Jump to content
Interson

AZ.pl - opinie i sugestie

Recommended Posts

a widzisz gdzies w regulaminie promocji zeby potem ceny domen .eu byly po 17,9....nie moge tego znalezc ??

 

3. Każdy uczestnik promocji może zarejestrować w promocyjnej cenie maksymalnie 3 domeny dla jednego Abonenta (osobę fizyczną lub firmę) w jednym Panelu Partnera/Klienta (do 3 domen wliczają się domeny .com, .net, .org, .biz, .info i .eu). Do limitu 3 domen liczone są rejestracje w Az.pl oraz zamówienia z fakturą pro forma. Po przekroczeniu liczby rejestracji 3 domen kolejne domeny będą rejestrowane w cenie:

 

17.90 zł + VAT dla domen eu

 

http://www.az.pl/domeny-regulaminy-promocj...eny_pid_67.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem jakiś kilka dni temu taki oto mail:

 

Poprawa danych Abonenta domenySzanowni Państwo!

 

Pragniemy poinformować, iż dla Państwa domen z ID XXXXXX ( lista domen w załączniku ) , dane Abonenta ( lub adres e-mail Abonenta ) są identyczne.

 

Prosimy wybrać właściwy wariant:

 

 

  1. Dane Abonenta są poprawne dla wszystkich domen.
    W przypadku, gdy powyższe dane Abonentów domen są poprawne prosimy jedynie o wiadomość zwrotną potwierdzającą poprawność danych Abonenta. Dziękujemy!
  2. Dane Abonentów wymagają poprawy.
    Jeżeli zaś Abonentem jest inny podmiot, prosimy o poprawę danych w ciągu dwóch tygodni od daty otrzymania tego powiadomienia.

 

Uwaga: Prosimy o wpisywanie poprawnych adresów mail Abonenta. Adres e-mail jest jedynym kontaktem NASK-Abonent . Kontrole NASK zwracają szczególną uwagę na wielokrotność jednego adresu e-mail.

 

Każdy adres email powinien być aktualny i poprawny i powinien należeć do Abonenta domeny. Zakazane jest wpisywanie adresów email osób trzecich, adresów email nie działających czy też fikcyjnych adresów email. Należy pamiętać również o poprawnym wyborze typu Abonenta - firma lub klient indywidualny. Rejestr domen polskich zakazuje również wpisywania tego samego adresu email w polu Abonenta i w polu kontaktu technicznego, nawet jeśli jest to ten sam podmiot. Prosimy pamiętać o wpisywaniu pełnych danych wraz z nazwą ulicy, numerem lokalu, kodem pocztowym, miejscowością oraz aktualnym, prawdziwym i należącym do Abonenta numerem telefonu.

 

Prosimy również o pilne nadesłanie na adres email: xxxxxxx@az.pl deklaracji otrzymania tej informacji oraz wykonania stosownych działań w wyznaczonym terminie oraz po ich zakończeniu.

 

Cesja domeny jest wymagana tylko przy zmianie nazwy Abonenta. Modyfikacja kontaktu, w tym adresu e-mail, nie wymaga włączenia cesji. Możliwość dokonania cesji danych Abonenta w Panelu, zostanie odblokowana na okres 14 dni, w dniu otrzymania deklaracji przez Az.pl.

 

Informacje na temat zapisów Regulaminu dotyczących kontaktów domen oraz zasad ich tworzenia i poprawy odnajdą Państwo tutaj. Dodatkowo pełny regulamin NASK i pełny regulamin Az.pl. Instrukcja korzystania z Panelu Az.pl jest tutaj.

 

Prosimy o potraktowanie sprawy bardzo poważnie i nadanie jej pilnego statusu wykonania.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy również o pilny kontakt pod adresem: xxxxxx@az.pl.

 

Liczymy na bezzwłoczną reakcję z Państwa strony w tym zakresie, dziękując przy okazji za dotychczasową, udaną współpracę z Az.pl.

 

I nie bardzo rozumiem o co w nim chodzi. Dane wg mnie są poprawne. Przyszedł mi w załączniku wykaz wszystkich domen, które ostatnio przenosiłem na moją żonę :) Do tej pory niczego takiego nigdy nie otrzymywałem. Dopiero po ostatnich zmianach.

Edited by heden.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli dane są poprawne to wybierz pierwszy wariant, informując o tym w e-mailu zwrotnym. Nie wiem co to jest , bo ja też niczego takiego nigdy nie dostałem, ale to jest może tylko potwierdzeniem, ze wszystkie dane się zgadzają, tym bardziej że przeprowadzałeś cesję większej ilości domen.

