Jump to content
DD

Które domeny na aukcję MeetDomainers?(4-ostatnia)

Które domeny Twoim zdaniem powinny znaleźć się na aukcji MeetDomainers?  

83 members have voted

  1. 1. Wybierz 5-10 najciekawszych Twoim zdaniem propozycji

    • borówki.pl (IDN) - 1 PLN
      6
    • cytolog.pl - 1 PLN
      5
    • lotywidokowe.pl - 1 PLN
      8
    • marketingdomenowy.pl - 1 PLN
      3
    • rynekreklamy.pl - 1 PLN
      9
    • sardynki.pl - 1 PLN
      14
    • wedlina.pl - 1 PLN
      16
    • opowiedz.pl - 500 PLN
      11
    • konserwanty.pl - 1 000 PLN
      10
    • aukcjasztuki.pl - 1 000 PLN
      5
    • kosmetyki24.pl - 2 000 PLN
      6
    • ipn.pl - 5 000 PLN
      30
    • papa.pl - 5 000 PLN
      14
    • agencja.pl - 15 000 PLN
      38
    • aparaty.pl - 30 000 PLN
      38
    • nadwaga.pl - 40 000 PLN
      15
    • znaczki.pl - 49 000 PLN
      19
    • 1.pl - 79 000 PLN
      43
    • tanio.pl - 89 000 PLN
      17
    • kredytyhipoteczne.pl - 120 000 PLN
      21


Recommended Posts

Moje domenki tez nie znalazły na tyle uznania, żeby zakwalifikować się do aukcji - ale przyznam, że od początku domyslałem się prowizji.

Bo była mowa, że aukcja odbędzie się przez Aftermarket i nietrudno się było domyślioć, że poniosą przy tym pewne koszty.

Nie wystawiam domen na aukcję w AF ale pamiętam że promocja z prowizjami miała się skończyć końcem września.

 

Inną sprawą jest, że powinna być większa jasność zarówno przy doborze domen jak i informacja o wysokości prowizji na samym początku.

 

Kolejna uwaga:

 

Prowizja to opłata za coś. Wysokość w % prowizji ma mniejsze znaczenie od tego co za nią uzyskacie.

Lepiej zapłacić 7% od 200k niż 3 od 30k.

A więc istotne jest jacy będą kupcy i jaka jest pewność zapłaty wylicytowanej kwoty.

Jeżeli kupcami byliby sami domeniarze ze spotkania to i 1 % będize dużo - bo można zrobić aukcję na di ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prowizja to opłata za coś. Wysokość w % prowizji ma mniejsze znaczenie od tego co za nią uzyskacie.

Lepiej zapłacić 7% od 200k niż 3 od 30k.

Możesz jaśniej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No po tym jak Michał zobaczy jak lud(.pl) się burzy, to myślę że dziś prowizja zleci do 3 procent. No ale gdyby zostało 7% to niezłe żniwa dropped czekają ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No po tym jak Michał zobaczy jak lud(.pl) się burzy, to myślę że dziś prowizja zleci do 3 procent. No ale gdyby zostało 7% to niezłe żniwa dropped czekają ;)

 

Teraz to moze nawet zejsc do 0%. Niesmak i tak pozostanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz to moze nawet zejsc do 0%. Niesmak i tak pozostanie.

 

sadze ze w tych 7% jest oplata za transakacje zwiazane z platnosciami24 lub innym podobnym systemem

(pamietem, że mi zabierali ok 3-5% kwoty jaka klient wplacil w moim sklepie internetowym)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sadze ze w tych 7% jest oplata za transakacje zwiazane z platnosciami24 lub innym podobnym systemem

(pamietem, że mi zabierali ok 3-5% kwoty jaka klient wplacil w moim sklepie internetowym)

W aftermarket przy wypłacie pobierane jest 2,50zł, czyli to raczej nie jest 3-5% od sprzedanej przykładowo domeny za 10.000zł.

