Jump to content
dlp

Główny wątek na temat sytuacji finansowej AfterMarket.pl/Dropped.pl

Recommended Posts

Fakty są takie, że na AM jest 200 tys. domen i kilka tysięcy klientów. Natomiast zaległości płatnicze trwają podobna liczbę dni, co 2 miesiące temu, czyli sytuacja jest stabilna.

Spada ilość wystawianych domen, spada ilość domen utrzymywanych w AM, zaczną spadać i przychody, a co za tym idzie zyski.

 

Wciąż nie wiemy co było/jest przyczyną utraty płynności, bez tego możemy sobie tylko "dumać". Michał ma kilka wartościowych domen, które może sprzedać/zastawić(być może już to zrobił).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W związku z tym że jestem w trakcie przygotowywania zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez właściciela serwisów Dropped i Amtermarket prosiłbym aby Ci którym w/w jest winien pieniądze o wpisywanie w tym temacie ewentualnych kwot i od kiedy.

 

 

przecież wiesz, że nie ma żadnego przestępstwa, tylko opóźnienia w wypłatach, co zdarza się w wielu biznesach, więc nie możesz tego złożyć sam nie narażając się na zarzut, rozumiem nacisk na wypłaty czy inne sporne kwestie, ale to jest działanie na szkodę użytkowników serwisu, po prostu działanie tylko po emocjach,

Share this post


Link to post
Share on other sites

...przecież wiesz, że nie ma żadnego przestępstwa, tylko opóźnienia w wypłatach, co zdarza się w wielu biznesach, więc nie możesz tego złożyć sam nie narażając się na zarzut, rozumiem nacisk na wypłaty czy inne sporne kwestie, ale to jest działanie na szkodę użytkowników serwisu, po prostu działanie tylko po emocjach...

 

Nie zgadzam się z Twoim podejściem. Klienci mają prawo czuć się oszukani. Przykład:

Czas na wypłatę gwarantowany 10 dni roboczych a właściciel wiedząc o swoich kłopotach nie informuje o tym. Prywatne zakupy za pieniądze klientów, doprowadzenie do niekorzystnego dysponowania mieniem, dokonanie sprzedaży domen które nie były własnością ani właściciela ani serwisu i jeszcze parę innych o których na razie nie chce wspominać przynajmniej nie teraz.

Tutaj nie chodzi o drobne na waciki ale na wprowadzenie w błąd kilkudziesięciu, jeśli nie kilkuset klientów.

 

Mało że złoże, to jeszcze nagłośnie gdzie się da....

Tyle że tak jak napisałem, potrzebuje w miarę przybliżone wyliczenia ( na chwilę obecną około 50k )

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasadniczo nie czytam komentarzy w tym wątku, ale pobieżnie jestem zorientowany. Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z AM i notorycznie narzekają na forum, żeby przestali po prostu korzystać z usług tej firmy. Na swoje pieniądze (jeśli czekacie) pewnie się doczekacie.

 

Pozostałym proponuję cierpliwość i trzymanie kciuków za przyszłość Aftermarket.pl.

 

Biznes to również podejmowanie ryzyka. Każda firma może zbankrutować, nawet największa, a co dopiero AM. Nie akceptujecie tego ryzyka = nie korzystajcie z usług firmy, do której nie macie 100% zaufania. A jeśli mimo tego usługi firmy są dla Was wartościowe i chcecie korzystać z jej usług - podejmujecie ryzyko na własną odpowiedzialność.

 

Od rozwiązywania sporów są natomiast sądy i należy z nich korzystać. Dyskutowanie na di.pl nie pomoże.

 

DD

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z AM i notorycznie narzekają na forum, żeby przestali po prostu korzystać z usług tej firmy.

Problem jest taki, że ciężko być u nas domainerem i usług tej firmy nie korzystać - sytuacja na rynku jaka jest, sam wiesz. Niestety mamy sytuację właściwie monopolu co nie jest zdrowe - stąd z jednej strony chciałbym aby było jak pół roku temu, a z drugiej może jednak zmiany by się przydały. Ale dyskusja tutaj o monopolach to właściwie OT.