 

Prosimy również o pilne nadesłanie na adres email: xxxxxxx@az.pl deklaracji otrzymania tej informacji oraz wykonania stosownych działań w wyznaczonym terminie oraz po ich zakończeniu.

To chyba chodzi o sytuację, gdyby jednak coś się nie zgadzało i zmieniałbyś np. adres e-mail abonenta.

Tak właściwie to moje gdybanie i może jutro Pani Dyrektor odpowie Ci na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli dane są poprawne to wybierz pierwszy wariant, informując o tym w e-mailu zwrotnym. Nie wiem co to jest , bo ja też niczego takiego nigdy nie dostałem, ale to jest może tylko potwierdzeniem, ze wszystkie dane się zgadzają, tym bardziej że przeprowadzałeś cesję większej ilości domen.

 

 

To chyba chodzi o sytuację, gdyby jednak coś się nie zgadzało i zmieniałbyś np. adres e-mail abonenta.

Tak właściwie to moje gdybanie i może jutro Pani Dyrektor odpowie Ci na forum.

 

W sumie to tak zrobiłem.

Natomiast na pytanie dlaczego coś takiego otrzymałem nie uzyskałem odpowiedzi.

Przy okazji ktoś może wie jak będą wyglądały ceny odnowień w az.pl po 1 stycznia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przy okazji ktoś może wie jak będą wyglądały ceny odnowień w az.pl po 1 stycznia?

Też mnie to interesuje, mamy grudzień i firmy już chyba powinny wiedzieć, jakie ceny będą obowiązywać od stycznia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Też mnie to interesuje, mamy grudzień i firmy już chyba powinny wiedzieć, jakie ceny będą obowiązywać od stycznia.

Tak jak już pisałem w wątku z ankietą.

 

Az.pl również wprowadzi obniżkę cen. I to na tyle, brak konkretów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Az.pl również wprowadzi obniżkę cen. I to na tyle, brak konkretów ;)

 

 

 

Jak już wiemy odnowienie hurtowe w Active24 to tylko 42 netto więc ciekawe jak zachowa się az.pl? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Mam takie pytanko, zakupilem domene w az.pl bez promocji. i niemoge sie doszukac tam kodu authinfo,

mógłby ktoś kto ma tam domeny napisac gdzie znajduje sie ten kod?

 

dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj czyli w piątek o godzinie jakiejś 20 chciałem zarejestrować domenkę eu...

 

W az.pl oczywiście..

 

Wypełniłem formularz, przelałem kase przez mtransfer i czekam...

 

Wyczekałem się i napisałem maila czemu nie jest zarejestrowana. Otóż trzeba poczekać max 10h od zaksięgowania wpłaty...

 

I do teraz jeszcze domena niezarejestrowana. Ciekawe kiedy ją zarejestrują... to jedna sprawa...

A druga to na co im aż 10h na rejestracje skoro mają akredytację?

Edited by Mark

Share this post


Link to post
Share on other sites
No i dzisiaj mam już domenkę zarejestrowaną.

 

Więc trochę długo :/

Dzień dobry ;-))

 

W piątek po 20 złożone zamówienie i poniedziałek około południa zarejestrowana to długo? Biorąc weekend pod uwagę, a piątku już nie licząc ( po 20 ), to z dnia na dzień. ;-))

 

Proszę następnym razem, przy składaniu zamówienia na domenę, zaznaczyć wpłatę online ( prawdopodobnie zaznaczona była opcja przelew zwykły ) i domena będzie automatycznie zarejestrowana, lub zasilić Panel Klienta wpłatą online i zarejestrować w 5 sekund.

 

powodzenia i dziękuję

 

Ania Pulkiewicz

Dyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy wypełnianiu formularza zaznaczyłem płatność online przez mtransfer, oczywiście przekierowało mnie do mbanku i przelew wykonałem.

 

Zawsze rejestruję domeny (u różnych rejestratorów) płacąc przez mtransfer i zawsze mam zarejestrowaną w parę godzin niezależnie czy weekend czy nie.

Edited by Mark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy nadal dostajecie emaile z az.pl w stylu "Powiedz nam czy domeny ktore masz w panelu sa napewno Twoje" :) ???

 

 

Pragniemy poinformować, iż dla Państwa domen z ID xxxxx ( lista domen w załączniku ) , dane Abonenta ( lub adres e-mail Abonenta ) są identyczne.

 

W przypadku, gdy powyższe dane Abonentów domen są poprawne prosimy jedynie o wiadomość zwrotną potwierdzającą poprawność danych Abonenta (np. tak dane są poprawne ).

