Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

Odznaczyłem pozycję Polskie Domeny 2015 w swoim cenniku i próbuję zarejestrować wolną domenę. Pojawia się prawidłowa cena z cennika hurtowego 13,53 zł (cena promocyjna to 12,18 zł brutto) oraz dwa pola do zaakceptowania "Akceptuję Regulamin Serwisu premium.pl" oraz "Akceptuję Regulamin promocji „Polskie Domeny 2015”. Niestety nie jest możliwe zarejestrowanie domeny bez zatwierdzenia drugiego regulaminu, ponieważ pojawia się komunikat "Nie zaakceptowano regulaminu Regulamin promocji "Polskie Domeny 2015"".

 

Poprawione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienił się cennik dla przechwytywania w wersji light?

 

Było 18,45 brutto, jest 24,60 brutto.

 

Czemu? ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie miałeś cennik 500+, który obowiązywał do końca roku.

 

Nie. Bo jeszcze wczoraj łapałem za 18,45 brutto. To się musiało zmienić "na godzinach".

 

Można to jakoś przywrócić? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie był błąd, bo powinien obowiązywać do końca roku. Cena przechwytywania Light to 20 zł netto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie był błąd, bo powinien obowiązywać do końca roku. Cena przechwytywania Light to 20 zł netto.

 

A może jakiś dodatkowy "cenniczek" by się znalazł dla 1000+ bo mam 10 domen co mi leżą u konkurencji i są gotowe do ewentualnego transferu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Czy coś zmieniło się w kwestii wystawiania faktur miesięcznych? Bo wszedłem dzisiaj w instrukcję i jeśli nie było żadnych zmian to przez ostatni rok wystawiałem premium.pl złe faktury, a przez pewien okres czasu nawet na złe dane.

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.09.2014 zmieniła się forma prawna spółki

1.11.2014 zmienił się adres spółki

 

W obu przypadkach była wyświetlana informacja dla osób, które miały do wystawienia faktury, był też wysyłany mailing (ale mailing chyba tylko przy tej pierwszej okazji). Jeśli wystawiłeś na złe dane, to nic strasznego sie nie stało, księgowe pewnie się z Tobą kontaktowały albo skontaktują i wystawią notę korygującą czy coś? Prócz danych nic się nie zmieniło, tj. faktury wystawiasz i wgrywasz w ten sam sposób co zawsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

1.09.2014 zmieniła się forma prawna spółki

1.11.2014 zmienił się adres spółki

 

W obu przypadkach była wyświetlana informacja dla osób, które miały do wystawienia faktury, był też wysyłany mailing (ale mailing chyba tylko przy tej pierwszej okazji). Jeśli wystawiłeś na złe dane, to nic strasznego sie nie stało, księgowe pewnie się z Tobą kontaktowały albo skontaktują i wystawią notę korygującą czy coś? Prócz danych nic się nie zmieniło, tj. faktury wystawiasz i wgrywasz w ten sam sposób co zawsze.

 

Zarówno dane adresowe jak i forma prawna spółki się nie zgadzają na wystawionych przeze mnie fakturach. Nikt się nie kontaktował, a wgrywane faktury przechodziły zawsze bez problemu.

 

Jak to naprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.09.2014 zmieniła się forma prawna spółki

1.11.2014 zmienił się adres spółki

 

W obu przypadkach była wyświetlana informacja dla osób, które miały do wystawienia faktury, był też wysyłany mailing (ale mailing chyba tylko przy tej pierwszej okazji). Jeśli wystawiłeś na złe dane, to nic strasznego sie nie stało, księgowe pewnie się z Tobą kontaktowały albo skontaktują i wystawią notę korygującą czy coś? Prócz danych nic się nie zmieniło, tj. faktury wystawiasz i wgrywasz w ten sam sposób co zawsze.

 

Niestety, ani przy pierwszej ani też przy drugiej okazji nie było żadnego mailingu (no chyba, że "był", ale nikt go nie wysłał, albo został wysłany, ale użytkownicy go nie otrzymali...).