Edited by vardess

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem jest taki, że ciężko być u nas domainerem i usług tej firmy nie korzystać - sytuacja na rynku jaka jest, sam wiesz. Niestety mamy sytuację właściwie monopolu co nie jest zdrowe - stąd z jednej strony chciałbym aby było jak pół roku temu, a z drugiej może jednak zmiany by się przydały. Ale dyskusja tutaj o monopolach to właściwie OT.

 

A gdzie Ty widzisz monopol skoro Aftermarket.pl nie jest:

- jedynym rejestratorem domen,

- jedyną giełdą domen,

- jedynym serwisem przechwytującym domeny

?

 

Kiedyś (z kilka lat temu) Aftermarket.pl był monopolistą w Polsce w niektórych kwestiach (na początku w przechwytywaniu jako Dropped.pl, a potem jako giełda Aftermarket.pl), ale od dawna może się pochwalić tylko udziałami w rynku.

 

Masz pełno alternatyw jeśli chodzi o utrzymywanie swoich domen, a w kwestii przechwytywania i giełdy jest ich mniej (pewnie będzie więcej), ale wybór też istnieje. Ja sam korzystam dalej z niektórych usług Aftermarket.pl, a z niektórych zrezygnowałem, bo świadczy je lepiej i rzetelniej niestety konkurencja. Gdyby był tu jakiś monopol to przecież bym nie miał żadnego wyboru.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

...przecież wiesz, że nie ma żadnego przestępstwa, tylko opóźnienia w wypłatach, co zdarza się w wielu biznesach, więc nie możesz tego złożyć sam nie narażając się na zarzut, rozumiem nacisk na wypłaty czy inne sporne kwestie, ale to jest działanie na szkodę użytkowników serwisu, po prostu działanie tylko po emocjach...

 

Nie zgadzam się z Twoim podejściem. Klienci mają prawo czuć się oszukani. Przykład:

Czas na wypłatę gwarantowany 10 dni roboczych a właściciel wiedząc o swoich kłopotach nie informuje o tym. Prywatne zakupy za pieniądze klientów, doprowadzenie do niekorzystnego dysponowania mieniem, dokonanie sprzedaży domen które nie były własnością ani właściciela ani serwisu i jeszcze parę innych o których na razie nie chce wspominać przynajmniej nie teraz.

Tutaj nie chodzi o drobne na waciki ale na wprowadzenie w błąd kilkudziesięciu, jeśli nie kilkuset klientów.

 

Mało że złoże, to jeszcze nagłośnie gdzie się da....

Tyle że tak jak napisałem, potrzebuje w miarę przybliżone wyliczenia ( na chwilę obecną około 50k )

 

A mógłbyś zacząć działać pozytywnie - zamiast wieszczyć upadek i straszyć?

Może w działaniu dla czyjegoś dobra też uda Ci się odnaleźć?

Prywatne zakupy... - masz dowody? Pokaż. Nie masz - nie truj.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasadniczo nie czytam komentarzy w tym wątku, ale pobieżnie jestem zorientowany. Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z AM i notorycznie narzekają na forum, żeby przestali po prostu korzystać z usług tej firmy. Na swoje pieniądze (jeśli czekacie) pewnie się doczekacie.

 

Pozostałym proponuję cierpliwość i trzymanie kciuków za przyszłość Aftermarket.pl.

 

Biznes to również podejmowanie ryzyka. Każda firma może zbankrutować, nawet największa, a co dopiero AM. Nie akceptujecie tego ryzyka = nie korzystajcie z usług firmy, do której nie macie 100% zaufania. A jeśli mimo tego usługi firmy są dla Was wartościowe i chcecie korzystać z jej usług - podejmujecie ryzyko na własną odpowiedzialność.

 

Od rozwiązywania sporów są natomiast sądy i należy z nich korzystać. Dyskutowanie na di.pl nie pomoże.

 

DD

 

AM z pewnością nie pomoże, ale może komuś innemu (a może pośrednio i AM, to zależy). Sądy sądami, a forum ku temu służy, aby się wypowiadać zgodnie z poszanowaniem godności, rzecz jasna.

