Ukonstytuowana już Rada,

powinna od nas otrzymać jakiś "czas" w ciągu którego wypracuje te propozycje (działania, konkretnych celów, kwestii organizacyjnych), wybierze spośród siebie Przewodniczącego (może i zastępców?) będzie oczywiście miała mandat na działanie i będzie mogła działać, a po upływie tego czasu niezwłocznie zwoła Zjazd.

 

Proponuję, aby ten okres działania Rady tymczasowej stanowiły 3 miesiące (włącznie) kalendarzowe od momentu (od dnia) powołania Rady. Po upływie 3 miesięcy, Rada będzie zobowiązana do 7 dni (włącznie) zwołać Zjazd wszystkich członków Komitetu.

Przypominam, bo Korneliusz się pospieszył z głosowaniem ;) ,

że głosujemy na Tymczasową Radę, Komitetu Właścicieli Domen Internetowych.

Konstytuujemy ją albo odrzucamy (jako całość składającą się z ww. pięciu Osó:P swoimi głosami.

50% głosów na "Tak" (z osób, które zagłosowały) + 1 głos na "Tak" ukonstytuują tę Radę.

 

Możemy glosować na:

 

"NIE" (nie jestem za powstaniem Rady w takim składzie osobowym)

"NIE WIEM" (głos neutralny w sprawie)

"TAK" (jestem za powstaniem Rady w takim składzie osobowym)

 

Głosujemy więc jawnie i w tym wątku. Tak więc komisji skrutacyjnej (zliczającej glosy) nie będzie :).

Wszyscy widzimy postępowanie głosowania.

 

Uprawnionych do głosowania, jest 18 osób z Forum.

Są to następujące Osoby (dzisiaj, nie ma to znaczenia, ale regiony określające "przynależność"

członków, mogą myślę przydać się w przyszłości, podczas ew. rozwoju struktur):

 

Adam - Mazowieckie

 

Bazyli - Wielkopolskie/Mazowieckie

 

Bert - Wielkopolskie

 

Camelson - Mazowieckie

 

Dediabel - Śląskie/Dolnośląskie

 

Empireus - Śląskie/Jura

 

Grastabakalator - Małopolska/Lubelszczyzna

 

Korneliusz.com - "Zagranica"

 

Michal - ?

 

Monty - Malopolskie

 

Nataszka - "Zagranica"

 

Novitz - ?

 

Perseusz - Pomorskie

 

Piotrek00 - Świętokrzyskie

 

Smg - ?

 

Swagger - ?

 

Thomaso - Pomorskie

 

Yarowa - Małopolskie

 

 

Do zakończenia Wyborów do Rady, można przystępować do Komitetu ale osoby które doń przystąpią, nie będą miały prawa głosowania w tychże wyborach (w tym przypadku jestem "plastyczny" i przychylę się nawet do zdania - jeśli takie padnie - aby na czas Wyborów - "zawiesić" przystępowanie nowych członków do Komitetu).

Ma to zapobiec przystępowaniu do Komitetu, a w szczególności rejestrowaniu się na Forum i przystępowaniu do Komitetu osób, które niekoniecznie mogą mu dobrze życzyć.

 

Zakończenie Wyborów: 31 października br. o godz. 20.00, aby wszyscy członkowie zdążyli oddać swój głos, i jest to moja (prawdopodobnie) ostatnia autorytarna decyzja w tym temacie ;) .

I tak akurat dokładnie na 1 listopada możemy mieć przedstawicielstwo lub go nie mieć ;).

 

ZAPRASZAM POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZAŁOŻYCIELI KOMITETU DO ODDAWANIA SWOJEGO GŁOSU

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak

 

ja reprezentuje ju es and ej, a dokładnie federalne biuro domainerów, a tak serio to jak zdrówko się nie poprawi to niedługo będę w Polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAK

 

Jakby co to Ziemia Łódzka :)

 

Zgadzam się z Korneliuszem, że rada powinna być 3 osobowa (łatwiej dojść do porozumienia, łatwiej dobrać dogodny dla wszystkich termin spotkań, etc.)

Mam nadzieję, że tak się stanie, ale żeby nie wprowadzać dezorganizacji to głosuję na tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ponieważ został już przekroczona (kolejna już) 24.00, teraz już oficjalnie zamykam sprawę kandydatur, ponieważ Empireus (na którego decyzję oczekiwaliśmy) nie zabrał głosu w sprawie swojej kandydatury.

...