 

Dodatkowo, przynajmniej w przypadku pierwszej zmiany (formy prawnej) jeszcze na początku października 2014 (czyli miesiąc po zmianie) instrukcja wystawiania faktur dostępna z poziomu dwóch niezależnych linków (https://premium.pl/income/waiting.html i https://premium.pl/income/details.html?id=xxxx&info=1) z zakładki Wpływy zawierała nadal te same, stare dane. Próbowałem to wyjaśnić, ale po tym jak otrzymałem odpowiedz, że to co piszę nie jest prawdą, a dane zostały zaktualizowane od razu 02.09.2014 (chociaż widziałem, że wcale tak nie było...) doszedłem do wniosku, że nie będę kopać się z koniem.

 

Podobnie (choć nie tak samo) jest teraz - mamy luty 2015, a ja nadal widzę w panelu pod linkiem "Środki za sprzedaż domen są jeszcze zablokowane - oczekujemy na fakturę (Jak wystawić fakturę?)" dane do wystawienia faktur: Domaniewska 37, 02-672 Warszawa. Nie było też żadnego mailingu w listopadzie 2014 o zmianie danych do podmiotów sprzedających domeny za pośrednictwem Premium.pl, więc nic dziwnego, że później faktury wystawiane są na inne dane niż powinny.

Edited by abc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dostałem maila. Pamiętam, że dotyczył zmiany formy prawnej spółki. Drugiego nie pamiętam ale może przeoczyłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może w takim razie nie dostali go tylko użytkownicy nie będący płatnikami VAT !?

vul, pamiętasz może datę kiedy otrzymałeś mailing, o którym piszesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może w takim razie nie dostali go tylko użytkownicy nie będący płatnikami VAT !?

vul, pamiętasz może datę kiedy otrzymałeś mailing, o którym piszesz?

 

Mam nową skrzynkę pocztową od pewnego czasu więc cała poprzednia korespondencja poszła mi do kosza i dokładnie daty nie sprawdzę ale z tego co pamiętam to było to chyba w listopadzie 2014 bo w grudniu wystawiałem już fakturę na nowe dane spółki.

Ale może faktycznie jest jak piszesz, że dostali informację tylko Ci użytkownicy, którzy wystawiają faktury VAT premium raz w miesiącu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dostałem 1 października takiego maila od premium.pl:

Witam,

 

w związku ze zmianą formy prawnej spółki premium.pl z dniem 1.09.2014,

chciałbym przypomnieć, że zmieniły się dane, na jakie mają być

wystawiane faktury za sprzedaż domen na giełdzie premium.pl.

Nowe dane do faktur to:

 

premium.pl Sp. z o.o. (dawniej: premium.pl Przemysław Bojczuk Sp.k.)

Domaniewska 37

02-672 Warszawa

NIP: 5213584915

 

Na fakturze musi znaleźć się pełna nazwa, wraz z treścią w nawiasie.

 

Korzystając z okazji dziękuję za korzystanie z giełdy domen premium.pl! :-)

 

Pozdrawiam,

Przemysław Bojczuk

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Zgadza się. Pomyliłem jednak; chodziło o październik. Dokładnie takie samego maila dostałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Witam,

 

w związku ze zmianą formy prawnej spółki premium.pl z dniem 1.09.2014,

chciałbym przypomnieć, że zmieniły się dane, na jakie mają być

wystawiane faktury za sprzedaż domen na giełdzie premium.pl.

 

Nowe dane do faktur to:

premium.pl Sp. z o.o. (dawniej: premium.pl Przemysław Bojczuk Sp.k.)

Domaniewska 37

02-672 Warszawa

NIP: 5213584915

 

Na fakturze musi znaleźć się pełna nazwa, wraz z treścią w nawiasie.

Korzystając z okazji dziękuję za korzystanie z giełdy domen premium.pl! :-)

 

Pozdrawiam,

Przemysław Bojczuk

 

A tymczasem w instrukcji wystawiania faktury dla Premium.pl jest:

"- dane kupującego: premium.pl Sp. z .o. o., Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, NIP: 5213584915"

Edited by Anubis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak. Zgadza się. Pomyliłem jednak; chodziło o październik. Dokładnie takie samego maila dostałem.

 

Ja niestety takiego maila nie otrzymałem. Jak to możliwe skoro wszystkie inne powiadomienia i maile z Premium.pl dostaje? Data, w której go otrzymaliście (październik) utwierdza mnie tylko w przekonaniu, że dostali go chyba tylko uzytkownicy wystawiajacy zbiorcza fakture na koniec miesiaca i/lub oznaczeni jako platnicy VAT. pb, czy można sprawdzić w systemie lub logach do kogo konkretnie został rozesłany wspomniany mailing informacyjny w październiku?