 

Jedni chcą się wyżalić, bo mają ciężką sytuację, może nie idzie, tak jakby chcieli, drudzy rzeczywiście są w strachu i nie wiedzą, co robić, jak nikt ich nie informuje i nie zapewnia, co ich czeka, jeszcze inni korzystają z wolności słowa i chcą zająć swoje stanowisko w tej sprawie. Tak to już jest. I tu wcale nie chodzi o trzymanie kciuków lub nie.

 

Biznes to głównie podejmowanie ryzyka - tu zgoda. Ale tu chodzi o to, że AM się zrobił jak BB, czyli Big Brother, tylko szkoda, że w negatywnym tej nazwy znaczeniu - zamiast bratem, to tyranem. Jest tak, bo tak, ja tak mówię i koniec. Zamiast umiejętnie zarządzać kapitałem, przepływem informacji, zaczęto kombinować i stosować fortele, pod płaszczykiem świadczenia najlepszych usług. W tym przypadku duży nie znaczy najlepszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja, napiszę szczerze, mam głęboko w dup1e Wasze poglądy, które są sprzeczne z moimi, oscylującymi wokół oddania mi moich funduszy. I choćby to było 10 PLN, a firma Pana Michaua miała to głęboko w nosie, mam pełne prawo czuć się srogo poszkodowany - i czuję się, dodam na marginesie. Firma Pana Michaua nie przelała mi na czas pieniędzy, które zakontraktowała mi - w formie przelewu - a to już cios poniżej pasa.

 

Ogarnia mnie powoli żałość i oczekuję zwrotu moich funduszy, które aktualnie są w ten, czy inny niecny sposób operowane przez firmę Dropped. Zwrot powinien nastąpić wiele dni temu, a dla przypomnieni9a wszystkich lizodupców firmy Dropped, mamy 26 czerwiec br. I w dodatku, brak odpowiedzi na tickety,

 

TOTALNA OLEWKA ZE STRONY PANA MICHUA Z DROPPED.

 

PS. No nic, może będziecie mądrzejsi i na czas przeniesiecie swoje nazwy do konkurencji, a nie będzie siedzieć 6 minut i wysmradzać posty na di.pl podobne do moich, aby ostrzec innych.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dodam jeszcze, bo wielu z uczestników forum jest gotów zarzucić mi czarny PR albo innego rodzaju szkodzenie na rzecz firmy Pana Michaua tj. Dropped.pl na korzyść innych registrantów.

 

Prowadzę biznes daleki od handlu domenami, wielu kontrahentów z di.pl jest w stanie potwierdzić te słowa, bo zna mnie bliżej i / lub robiło ze mną interesy. Jestem w stanie wyłożyć za nazwę kapustę, która wielu z memebrów z di.pl zmiotłaby kapelusz z głów... Nie szczycę się tym tylko sugeruję, że takie podmioty jak dropped.pl ZUPEŁNIE nie robią na mnie wrażenie, a wręcz powoduje u mnie odruch wymiotny, skoro w sposób marny i uwłaczający ludzkiej godności wstrzymują wypłaty NIEswoich pieniędzy.

 

Dziękuję, cześć i czołem!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thomaso - precyzyjniej pewnie było by nazwać tę sytuację oligopolem z jednym podmiotem dominującym, są tutaj jednak też przesłanki by mówić o monopolu (którego jest kilka rodzajów)

 

Tak jak ty, z tego co mogłem w AM zrezygnowałem - ale w aktualnej sytuacji rynkowej wycofać się całkowicie jest ciężko

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasadniczo nie czytam komentarzy w tym wątku, ale pobieżnie jestem zorientowany. Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z AM i notorycznie narzekają na forum, żeby przestali po prostu korzystać z usług tej firmy. Na swoje pieniądze (jeśli czekacie) pewnie się doczekacie.

 

Pozostałym proponuję cierpliwość i trzymanie kciuków za przyszłość Aftermarket.pl.

