Jump to content
Dropped.pl

Program resellerski - zapraszamy!

Recommended Posts

Wyślij mi nazwę domeny na PM.

 

Poszło. Cieszy mnie fakt, że można już jako reseller np. przedłużyć, przekierować domenę klientowi z własnych środków :)

 

EDIT: Tak na szybko to istotne jest jeszcze ustawienie własnych (domyślnych) serwerów DNS. Proszę :D

Edited by mishel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w regulaminie użytkownika serwisów resellerskich nie powinien znaleźć się akapit dotyczący promocji, czyli darmowych domen rejestrowanych razem z wybranym pakietem hostingowym?

 

Bo w tej chwili na stronie promotions.php są zapisy w stylu: "1 darmowa domena w przypadku zakupu pakietu Starter na 12 miesięcy.." czyli rozumiem, że tak długo jak klient ma serwer tak długo ja będę mu opłacał domeny? tak? Bo przyznam, że myślałem, że to jest promocja na pierwszy rok a nie na zawsze. Bo w takim wypadku taka promocja za rok będzie bardzo bolała.

 

Proszę o informację jak długo będę ponosił koszty związane z moimi promocjami i o informację czy jest gdzieś zapis ustalający warunki promocji dla mnie i mojego klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest darmowa rejestracja domeny. Odnowienia są już na koszt użytkownika. Postaram się to uściślić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zakończyliśmy pracę nad jednym z ważniejszych elementów programu resellerskiego - mechanizmem edycji wyglądu szablonu graficznego strony. Aby skorzystać z tej funkcjonalności, należy z menu wybrać Reseller -> Ustawienia wyglądu -> Ustawienia szablonu.

 

Tym samy kończymy wdrażanie wszystkich funkcji niezbędnych do uruchomienia programu. W najbliższych dniach wdrożone zostaną poprawki różnych drobnych błędów zgłaszanych przez użytkowników (literówki, itp.), i wdrożenie produkcyjne programu nastąpi około 1 kwietnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm przykładowo zmieniam wygląd panelu logowania ale zmian nie widzę ...

 

EDIT: problem pojawia się gdy mam kilka programów resellerskich. Zgłosiłem usunięcie zbędnych może to pomoże.

Edited by mishel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odniosłem wrażenie iż wpisywanie kolorów ręcznie nie przynosi efektów (nie działa).

 

Chciałem zmienić kolor w miejscu: Panel z linkami/Nagłówek/Kolor tła

Mam ustawioną skórkę ostatnią po prawej w drugim rzędzie (w widoku wyboru szablonu)

 

Wpisywałem swoje kolory oczywiście szesnastkowo lecz cały czas pozostawał aktywny kolor wybrany z tablicy próbek.

 

Generalnie jednak trzeba przyznać iż ładnie zrobiony jest ten panel i stwarza spore możliwości dla osób chcących spersonalizować swoje szablony.

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Odniosłem wrażenie iż wpisywanie kolorów ręcznie nie przynosi efektów (nie działa).

 

Chciałem zmienić kolor w miejscu: Panel z linkami/Nagłówek/Kolor tła

Mam ustawioną skórkę ostatnią po prawej w drugim rzędzie (w widoku wyboru szablonu)

 

Wpisywałem swoje kolory oczywiście szesnastkowo lecz cały czas pozostawał aktywny kolor wybrany z tablicy próbek.

 

Generalnie jednak trzeba przyznać iż ładnie zrobiony jest ten panel i stwarza spore możliwości dla osób chcących spersonalizować swoje szablony.

 

Pozdrawiam,

 

Jeżeli masz kilka domen na resellerze to sprawdź czy modyfikujesz odpowiednią ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już kilku klientów na swoim koncie, ale też kilka kont testowych oraz takich, które dotyczą testów klientów i nie opłacenia usługi, więc są do wywalenia po prostu. Czy jest jakakolwiek możliwość usuwania nieaktualnych kont (przez resellera lub przez konto klienta)? Inaczej robi się powoli bałagan i za jakiś czas nie będę wiedział ilu mam fakktycznych klientów, a ile "śmieciowych" rejestracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, nie wiem czy to jest dobry pomysł aby była możliwość aby usuwać konta. Ktoś mógł założyć konto, wróci do niego za dwa miesiące aby faktycznie coś zarejestrować, a tu konta nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm, nie wiem czy to jest dobry pomysł aby była możliwość aby usuwać konta. Ktoś mógł założyć konto, wróci do niego za dwa miesiące aby faktycznie coś zarejestrować, a tu konta nie ma.

