Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

rozumiem że promowanie wykupiłeś przed wystawieniem na aukcję?

 

Tak, jakieś 2-3 miesiące temu "z góry" na ponad 100 dni używając kodów. Teraz widzę, że po aukcji się straciły. Zawsze tak jest/było/będzie? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie powinno tak być, napisz mi albo do supportu wszystkie dane, to dokładnie sprawdzimy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak odróżnić w panelu domeny które podlegają jakimś restrykcjom transferowym (np. konieczność przedłużenia domeny) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ustawię sobie autorenew dla domeny na powiedzmy 7 dni to znaczy, że na 7 dni przed wygaśnięciem domena zostanie odnowiona, czy na 7 dni przed usunięciem rejestru (czyli w tym 14-dniowym okresie karencji)? Zależy mi na tym, żeby adres był ciągle operacyjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 dni przed wygaśnięciem, o ile będą środki na saldzie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pb... zauwazylem, ze w ofercie hostingu premium jest mowa w wlasnym adresie IP. natomiast z tego co widze to jest to IP wspoldzielony.

czy mozesz powiedziec czy slowo wlasny IP w ofercie nie jest czysto marketingowe, bowiem nie oznacza unikalnego IP dla danego hostingu?

 

http://tinypic.com/view.php?pic=2052m2v&s=8

 

jak porownalem z home.pl to bezposrednio w home hosting ma unikalny IP:

https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/czy-kazdy-serwer-w-home-pl-ma-wlasny-unikalny-adres-ip/

 

edit:

pytanie powstalo w mojej glowie bowiem chcialem przekierowac domene na IP hostingu (wpisy A+CNAME --> DNSy utrzymywane na zewnatrz)

Edited by limo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skorzystam z okazji i jak już pojawił się temat o hostingu to chciałem zapytać kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie w sprawie wspomnianych tutaj + w supporcie "reguł filtrów poczty", które od X tygodni nie działają mi a sprawę zgłaszałem już dosyć dawno... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

pytanie do Premiumowców ;)

 

Sprzedałem domenę , wystawiłem FV - a jakże - wpisałem tam termin płatności - na co dzień tak wystawiam klientom, więc nie przyszło mi do głowy.. żeby zrobić inaczej..

Nie ukrywam, że zirytowałem się, jak przeczytałem po fakcie, że to idzie "jakoś inaczej" - a sam zaproponowałem sprzedaż przez Premium.. jasny gwint..

Teraz dokumenty są weryfikowane, ticket otworzyłem wczoraj rano (12.06 - FURIO) i tak sobie czekam..

 

A że czekanie mi się znudziło - zapytuję - co dalej>??? :) Jak zmienić dokument i przyspieszyć proces weryfikacji?

 

Pozdrawiam!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oznaczyłem FV jako błędną, możesz już wgrać poprawioną. Zakładam, że widziałeś instrukcję: https://premium.pl/article/view.html?id=75

Generalnie chodzi o to, aby na fakturze była informacja że jest opłacona (bo kasa znajduje się już na Twoim saldzie, z tym że do wgrania faktury jest zamrożona) - ale to tylko przy pierwszej fakturze, potem już będzie lądować na saldzie bezpośrednio po sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wygrałem aukcję domeny przechwyconej i oczekuje ona na opłacenie to do kogo w tym czasie kieruje formularz zapytania?

Wysłałem testową wiadomość ale do mnie nie doszło. Do premium idzie?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak stworzyć hosta, mając tylko jedno IP/dwa w tej samej klasie? Trzeba rzeźbić, czy da się to jakoś obejść? A jeśli rzeźbić, to w jaki sposób? Co należy wówczas wpisać zamiast drugiego IP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jaki host chodzi? Jeśli o zgłoszenie hosta do nask (narzędzia->hosty), to w ogóle nie trzeba podawać IP.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domena wygasała, dodałem ją do przechwycenia na premium. Wygasła. Nie pojawiła się na aukcji lub u mnie, jednak premium ją przechwyciło - znajduje się na niej formularz kontaktowy umożliwiający złożenie oferty zakupu.

 

Czy przechwytujecie domeny dla siebie pomimo tego, że co najmniej jeden klient dodał ją do przechwycenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.

 

Jeśli domena jest w premium.pl, to najprawdopodobniej była na niej opcja

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy aukcje domen przechwyconych przestaną kończyć się w weekendy i święta?

Postulowano o takie rozwiązanie wzorem Aftermarket pól roku temu, zaklepane, ale brak realizacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O jaki host chodzi? Jeśli o zgłoszenie hosta do nask (narzędzia->hosty), to w ogóle nie trzeba podawać IP.

 

Co tam trzeba wpisać? Bo nie pamiętam zbytnio ;) nsX.domena.tld i IP na jakie wskazuje? Czy bezpośrednio domena.tld i IP na jakie wskazuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie w panelu jest podstrona do wystawienia i wgrania faktury za sprzedaż w danym miesiącu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w tym miesiącu, nie pojawia sie po zalogowaniu to ostrzeżenie że należy wgrać fakturę...sam szukalem kilka minut tego linku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie otrzymuję żadnych automatów na maila na hostingu premium... (powiadomienia o przechwyceniach, link do zatwierdzenia płatności, kody AuthInfo itp...). Macie jakiś problem aktualnie "na sieci"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×