Jump to content
Sign in to follow this  
Pan_Grzegorz

Wasz % ofert zakończonych sprzedażą

Recommended Posts

Ile(procentowo) z ofert i zapytań, które otrzymujecie na Wasze domeny kończą się sprzedażą?

Zdaję sobie sprawę, że pewnie nikt systematycznie nie oblicza takich rzeczy, ale być może uda się oszacować choć przybliżoną wartość.

 

U mnie będzie to ~5%, przy domenach, które uważam za gorsze jest to nieco wyższy procent (~7), a przy tych lepszych niższy(~4). To są oczywiście tylko szacunkowe dane.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie procent wynosi jakieś 90%, ale jestem mało miarodajny ponieważ zapytania dotyczyły trzyliterówek i głównie były to zapytania od innych inwestorów, więc domeny schodziły po 600zł - od czegoś trzeba zacząć żeby zarobić na powiększenie portfolio :D

 

Panie Grzegorzu, a może ankietę Pan zrób? Będzie łatwiej podsumować wyniki :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panie Grzegorzu, a może ankietę Pan zrób? Będzie łatwiej podsumować wyniki :D

Konrad, a co Ty do mnie na Pan mówisz? :D Chciałbym, żeby obeszło się bez ankiety bo anonimowe głosowania zawsze wydają mi się mało wiarygodne ;)

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
dlaczego?

 

Już to widzę po pierwszych odpowiedziach: od 80% do 0.1%.

Będę temat oczywiście śledził ale nie tak aby zasiał niepokój w mojej głowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Już to widzę po pierwszych odpowiedziach: od 80% do 0.1%.

Będę temat oczywiście śledził ale nie tak aby zasiał niepokój w mojej głowie.

Twój wybór. Dla mnie takie odpowiedzi wydają się bardzo odpowiednie, Konrad jasno określił swoja strategię sprzedaży, a Apze sprzedaje dobre/bardzo dobre domeny w wysokich/bardzo wysokich cenach więc naturalnym jest, że skuteczność będzie tutaj dużo niższa.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Konrad, a co Ty do mnie na Pan mówisz? :D

 

Jak sobie zmienisz nick na "Ja Grzesiu" to będę Ci mówił na Ty, ale skoro masz "Pan Grzegorz" to mówię na Pan ;)

 

Już to widzę po pierwszych odpowiedziach: od 80% do 0.1%.

Będę temat oczywiście śledził ale nie tak aby zasiał niepokój w mojej głowie.

 

Też mi się wydaje, że trudno będzie zebrać miarodajne wyniki. A gdyby się jednak udało, to dobrze by było porównać wynik danej osoby z jego portfolio. Myślę, że to właśnie Pan Grzegorz miał na myśli lub w podtekście :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Też mi się wydaje, że trudno będzie zebrać miarodajne wyniki. A gdyby się jednak udało, to dobrze by było porównać wynik danej osoby z jego portfolio. Myślę, że to właśnie Pan Grzegorz miał na myśli lub w podtekście :D

 

Oczywiście, że dane należy przyrównać do portfolio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oczywiście, że dane należy przyrównać do portfolio :D

 

Ok, tym mnie przekonałeś do tematu.

 

Brakuje jednak wielu zmiennych: przedział czasowy, sposób sprzedaży (czekanie, mailing, itd).

Jeśli zna się mniej więcej metody pracy poszczególnych domeniarzy to odpowiedzi wydają się racjonalne ale tylko dla osób długo "siedzących" na forum. Dla nowicjuszy temat może okazać się nadzieją na wielkie zyski lub powodem rezygnacji z biznesu.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie 4%, ale w skali jakiego czasu - roku? Czy liczysz też odpowiedzi od klientów po mailingu? Czy liczysz też oferty typu "jestem modelką i chciałabym dla Państwa pozować" jakich pełno było na parkingu ND i pewnie pełno jest przez formularze kontaktowe typu PPD?

Share this post


Link to post
Share on other sites
No właśnie 4%, ale w skali jakiego czasu - roku? Czy liczysz też odpowiedzi od klientów po mailingu? Czy liczysz też oferty typu "jestem modelką i chciałabym dla Państwa pozować" jakich pełno było na parkingu ND i pewnie pełno jest przez formularze kontaktowe typu PPD?

liczę oferty i zapytania otrzymane, czyli nie będące skutkiem mailingu, dotyczące kupna domeny, przedział czasowy nie ma tutaj znaczenia

 

inaczej pisząc:

Jaki % z osób, które składają Wam oferty na domeny lub zapytania o ceny ich sprzedaży zostaje Waszymi Klientami? Chodzi o rząd wielkości, czy jest to 80%, 10%, czy raczej 0,005%?