Ja wycofuję swoje domeny, bo szczerze powiedziawszy czegoś takiego się nie robi. Gdyby na starcie DD i Michau określili się co do prowizji, zapewne poleciałyby głosy krytyki, ale potargowalibyśmy się i sprawa rozeszła by się po kościach ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prowizja to opłata za coś. Wysokość w % prowizji ma mniejsze znaczenie od tego co za nią uzyskacie.

Lepiej zapłacić 7% od 200k niż 3 od 30k.

 

Możesz jaśniej ?

 

Jaśniej to wygląda tak:

Masz domenę costamcostam.pl

Wartosć tej domeny szacujesz dla EU na 200k.

Ale Ty nie masz kontaktu z tym EU ani pomysłu kto to by mógł być.

Dlatego dajesz ją komuś do sprzedaży - np wystawiasz na aukcji.

Jeżeli sprzedawca zorganizuje Ci klienta powiedzmy za 180 k i zapłacisz mu 7% to zostanie Ci 93% ze 180k.

Ale jeżeli sprzedawca sprzeda ją byle komu (czytaj - nie znalazł EU a sprzedał np pośrednikowi) za 30k to i 1% będzie dużo - bo zostanie Ci co prawda 99% ale z 30k.

Oczywiście mówię o sytuacji w której wartość 200k jest realna a nie wyimaginowana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby i wilk był syty i owca cała - czytaj - domeny nie zostały usunięte z aukcji a aftermarket zarobił - proponuję prowizję ustawić np tak:

 

Podstawowa Cena - PC -1%

Satysfakcjonująca Cena SC-5%

powyżej - 10%

CSD - cena sprzedaży domeny

Liczenie:

Domena poszła za CSD > SC

Prowizja wynosi 10% *(CSD-SC) + 5%*(SC-CP) +1%*CP

 

Wysokość procentów - przypadkowa - Aftermarket może inne zaproponować.

Wadą tego pomysłu jest nieco zamieszania i liczenia.

Zaletą - jedne stawki a możliwość negocjacji PC, SC przez właścicieli konkretnych domen.

Dodatkową zaletą dla wystawiających jest silne zmotywowanie sprzedawcy(Aftermarket) do znalezienia na aukcję klientów z zasobnymi portfelami.

Wysoka prowizja za konkretnie wykonaną pracę.

 

Przykład:

Mam domenę ccccc*pl i mogę ją od ręki sprzedać za 30k

satysfakcjonowała by mnie cena 50k

Więc prowizja mogłąby wyglądać tak:

1-30k- 1%

nadwyżka od 30 do 50k - 5%

nadwyżka powyżej 50 k - 10%.

 

Wysokość prowizji - czyli procenty ustala Aftermarket.

Ceny PC i SC negocjują wystawiający domeny z Aftermarket/DD.

Ceny PC i SC nie są powiązane z cenami startowymi.

Dla uproszczenia można by PC i SC połączyć w jedną.

Mniej progów i mniej negocjacji.

Ale w sytuacji jaka się wytworzyła - bardziej sprawiedliwa wydaje mi się wersja rozszerzona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podstawowa Cena - PC -1%

Satysfakcjonująca Cena SC-5%

 

Więc prowizja mogłąby wyglądać tak:

1-30k- 1%

nadwyżka od 30 do 50k - 5%

nadwyżka powyżej 50 k - 10%.

To ja mam podstawową 1-100tyś dla domeny "średniej" - kto by miał określać ten próg? to nie przejdzie.

 

Teraz do tematu : 7% - KOSMOS, nawet jeśli dopłaca kupujący (w co wątpię?) to nikt nie będzie licytował wysoko gdy cena końcowa to 107%, z drugiej strony sprzedać wódkę.pl za 50tyś i płacić za to 3500 to troszkę nietakt.

Proponuję zorganizować aukcję na sedo! jeśli będą przedstwiciele sedo to może jednak jest szansa że pl pojawią się na głównej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proponuję zorganizować aukcję na sedo! jeśli będą przedstwiciele sedo to może jednak jest szansa że pl pojawią się na głównej?

Właściwie to dzięki temu więcej obcokrajowców powinno dowiedzieć się o rynku .pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dłuższego czasu na forum nie ma ani DD ani MP. Pierwszy raz chyba tak długo.