 

Biznes to również podejmowanie ryzyka. Każda firma może zbankrutować, nawet największa, a co dopiero AM. Nie akceptujecie tego ryzyka = nie korzystajcie z usług firmy, do której nie macie 100% zaufania. A jeśli mimo tego usługi firmy są dla Was wartościowe i chcecie korzystać z jej usług - podejmujecie ryzyko na własną odpowiedzialność.

 

Od rozwiązywania sporów są natomiast sądy i należy z nich korzystać. Dyskutowanie na di.pl nie pomoże.

 

DD

Co do wiary w AM, masz rację, dla dobra nas wszystkich powinniśmy trzymać kciuki za AM.

 

Ale z drugiej strony, czy forum nie jest po to żeby wymieniać swoje doświadczenia?

Dobrze wiesz, że gdyby te opóźniania w wypłatach dotyczyły mniej znanej "marki", wątek już dawno znalazłby się na wykopie, niebezpieczniku i tym podobnym.

Mam nadzieje że AM szybko upora się z problemami, bo jak sprawę podłapie jakiś duży portal, będzie kiepsko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]Proponuję wszystkim, którzy mają problemy z AM i notorycznie narzekają na forum, żeby przestali po prostu korzystać z usług tej firmy. [...]

 

Pozostałym proponuję cierpliwość i trzymanie kciuków za przyszłość Aftermarket.pl.

 

[..] Nie akceptujecie tego ryzyka = nie korzystajcie z usług firmy, do której nie macie 100% zaufania. A jeśli mimo tego usługi firmy są dla Was wartościowe i chcecie korzystać z jej usług - podejmujecie ryzyko na własną odpowiedzialność.

 

Od rozwiązywania sporów są natomiast sądy i należy z nich korzystać. Dyskutowanie na di.pl nie pomoże.

 

DD

Rzadko się z Tobą zgadzam, ale w tym masz racje!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli domena spada i złapie ją AM to ma na nią monopol. Czasem by nie szkodzić swoim interesom jesteś zmuszony do skorzystania z usług firmy, która jako jedyna dysponuje danym towarem/usługą.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzadko się z Tobą zgadzam, ale w tym masz racje!

 

Ja również trzymam kciuki za AM i dotychczas nie przeniosłem żadnej domeny do innego rejestratora. W najbliższym czasie nie planuję tego robić i wierzę głęboko w to że sytuacja się ustabilizuje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam troszkę mieszane uczucia na temat ich problemów. Zdaję sobie sprawę że jak coś złego się stanie z AM to będzie krok w tył ale zastanawiam się czy po tym nie byłoby kilka do przodu.

AM zachowało się totalnie po amatorsku, kombinowało jak koń pod górę i dalej mam wrażenie że nie powiedziało prawdy na temat problemu i jego zakresu, co moim zdaniem powinni bezwzględnie byli zrobić. Odwołując i wystawiając nieodpowiedzialnie w ostatnim czasie pewne aukcje podważyli sami swoją zdolność do dbania o prawidłowy przebieg aukcji, co nie jest też bez znaczenia dla przyszłego ich funkcjonowania. Nie widzę za bardzo możliwości aby kiedykolwiek AM było w stanie odzyskać pełne zaufanie klientów. Mam wrażenie że jak się uda im wyjść z problemów zbyt łatwo, to kryzys związany z tym co jest obecnie będzie trwał dłużej. Życzę im aby wyszli na prostą (czysto po ludzku) ale liczę że po tym pozyskają silnego inwestora oraz przejdą rebranding. Coś musi zmusić ich do przyjęcia znacznie wyższych standardów tak aby nie była to dalej firma - zgraja młodych ludzi którym się udało do tego stopnia że lanserstwo i pieniądze odebrały im rozum. Inne rozwiązanie (niekontrolowane bankructwo, wyjście na prostą i udawanie że niczego nie było po słowie przepraszam i rozdaniu kilkudziesieciu złotych dla krzykaczy) doprowadzi w mojej opinii wyłącznie do utrwalenia złych stereotypów na temat naszej branży. Dlatego też nie jestem zwolenniczką skrajnych rozwiązań - ani dramatu ani też huraoptymizmu - bo problem ten trzeba rozpatrywać w dłuższej perspektywie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale z drugiej strony, czy forum nie jest po to żeby wymieniać swoje doświadczenia?

