mishel 3 Report post Posted April 11, 2011 A! No to rozumiem! Czyli wszystko jasne Dzięki za info! Edit: www.cateringpoland.pl - przekierowuje dobrze , a cateringpoland.pl (bez www) i tak robi swoje (przynajmniej u mnie) I jedno i drugie dobrze kieruje Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted April 11, 2011 (edited) Chcę zwrócić uwagę Dropped i użytkownikom (jednocześnie) na personalizację szablonów. Otóż nie wszystkie ikony czy grafiki odpowiadają tym zaznaczonym w <input type="radio".... Dla przykładu: reseller > ustawienia wyglądu > ustawienia szablonu > panel logowania > tło - u mnie ustawione jest "ostatnie" radio, - grafika (ikonka) pochodzi z przedostatniego radio, - a podkreślenie dotyczy pierwszego radio a jest 4 możliwości. Takich błędnych opcji jest kilka w całym panelu "szablonowym". Support będzie wiedział o co chodzi. Teraz uwaga!!! Chciałbym (to prośba do Dropped) aby moja kompozycja, którą sobie spersonalizowałem (pomimo błędów) nie uległa "zburzeniu" podczas nanoszenia poprawek. Edited April 11, 2011 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
hsqva 7 Report post Posted April 13, 2011 Czy istnieje możliwość podłącznia pod serwis resellerski cetryfikatu SSL ? lub czy można skorzystać z certyfikatu Dropped ? Share this post Link to post Share on other sites
necik 154 Report post Posted April 17, 2011 Powiedzmy, że do celów programu resellerskiego założyłem drugie firmowe konto na którym obecnie mam tylko jedną domeną i wiadomo jaki cennik. Czy możliwe jest ustawienie poziomu cen równego temu z pierwszego konta? Share this post Link to post Share on other sites
TomNice 45 Report post Posted April 17, 2011 Powiedzmy, że do celów programu resellerskiego założyłem drugie firmowe konto na którym obecnie mam tylko jedną domeną i wiadomo jaki cennik. Czy możliwe jest ustawienie poziomu cen równego temu z pierwszego konta? Tak, cennik możesz zmieniać w dowolnej chwili. Share this post Link to post Share on other sites
necik 154 Report post Posted April 17, 2011 Tak, cennik możesz zmieniać w dowolnej chwili. Miałem na myśli cennik zakupu usług, ale dla poniekąd dla mnie w Droppoed, do dalszej odsprzedaży Na przykładzie: - na koncie A z racji liczby utrzymywanych domen mam cenę odnowienia np. 43 zł - zakładam nowe konto B w Dropped (specjalnie do programu resellerskiego), ale mam tam tylko jedną domenę i cenę odnowienia 50 zł Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted April 18, 2011 Skontaktuj się z supportem w tej sprawie. Share this post Link to post Share on other sites
mishel 3 Report post Posted April 19, 2011 Pytanie: Zakładamy, że mam w Dropped.pl 740 domen i odnowienie domeny .pl za 43 pln Dodatkowo w ramach resellera mam 11 domen. Czy liczba domen zssumuje się i będę miał odnowienia po 42 pln ? Share this post Link to post Share on other sites
pitreq 4 Report post Posted April 19, 2011 wiadomo cos kiedy bedzie mozna wprowadzac wlasnie szablony? bo czekam na to z niecierpliwoscia Share this post Link to post Share on other sites