 

Co ja gadam, to na pewno tylko zbieg okoliczności ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od dłuższego czasu na forum nie ma ani DD ani MP. Pierwszy raz chyba tak długo.

I chyba słusznie choć oczywiście mogą korzystać z weekendu.

Pisze 'słusznie' gdyż sytuacja wymaga zastanowienia i zapewne lepiej będzie odczekać aż miną największe emocje i będzie można ze spokojem wszystko wyjaśnić i zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie bez dolewania oliwy do ognia.

 

Bez względu na to jak sprawa się zakończy wierzę, że nie zepsuje to atmosfery jaką mam nadzieję zastać na MD 2008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako główny winowajca tego zamieszania - czas na wypowiedź w sprawie prowizji na aukcji domen na żywo MeetDomainers, współorganizowanej przez Aftermarket.pl. Dla jasności jeszcze - faktycznie korzystałem z weekendu i dlatego dopiero teraz odpowiadam.

 

Na wstępie zaznaczę, że pomysł takiej właśnie prowizji - a nie innej - był w 100% moim pomysłem. Proszę więc wszelkie ewentualne żale kierować w moją stronę.

 

Jeśli chodzi o prowizje od sprzedanych domen, to kiedy podejmowałem decyzję o aukcji na MeetDomainers nie wiedziałem, jak będzie wyglądać, jakie będą domeny oraz jak to będzie zorganizowane technicznie. Jak na początek - to było sporo niewiadomych. Wybór współpracy padł na Aftermarket.pl ze względu na największe doświadczenie na naszym rynku w kwestii aukcji domen - i tego nikt nie może kwestionować. W końcu to pierwszy taki serwis w Polsce.

 

Kiedy pojawił się więc pomysł aukcji na MeetDomainers nie wiadomo było nawet czy i jakie domeny zostaną wystawione i czy aukcja w ogóle się odbędzie. Ciężko było wtedy decydować o prowizji. Choć gdybym teraz mógł cofnąć czas, to podałbym informację, że można się spodziewać, że prowizja będzie - możliwie niska, ale nie wiadomo na tym etapie przygotowań jaka. Poza tym faktycznie widocznie gdzieś podświadomie bałem się, że informacja o prowizji może zniechęcić Was do wystawiania swoich typów, z których jak się później okazało - na ostateczną aukcję mogło przejść góra kilka % (w sumie zostało zgłoszonych kilkaset domen na aukcję, z których zostało wybranych 30 kilka sztuk). Stąd informowanie wszystkich o prowizji wydało się wtedy niepotrzebnie - bardzo możliwe, że był to mylny wniosek z mojej strony - nie przeczę, że tak mogło być.

 

W trakcie organizacji MeetDomainers wiele niewiadomych przestało być niewiadomymi. Jasne stało się, że konieczne jest przygotowanie specjalistycznego oprogramowania do przeprowadzenia aukcji jednocześnie na żywo i w Internecie. I w tym miejscu trzeba sobie zdać sprawę, że na świecie takiego oprogramowania właściwie nie ma i zdarza się niezmiernie rzadko, żeby aukcje były prowadzone jednocześnie na żywo i w Internecie. Jest to związane z wieloma problemami, jakie pojawiają się podczas takiej aukcji. Zapewnienie, żeby taka aukcja przebiegła sprawnie i poprawnie nie jest proste i stawia dość wysokie wymagania od firmy, która takie oprogramowanie przygotowuje.

 

Dlatego uważam, że za przygotowanie takiego oprogramowania firmie należy się zapłata. I choć oczywiście jednocześnie Aftermarket.pl zyskuje darmową reklamę i doświadczenie we współorganizowaniu takich aukcji, to jednak nie powinien robić tego za darmo - niby dlaczego. Dlatego sam zdecydowałem o tym, żeby sprawiedliwa połowa prowizji trafiła do serwisu aukcyjnego.

 

Z drugiej strony, skoro już padły wszystkie pytania i wątpliwości odnośnie zasadności prowizji, wspomnę też, że profesjonalny aukcjoner, który przeprowadzi aukcję w Krakowie nie pobiera za swoje usługi kilkuset złotych a kilka tysięcy złotych. Niestety jakość kosztuj - i to pod każdą postacią - czy to dobrego oprogramowania aukcyjnego czy też profesjonalnego aukcjonera - jednego z najbardziej doświadczonych osób w Polsce.