Oczywiście, że forum jest do wymiany doświadczeń i opinii, ale 20 post tej samej osoby na ten sam temat już chyba nie spełnia tego zadania. Chodzi mi po prostu o jakiś umiar.

 

@apze

Co do monopolu AM na przechwycone domeny - to nie jest monopol, bo według tej definicji każdy domainer, a nawet właściciel jakiejkolwiek domeny jest monopolistą. Ponadto po przechwyceniu i opłaceniu domenę można przenieść do konkurencji i już nie korzystać z usług AM np. w zakresie utrzymania czy przedłużania domeny.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andro

W swoim ostatnim poście cytując nie mój post, podpisałeś go moim nick'iem.

 

To błąd forum, celowo nic nie zmieniałem, zacytowany był post wyżej Bazylego. Teraz może to naprawić tylko moderator, bo na forum edycja działa zbyt krótko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Przeszukuj 134321 ofert sprzedaży domen i 13079 aukcji." - to oficjalna informacja na aftermarket z dzisiaj, ile aukcji było miesiąc, kwartał temu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DD, pytanie do ciebie: gdzie zatem zaproponujesz wystawić mi aukcję domeny zarejestrowanej w OVH?... Ile jest tych giełd do wyboru?...

 

 

Przeszukuj 134321 ofert sprzedaży domen

 

z tego co pamiętam było chyba ok. 210tyś, ale jeśli dobrze zauważyłem to domena wystawiona w 3 kategoriach jest liczona jako 3 oferty? ;)

Edited by vardess

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mógłbyś zacząć działać pozytywnie - zamiast wieszczyć upadek i straszyć?

Może w działaniu dla czyjegoś dobra też uda Ci się odnaleźć?

Prywatne zakupy... - masz dowody? Pokaż. Nie masz - nie truj.

Pozytywnie to ja byłem nastawiony kiedyś, kiedy wszelkie problemy rozwiązywane były na linii klient - Dropped bezpośrednio miedzy stronami i niemal natychmiast. Trudno dzisiaj o jakiekolwiek pozytywne działanie skoro serwis ma głęboko w d...swoje błędy do których jakoś nie potrafi się przyznać a co gorsza, nie potrafi nic z nimi zrobić. Mi każesz działać pozytywnie? A w imię czego?

Widzisz chłopie jak ja mam długi to po pierwsze, robię wszystko aby je jak najszybciej spłacić nie brnąc w dalsze, nie wymyślam, nie kombinuje, nie odsyłam nikogo z pretensjami na Cypr ale biorę wszystko na klatę i staram się jak najszybciej wyjść z niemiłej dla mnie sytuacji. A tutaj?

Sam zobacz. Jeszcze rok temu na tym forum Dropped odpowiadał na wszelkie zarzuty wobec nich, sprawy były załatwiane szybko i bezboleśnie, a dzisiaj? Dzisiaj wychodzi na to że oni są aja a my jesteśmy be. KAŻDA z ich odpowiedzi jakiej udzielili w ostatnim czasie mija się z prawdą, NIC z tego co obiecali nie zostało zrealizowane. Przykład domeny x.de i odwołanej aukcji. Mogli mieć z niej parę dobrych groszy jednak jak okazało się, ich interes po raz kolejny okazał się ważniejszy od interesu klienta. Dla RZETELNEJ FIRMY wyjście z tej sytuacji byłoby priorytetem a nie dbaniem o własną kasę...

Co do dowodów....spokojnie...w odpowiedniej chwili zapewne o wszystkim się dowiecie... :)

 

A żeby napisać coś pozytywnego to na ich miejscu zacząłbym dogadywać się z wierzycielami na temat spłaty zadłużenia ale jednocześnie zacząć obsługiwać bieżące płatności żeby nie pogłębiać tego syfu którego narobili.

