Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Już chyba 3-4 razy premium.pl przechwyciło dla mnie domenę, którą dodałem ponad rok wcześniej. Zdaję sobie sprawę, że w moim interesie jest monitorowanie tego czy dana domena nadal mnie interesuje czy po kilku miesiącach przestała. I nie mam tutaj pretensji. Jednak jest to dział sugestii i zadowolony byłbym z opcji weryfikacji domen dodanych przed rokiem. Przykładowo, gdy premium.pl zamierza przechwycić taką domenę mógłby kilka dni przed spadem zapytać mnie czy nadal jestem zainteresowany domeną. Ewentualnie poinformować, że domena została dodana do przechwytywania bym miał szansę zrezygnować - czasem przesyła mi podobny email AM, co jest bardzo wygodne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ja nie widzę, czy nie ma takich opcji jeszcze. Dotyczy dzierżawionych domen, dla których statystki są tylko ogólne. Nie można zrobić tak jak w przypadku domen, których jest się abonentem, czyli wykresu dziennego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wygląda sprawa z numerem telefonu, nie moge się do Was dodzwonić z voipa na infolinię, bo nie obsługuje on numerów 801. Jeśli nie chcecie udostępniać numeru stacjonarnego ani komórkowego publicznie to proszę o przesłanie go na pw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już chyba 3-4 razy premium.pl przechwyciło dla mnie domenę, którą dodałem ponad rok wcześniej. Zdaję sobie sprawę, że w moim interesie jest monitorowanie tego czy dana domena nadal mnie interesuje czy po kilku miesiącach przestała. I nie mam tutaj pretensji. Jednak jest to dział sugestii i zadowolony byłbym z opcji weryfikacji domen dodanych przed rokiem. Przykładowo, gdy premium.pl zamierza przechwycić taką domenę mógłby kilka dni przed spadem zapytać mnie czy nadal jestem zainteresowany domeną.

 

 

Również podpisuję się pod sugestią apze. Dla mnie ostatnio Premium.pl także przechwyciło w ten sposób 2 domeny, których de facto teraz w ogóle nie dodałbym do przechwycenia i choć oczywiście obie zostały opłacone to gdy otrzymałem wiadomość o "pomyślnym" przechwyceniu byłem mocno zoskoczony. A można było częściej przeglądać listę domen zleconych do przechwycenia...

 

 

A jak wygląda sprawa z numerem telefonu, nie moge się do Was dodzwonić z voipa na infolinię, bo nie obsługuje on numerów 801. Jeśli nie chcecie udostępniać numeru stacjonarnego ani komórkowego publicznie to proszę o przesłanie go na pw.

 

Ostatnio zdaje się pb lub Interson pisał, że niebawem udostępniona zostanie linia supportu Premium.pl z "normalnym" numerem warszawskim.

Edited by abc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem sugestię do osób decyzyjnych o wprowadzenie terminu ważności zleceń przechwycenia. Jeśli zostanie zatwierdzona, zmiany wejdą w życie w ciągu kilku dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chciałbym się dowiedzieć, jaki to mikołaj czy inna noworoczna zaraza i pod płaszczykiem jakich udogodnień dla użytkowników wyciął kilka potrzebnych rubryk na aukcjach tanich domen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie zostało wycięte. Możesz sobie włączyć dodatkowe informacje w filtrach pod tabelą.

 

Przepraszam, faktycznie przy pobieżnym przeglądaniu tych filtrów nie zauważyłem stosownej opcji. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zdaje się pb lub Interson pisał, że niebawem udostępniona zostanie linia supportu Premium.pl z "normalnym" numerem warszawskim.

 

No to w takim razie czekam z niecierpliwością, bo stacjonarny numer ma nawet am, a czasem jest potrzeba by szybko uzyskać odpowiedź nie czekając 24h na maila z supportu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biuro obsługi klienta premium.pl ma chyba jakiś problem z zapytaniami odnośnie przypadków nieopłacenia domen "sprzedanych" przez ten serwis. Jedno takie moje zapytanie "wisi" od 8 grudnia ;) Emaile do pb też nie pomagają. Czuję się trochę bezsilnie. Na początku korespondencji otrzymałem odpowiedź od Przemka, że klient zobowiązał się, że jednak zapłaci - do 18 grudnia, więc czekałem. Wygląda na to, że jednak nie zapłacił do dziś, a premium.pl sprawę przemilcza.