 

Pomijam inne detale, które też wpływają na koszty przeprowadzenia takiej aukcji jak choćby płatne ogłoszenia w zachodnich serwisach domenowych, które będą promowały aukcję od przyszłego tygodnia. Pomijam natomiast całkowicie np. swój czas, którego jednak trochę było, a który został poświęcony na zorganizowanie aukcji. Są jeszcze inne koszta, o których nie warto tu wspominać, ale jednak są i ziarnko do ziarnka wpływa na całkiem spory ostateczny koszt.

 

Teraz jeśli założymy, że np. na aukcji sprzedadzą się domeny za powiedzmy 200 tys. zł, to ile mamy prowizji? 14 tys. - z czego 7000 zł trafia do Aftermarket.pl a - pozostałe 7000 zł do Organizatorów MeetDomainers na opłacenie aukcjonera, reklamy aukcji itd. Oczywiście jest to czyste założenie, bo przecież domen może się też sprzedać mniej za mniejszą kwotę - nie da się tego wykluczyć. To w końcu pierwsza taka aukcja.

 

Oczywiście byłoby wspaniale, gdyby wartość sprzedanych domen wyniosła np. 500 tys. zł. Realne, choć jednak trudne do osiągnięcia. Oczywiście wtedy suma prowizji wyniesie po 17.5 tys. zł dla Aftermarket.pl i Organizatorów MeetDomainers. Ale nawet w tym wypadku nie uważam, że kwota 17.5 tys. zł dla Aftermarket.pl to duża kwota za odpowiedzialność, która jednocześnie na Michale spoczywa. Proszę spojrzeć na to również z tej strony. Co się zaś tyczy drugiej części tej hipotetycznej kwoty prowizji - która trafi do Organizatorów, to po odliczeniu kosztów bezpośrednich aukcji pozostanie ok. 10 tys. zł. Dla uspokojenia wszystkich, którzy boją się, że Organizatorzy się wzbogacą przy tej okazji - spieszę uspokoić, że koszty organizacji MeetDomainers przekraczają (przynajmniej o taką kwotę) przychody z biletów i wkład od Sponsorów. W normalnej sytuacji nie widziałbym potrzeby, żeby o tym wspominać, ale w tym wypadku uznałem to jednak za uzasadnione.

 

W podobnych aukcjach domen na świecie prowizje wynoszą od 10-15%.

 

Największym błędem, jaki popełniłem był brak ogłoszenia informacji o prowizji już po wybraniu ostatecznej listy domen i jasnym powiedzeniu, że taka prowizja będzie i w jakiej kwocie. Jest to mój błąd, którego żałuję, ale cofnąć tego się już nie da. Informacja, która zawarta jest w cenniku na stronie Aftermarket.pl nie jest wystarczająca, dlatego w emailu, który prześlę raz jeszcze do wszystkich, których domeny zostały wytypowane na aukcję. Oczywiście jeśli w tym momencie część osób się wycofa - a może nawet większość, nie będę w stanie nic na to poradzić i winę za to będę w głównej mierze ponosił ja. Bo może gdyby informacja o prowizji była podana wcześniej, to część osób nie czuła by się teraz oszukana. Choć druga część pewnie z tego powodu w ogóle by swoich domen nie wystawiła na aukcję - co też może być zrozumiałe, to w końcu Wasze domeny i macie prawo o nich w 100% decydować.

 

Decyzji o wartości prowizji nie mam zamiaru jednak zmienić - wynosi ona 7% od sprzedaży i płaci ją sprzedawca domeny (potrącana jest z kwoty sprzedaży domeny). Uwzględniając wszystkie koszty uważam, że jest to prowizja w pełni uzasadniona. Jeśli ktoś się na nią nie zgadza ma oczywiście pełne prawo do rezygnacji z wystawienia swoich domen na aukcję na żywo na MeetDomainers.

