Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

Kasa nie znika, tylko jest zablokowana, na przykład po to żebyś nie zlecił dwa razy wypłaty tych samych pieniędzy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasa nie znika, tylko jest zablokowana, na przykład po to żebyś nie zlecił dwa razy wypłaty tych samych pieniędzy.

 

Tak. Źle to ująłem z tym znikaniem. Zablokowana. Więc czemu nie można zrobić tak:

 

Mam 100 zł na saldzie. Zlecam wypłatę 50 zł na konto. Następuje:

 

- saldo zmienia się na kwotę 50 zł

- otrzymuję maila z linkiem do potwierdzenia lub anulowania

- potwierdzam = wysyłacie , anuluje = saldo "powraca" do kwoty 100 zł

 

Wtedy nie będzie można wypłacić więcej niż się posiada i będzie można anulować zlecenie nie czekając 7 dni ani czekać na support.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ zgłoszeń z prośbą o anulowanie wypłaty otrzymujemy 1-2 rocznie, a programiści mają ciekawsze rzeczy do roboty i wcale ich nie brakuje. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ zgłoszeń z prośbą o anulowanie wypłaty otrzymujemy 1-2 rocznie, a programiści mają ciekawsze rzeczy do roboty i wcale ich nie brakuje. :P

 

Ok, wyjaśniłeś mi to dobitnie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do jakiej max kwoty trzeba ustawić ofertę na kup teraz by wliczała się do kategorii na giełdzie tanie domeny ?

Edited by vul

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie kategoria, tylko tag - wydaje mi się że każdy użytkownik może samemu taki ustawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie kategoria, tylko tag - wydaje mi się że każdy użytkownik może samemu taki ustawić.

 

Zauważyłem, że to się samo czasami dodaje. Tzn, nigdy nie wpisywałem takiego taga a mam przy niektórych domenach. Właśnie takich co kosztują mało (10-50 zł). Myślałem, że system wtedy sam wrzuca. Tak to przynajmniej wygląda..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry, mam taki problem: nie mogę znaleźć zakładki/linku do narzędzi w Premium.pl.

Wcześniej było to widoczne na pierwszej stronie (mały czerwony prostokąt, który się klikało i przenosił do narzędzi właśnie). Teraz, niżej jest widoczny taki napis: "Dziesiątki narzędzi dla inwestorów domenowych", ale nie da się tego kliknąć.. Próbuję od dobrych 15 min. dostać się jakoś do tych narzędzi, ale na próżno.. Uprzejmie proszę o pomoc w znalezieniu tego.

Pozdrawiam.

Acha, jeszcze jedno - gdzie się podział formularz do hurtowej rejestracji domen?

Edit: literówki

Edited by css

Share this post


Link to post
Share on other sites

chciałem opłacić hurtowo zamówienie przelewając należność przez PayU, ale widzę komunikat: Opłacanie hurtowe jest możliwe wyłącznie z salda w premium.pl (czyli najpierw muszę zasilić konto)

Czy coś się zmieniło? Czy to tylko jakiś błąd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy chodzi o opłacenie jednocześnie kilku operacji? Jeśli tak, to rzeczywiście "nie da się" szybkimi płatnościami, bo one sa przypisane do konkretnych operacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy chodzi o opłacenie jednocześnie kilku operacji? Jeśli tak, to rzeczywiście "nie da się" szybkimi płatnościami, bo one sa przypisane do konkretnych operacji.

tak, chodzi o opłacenie jednocześnie kilku operacji (a konkretniej przechwyceń)

 

Rozumiem, że dla odnowień ta funkcja działa, ale już dla przechwyceń nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę nie do końca. Dla domen możesz zlecić hurtowe odnowienie, ale z poziomu listy domen, a nie listy operacji. Dla przechwyceń operacje są już utworzone, więc nie możesz stworzyć nowej, hurtowej.

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego na czesci stron z ofertami wystawionych na Premium.pl domen zniknela nagle opcja dzierzawy, mimo iz w ustawieniach sprzedazy jest ona caly czas wlaczona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego na czesci stron z ofertami wystawionych na Premium.pl domen zniknela nagle opcja dzierzawy, mimo iz w ustawieniach sprzedazy jest ona caly czas wlaczona?

 

Z tego co widze problem dotyczy wszystkich domen bez ustawionej ceny Kup Teraz. Mimo, iz koszty dzierzawy zostaly ustawione kwotowo (a nie procentowo), wiec powinny byc niezalezne od ceny domeny to z dnia na dzien ze stron wszystkich takich ofert zniknela opcja dzierzawy.

 

Czy mozna liczyc na pomoc w tej sprawie? Kazdy dzien bez tej opcji to potencjalna strata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się zawsze wydawało, że aby była widoczna opcja dzierżawy to domena musi mieć ustawioną cenę KT bo tam jest coś takiego jak "prawo pierwokupu po okresie wynajmu" gdzie cena jest taka jak w momencie rozpoczęcia dzierżawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co widze problem dotyczy wszystkich domen bez ustawionej ceny Kup Teraz. Mimo, iz koszty dzierzawy zostaly ustawione kwotowo (a nie procentowo), wiec powinny byc niezalezne od ceny domeny to z dnia na dzien ze stron wszystkich takich ofert zniknela opcja dzierzawy.

 

Czy mozna liczyc na pomoc w tej sprawie? Kazdy dzien bez tej opcji to potencjalna strata...

 

Czy zgłaszałeś problem wraz z podaniem przykładów domen? Jeśli tak, to powinien być wkrótce rozwiązany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy planowane jest w premium.pl wyłączenie usługi testowania domen? Wiadomo już coś na temat dokładnej daty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ponoć NASK już wyłączył testy....

 

Ja 5 min temu założyłem 5 testów :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z profilu na fb

"Aftermarket.pl Poniewaz właśnie teraz NASK wyłączył tę opcję "

 

Niestety nie możemy odpowiadać za informacje propagowane przez AM. U nas testy działają do 31.12.2015 (do tego dnia można zakładać - oczywiście te założone 31.12.2015 będą wciąż aktywne do 14.01.2015).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy można sprawdzić wiadomości od klientów (te co wysyłają na formularz kontaktowy przy domenie) z panelu użytkownika?

 

edit: czy jak zmienię adres e-mail w edycji kontaktu abonenckiego dla moich domen utrzymywanych w premium to automatycznie zmieni się to we wszystkich domenach? Czy muszę to robić pojedynczo dla każdej domeny?

Chodzi o to aby jak najsprawniej zmienić kontakt mailowy dla wszystkich operacji dla moich domen. Jak to bezpiecznie i szybko uczynić?

Edited by vul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieni się we wszystkich domenach, które są przypisane do danego kontaktu. Jeśli masz tylko jeden kontakt, to tak, we wszystkich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×