Bazyli 1,444 Report post Posted April 19, 2012 Tylko ze tam skasuja jego post.A tak w ogole ten adres na Cyprze to pewnie tylko wirtualne biuro wiec niewiem po co ktos by mial tam jechac. Skoro tylko wirtualne to procedura będzie prostrza... Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted April 19, 2012 (edited) Jak tak dalej AM będzie postępowało to ... ... AM postępuje tak od początku... podwyższając tylko poziom absurdu (który łykamy jak coś normalnego) Podobnie jak z naszą polityką... "jeszcze trochę a.. ludzie wyjdą na ulicę"... tylko że te "jeszcze trochę .." już dawno zostało (kilkukrotnie) przeskoczone. W AM nie trzymają nas tylko niskie ceny ... ale też (bardziej) "Instynkt Stadny" Edited April 19, 2012 by epson Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted April 19, 2012 A jak jest teraz z odnowieniami w dropped? Odnawiaja normalnie, czy tez szopki odstawiają? Share this post Link to post Share on other sites
piastun 23 Report post Posted April 19, 2012 Ja mimo wszystko wierzę w Aftermarket i pomimo przejściowych problemów nie przenosiłem swoich domen do innego rejestratora. Pomimo tego, że na jednej z domen prowadzę sklep internetowy a na dwóch mam serwisy. Aftermarket być może ma przejściowe kłopoty z powodu zakupu domeny co.pl ale wierzę, że sytuacja dość szybko się ustabilizuje (w tym sytuacja z wypłatami) . Wiem, że tu chodzi o pieniądze, ale nie wierzę w to żeby ktokolwiek z Aftermarket chciał nas oszukać. W tym momencie bezcelowe było by wprowadzanie nowego panelu, czy też reklamy telewizyjne które od dziś mają ruszyć . Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted April 20, 2012 Sadze ze wiekszosc tutaj chciala by zeby dropped wyszedl z tych problemow i bylo tam tak jak dawniej. Mam nadzieje ze sie tego doczekamy. Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted April 20, 2012 Sadze ze wiekszosc tutaj chciala by zeby dropped wyszedl z tych problemow i bylo tam tak jak dawniej. Mam nadzieje ze sie tego doczekamy. Z każdej sytuacji można wyjść a klienci mogą wybaczyć i zrozumieć wiele. Trzeba jednak wiedzieć jak z tymi klientami rozmawiać i trzeba ich uszanować. Oczywiście życzę Dropped jak najlepiej, ale wkurza mnie jego amatorszczyzna, niedojrzałość i traktowanie klientów jak idiotów. Nie wierzę w złe intencje, to co się dzieje to wynik błędnych decyzji biznesowych które zaowocowały spadkiem płynności finansowej. W takiej sytuacji najważniejsza staje się prawidłowa komunikacja z klientem. Tej komunikacji jednak nie ma albo jest fatalna. Share this post Link to post Share on other sites
promedica 8 Report post Posted April 20, 2012 Na dzień dzisiejszy wygląda to na piramidę finansową, żeby poszły wypłaty ktoś musi wpłacić, na dodatek nie byłbym pewny czy w kolejce do wypłaty nie ma równych i równiejszych. Share this post Link to post Share on other sites
dobre_domeny 0 Report post Posted April 20, 2012 Informuję, że na dzień dzisiejszy u mnie zawiodły WSZELKIE formy kontaków z Aftermarket Droped. U innych osób oczekujących na wypłaty jest tak samo. Aftermarket Droped NIE ODPOWIDAJA na zadne wiadomosći od wskazanych osób. Dodam, ze brak jest odzewu na wiadomości przesłane poprzez osoby trzecie. Share this post Link to post Share on other sites