 

Przepraszam wszystkich, że informacji o prowizji nie podałem wcześniej - po części wytłumaczyłem, dlaczego tak się stało. Po części był to po prostu mój błąd, że nie zrobiłem tego we właściwym momencie.

 

To kto pierwszy do rzucenia kamieniem..?

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
... to ktos moze nie byc zainteresowany wtedy takim spotkaniem - a kto mu zwróci wpłacone wadium?

A Ty planujesz być na tym spotkaniu, że takie pierdoły piszesz ?

Zauważ, że aukcja domen ma być tylko dodatkową atrakcją i gdyby jej nie było to i tak spotkanie takie może być znacznie ciekawsze i przyjemniejsze niż codzienne stukanie w klawisze.

Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źle się stało , że informacja o prowizji nie została wcześniej podana do wiadomości, choć ten problem mnie bezpośrednio nie dotyczy, gdyż nie zgłaszałem domen do aukcji.

 

Jednak mnie nie daje spokoju inna sprawa....Spotkanie Meetdomainers ma służyć promocji polskiego rynku domen w Polsce i na świecie. To zrozumiałe, iż organizacja takiego przedsięwzięcia to spory wydatek ale... Dlaczego potencjalny zainteresowany udziałem w tym spotkaniu musi płacić od 700 do 1220 zł za uczestnictwo? Dlaczego nie można było zrobić innych kryteriów opłat. Np oddzielne opłaty za wzięcie udziału w wykładach, jedzenie itp. Może nie każdy byłby zainteresowany noclegiem w ***** hotelu, a wybrał inny nocleg, tańszy, byle tylko wziąć udział w tym spotkaniu. Z pewnością byłoby wielu chętnych, a tak w spotkaniu tym "w atmosferze luksusu" będą uczestniczyć tylko wybrani, z zasobnym portfelem, których stać na taką wejściówkę...

 

Pewnie zostanę zlinczowany, ale musiałem to w końcu napisać....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wybór współpracy padł na Aftermarket.pl ze względu na największe doświadczenie na naszym rynku w kwestii aukcji domen - i tego nikt nie może kwestionować. W końcu to pierwszy taki serwis w Polsce.

Oby tylko doświadczony serwis nie miał w dniu aukcji problemów takich jak dzisiaj, na stronie http://www.aftermarket.pl/oldauctions.php znowu coś posypało się.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może nie każdy byłby zainteresowany noclegiem w ***** hotelu, a wybrał inny nocleg, tańszy, byle tylko wziąć udział w tym spotkaniu. Z pewnością byłoby wielu chętnych, a tak w spotkaniu tym "w atmosferze luksusu" będą uczestniczyć tylko wybrani, z zasobnym portfelem, których stać na taką wejściówkę...

 

Pewnie zostanę zlinczowany, ale musiałem to w końcu napisać....

 

nie no ja zaplacilem za wstep 366zl i spie w tanim hostelu, takze nie ma mowy o zadnych luksusach. A pomysl o mozliwosci wyboru pakietu z jedzeniem lub bez jest wg mnie bez sensu, przeciez tu chodzi o integracje.

Edited by rok1978

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie no ja zaplacilem niektorzy zaplacili za wstep 366zl i spie w tanim hostelu, takze nie ma mowy o zadnych luksusach. A pomysl o mozliwosci wyboru pakietu z jedzeniem lub bez jest wg mnie bez sensu, przeciez tu chodzi o integracje.

 

To czemu nie było podanej informacji, że można zapłacić mniej za uczestnictwo a nocleg załatwić na własna rekę? Ja zrezygnowałem z tego właśnie powodu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jednak mnie nie daje spokoju inna sprawa....Spotkanie Meetdomainers ma służyć promocji polskiego rynku domen w Polsce i na świecie. To zrozumiałe, iż organizacja takiego przedsięwzięcia to spory wydatek ale... Dlaczego potencjalny zainteresowany udziałem w tym spotkaniu musi płacić od 700 do 1220 zł za uczestnictwo? Dlaczego nie można było zrobić innych kryteriów opłat. Np oddzielne opłaty za wzięcie udziału w wykładach, jedzenie itp. Może nie każdy byłby zainteresowany noclegiem w ***** hotelu, a wybrał inny nocleg, tańszy, byle tylko wziąć udział w tym spotkaniu. Z pewnością byłoby wielu chętnych, a tak w spotkaniu tym "w atmosferze luksusu" będą uczestniczyć tylko wybrani, z zasobnym portfelem, których stać na taką wejściówkę...