 

 

jestem chyba nie kumaty;) jesli dane sa IDENTYCZNE to po co mam to sprawdzac?

i jak to sprawdzac? jesli dostane w zalaczniku kilkaset domen to mam je sprawdzic w whois , czy sa napewno moje?

 

Co bedzie jesli nie potwierdze ze te domeny sa moje?

 

Dodam, ze rejestruje domeny w panelu, czyli zgodnie z tym co mi formularz nakazuje!.

 

 

Ryszard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie zadzwoniła chyba w grudniu (?) osoba z Az.pl pytając czy otrzymałem emaila dot. tych poprawności danych, a ja na to, że otrzymałem i odesłałem wiadomość zwrotną.

Pracownik Az.pl przeprosił mnie, że dzwoni, ale wyjaśnił, że oni nie mają żadnego potwierdzenia i czy to byłby jakiś problem, abym przesłał jeszcze raz odpowiedź. Ponieważ problemu nie widziałem, więc jeszcze raz przesłałem ...

Do wczoraj, żadnych emailów tego typu nie miałem (dziś na pocztę jeszcze nie zaglądałem :) )...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przydaloby sie cos takiego jak hurtowa rejestracja domen aktualnie tastowanych.

I przypominacz o zbliżającym się końcu 14 dniowego okresu testu domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przydaloby sie cos takiego jak hurtowa rejestracja domen aktualnie tastowanych.

 

Witam,

 

Cieszę się i dziękuję za pomysł, już skierowaliśmy do realizacji, w przyszłym tygodniu udostępnimy!

 

;-))

 

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

 

Ania Pulkiewicz

 

Dyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ode mnie jesli Pani chce sie czegos dowiedziec to proponuje zmienic panel.Jest tam tyle opcji ze az trudno cokolwiek znalezc.Mam z 5 domen w az.pl io zeby cokolwiek znalezc to wciskam ctrl + f i wyszukuje.Bardzo zniecheca mnie cos takiego do korzystania z az.pl

 

edit: wymienilem liczbe domen nie dlatego zeby sie pochwalic bo nie ma czym ale po to zeby uswiadomic ze obecny panel zniecheca do korzystania z uslug az.pl.BTW wszystkie domeny to kupno na rynku wtornym.

Edited by mikepolarny

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Czy nadal dostajecie emaile z az.pl w stylu "Powiedz nam czy domeny ktore masz w panelu sa napewno Twoje" :wacko: ???

Ryszard

 

ja dostaje regularnie i na żaden jeszcze nie odpisałem, gdyż uważam to za co najmniej dziwne; co ciekawe raz otrzymuję wiadomości w języku polskim innym razem w całości po angielsku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ode mnie jesli Pani chces cpos wiedziec to proponuje zmienic panel.Jest tam tyle opcji ze az trudno cokolwiek znalezc.Mam z 5 domen w az.pl io zeby cokolwiek znalezc to wciskam ctrl + f i wyszukuje.Bardzo zniecheca mnie cos takiego do korzystania z az.pl

 

;-)) też pracujemy nad intuicyjnym wybieraniem linków w wpanelu i prace są już zaawansowane. Niedługo testy i udostępnienie Klientom Az.pl ;-))

 

pozdrawiam

 

Ania Pulkiewicz

Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
;-)) też pracujemy nad intuicyjnym wybieraniem linków w wpanelu i prace są już zaawansowane. Niedługo testy i udostępnienie Klientom Az.pl ;-))

 

pozdrawiam

 

Ania Pulkiewicz

Az.pl

 

Kiedyś napisałem maila do az.pl, ale nie dostałem odpowiedzi.

Mam u Was ok. 6 domen zarejestrowanych po cenie bez promocji w związku z tym - dlaczego nie mogę zarejestrować domen po promocyjnej cenie?

Czy to tylko blef z tymi domenami po 0.77zł brutto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiedyś napisałem maila do az.pl, ale nie dostałem odpowiedzi.

Mam u Was ok. 6 domen zarejestrowanych po cenie bez promocji w związku z tym - dlaczego nie mogę zarejestrować domen po promocyjnej cenie?

Czy to tylko blef z tymi domenami po 0.77zł brutto?

 

bardzo proszę przesłać numer tickietu na apulkiewicz@az.pl, sprawdzę i pomogę.

Proszę też podać numer ID.

 

Blef to oczywiście nie jest ;-)).

Sprawdzę przyczynę. Być może nie ma Pan wpisanego numeru Pesel.

 

pozdrawiam

 

Ania Pulkiewicz

Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×