 

 

WSZYSTKICH zadowolonych inaczej z działalności firmy Pana Michała Plebana zapraszam do składania wszelkich uwag dotyczących "zadowolenia" ze świadczonych usług w ramach certyfikatu RZETELNA FIRMA :

 

http://rzetelnafirma.pl/kontakt/zgloszenie-naruszen.html

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozytywnie to ja byłem nastawiony kiedyś, kiedy wszelkie problemy rozwiązywane były na linii klient - Dropped bezpośrednio miedzy stronami i niemal natychmiast. Trudno dzisiaj o jakiekolwiek pozytywne działanie skoro serwis ma głęboko w d...swoje błędy do których jakoś nie potrafi się przyznać a co gorsza, nie potrafi nic z nimi zrobić. Mi każesz działać pozytywnie? A w imię czego?

Widzisz chłopie jak ja mam długi to po pierwsze, robię wszystko aby je jak najszybciej spłacić nie brnąc w dalsze, nie wymyślam, nie kombinuje, nie odsyłam nikogo z pretensjami na Cypr ale biorę wszystko na klatę i staram się jak najszybciej wyjść z niemiłej dla mnie sytuacji. A tutaj?

Sam zobacz. Jeszcze rok temu na tym forum Dropped odpowiadał na wszelkie zarzuty wobec nich, sprawy były załatwiane szybko i bezboleśnie, a dzisiaj? Dzisiaj wychodzi na to że oni są aja a my jesteśmy be. KAŻDA z ich odpowiedzi jakiej udzielili w ostatnim czasie mija się z prawdą, NIC z tego co obiecali nie zostało zrealizowane. Przykład domeny x.de i odwołanej aukcji. Mogli mieć z niej parę dobrych groszy jednak jak okazało się, ich interes po raz kolejny okazał się ważniejszy od interesu klienta. Dla RZETELNEJ FIRMY wyjście z tej sytuacji byłoby priorytetem a nie dbaniem o własną kasę...

Co do dowodów....spokojnie...w odpowiedniej chwili zapewne o wszystkim się dowiecie... :)

 

A żeby napisać coś pozytywnego to na ich miejscu zacząłbym dogadywać się z wierzycielami na temat spłaty zadłużenia ale jednocześnie zacząć obsługiwać bieżące płatności żeby nie pogłębiać tego syfu którego narobili.

 

W imię czego? A w imię tego, że przecież współpracujesz z nimi, kupujesz, sprzedajesz. Korzystasz z tego co stworzyli - i mam wrażenie, że chcesz korzystać nadal.

 

Z aukcją x.de kompletnie się z Tobą nie zgadzam. Jeśli środki ze sprzedaży mają pójść na wyprostowanie sytuacji - to chyba lepiej, żeby domena została sprzedana drożej. Była okazja zainwestowania, nie znalazł się odważny - trudno. Drugiej okazji kupna x.de za 90k (moim zadaniem) nie będzie.

Znajdź klienta na x.de, zaproponuj swoją prowizję - i dopiero jak nie zechcą sprzedać za sensowną cenę - możesz mówić że dbają o własny interes. To przykład pozytywnego działania ;)

 

A co do "wiem, ale nie powiem" to czy nie wydaje Ci się takie sprawianie spraw niepoważnym? Nie możesz powiedzieć - nie zaczynaj tematu. A wiesz - chętnie się dowiem - może to Ty masz przecież rację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zarobi

DD, pytanie do ciebie: gdzie zatem zaproponujesz wystawić mi aukcję domeny zarejestrowanej w OVH?... Ile jest tych giełd do wyboru?..

Po pierwsze: domenę możesz przenieść i wystawić np. u konkurencji. Po drugie: nie musisz rejestrować domen w OVH. Po trzecie: możesz wystawić ją w AM i zgodzić się na niepewność w stosunku do terminu i wypłaty środków. Zawsze zostaje jeszcze Allegro lub założenie własnej giełdy. Itd.

 

Prowadzenie biznesu polega na wykorzystywaniu dostępnych zasobów w celu maksymalizacji zysków. Każdy ma mniej więcej równe szanse (na szczęście nie działamy w obszarze zamówień publicznych). Kto zrobi to najlepiej wygrywa (zarobi najwięcej). To gra o bardzo prostych zasadach :)

 

Przecież Michał nie ma problemów finansowych / problemów z płynnością w AM na złość Klientom.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×