 

Proponuje, by jakiekolwiek zapytania mialy okreslony termin waznosci. Wczoraj na di.pl bylem chyba 5 min PRZED zapytaniem. Informacje na PM dostalem dopiero dzisiaj. Ogolnie wczoraj to mnie raczej nie bylo caly dzien na necie. Tak, z racji tego, ze zadekladrowalem czlonkostwo, nie widze sprzeciwu, dlaczego nie mialbym kandydowac, choc i tak moje szanse bylyby rowne zeru. Nie o to biega. Po prostu ustalmy, ze jesli jest jakas propozycja, jakies glosowanie etc, to przedluzamy czas o 12-24h, by wszyscy zainteresowani mieli mozliwosc wogole szanse na przeczytanie. Albo jak 5min przed zamknieciem podawania czegokolwiek pojawia sie mimo wszystko jakas propozycja, to juz PO zamknieciu, jest jeszcze 24h okresu na przemyslenia. Robienie od razu glosowania jest niewygodne. Byloby fajne, gdybysmy wszyscy siedzieli w jednej sali, ale nasza "organizacja" dziala w internecie, gdzie nie da sie niestety byc na biezaco z tym, co sie w nim dzieje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuje, by jakiekolwiek zapytania mialy okreslony termin waznosci...

 

Myślę, że warto założyć oddzielny wątek pt. Ogłoszenia Komitetu..., który byśmy mieli zasubskrybowany na nasze skrzynki e-mail.

Dobrze byłoby aby w tym wątku mogli umieszczać wpisy tylko członkowie Rady. Czy Administracja forum może coś takiego ustawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuje, by jakiekolwiek zapytania mialy okreslony termin waznosci. Wczoraj na di.pl bylem chyba 5 min PRZED zapytaniem. Informacje na PM dostalem dopiero dzisiaj. Ogolnie wczoraj to mnie raczej nie bylo caly dzien na necie. Tak, z racji tego, ze zadekladrowalem czlonkostwo, nie widze sprzeciwu, dlaczego nie mialbym kandydowac, choc i tak moje szanse bylyby rowne zeru. Nie o to biega. Po prostu ustalmy, ze jesli jest jakas propozycja, jakies glosowanie etc, to przedluzamy czas o 12-24h, by wszyscy zainteresowani mieli mozliwosc wogole szanse na przeczytanie. Albo jak 5min przed zamknieciem podawania czegokolwiek pojawia sie mimo wszystko jakas propozycja, to juz PO zamknieciu, jest jeszcze 24h okresu na przemyslenia. Robienie od razu glosowania jest niewygodne. Byloby fajne, gdybysmy wszyscy siedzieli w jednej sali, ale nasza "organizacja" dziala w internecie, gdzie nie da sie niestety byc na biezaco z tym, co sie w nim dzieje.

 

Empireus, przede wszystkim bardzo mi przykro, że stało się tak jak się stało :)

Wiadomość do Ciebie wysłałem o godz. 19.02 wczoraj. Mniej więcej chyba o tej porze co do Michala. Czyli zapewne niedlugo po zgłoszeniu Twojej Kandydatury.

 

Oczywiście zdaję sobie sprawę, że nie każdy siedzi caly czas na Forum. Są ważniejsze rzeczy w życiu człowieka. Doskonale to rozumiem, choćby dlatego, że i ja mam gdzieś poza internetem bardzo ważne rzeczy, sprawy ...

 

Sprawy takie w jakiej właśnie siedzimy, biegną bardzo szybko ... W ciągu tych kilku dni od rozpoczęcia tematu, często było tak, że wchodziłem na Forum i ... coś np. mnie zaskakiwało.

Sprawy biegną szybko, dla mnie także ... Jak sam widzisz, wypośrodkowanie, wzięcie pod uwagę opinii Każdego, mimo dobrych chęci czasami nie jest ... idealne. W sprawie takiej jak ta, w tym wątku, cały czas coś się dzieje [i dobrze], padają nowe koncepcje, zarówno tu w wątku jak również poprzez wiadomości czy komunikatory prywatne ...

W pewnych momentach, w zw. z wielością koncepcji i widmem ewentualnych rozmów w nieskończoność, należy podjąć decyzję...

Ja taką decyzję podjąłem i za nią odpowiadam. Bardzo mi przykro, że stało się to Twoim kosztem. Winę biorę na siebie.

 

Twoje spostrzeżenia i uwagi są wartościowe i cenne. Myślę, mam nadzieję, że Członkowie Komitetu wykorzystają je w niedługim czasie.

 

Pozdrawiam.

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]

Zgadzam się z Korneliuszem, że rada powinna być 3 osobowa (łatwiej dojść do porozumienia, łatwiej dobrać dogodny dla wszystkich termin spotkań, etc.)