 

Pewnie zostanę zlinczowany, ale musiałem to w końcu napisać....

Spieszę z odpowiedzią.

 

Po pierwsze - po to była możliwość rejestracji w cenie 300 zł netto dla pierwszych 30 osób, aby najbardziej zainteresowani tematyką rynku wtórnego mogli się zarejestrować na Spotkanie, mimo czasem małych funduszy. Kto aktywnie uczestniczy w życiu forum i czytał wątki jakie się tu pojawiały - mógł spokojnie skorzystać z tej okazji.

 

Po drugie - cena rośnie wraz ze zbliżaniem się terminu Spotkania - jest to sprawdzona praktyka. Nie będę tłumaczył dlaczego tak się dokładnie robi, ale wynika to ze względów organizacyjnych.

 

Po trzecie - po tym jak wstęp kosztował 300 zł netto, przez dłuuugi okres koszt "wejściówki" wynosił 400 zł netto. Spróbuj porównać ceny udziału w podobnych spotkaniach a zobaczysz, że ceny wejściówek oscylują między 1000-1500 zł.

 

Po czwarte - to Spotkanie odbywa się w najlepszym hotelu w mieście, bo nasz biznes i osoby, które tworzą rynek domen na to zasługują. A dodatkowo fakt, że hotel jest w centralnym położeniu - pozwala każdemu wybrać sobie nocleg według potrzeb i możliwości finansowych (w Krakowie można zapewnić sobie nocleg od 40 - 1000 zł).

 

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi w dużej mierze zaspokoiły Twoją ciekawość ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spieszę z odpowiedzią.

 

Po pierwsze - po to była możliwość rejestracji w cenie 300 zł netto dla pierwszych 30 osób, aby najbardziej zainteresowani tematyką rynku wtórnego mogli się zarejestrować na Spotkanie, mimo czasem małych funduszy. Kto aktywnie uczestniczy w życiu forum i czytał wątki jakie się tu pojawiały - mógł spokojnie skorzystać z tej okazji.

 

Po drugie - cena rośnie wraz ze zbliżaniem się terminu Spotkania - jest to sprawdzona praktyka. Nie będę tłumaczył dlaczego tak się dokładnie robi, ale wynika to ze względów organizacyjnych.

 

Po trzecie - po tym jak wstęp kosztował 300 zł netto, przez dłuuugi okres koszt "wejściówki" wynosił 400 zł netto. Spróbuj porównać ceny udziału w podobnych spotkaniach a zobaczysz, że ceny wejściówek oscylują między 1000-1500 zł.

 

Po czwarte - to Spotkanie odbywa się w najlepszym hotelu w mieście, bo nasz biznes i osoby, które tworzą rynek domen na to zasługują. A dodatkowo fakt, że hotel jest w centralnym położeniu - pozwala każdemu wybrać sobie nocleg według potrzeb i możliwości finansowych (w Krakowie można zapewnić sobie nocleg od 40 - 1000 zł).

 

Mam nadzieję, że moje odpowiedzi w dużej mierze zaspokoiły Twoją ciekawość ;)

 

DD

 

 

Widocznie przegapiłem (bije się w pierś) niższe ceny niższych wejściówek, ostatnie jakie widziałem były w okolicach 700 lub 940 (w pobliżu tych kwot przynajmniej) Co do hotelu to nie mam do niego żadnych zastrzeżeń, ale kontynuując wątek, szkoda, że nie można było zapłacić oddzielnie za uczestnictwo np. w wykładach i aukcji. Pewnie rodziło by to za sobą więcej spraw organizacyjnych, ale np. mnie (pewnie nie tylko) interesują bardziej kwestie merytoryczne i nie potrzebuje płacić dodatkowo za jedzenie, zabawę itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×