 

Normalnie pewnie dałbym sobie spokój i nie drążył tematu, ale sprawdziłem, że klient ma już roczny staż w premium.pl i kilka kupionych domen, nie jest to więc przypadek, że ktoś się zarejestrował pierwszy raz w serwisie i przez pomyłkę nabył domenę za kilka tysięcy złotych. Takie bezmyślne klikanie w "Kup Teraz" i niewywiązywanie się z zawartej umowy psuje moim zdaniem rynek wtórny domen - postanowiłem więc zająć się tą sprawą. Od strony prawnej nie powinno być najmniejszych problemów z wyegzekwowaniem zapłaty. Do tego jednak potrzebuję danych klienta z premium.pl oraz potwierdzenia, że taka umowa została elektronicznie zawarta. Nie mogę się jednak doprosić odpowiedzi :) Chwilowo więc zdany jestem na łaskę i niełaskę premium.pl...

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy Premium ma w planach rozbudować bardzo ubogą zakładkę "Ostatnio sprzedane" ??

Nie planujemy zmian w tym zakresie. Jedyną informacją jest i będzie nazwa domeny oraz data sprzedaży.

Czy dostępnych jest tylko 10 ostatnich sprzedaży? Może można tę listę wydłużyć np. na określony okres (ostatni tydzień? lub np. do 100 transakcji). Dla potencjalnych klientów byłby to sygnał, że dużo osób kupuje domeny, a jednocześnie domeny nabyte w transakcjach D2D miałyby w ten sposób bezpłatną promocję do czasu aż spadną z tej listy.

 

W ogóle link "Wszystkie domeny na giełdzie" pod kolumną "Ostatnio sprzedane" jest trochę mylący, sądzę że większość osób spodziewa się właśnie zobaczyć dłuższa listę ostatnio sprzedanych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biuro obsługi klienta premium.pl ma chyba jakiś problem z zapytaniami odnośnie przypadków nieopłacenia domen "sprzedanych" przez ten serwis. Jedno takie moje zapytanie "wisi" od 8 grudnia ;) Emaile do pb też nie pomagają. Czuję się trochę bezsilnie. Na początku korespondencji otrzymałem odpowiedź od Przemka, że klient zobowiązał się, że jednak zapłaci - do 18 grudnia, więc czekałem. Wygląda na to, że jednak nie zapłacił do dziś, a premium.pl sprawę przemilcza.

 

Normalnie pewnie dałbym sobie spokój i nie drążył tematu, ale sprawdziłem, że klient ma już roczny staż w premium.pl i kilka kupionych domen, nie jest to więc przypadek, że ktoś się zarejestrował pierwszy raz w serwisie i przez pomyłkę nabył domenę za kilka tysięcy złotych. Takie bezmyślne klikanie w "Kup Teraz" i niewywiązywanie się z zawartej umowy psuje moim zdaniem rynek wtórny domen - postanowiłem więc zająć się tą sprawą. Od strony prawnej nie powinno być najmniejszych problemów z wyegzekwowaniem zapłaty. Do tego jednak potrzebuję danych klienta z premium.pl oraz potwierdzenia, że taka umowa została elektronicznie zawarta. Nie mogę się jednak doprosić odpowiedzi :) Chwilowo więc zdany jestem na łaskę i niełaskę premium.pl...

 

DD

 

Daniel, mógłbym Ci miesiąc temu dać dane klienta i mieć resztę w nosie. Ale tak nie jest - pracujemy ciągle nad doprowadzeniem transakcji do szczęśliwego końca, klient wpłacił część pieniędzy, czekamy na resztę wpłaty. Sprawa skomplikowała się przezokres świąteczny, ale wierzę że dąży do finalizacji - no chyba że zależy Ci jedynie na aferze, a nie na transakcji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dostępnych jest tylko 10 ostatnich sprzedaży? Może można tę listę wydłużyć np. na określony okres (ostatni tydzień? lub np. do 100 transakcji). Dla potencjalnych klientów byłby to sygnał, że dużo osób kupuje domeny, a jednocześnie domeny nabyte w transakcjach D2D miałyby w ten sposób bezpłatną promocję do czasu aż spadną z tej listy.

 

W ogóle link "Wszystkie domeny na giełdzie" pod kolumną "Ostatnio sprzedane" jest trochę mylący, sądzę że większość osób spodziewa się właśnie zobaczyć dłuższa listę ostatnio sprzedanych.

