Jump to content
Interson

AZ.pl - opinie i sugestie

Recommended Posts

DZIEN II.

 

9:59 rano czasu polskiego.

CZAT - nie dziala. (edit: po chwili odpalil)

HELPLINE - nie dziala.

 

Bede informowac na goraco...

Edited by VisaCardCredit

Share this post


Link to post
Share on other sites
DZIEN II.

 

9:59 rano czasu polskiego.

CZAT - nie dziala. (edit: po chwili odpalil)

HELPLINE - nie dziala.

 

Bede informowac na goraco...

 

do tej pory nie udało mi się dodzwonić, próbowałem kilkadziesiąt razy dziennie przez 3 dni... na szczęście na maile odpowiadają, przepraszają i proszą o kontakt tel. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli są promocje, jak np.

http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocj...ny_pid_225.html

 

to proszę zróbcie tak, że można z ich korzystać w prostym sposobie - chętne zarejestrowałbym kilkanaście/-dziesiąt domen z 40% upustem - ale wszędzie wiedziałem tylko standardowe ceny az.pl.

 

Popieram @Seomi w 100%. Nie rozumiem sposobu w jaki az.pl "umożliwia" zarejestrowanie

domen w promocji (ch). To taki trochę Top secret .Kliknij w link , wpisz kod itd itp.

 

Jedna prosta metoda na przyszłe promocje:

Logujesz się do swojego panelu w az.pl i w momencie rejestracji domen(y) lub innych uslug,automatycznie kwota za usługę(i) jest naliczana zgodnie z obowiązującymi dla "danego " użytkownika az.pl cennikiem .

Dziś próbowałem zarejestrować domeny w kończącej się promocji 40% ,lecz nic z tego ,szkoda nerwów .Kompletny brak przejrzystości . Chyba ,że jestem tak ograniczony lub leniwy.

Pozdrawiam Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nieco z innej beczki. Czy jest gdzieś w panelu możliwość włączenia powiadomienia dla przypadków gdy nie uda się złapać domeny niezależnie od tego czy ma status odnowiona (takie przychodzą) czy złapana w innym serwisie (a takie nie przychodzą)?

 

Mam wrażenie, że Wasz interfejs odstrasza potencjalnych użytkowników (zachęcam do poczytania, zwłaszcza krótkie uwagi końcowe http://www.ambysoft.com/essays/userInterfaceDesign.html ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

@marti, @VisaCardCredit, @umberto

 

Mamy (niestety) świadomość trudności połączenia się z naszymi konsultantami - wykonaliśmy statystyki i analizę ruchu za cały luty i uruchomiliśmy proces ustawicznego monitoringu jakości w tym zakresie. W związku z tym w najbliższym czasie będziemy przemodelowywali sposób kolejkowania zgłoszeń na naszej infolinii (rozumianej jako oba numery 801 jak i numer centrali - 91). Mam na myśli zarówno zmiany w warstwie technicznej jak i organizacyjnej w BOK-u. Mam nadzieję, że w przeciągu maksymalnie dwóch miesięcy będzie widoczna zdecydowana poprawa w tym zakresie.

 

@Xaxs, @seomi

 

Obecne maile rabatowe działają w taki sposób, że bo kliknięciu w dowolnym miejscu wiadomości zostajemy przekierowani na az.pl wraz z kodem rabatowym. W momencie składania zamówienia faktycznie wszystkie ceny są "normalne". Ale w ostatnim kroku w miejscu przeznaczonym na rabat jest już wprowadzony kod oraz naliczona jest obniżka.

 

Kod rabatowy nie jest związany z Klientem. To znaczy, że można przekazać go dowolnej osobie. W zdecydowanej większości wypadków jedyne ograniczenie polega na tym, że jedna osoba może skorzystać z kodu jednokrotnie.

 

Czy powyższe informacje są pomocne?

 

@Arcanis

 

W obecnym Panelu Klienta nie ma możliwości sterowania tymi notyfikacjami. Prawdopodobnie wyłączymy obydwa maile. Większość głosów w wątku "AZ.pl wyciąga armaty wobec konkurencji" optuje za tym. Także w tamtym wątku parokrotnie biłem się w piersi za funkcjonalność i czytelność obecnego Panelu i informowałem o tym, że pracujemy intensywnie nad nowym.

 

Dziękuję za link. Jedną z największych bolączek obecnego Panelu jest z pewnością "The visibility principle". 90% czynności odbywa się poniżej obszaru widocznego na ekranie. Co nie zmienia faktu, że z pozostałymi wytycznymi jest on również na bakier.

 

Pracujemy nad radykalnym rozwiązaniem tego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy powyższe informacje są pomocne?
Tak i dziekuje za info.

 

Ale nadal np. nie wiem, czy mogę najpierw zarezerwować, czy od razu trzeba zamówić?

 

Poza tym

Ale w ostatnim kroku w miejscu przeznaczonym na rabat jest już wprowadzony kod oraz naliczona jest obniżka.
nie zgadza się z moich doświadczeń - bo tak daleko już poszłem przy próby wykorzystywanie z promocji - ale żaden kod automatyczne się nie pisał - i tylko ostatni krok (kliknąć na zamów/zarejestruj - nie pamiętam) nie "zrobiłem"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy powyższe informacje są pomocne?

Też wielokrotnie rezygnowałem z promocji bo byly dla mnie enigmą.

Może warto wzorem wyskakującego okienka z domenami do przedłuzenia robić okienko z podstawowymi info dot danej promocji?