pitreq 4 Report post Posted April 20, 2011 sorki, ze pod soba, prosze skasowac ten post wyzej. Zapisalem sie do programu resellerskiego, teraz przedstawie swoje uwagi co ja bym chcial w tym systemie tak na poczatek: - pelna mozliwosc zmiany adresow wewnatrz serwisow, http://www.domena.pl/zamowienie_hostingu.htm <-- chcialbym miec pelna mozliwosc zmiany wygladu tego linku, kazdy powinien sobie indywidualnie ustalac cos ala jak w wordpress czy prestashop - pakiety: http://www.domena.pl/new2.php?package=p0 <-- rowniez, pelna mozliwosc edycji np. domena.pl/hosting/pakiet/medium/ - pelna mozliwosc kontroli templatki, na tym mi najbardziej zalezy... bym mogl sobie wstawic w miare profesjonalny szablon, nie bylbym widoczny ze dzialam jako reseller. - jak z adresami DNS dla serwerow. Czy sa one postaci ns1.domena.pl, ns2.domena.pl <-- to tez wazne - poza tym czy jest mozliwosc stworzenia kilka meili w mojej domenie resellerskiej? to na poczatek, jeszcze dokladnie tego nie przejrzalem ale mysle ze mi cos wpadnie do glowy Share this post Link to post Share on other sites
bradiaga 29 Report post Posted April 22, 2011 Mam takie pytanie: Chcę przetransferować domenę zarejestrowaną w Aftermarket do klienta zarejestrowanego u resellera. Czy to będzie transfer wewnętrzny? Share this post Link to post Share on other sites
mishel 3 Report post Posted April 27, 2011 Mam takie pytanie:Chcę przetransferować domenę zarejestrowaną w Aftermarket do klienta zarejestrowanego u resellera. Czy to będzie transfer wewnętrzny? Jeżeli chodzi o domenę .pl to z poziomu resellera zlecasz transfer: podajesz nazwę domeny i authinfo. Abonent dostaje maila z prośbą o zatwierdzenie i od razu domena jest u klienta resellera. Moje pytanie jak wygląda taki transfer z domenami .eu Pytam gdyż nie można pobrać kodu authinfo dla eu a innej możliwości bynajmniej z poziomu resellera nie widzę (wiem, że eu można transferować bez authinfo) Share this post Link to post Share on other sites
pitreq 4 Report post Posted April 28, 2011 na moje propozycje to w ogole nikt nie odpowiedzial... a juz troche tu wisza... Share this post Link to post Share on other sites
mucho 0 Report post Posted May 19, 2011 Witam Proszę o pilna pomoc forumowiczów - niestety pani Zuzanna z supportu dropped "przesłała informację do działu technicznego" i cisza. Sprawa wygląda tak: Przeniosłem klienta na serwer dropped. Wykupił serwer. Przeniosłem domenę. Przekierowałem domenę na dns ns1.47.pl ns2.47.pl i prze próbie dodania jej w panelu od serwera wywala mi informacje że juz jest dodana. Tymczasem dostępna jest jedynie subdomena w domenie 47.pl. ---- klient czeka na swojego maila w domenie kilka dni, support oddało do pomocy technicznej ja jestem w d....w temacie. Panel to zwykła DA. Jest tu jakis fachowiec żeby wspomoc dropped? Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted May 19, 2011 @mucho: Jeśli domena jest już zawieszona na dns dropped i odpowiednio skontigurowana w DA to bez problemu mail powinien działać ewentualnie serwery smtp i pop3 mogą pozostawać jak na subdomenie. Ogólnie wydaje mi się że klient nagmerał w DA, albo nie wiem jak poprawnie ustawić wszystko co jest oczywiście mało skomplikowane. Share this post Link to post Share on other sites
mucho 0 Report post Posted May 19, 2011 nie do konca. da tworzy kat domain z katalogami dla domen- gdzie wrzucana jest strona. tego katalogu tez nie ma. z mailem to samo. tylko dostepna subdomena Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted May 19, 2011 Najszyciej zgłosić ticket bezpośrednio w panelu DA - tam siedzą hostingowcy i zaraz coś na to poradzą. Share this post Link to post Share on other sites
