Jump to content
Interson

AZ.pl - opinie i sugestie

Recommended Posts

Guest sas

A dwa lub trzy tygodnie temu nie działało DNT przez cały weekend. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie korzystam z AZ.pl głównie przez ich podejście do hostingu i obsługi klienta. W kwestii serwerów mają chyba jeden z gorszych supportów na jakie trafiłem. Drugie tyle co za serwer wydałem na kontakt telefoniczny do BOK. To było rok, dwa lata temu. Może coś się zmieniło w tej kwestii, w każdym razie domen też bym im nie powierzył.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie korzystam z AZ.pl głównie przez ich podejście do hostingu i obsługi klienta. W kwestii serwerów mają chyba jeden z gorszych supportów na jakie trafiłem. Drugie tyle co za serwer wydałem na kontakt telefoniczny do BOK. To było rok, dwa lata temu. Może coś się zmieniło w tej kwestii, w każdym razie domen też bym im nie powierzył.

 

W kontaktach z AZ mam wrażenie że domeny i hosting to dwie odzielne firmy. Fakt kontakt z BOK w całościowym podsumowaniu tanio nie wychodzi. Dlatego rezygnuję z hostingu a zostaję u nich z domenami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwolę sobie zaapelować do władz AZ o naprawienie w końcu problemu związanego z rejestracją domen z opcji. Przedłużam kilka domen na opcję, żeby je wyrwać z nazwa.pl i za każdym razem chcąc ją zarejestrować muszę pisać do supportu bo przy próbie rejestracji pojawia się:

 

Domena NIE została zarejestrowana: Błędne informacje autoryzujące/Niepoprawne informacje autoryzujące domeny

 

Przy jednej domenie czy dwóch, ok, ale przy większej liczbie każdorazowe pisanie z prośbą o naprawienie tego staje się nieco uciążliwe.

Edited by przemowild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz poprawne dane w AZ?

 

Czasami "wskakuje" inne województwo przy próbie rejestracji i parę innych błędów, pomimo poprawnych danych w kontakcie.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, mam poprawne dane. Po moich pierwszych mailach znaleziono jakiś błąd i niby został naprawiony ale nie do końca, bo tak się dzieje za każdym razem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam bardzo serdecznie!

 

Pragnę poinformować, iż wskazane utrudnienie w rejestracji domen zostało już naprawione.

 

Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszam.

 

W razie zauważenia dalszych nieprawidłowości proszę uprzejmie o kontakt na adres akur@az.pl.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Ania Kur

 

Dyrektor Az.pl

Edited by Anna Kur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto mi powie jak zarejestrować domeny w promo 3 + 2 = 0 za darmo?

 

Jakbym nie robił to muszę płacić ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kto mi powie jak zarejestrować domeny w promo 3 + 2 = 0 za darmo?

 

Jakbym nie robił to muszę płacić ;-)

Nowe konto na PESEL dziadziunia i juz gotowe. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nowe konto na PESEL dziadziunia i juz gotowe. :lol:

No to wieś ;-)

 

Można jakoś w Az usunąć rezerwację?

 

BTW to fajne reklamy są na forum. W domu ich nie widzę, dlatego nie wiedziałem o promocji dla dziadka :)

Edited by kulas

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to wieś ;-)

 

Można jakoś w Az usunąć rezerwację?

 

BTW to fajne reklamy są na forum. W domu ich nie widzę, dlatego nie wiedziałem o promocji dla dziadka :)

Przecież w AZ nie ejst jeszcze tak syfnie, jak w Home.pl, że potwierdzając zamówienie już rezerwujesz, tylko trzeba wykonać jeszcze jedno potwierdzenie, więc jak zamiawiasz w AZ za powiedzmy 0 zł w promocji i wyskakuje, że musisz jednak zapłacić ileś tam, to w tym momencie nie ma jeszcze rezerwacji i można przerwać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy zdarza, zdarzało się Wam, że zmiana dns-ów w panelu nie wywołuje żadnej reakcji? W tabeli domen dns-y są takie na jakie zmieniliśmy ale domena dalej "sztywna" (ma nadal starą delegację)? Czy tak często bywa?

Dzisiaj się zorientowałem, po ponad 24 godzinach gdy transferowałem grupę domen. U nowego rejestratora dns-y są niezmienione.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

 

Błąd dotyczący dostępności domen .it został już poprawiony na naszej stronie.

 

Za wszelkie utrudnienia uprzejmie przepraszamy.

 

pozdrawiam

 

Ania Kur

 

Dyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam sie dlaczego az.pl będący w wielkiej trójce nie świadczy 24 godzinnego supportu. Az.pl to rejestrator domen a klienci są rozsiani po całym świecie oraz często w weekend taka pomoc jest najzwyczajniej potrzebna. Póki co mamy sytuacje że po 16:30 biuro jest zamykane i trzeba czekać.

 

Home.pl czy Kei.pl (na zachodzie to już standard) od lat świadczą support 24h/dobe.

Stąd moje pytanie - czy Az.pl taką opcje rozpatruje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Czy ktoś spotkał się z następującym problemem w az.pl dotyczącym odnowień domen transferowanych do Az.?

 

Jakiś czas temu przeniosłem do nich kilka domen po przechwyceniu, zwabiony promocją 45zł za przedłużenie domen transferowanych. Niestety teraz praktycznie przy każdej odnawianej domenie muszę prosić o weryfikację ceny gdyż proponuje mi się zwykłą 89zł. Podobno problemem jest to że domeny były już zarejestrowane kiedyś u nich. Jest to dosyć uciążliwe.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

byl wczoraj mail ze maja prace konserwacyjne i hosting nie bedzie dzialal....a dzis pracuja normalnie - sam dzwonilem i bez problemu sie dodzwonilem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich serdecznie!

 

Pragnę nadmienić, iż informowaliśmy naszych klientów o pracach w naszym Data Center.

 

Jeśli występują jakiekolwiek problemy zachęcam jak zawsze do kontaktu pod adresem akur@az.pl.

 

Życzę miłego dnia.

 

Anna Kur

 

Dyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Ogromne problemy z platnoscia dot. dotpay'a

Paypal dziala nastepujaco:

 

1. Dokonuje platnosci

2. Pieniadze pojawiaja sie w az.pl

3. Dokonuje kolejnej platnosci

4. Pieniadze nie zostaja pobrane a ja otrzymuje poprzednie potwierdzenie wplaty

 

Platnosc przez PKO BP.

1. Dokonuje przelewu

2. Dotpay nie otrzymuje potwierdzenia i nie moge zarezerwowac domen (ergo brak pieniedzy w panelu).

 

Bardzo prosze to rozwiazac bo sytuacja taka jest niedozaakceptowania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×