 

 

Kasowanie konta faktycznie problematyczne, ale może wprowadzić wybór użytkowników. Wtedy domyślnie wyświetlałaby się listy Użytkownicy Aktywni i do wyboru Użytkownicy nowi lub brak zamówień - w menu jak poniżej.

Lista: Użytkownicy Aktywni/Nieaktywni | Domeny | Serwery | Ubezpieczenia | Zamówienia | Newslettery

 

wtedy można zadziałać odpowiednim mailingiem na te osoby i być może skłonić je do działania, gdyby wprowadzić również wybór w newsletterze Wszyscy/Aktywni/Nieaktywni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kasowanie konta faktycznie problematyczne, ale może wprowadzić wybór użytkowników. Wtedy domyślnie wyświetlałaby się listy Użytkownicy Aktywni i do wyboru Użytkownicy nowi lub brak zamówień - w menu jak poniżej.

Lista: Użytkownicy Aktywni/Nieaktywni | Domeny | Serwery | Ubezpieczenia | Zamówienia | Newslettery

 

wtedy można zadziałać odpowiednim mailingiem na te osoby i być może skłonić je do działania, gdyby wprowadzić również wybór w newsletterze Wszyscy/Aktywni/Nieaktywni

 

Fajny pomysł - popieram ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy promocji domena gratis do hostingu.

 

Dlaczego skoro klient opłacił hosting, teraz system chce mu pobrać pieniądze za rejestrację pierwszej domeny .pl ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy domena była zamawiana razem z hostingiem? Czy klient zakupił hosting a domenę zamówił później?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy domena była zamawiana razem z hostingiem? Czy klient zakupił hosting a domenę zamówił później?

 

No właśnie rozdzielił to sobie... ehh

 

edit: pisze, że najpier dodał do koszyka hosting, a poźniej domenę - opłacał razem podobno

 

może jest to związane z problemami z NASK

dostępne domeny pojawiały się jako niedostępne

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie pierwszego klienta w moim serwisie resellerskim.

 

Sprawa z darmową domeną do hostingu nie została wyjaśniona.

Klient musiał za nią osobno zapłacić...

 

Mimo , iż wysłałem ticket i poprosiłem o szybką reakcję ( nim zostanie wygenerowana faktura )

 

W odpowiedzi dostałem info – iż „ problem dotyczący darmowej domeny do hostingu został przekazany do odpowiedniego działu „

 

Tyle w temacie...

 

Cała sytuacja jest pewnie związana z problemami z NASK, które miały tego dnia miejsce. Domeny dostępne przy próbie rejestracji pojawiały się jako niedostępne. Sam klient mnie o tym poinformował, zdziwiony faktem, iż u konkurencji domeny można normalnie zarejestrować...

 

No nic, już jest po fakcie. Faktury wygenerowane...

 

Złapałem pierwszy minus u klienta...

 

Całą sprawę mam nadzieję udało mi się załagodzić przesyłając środki $ na konto jednego z pracowników firmy. Są to młode osoby, a więc udało się dogadać.

 

Firma ( nowa ) zajmuje się tworzeniem stron WWW i wykupiła u mnie hosting oraz 2 domeny firmowe. ( .pl .eu ). Zależy mi na jej zatrzymaniu – pewnie każda nowa domena / hosting dla klienta zostanie wykupiony u mnie...

 

 

2 sprawa. Z ciekawości zadałem w kolejnym tickecie kilka pytań odnośnie systemu resellerskiego.

Jednym z nich było: dlaczego dla 2 domen zamówionych przez ww. klienta ( identyczne nazwy w 2 rozszerzeniach ) , pod .pl widnieje jako osoba fizyczna, a pod .eu jako organisation ? ( oczywiście przesłałem pełne nazwy domen )

 

W odpowiedzi dostałem „ Ad.1. Klient zarejestrowany jest jako osoba fizyczna czy firma? „

 

Padłem...

Przecież to dropped administruje danymi klientów...

 

Na pozostałe pytania, gdzie byłem pewny, że odpowiedź dostanę od ręki

 

„ Odnośnie reszty pytań - przekazuję je do działu technicznego. Poinformujemy Pana jak tylko otrzymamy odpowiedź.”

 

 

No nic. Chciałem od tego tygodnia zacząć reklamować serwis w lokalnych mediach... chyba jednak poczekam. Nie chcę już dopłacać do klientów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po raz kolejny nie mogę puścić pinga na domenę zarejestrowaną w moim serwisie resellerskim.

Czy ktoś z was również ma takie kłopoty? Domena ma ustawione przekierowanie ale i tak nie żyje...