pwagner 6 Report post Posted April 20, 2012 Dostałem wczoraj odpowiedź na reklamację wysłaną na ich ticketserver. Podobno mają zlecić wypłatę dzisiaj lub w poniedziałek... zobaczymy jak będzie. W moim przypadku kwota nie jest duża, a wypłata zlecona 4 kwietnia. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Anubis Report post Posted April 20, 2012 Informuję, że na dzień dzisiejszy u mnie zawiodły WSZELKIE formy kontaków z Aftermarket Droped.U innych osób oczekujących na wypłaty jest tak samo. Aftermarket Droped NIE ODPOWIDAJA na zadne wiadomosći od wskazanych osób. Dodam, ze brak jest odzewu na wiadomości przesłane poprzez osoby trzecie. Może masz wolny internet i Twoje maile wolno dochodzą? Share this post Link to post Share on other sites
dobre_domeny 0 Report post Posted April 20, 2012 Advocatus Diaboli czyli Anubisie. Jezeli Pan zna kogoś z Aftermarket Droped osobiście to proszę by Pan przekazał info o problemie. Jeżeli nie , to niech Pan zamilknie. Zarty skończyły się wczoraj. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted April 20, 2012 Sam się zastanawiam jakie kroki podjąć, skupiając się póki co na etycznych rozwiązaniach. Może jakaś zbiorowa skarga poszkodowanych osób do NASK i płatności.pl o przywłaszczenie środków powinna rozwiązać problem? Przypadków jawnych opóźnień są dziesiątki, więc pewnie rzeczywiście są to nawet setki przypadków w ostatnim czasie (ponieważ społeczność forum to mały ułamek klientów). Ja już mam taką sytuację drugi raz. Czy ktoś się kontaktował telefonicznie z NASK i płatności.pl czy są w stanie zainterweniować? Jeśli ktoś będzie podejmował interwencje, chętnie się dołączę. Miesiąc oczekiwania to już zdecydowane przegięcie. Póki skargi na forum były wystarczająco skuteczne dla przyśpieszenia wypłaty, byłem w miarę spokojny. Natomiast jeśli posty na forum są ignorowane, a komentarze na FB usuwane, przestałem liczyć na to, że łatwo odzyskam te pieniądze. Stąd jestem skory do działań. Share this post Link to post Share on other sites
dobre_domeny 0 Report post Posted April 20, 2012 Kontakt na Cyprze : Proszę dzwonić pod numer: 00357.22761649, im szybciej tym lepiej. Dzis piatek i zaraz będzie koniec dnia. Sekretarka ( żywa nie automatyczna ! ) angielskojęzyczna i grecka przyjeła osobiście wiadomość. Przekazałem "problem" i dane kontaktowe. Czekam na reakcję. dodatkowe kontakty : Ambasada RP w Nikozji Adres: ul. Kennedy Avenue 12/14, Office 601, 1087 Nicosia, Cyprus Numer telefonu: (00 357) 22 753 517 Numer faxu: (00 357) 22 751 981 Strona internetowa: http://www.nikozja.polemb.net/ e-mail: nikozja.amb.sekretariat@msz.gov.pl Sprawy konsularne: Adres: ul. Kennedy Avenue 12/14, Office 601, 1087 Nicosia, Cyprus Numer telefonu: (00 357) 22 668 415 Nr faxu: (00 357) 22 668 419, e-mail: nikozja.amb.wk@msz.gov.pl Adres e-mail dyżurnego w systemie Blackberry (tylko w sprawach wymagających natychmiastowej interwencji konsula): nikozja.kg.dyzurny@msz.gov.pl Nr telefonu po godzinach pracy (tylko w sprawach wymagających natychmiastowej interwencji konsula): (00 357) 99 53 19 37 Share this post Link to post Share on other sites
dobre_domeny 0 Report post Posted April 20, 2012 Inny zdenerwowany juz zadziałał. TVN24 TVN CNBS "odfajkowane" Ten Aftermarket Droped to 100% wirtual Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted April 20, 2012 Powyższa sytuacja świetnie obrazuje powiedzenie "Jeden niezadowolony klient jest ważniejszy niż stu zadowolonych". Brak PR AM i zerowa komunikacja wybitnie przyczyniają się do nerwowych ruchów wykonywanych przez zdezorientowanych klientów. Share this post Link to post Share on other sites
dobre_domeny 0 Report post Posted April 20, 2012 Prawo serii ... ? Znajomej zniknęły wszystkie domeny w panelu administracyjnym AF. Mało zawału nie dostała. Mi sie też zrobiło ... głupio. Bo mam ten sam efekt. Na szczęście tylko pod OPERĄ na Firefoxie liista jest poprawna. Share this post Link to post Share on other sites