mucho 0 Report post Posted May 19, 2011 (edited) edit. wyrazny przekaz dla pana prezesa michal, bo chyba ty piszesz pod tym nickiem - stary, nie poznalismy sie nigdy, ale juz chyba powiniens zatrudnic kogos do zarzadzania swoja firma. kup se jakas wyspe i sobie odpocznij. skoro ty mi kur... piszesz ze mam isc od jedego z twoich techniczńych i pisac kolejne tickety do innych twoich technicznych... ..i pisze tickety od poczatku tygodnia i desperacko wreszcie szukam pomocy na forum bo zuzia czy ktokolwiek dopiero po zestawie screenow rozumie problem i oddaje go dalej i nic sie nie dzieje ...i ty - wlasciciel firmy mi piszesz ze mam dalej pisad tickety od innych twoich ludzi zeby mi laskaiwe roziwazali problem... ... i piszesz to do klienta ktory wydaje przez dropped 100 000 rocznie to chyba masz za wysoko na tym tronie stary Edited May 19, 2011 by mucho Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted May 19, 2011 (edited) ...i ty - wlasciciel firmy mi piszesz ze mam dalej pisad tickety od innych twoich ludzi zeby mi laskaiwe roziwazali problem...... i piszesz to do klienta ktory wydaje przez dropped 100 000 rocznie to chyba masz za wysoko na tym tronie stary pewnie tez wydaje tyle co Ty w dropped i pisze glownie do supportu...... pytanie,...czy Ty bys byl w stanie odpowiadac na wszystskie emaile kazdego usera? mysle ze nie....po to jest support poza tym masz pewnie status VIPa tak jak ja i przyporzadkowany numer telefonu i konkretna osobe do rozwiazywania problemow. Edited May 19, 2011 by ryskadow Share this post Link to post Share on other sites
mucho 0 Report post Posted May 19, 2011 nie ma znaczenia ile się wydaje, ja się bujam z tym od początku tygodnia a to drobna rzecz, ktoś może ręcznie podpiąć w panel. ja też pisze do supportu ale jak po opisie problemu -chyba prostego, potem screenach, czytma że temat idzie dopiero do działu technicznego i cisza... i czytam że dział techniczny to inni ludzie królika i sam królik mi pisze żebym sobie ich znalazł? ... stary a na karku mam klienta który mi wierci dziurę bo go namówiłem na przejście na "mój" serwer co od telefonu, masz racje, rano sobie pozowlę zadzwonić Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted May 19, 2011 a na karku mam klienta który mi wierci dziurę bo go namówiłem na przejście na "mój" serwerco od telefonu, masz racje, rano sobie pozowlę zadzwonić jesli problem moze poczekac 24 h to pisze na support jesli bylby problem utraty domeny , czy czegos tak waznego ....to korzysta sie odrazu z telefonu dla VIPów Share this post Link to post Share on other sites
mucho 0 Report post Posted May 20, 2011 telefon VIP działa, sprawa załatwiona od rączki dzieki Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted May 20, 2011 @mucho: Wybacz, jeśli moja odpowiedź odebrałeś jako odsyłanie od Annasza do Kajfasza. Hostingowcy siedzą na swoich ticketach Direct Admin i są w stanie każdą sprawę hostingową załatwić od ręki, dlatego skierowałem Cię do miejsca, gdzie najszybciej otrzymasz pomoc. Ja jej nie udzielę, ponieważ nie znam dokładnie sprawy i nie znam się na panelu DA - od ego są hostingowcy właśnie. Rzeczywiście, jest konieczne spięcie teamu hostingowego z ogólnym systemem ticketów i będziemy nad tym pracować w najbliższym czasie, aby takie sytuacje nie miały miejsca. Share this post Link to post Share on other sites
polmajk 43 Report post Posted June 10, 2011 (edited) Jeden z klientów serwisu resellerskiego prosi o uruchomienie poczty gmail ( google apps ) Chodzi więc o zwykłe uzupełnienie wpisów MX, TXT na domenie . W odpowiedzi, na powyższe otrzymuję odpowiedź: W tej chwili nie można samodzielnie definiować wpisów DNS takich jak np. TXT czy CNAME. Jak dla mnie szok !! Oczywiście sprawa została przekazana dalej... edit: czekam już 5 dzień na info... Edited June 10, 2011 by polmajk Share this post Link to post Share on other sites