 

Smutna sprawa, bo dziewczyna próbuje rozkręcić firmę i robi zamieszanie wokół swojej strony, a strona nie działa bo domena nie chce zrobić przekierowania.

Dziwna sprawa, bo inne domeny w moim serwisie resellerskim działają poprawnie.

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po raz kolejny nie mogę puścić pinga na domenę zarejestrowaną w moim serwisie resellerskim.

Czy ktoś z was również ma takie kłopoty? Domena ma ustawione przekierowanie ale i tak nie żyje...

 

Smutna sprawa, bo dziewczyna próbuje rozkręcić firmę i robi zamieszanie wokół swojej strony, a strona nie działa bo domena nie chce zrobić przekierowania.

Dziwna sprawa, bo inne domeny w moim serwisie resellerskim działają poprawnie.

 

Pozdrawiam,

 

Nie wiem czy zauważyliście dla dropped daje inne domyślne serwery dns przy domenach w programie resellerskiem. Może to z tego wynika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy zauważyliście dla dropped daje inne domyślne serwery dns przy domenach w programie resellerskiem. Może to z tego wynika.

 

Ta domena ma ustawione serwery dns dropped.

Domyślnie są inne serwery dns, aby klienta po rejestracji domeny i jej wpisaniu w pasek przeglądarki nie przekierowywało od razu do dropped.pl.

 

Generalnie klienci którzy mają domeny jeszcze nie skonfigurowane i póki co, po ich wpisaniu, po chwili jest przekierowanie do mojego serwisu resellerskiego.

 

To moim zdaniem jest ok.

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
No właśnie rozdzielił to sobie... ehh

 

edit: pisze, że najpier dodał do koszyka hosting, a poźniej domenę - opłacał razem podobno

 

może jest to związane z problemami z NASK

dostępne domeny pojawiały się jako niedostępne

 

Możesz zawsze jako reseller zarejestrować mu domenę z poziomu listy użytkowników resellerskich ("Dodaj domenę", "Dodaj hosting") - użytkownik nie zostanie za nią obciążony, więc będzie to miało taki sam skutek jako skorzystanie z promocji darmowej domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po raz kolejny nie mogę puścić pinga na domenę zarejestrowaną w moim serwisie resellerskim.

Czy ktoś z was również ma takie kłopoty? Domena ma ustawione przekierowanie ale i tak nie żyje...

Podeślij na PM nazwę domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Możesz zawsze jako reseller zarejestrować mu domenę z poziomu listy użytkowników resellerskich ("Dodaj domenę", "Dodaj hosting") - użytkownik nie zostanie za nią obciążony, więc będzie to miało taki sam skutek jako skorzystanie z promocji darmowej domeny.

 

Tak, tylko w promocji miała być domena, którą on zarejestrował i opłacił , co ja miałem mu zarejestrować ?

 

Ticket wysłałem bardzo szybko, wystarczyło obciążyć moje konto rejestracją a na fakturze zaznaczyć, iż domena jest w promocji.

 

 

Jakby nie było, wypdałem raczej mało wiarygodnie w oczach klienta.

Nie chodzi już o koszt tej domeny, raczej o zasady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jakby nie było, wypdałem raczej mało wiarygodnie w oczach klienta.

Nie jestem prawnikiem, ale mi przeszkadza, że dropped w naszym imię wystawi fakturę pro-forma np. na (AFAIK faktura pro-forma jest ofertą w rozumienia prawa):

1

Rejestracja domeny:

werwtwerty.eu

2

Rejestracja domeny:

werwtwerty.com

3

Rejestracja domeny:

werwtwerty.net

4

Rejestracja domeny:

werwtwerty.org

5

Rejestracja domeny:

werwtwerty.info

6

Rejestracja domeny:

werwtwerty.biz

 

Dropped jako serwis resellerski jest tak wiarygodnie, jak każde inne firmę w której można zarezerwować domeny com, net, org, info, eu, de itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O ile dobrze kojarzę to już ktoś wcześniej (chyba Seomi) poruszał ten temat. Dzisiaj i ja chciałbym do niego wrócić bo faktycznie staje się to coraz bardziej potrzebne. Chodzi o możliwość zakładania kont swoim klientom, czyli takim osobom, które są kompletnymi laikami w zakresie obsługi internetu i nie poradzą sobie z wgraniem strony na hosting. Ja osobiście mam takich klientów sporo i zakładanie kont na ich dane, następnie płacenie z ich konta, zmiana e-maila na którym pracowałem na ich e-mail, to robota strasznie zakręcona. Przydałoby się żeby za pomocą kilku klików w panelu resellera można było założyć konto na określone dane i opłacić usługę samodzielnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×