Np że na tylko nowe / dane usługi lub na wszystko i jaka promocja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy Wam też nie działają domeny testowe w az.pl? Przekierowania następują w baardzo długim czasie albo wcale. Dostęp do panelu albo nie działa albo działa jak żółw. Czas testów leci... I nie mam problemu z internetem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy Wam też nie działają domeny testowe w az.pl? Przekierowania następują w baardzo długim czasie albo wcale. Dostęp do panelu albo nie działa albo działa jak żółw. Czas testów leci... I nie mam problemu z internetem.

 

Mi padły wszystkie domeny przekierowane na ich DNSy + panel kompletnie nie działa. Pewnie jakaś większa awaria albo coś modernizują ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś się sypie dziś z płatnościami w AZ.pl czy mi się wydaje? Zapłaciłem za pomocą Przelew24Pekao o godzinie 19:20 i do tej pory jeszcze domena wisi jako zarezerwowana... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coś się sypie dziś z płatnościami w AZ.pl czy mi się wydaje? Zapłaciłem za pomocą Przelew24Pekao o godzinie 19:20 i do tej pory jeszcze domena wisi jako zarezerwowana... :)

Zasiliłeś tylko konto czy wykonałeś też płatność w panelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zasiliłeś tylko konto czy wykonałeś też płatność w panelu?

 

Zarezerwowałem domenę i później ją opłaciłem klikając w linka z faktury pro forma.

 

Edit: Pytam bo zawsze było to automatycznie załatwiane i po chwili miałem maila, że domena została zarejestrowana...

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz lista domen zarezerwowanych po lewej stronie w panelu. Jeśli tam jest to znaczy że nie opłacona.

Ja opłacam z panelu i nie mam problemu (może z raz).

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zobacz lista domen zarezerwowanych po lewej stronie w panelu. Jeśli tam jest to znaczy że nie opłacona.

Ja opłacam z panelu i nie mam problemu (może z raz).

 

Ja korzystam z tego panelu na górze na zielonym tle, nie chce mi się cały czas przewijać do góry i na dół ;)

 

Rzeczywiście, widnieje na liście rezerwacji. Więc to Dotpay leci w kulki...

 

Panel chyba raz zasiliłem, jeszcze nigdy w sumie nie miałem takiego poślizgu przy rejestracji, ale teraz widzę, że warto wpłacić trochę gotówki i mieć na rejestracje żeby podobne sytuacje się nie powtarzały ;)

 

Edit: Ale z tym Dotpay to też dziwne bo zaraz po wpłacie dostałem od nich maila:

 

"Autoryzacja transakcji xxxxx-xxxxx dla Az.pl Sp. z o. o. na kwotę x.x PLN ma wynik POZYTYWNY."

 

:)

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie także problem z płatnościami wczoraj wystąpił. Do dziś nie zaksięgowano wpłaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie także problem z płatnościami wczoraj wystąpił. Do dziś nie zaksięgowano wpłaty.

 

U mnie również do tej pory domena nie została zarejestrowana.

 

W takich chwilach całym sercem jestem za możliwością rezerwacji domen .pl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ale halo załogo z Az.pl - mamy składać reklamacje dot. domen testowych?

 

Witam,

 

W sobotę między godziną 17 a 23 nasz Panel Klienta był intensywnie atakowany atakiem DDOS. Dostęp do niego był w tym czasie bardzo utrudniony. W szczególności dla osób korzystających wpisujących bezpośrednio adres /panel.az.pl/ po którym następowało przekierowanie na https://panel.az.pl/produkcyjny/.

 

Efektem były także utrudniania w funkcjonowaniu płatności online. Zapewniam, że wszystkie dokonane wpłaty zostaną prawidłowo zaksięgowane a zlecone operacje wykonane. Cała operacja weryfikacji wszystkich wpłat powinna skończyć się do godziny 12:00.

 

Pozdrawiam,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zapewniam, że wszystkie dokonane wpłaty zostaną prawidłowo zaksięgowane a zlecone operacje wykonane. Cała operacja weryfikacji wszystkich wpłat powinna skończyć się do godziny 12:00.

 

Pozdrawiam,

 

Właśnie otrzymałem maila z potwierdzeniem rejestracji domeny.

 

Dziękuje za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Padł Wam panel.az.pl?

 

"The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak to jest z tą nową promocją, o której użytkownicy az.pl zostali poinformowani emailowo ? Próbuję globalną zarejestrować i wcale nie jest taniej, dla kogo ta promocja jest ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak to jest z tą nową promocją, o której użytkownicy az.pl zostali poinformowani emailowo ? Próbuję globalną zarejestrować i wcale nie jest taniej, dla kogo ta promocja jest ?

 

Aby z niej skorzystać kliknij w otrzymaną reklamę i dopiero po przekierowaniu spróbuj - u mnie działa ;)

 

Edit: Albo wpisz w miejscu gdzie podajesz kody promocyjne "DOMENY40TANIEJ".

Edited by bartxx86

Share this post


Link to post
Share on other sites

próbowałem z każdej strony i nic ;) żadnej zniżki, dopiero w regulaminie znalazłem wpis

3. Wszystkie maile rabatowe 40% są możliwe do wykorzystania przez danego Klienta czy Partnera tylko jeden raz. Nie jest możliwe kilkukrotne wykorzystanie maila.

 

Do Az.pl

Może się ktoś z az.pl wypowie dlaczego osobom które wykorzystały już ten bonus wysyłacie mailing który ich nie dotyczy ? Tracę już kolejny raz czas na próbie skorzystania promocji i w końcu nie wiem czy coś u Was nie działa, czy jak nie potrafię skorzystać z tej promocji itp. Fajnie że robicie promocje tylko wprowadzacie osoby które skorzystały już z tej promocji w błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×