 

Draft - już część osób pewnie sobie regularnie pobiera tę listę, więc myślę, że jeśli udostępnimy kilkukrotnie dłuższą, to wiele się nie zmieni. Zgłoś w dziale sugestii taką zmianę, a postaram się doprowadzić do jej wdrożenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniel, mógłbym Ci miesiąc temu dać dane klienta i mieć resztę w nosie. Ale tak nie jest - pracujemy ciągle nad doprowadzeniem transakcji do szczęśliwego końca, klient wpłacił część pieniędzy, czekamy na resztę wpłaty. Sprawa skomplikowała się przezokres świąteczny, ale wierzę że dąży do finalizacji - no chyba że zależy Ci jedynie na aferze, a nie na transakcji

Przemek - to jest chyba bolączka wielu BOKów, które zdaje się uważają, że klient sam się domyśli co się dzieje, jeśli przez prawie miesiąc nie odpiszą na pytanie ;) Ja poruszam ten temat z sympatii do Ciebie i do premium.pl, a nie w celu wywołania afery. Przecież ostatni kontakt od Ciebie w tej sprawie miałem 13 grudnia. Po terminie (już przedłużonym) płatności 18 grudnia wystarczyło napisać, że temat jest w toku. Bo niby skąd ja mam to wiedzieć? :)

 

Tak więc chyba nie powinieneś się dziwić, że ciekaw jestem co się dzieje w tej sprawie, skoro nie mam od blisko miesiąca żadnej informacji od Was? :)

 

Pisałem jeszcze emaile 21 i 29 grudnia do Ciebie oraz do BOK 31 grudnia. Na żaden z emaili nie otrzymałem odpowiedzi :) I okres świąteczny chyba nie może być tutaj usprawiedliwieniem, chyba że całe premium.pl miało 2 tygodnie urlopu świąteczno - noworocznego ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ja nie widzę, czy nie ma takich opcji jeszcze. Dotyczy dzierżawionych domen, dla których statystki są tylko ogólne. Nie można zrobić tak jak w przypadku domen, których jest się abonentem, czyli wykresu dziennego?

 

Ponawiam to pytanie. Bo ani ja ani abonent nie mamy statystyk dziennych, a na pewno jest to do zrobienia.

Edited by rekino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie brak tych danych to po prostu błąd. Napisz ticket, a zostanie sprawdzone, wyjaśnione i ewentualnie poprawione :-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draft - już część osób pewnie sobie regularnie pobiera tę listę, więc myślę, że jeśli udostępnimy kilkukrotnie dłuższą, to wiele się nie zmieni. Zgłoś w dziale sugestii taką zmianę, a postaram się doprowadzić do jej wdrożenia.

Super, dziękuję! Zobaczcie transakcje stycznia >>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielka szkoda, że klienci nie korzystający z Facebooka nie mają w Premium.pl możliwości spełnienia jednego z dziewięciu warunków akcji "Zwiększ zainteresowanie" obniżającej prowizję o 2%.

Czy stawianie takiego warunku i tym samym uzależnianie możliwości wzięcia udziału w tak interesującej inicjatywie od serwisu zewnętrznego (niepowiązanego chyba jeszcze kapitałowo z Premium ;) ) jest absolutnie konieczne?

Edited by abc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABC - nie przymuszamy do posiadania takiego konta. Brak spełnienia tego warunku nadal generuje odpowiednią zniżkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielka szkoda, że klienci nie korzystający z Facebooka nie mają w Premium.pl możliwości spełnienia jednego z dziewięciu warunków akcji "Zwiększ zainteresowanie" obniżającej prowizję o 2%.

Czy stawianie takiego warunku i tym samym uzależnianie możliwości wzięcia udziału w tak interesującej inicjatywie od serwisu zewnętrznego (niepowiązanego chyba jeszcze kapitałowo z Premium ;) ) jest absolutnie konieczne?

 

Nie trzeba spełniać *wszystkich* warunków z tabeli, regulamin obniżki prowizji dostępny jest tutaj: https://premium.pl/article/view.html?id=58 i nic się nie zmieniło w tym zakresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniel, mógłbym Ci miesiąc temu dać dane klienta i mieć resztę w nosie. Ale tak nie jest - pracujemy ciągle nad doprowadzeniem transakcji do szczęśliwego końca, klient wpłacił część pieniędzy, czekamy na resztę wpłaty. Sprawa skomplikowała się przezokres świąteczny, ale wierzę że dąży do finalizacji - no chyba że zależy Ci jedynie na aferze, a nie na transakcji

Co prawda 1,5 miesiąca po terminie płatności, ale domena sprzedana przez premium.pl została opłacona. Trochę popracowałbym nad komunikacją w takich sytuacjach, ale cieszę się, że premium.pl ostatecznie udało się wypracować z Nabywcą rozwiązanie, które doprowadziło do szczęśliwego końca.

 

Rada dla wszystkich - pilnujcie swoich interesów, a jeśli już ktoś kupi od Was domenę, która będzie potwierdzona umową (choćby w formie elektronicznej), to macie prawo egzekwować wykonanie umowy. W tym konkretnym przypadku myślę, że gdyby nie mój upór i determinacja, do zapłaty by pewnie nie doszło.

 

DD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po raz kolejny mam problem z pobraniem kodu authinfo. Nie będę pisał do bok bo odpowiedź przyjdzie jutro albo wcale, a ja potrzebuję ten kod dziś :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×