Jump to content
Saint

Dropped.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Dobre pytanie, też takiego czegoś poszukuję jak na razie na rynku znalazłem 2 graczy którzy zajmują się czymś takim, ciekawe za czyim pośrednictwem wysyłane są sms'y z dropped.

 

To może byś się podzielił tą wiedzą - temat również mnie interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Raczej tej, której Twój partner EuroDNS nie chce przyjąć i nie DynaDot w gwoli ścisłości.

Tak na marginesie jak ostatnio próbowałeś coś z tym zrobić i nic z tego nie wyszło to nie dostałem zdaje się zwrotu kasy za transfer.

Transfer domeny był za każdym razem odrzucany przez obecnego rejestratora i EuroDNS nie może w tej sytuacji nic z tym zrobić.

 

Zwrot opłaty dostałeś (16 czerwca).

Edited by Dropped.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Troche offtopic, ale mam pytanie do Dropped.pl, z jakiego pośrednika korzystanie przy wysyłaniu hurtowo SMSów?

W Polsce: SMSapi.pl

Globalnie: Clickatell.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli dałoby się na liście spadów dać jakąś ciemniejszą czcionkę nazw domen.. laptop + światło dziennie = nieczytelność

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie, czy nie dałoby się w "Wyszukiwarce usuniętych domen" do "daty usunięcia" dodać opcji "od ostatniego logowania" lub "od ostatniego wyszukiwania" i wyświetlać wszystkie domeny, które spadły od momentu ostatniej obecności, a najlepiej od momentu ostatniego wyszukiwania?

Edited by jamiko

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja mam pytanie, czy nie dałoby się w "Wyszukiwarce usuniętych domen" do "daty usunięcia" dodać opcji "od ostatniego logowania" lub "od ostatniego wyszukiwania" i wyświetlać wszystkie domeny, które spadły od momentu ostatniej obecności, a najlepiej od momentu ostatniego wyszukiwania?

 

 

podpisuję się ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
przecież to już jest

 

widzisz, wystarczyła Twoja odpowiedz i ta opcja się znalazła. dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wyłączone powiadomienia sms w nocy. Bardzo proszę nie wysyłać mi jutro ~sms-ów o nowych aukcjach ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego pomimo prawidłowych ustawień - aby nie kierować domen na parking ND - i tak automatycznie zmieniane są DNSy na NameDrive przy każdorazowej rejestracji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysylajcie nam maile bo tak to latwiej znalezc i odpisac ;-)

 

Przepraszam za opoznienia w odpowiedziach na maile ale przebywam teraz za granica i mam utrudniony dostep do internetu ;-)

Edited by Noname

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przepraszam za opoznienia w odpowiedziach na maile ale przebywam teraz za granica i mam utrudniony dostep do internetu ;-)

No tak, parę miesięcy pracy w dropped i już od razu zagranica - pewnie kanary ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co? Firma zamknięta? Klucz pod wycieraczką? Nie lepiej było od razu zarejestrować firmę w Egipcie zamiast na Cyprze?

;) ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kilkaset 3-literówek spadło i cała ekipa Dropped.pl na wyjazdach. Ciekawe gdzie Michał jest ;)

W lesie siedzę, już od dwóch miesięcy ;)

 

DNSy sa ustawiane na NameDrive bo tak masz wpisane pod pozycją "Domyślne DNS po rejestracji".

Share this post


Link to post
Share on other sites
DNSy sa ustawiane na NameDrive bo tak masz wpisane pod pozycją "Domyślne DNS po rejestracji".

 

A tak, faktycznie - patrzyłem w zakładce Parking a nie Domeny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam na forum, bo może komuś jeszcze się przyda:

jak usunąć kontakt (dane do rejestracji), który nie jest już potrzebny?

A jeśli się nie da, czy taka opcja będzie dodana?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytam na forum, bo może komuś jeszcze się przyda:

jak usunąć kontakt (dane do rejestracji), który nie jest już potrzebny?

A jeśli się nie da, czy taka opcja będzie dodana?

 

nie da się, już o tym pisałem do supportu - aktualnie robią to ręcznie po wysłaniu prośby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×