 

 

w starym roku w instrukcji bylo wpisane "dawne", a w styczniu zniknelo....specjalnie to usuwalem czytajac instrukcje

 

A we wrześniu pb pisał, że do 01.09.2015 na fakturze ma być "dawniej":

http://di.pl/topic/62393-premiumpl-uwagi-i-sugestie/page-84?do=findComment&comment=592668

 

 

W instrukcji jest dobrze napisane.

 

Chyba jednak nie w każdej. Uwielbiam sytuacje, w ktorej klient zglasza, ze "cos jest nie tak", ale niestety nikt nie traktuje go powaznie i nie sprawdzi nawet, czy czasem klient nie ma racji... I tak już jest kolejny raz. Po raz kolejny napisze, ze np. u mnie w panelu pod linkiem https://premium.pl/income/waiting.html nadal widnieje informacja:

 

Faktury wystaw do 07.02.2015 na dane:

 

premium.pl Sp. z o.o. (dawniej: premium.pl Przemysław Bojczuk Sp.k.)

 

Domaniewska 37

02-672 Warszawa

NIP 5213584915

 

Biorac pod uwage wczesniejsze wypowiedzi, tylko NIP jest w niej taki jaki byc powinien...

Edited by abc
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uwielbiam sytuacje, w ktorej klient zglasza, ze "cos jest nie tak", ale niestety nikt nie traktuje go powaznie i nie sprawdzi nawet, czy czasem klient nie ma racji... I tak już jest kolejny raz. Po raz kolejny napisze, ze np. u mnie w panelu pod linkiem https://premium.pl/income/waiting.html nadal widnieje informacja:

 

Faktury wystaw do 07.02.2015 na dane:

 

premium.pl Sp. z o.o. (dawniej: premium.pl Przemysław Bojczuk Sp.k.)

 

Domaniewska 37

02-672 Warszawa

NIP 5213584915

 

Biorac pod uwage wczesniejsze wypowiedzi, tylko NIP jest w niej taki jaki byc powinien...

Załącz zrzut ekranu, to może Ci uwierzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powoli Panowie bo teraz zgłupiałem. Wklejam to co mi pisze gdy klikam w "Instrukcję":

 

Prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać następujące elementy:
- datę sprzedaży zgodną z datą przekazania domeny dla kupującego
- datę wystawienia faktury nie późniejszą niż 7 dni od daty wykonania usługi
- dane kupującego: premium.pl Sp. z .o. o., Zbożowa 4, 70-653 Szczecin, NIP: 5213584915 (znajdziesz je także tutaj)
- adnotację że faktura jest opłacona
- opcjonalnie informację o formie płatności: saldo kaucji w premium.pl
- nie należy wpisywać terminu płatności lub - jeśli program wymusza - wpisać równy dacie sprzedaży
- na fakturze należy zawrzeć nazwę domeny, której dotyczy transakcja, np. "zbycie domeny abc123.pl" oraz dokładną kwotę otrzymaną na saldo (po odliczeniu prowizji)

 

Natomiast (!) gdy klikam w te "znajdziesz je także tutaj" to dane na dole są inne a uściślając to pojawia się dodatkowy zapis mówiący o tym, że dawniej premium.pl Przemysław Bojczuk Sp.k.

 

Czyli (!) teraz sam nie wiem. Na jakie dane ma być poprawnie wystawiona faktura? @pb pomóż :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mail był wysłany do wszystkich, którzy wówczas mieli do wystawienia fakturę.

@up Na moim koncie pod https://premium.pl/income/monthly.html -> Instrukcja i zestawienie jest prawidłowy adres. To co pisze wyżej @abc nie było mi znane, natomiast teraz, dzięki temu że dostałem dokładny link, będę mógł to sprawdzić/poprawić. [edit] poprawione

 

Co do "dawniej" - we wrześniu mieliśmy informację od księgowych, że ta formułka jest wymagana i taką informację wysłaliśmy do klientów. Potem okazało się, że jest wymagana tylko z naszej strony, natomiast na fakturach wystawiany *dla nas* jest opcjonalna, stąd też nie wysyłaliśmy dodatkowej informacji, a jedynie zaktualizowaliśmy dane na stronie. Zarówno faktury wystawione z "dawniej" jak i bez tego są ok.

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarówno faktury wystawione z "dawniej" jak i bez tego są ok.

 

No i klawo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×