Mam nadzieję, że tak się stanie, ale żeby nie wprowadzać dezorganizacji to głosuję na tak.

 

Odniosę się do tej kwestii.

 

Sądzę, że wszystko właśnie zmierzało w tym kierunku, aby tymczasowa Rada była trzyosobowa. Było 5 kandydatów [z Empireusem, teraz widzimy, że sześciu] i spokojnie, w Wyborach ["personalnych" nad każdym z kandydatów] wyłonić było można 3 osobową Radę.

 

Przypomnę jednak, że nie dalej jak dzisiaj w nocy/nad ranem wysunięta została kolejna koncepcja [nazwijmy ją: najdalej idąca] dot. wyłonienia Rady, a mianowicie - nie przeprowadzania Wyborów w ogóle, czyli uznanie zgłoszonych Kandydatów za Radę. Powtórzę: uznanie wszystkich 5 osób za Radę.

 

Ponieważ, starałem się wziąć pod uwagę wolę i wszystkie zgłoszone propozycje - w konsekwencji nie uznajemy 5 osób za Radę, nie wybieramy też 3 osób z 5 zgłoszonych ale głosujemy nad "całością".

 

Reasumując i mówiąc wprost: sami sobie zgotowaliśmy ten los.

 

W przyszłości, już nie tymczasowa ale "stała", tzn. kadencyjnie wybierana Rada, będzie mogła zmniejszyć, pozostawić albo zwiększyć swój skład. O tym zadecyduje ogół członków Komitetu.

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZACHĘCAM CZŁONKÓW KOMITETU (TYCH, KTÓRZY JESZCZE NIE GŁOSOWALI) O ODDANIE SWOJEGO GŁOSU.

--------------------

 

 

WAŻNA SPRAWA:

 

Jestem po rozmowie z Administracją di.pl, w zw. ze zgłaszanymi przez Was w rozmowie ze mną postulatami (i postulatami artykułowanymi w topicu) o ew. wydzielenie odrębnej

"zakładki" dla Komitetu w obrębie di.pl

 

Są możliwe aż trzy opcje, na które możemy się decydować i jakie Administracja di.pl może nam zaproponować (i za to niniejszym dziękuję).

Otwieram więc dyskusję członków Komitetu na ten temat.

 

W zw. z wcześniejszymi uwagami Empireusa nie zamknę jej szybko, ale zamknę ją na pewno przed ogłoszeniem ukonstytuowania się lub nieukonstytuowania się tymczasowej Rady Komitetu. Chcę, aby miała ona [Rada] już "czyste pole" do działania.

Zabierając głos, możecie też po prostu pisać, za którą opcją się opowiadacie, i będzie to takie quasi głosowanie. W tej chwili nie chcę komplikować życia na Forum osobom np. potencjalnie nie zainteresowanym sprawami Komitetu, dlatego nie tworzę nowego tematu.

 

Opcje do wyboru odnośnie tej ''zakładki" czy też "podforum (?)":

 

a. ukryta i widoczna tylko dla członków Komitetu?

b. widoczna dla wszystkich, każdy forumowicz może dyskutować?

c. widoczna dla wszystkich, a dyskutować mogą tylko członkowie Komitetu?

 

 

Przypominam, dla uporządkowania i żeby nam się lepiej pracowało: ewentualna dyskusja dotyczy tych trzech konkretnych pytań, proszę więc o niezbaczanie z głównego wątku i nie tworzenie wątków pobocznych.

 

 

PRZY OKAZJI, RAZ JESZCZE ZAPRASZAM DO GŁOSOWANIA (w tym topic'u) W ZW. Z WYBORAMI DO RADY KOMITETU.

Edited by yarowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

a. ukryta i widoczna tylko dla członków Komitetu :)

a najlepiej gdyby zakładkę każdy widział, ale co się w środku znajduje tylko członkowie, a dla reszty "przystąp, lub niech zżera Cie ciekawość" :) (taki żart z tym cytatem)

 

co do rady komitetu to może być: TAK

Edited by Adam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opcja "ukryta i widoczna tylko dla członków Komitetu" jest chyba jednak sprzeczna z podstawowym założeniem, czyli transparentności działań.

Wydaje mi się, że to powinno być widoczne dla każdego, a czy dostępne do pisania dla każdego? Moim zdaniem nie, mimo że otwarte, to jednak ma być forum dla potrzeb komitetu.

Także jak dla mnie opcja c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem za opcją "C".

Forum dostępne do czytania oczywiście dla zalogowanych forumowiczów, nie dla tzw. gości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×