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wyszło 33,33%

 

...a konkretnie tylko w przypadku 3 domen zdarzyło się, że Klient pierwszy i wyłącznie z własnej inicjatywy złożył ofertę - w jednym przypadku dogadaliśmy się. W dwóch przypadkach nie doszło do transakcji, ale niespecjalnie chciałem pozbywać się akurat tych domen więc świadomie podałem ceny zaporowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wychodzi około 50%. Tylko, że ja nie mam wielu zapytań bo nie mam jakiś szczególnie dobrych domen. Ponieważ największy procent portfolio stanowią "średniaki" to staram się nie śrubować za cen tylko ustawiać je na transakcyjnym poziomie. Efekt jest taki, że te gorsze domeny się sprzedają a te lepsze, które wyceniam wyżej wciąż czekają na swojego amatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest to jakieś 50% tyle tylko ze ja sprzedaję głównie za XX i dolne XXX ale i tak jestem zadowolony bo interes przynosi znaczne zyski w stosunku do zainwestowanego kapitału. Domeny traktuję raczej jako dodatkową działalność, kwotowo nie zarabiam na nich porażających sum ale cieszy mnie przede wszystkim to że każda zainwestowana złotówka w roku 2009 przyniosła spory zysk.

Edited by promedica

Share this post


Link to post
Share on other sites
ostatnio znacznie wzrosła liczba zapytań, czyżby wiosna już niedługo

u mnie spadła, ale podejrzewam że było to wynikiem ustalenia cen na większą liczbę domen

Share this post


Link to post
Share on other sites

1-2% przy wcale nie wyśrubowanych cenach.

 

Ostatnio dzwonił gość o domenę holtz.pl (podpytałem go i okazało, się że potrzebuje dla swojego klienta-firmy, która ma takie nazwisko w nazwie działalności), ucieszyłem się, że dzwoni (bo rzadko mam zapytania o swoje domeny) i postanowiłem ustalić cenę na skromne 200 zł (na co on też się ucieszył i powiedział, że zadzwoni na drugi dzień). Minęło już ponad tydzień i cisza jak makiem zasiał, czy miałem mu powiedzieć 50 zł :) (żenada)

 

S.F.

alpine5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie pytają a później głucha cisza. Ostatnio dużo obserwacji aukcji, moich słabych polskich domen IDN. Nie wiem czy w zw. z tym ostatnim faktem powinienem wyciągać jakieś wnioski ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy (...) powinienem wyciągać jakieś wnioski ...

Wnioski należy wyciągać zawsze :)

 

Jedni już odczuwają wiosnę, inni za nią tęsknią a jeszcze inni czekają na upały.

C'est la vie - to jest życie proszę Pana , samo życie niestety ... ktoś musi żyć ;)

Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Najnowsze posty na forum

    • Odświeżam temat. Koniec aukcji dziś i jutro. Obie aukcje konczą się o godzinie 22:00
    • Dziś koniec https://www.aftermarket.pl/aukcja/2605852/
    • Jutro zakończenie aukcji
    • Guliwer.pl   100 pln netto poprzez AM   OFERTA WAZNA DO 7 DNI   kontakt w watku lup PM
    • vsport.pl   Zdominuj rynek sportowy z vsport.pl !   Teraz masz szansę przekształcić swoją pasję w dochodowy biznes dzięki domenie vsport.pl. Ta wyjątkowa i zapadająca w pamięć domena otwiera przed Tobą nowe możliwości na rynku sportowym w Polsce.   Jakie korzyści możesz mieć z posiadania domeny vsport.pl ?   1. Wyjątkowa i łatwa do zapamiętania: Domena vsport.pl to nie tylko pusty adres internetowy. To "pierwszy krok" do wybicia się na tle konkurencji, przyciągając uwagę klientów, partnerów biznesowych oraz inwestorów.   2. Zaufanie klientów: Profesjonalna domena, która jest ikoną sportu, buduje zaufanie klientów i wzmacnia wizerunek Twojej marki jako lidera w branży.   3. Szerokie pole możliwości: Niezależnie od tego, czy chcesz prowadzić sklep sportowy online, organizować wydarzenia sportowe czy być vlogerem, blogerem z pasją do sportu, domena vsport.pl jest idealnym fundamentem dla Twojego sukcesu.   Nie przegap wyjątkowej okazji! Rynek sportowy w Polsce czeka na lidera Twojej niszy, który będzie inspirował, angażował i dostarczał najwyższej jakości produkty i usługi. Domena vsport.pl to Twój mistrzowski klucz do sukcesu w tej pasjonującej podróży.
    • postrzelamy.pl postrzelajmy.pl   Zapraszam do zakupu i składania ofert: postrzelamy.pl postrzelajmy.pl  
    • thetimes.pl   Sprzedam domenę thetimes.pl za pośrednictwem giełdy AfterMarket. Okazyjna cena. Zapraszam!
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      19,181
    • Most Online
      902

    Newest Member
    BrodatyDev
    Joined
×