andth 2 Report post Posted April 20, 2012 Wczoraj zlecony zwykły przelew w AM, dziś kasa na koncie. Fakt, że kwota rzędu XX zł... Share this post Link to post Share on other sites
mapa 0 Report post Posted April 20, 2012 Czekam na wypłatę zleconą 1 kwietnia... Chyba w złym dniu zleciłem Pieniążki na moim koncie (niskie xxxx). Yes! Yes! Yes! Może Wam też się poszczęści? Share this post Link to post Share on other sites
Andrzej 4 Report post Posted April 20, 2012 Czy ktoś się kontaktował telefonicznie z NASK i płatności.pl czy są w stanie zainterweniować? IMHO, to nie jest sprawa ani jednych ani drugich. NASK nie reguluje w żadnym stopniu kwestii finansowych (i dobrze) dot. rynku wtórnego domen. PayU obsługuje płatności wchodzace do AM, nie wypłaty, poza tym jeśli nawet byłoby odwrotnie, to wątpliwe by "wystąpił przeciwko" swojemyh partnerowi. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 20, 2012 dobre_domeny czy możesz wysyłać mi newsletter ze swoimi perypetiami, najlepiej co 30 minut lub udostępnić kanał RSS ponieważ Twoje historie stają się moją codziennością i żyję nimi od 2ch dni. W skrócie. Proszę nie spamuj i nie pisz co 5 min o pierdołach. Wszyscy wiemy jak jest, a podawanie jakiś numerów telefonicznych z Google i Twoje lamentowanie jest jak dla mnie po prostu smutne (sposób w jaki to robisz). Jak pisałeś Chodzi o kasę , i niie o głupie 1000 zł. - masz pewnie z czego zapłacić rachune za gaz więc wytrzymaj jeszcze kilka dni. Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted April 20, 2012 (edited) dobre_domeny czy możesz wysyłać mi newsletter ze swoimi perypetiami, najlepiej co 30 minut lub udostępnić kanał RSS ponieważ Twoje historie stają się moją codziennością i żyję nimi od 2ch dni. Innymi słowy - urzekła mnie Twoja historia Każdy czeka na kasę ale nie lamentuje. 1 post w zupełności by wystarczył. EDIT: Właśnie sprawdziłem i moja kasa dzisiaj wpłynęła na konto. Wypłata zlecona 03.04.2012 więc z małym poślizgiem ale jest. Edited April 20, 2012 by heden.pl Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted April 20, 2012 Ja mimo wszystko wierzę w Aftermarket i pomimo przejściowych problemów nie przenosiłem swoich domen do innego rejestratora. Pomimo tego, że na jednej z domen prowadzę sklep internetowy a na dwóch mam serwisy. Aftermarket być może ma przejściowe kłopoty z powodu zakupu domeny co.pl ale wierzę, że sytuacja dość szybko się ustabilizuje (w tym sytuacja z wypłatami) . Wiem, że tu chodzi o pieniądze, ale nie wierzę w to żeby ktokolwiek z Aftermarket chciał nas oszukać. W tym momencie bezcelowe było by wprowadzanie nowego panelu, czy też reklamy telewizyjne które od dziś mają ruszyć . Ja tak samo. Myślę, że gdyby było inaczej to by było o tym wiadomo. Większego ryzyka nie ma, bo domeny nie znikną. Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted April 20, 2012 (edited) Wczoraj zlecony zwykły przelew w AM, dziś kasa na koncie.Fakt, że kwota rzędu XX zł... Może wyszli z założenia, że lepiej zapłacić po xx-xxx większej ilości klientów niż jednemu xx.xxx... Edited April 20, 2012 by bartxx86 Share this post Link to post Share on other sites
Cortez 0 Report post Posted April 20, 2012 U mnie podobna sytuacja. Małe kwoty dochodzą w kilka dni, natomiast te większe gdzieś zabłądziły. Share this post Link to post Share on other sites
marismo 2 Report post Posted April 20, 2012 ja tylko mam nadzieję, że nagle nie okaże się, że w wyniku tych planowanych zmian dropped powróci do pobierania prowizji od wpłaty/wypłaty. Ja już wolę poczekać te 3-4 dni. Bo inaczej zwijam się z domenami gdzie indziej. Share this post Link to post Share on other sites